Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
das toch gewoon stunt ofzo?? Of kolderdag??
Nou wij hebben het ook gedaan, maar ik vraag me af waarom iedereen altijd zo graag de leraren voor lul wil zetten... Je hebt die mensen nog hard genoeg nodig om je examen te halen, en het was toch ook een leuke tijd?? Ok nu zal ik wel weer afgezeken worden, maar goed dat boeit niet ![]() En nee ik was echt niet iemand die altijd braaf was en lievertje van iedereen enzo, integendeel, maar dat doet er verder ook niet toe... Veel plezier ermee!!
||
![]() |
Citaat:
Ik ben niet van plan om de leraren echt grandioos voor lul te zetten hoor, maar zelf vind ik dat een geintje best mag ![]() |
![]() |
|
![]() |
- wielen onder de autos van leraren vandaan...
- voor 50 euro stinkbommen kopen - 30 kilo kalium op het schoolplein in de fik steken - 20 pakken split erwten door de school gooien... - rotte sinasappels verstoppen.. - ketting sloten om de poort van het school plein... - eieren tegen ramen gooien Etc etc |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Bij ons hadden ze halverwege het jaar zogenaamd voor de schoolkrant interviews gedaan.
er waren ook vragen als: 'waar mag je jou midden in de nacht voor wakker maken?' en aan t eind van het jaar gingen ze midden in de nacht bij die leraren langs om te brengen/doen wat ze daar hadden ingevuld. schijnt trouwens wel uitgekauwd te zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() doe je zoeits nou eigelijk nou op 1 dag of paar grappies int jaar ![]() Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 15:24. |
![]() |
|
voorgaande jaren was d'r echt niks aan bij ons; d'r waren dan 2 mensen met een waterpistooltje die en paar straaltjes spoten of ze hadden bekertjes met water op de trappen gezet...
dit jaar willen we dus iets leukers verzinnen, maar we weten nog niet zo goed wat te doen. de eerste paar ideeen zijn: - de deurklinken van de lokalen losschroeven en allemaal in de lerarenkamer leggen. - de eerste 4 treden van de trappen losschroeven en ergens anders neerleggen, zodat iedereen met het ene kleine liftje naar boven moet (waar maar 3 mensen tegelijk in kunnen).
|
Bedoel je een examenstunt?
Bij ons werd eerder wel altijd op de laatste schooldag heel wat georganiseerd, maar het heette gewoon Laatste Schooldag. (water en meel op auto's enzo) maar wij waren dit jaar de enigen zonder gezeik! Of dat nou zo leuk is weet ik niet..
|
bij ons is het op de laatste schooldag avn de examenklassen
Er is wel eens een schuiparty geweest en idols/kopspijkers met leraren Maar het leukst van zo'n rodeo-koe waar leraren zo lang mogelijk op moesten blijven zitten Het wordt er wel een zooi van in school
||
Citaat:
|
We hebben leraren 'ontvoerd' en een polietiewagen geregeld, dus dat was echt super. Daarna moesten die leraren in een schavot. Andere leraren konden die gevangenen vrij krijgen door middel van debiele spelletjes. Wortel trekken bij wiskundeleraren (touwtrekken dus) of bierrace en worsteetrace bij leraren duits...
Op het eind moest de rector op t schavot, en moesten de leraren een ode aan ons zingen. Op melodie van YMCA, had ik zelf in elkaar gezet. Maar als je details wilt weten ofzo, moet je even roepen. We hebben dit alles gedaan zonder geld!!!!!!! Jawel, dus dat was helemaal top! Thema was Prout to be fout... Zeer aan te raden, echt mooie creaties had men aan ![]()
|
Verwijderd
|
ik stond samen met een goede vriend van mij heel vroeg op (3 uur 'snachts) toen op het fietsje naar school toe en hebben wij de hekken op slot gezet
![]() ![]() komt om 8 uur zo'n dikke vent van de administratie eraan met een mini-ijzerzaagje en probeert ie het slot door te zagen. na 5 minuten nog geen beschadiging te hebben aangebracht zegt ie "dit lukt niet" en wij zo van ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 17:58. |
![]() |
||
Citaat:
Kalium in de fik steken??? grapje zeker, ik geef je wel lucifers.... brand tog niet.. ...je bent in de SK les vergeten op te letten toen de leraar zei: 'en dan doen we de kalium in een bakje WATER...' (liefst met wat wc papier voor de vertraging) het brand dus niet, maar reageert Onze stunt is elk jaar in een thema, flower power of jaren '80 ofzow... altijd wel grappig, effe bedenken wat 'ik' dit jaar ga doen
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons is dat ook gewoon elk jaar, er is jaarlijks zelfs een speciaal bestuur voor. Ik ben niet van plan om daar in te gaan, ik ben niet zo'n organiserend typje
![]() ![]() Drie jaar geleden was het heel leuk: hadden ze de fietsenrekken voor de ingang van de school gezet, zodat je, met je fiets om je schouder, over de rekken moest klouteren om je fiets normaal kwijt te kunnen. Daarbij hadden ze vuilniszakken gedaan over de kluisjes zodat niemand z'n (gym)spullen kwijt kon ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij mij op school is er elk jaar een thema (bv. Hollywood) en alle eindexamenleerlingen moeten dan op hun laatste lesdag verkleed gaan in iets dat met dat thema te maken heeft.
Een paar jaar geleden werd je als niet-examenleerling wel eens natgespoten met iets als je aan kwam fietsen, maar nu mag dat geloof ik niet meer. Maar goed, het blijft wel een gezellige dag voor iedereen (vind ik dan) ![]() Tijdens lessen zie je bijvoorbeeld ineens Superman langs racen in een karretje, of er vallen een aantal elfen binnen tijdens een les. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons heet dat Examenstunt
![]() Tis altijd erg leuk als er plotseling iemand uit je klas binnen komt stormen met :"Eva, haal je fiets uit het fietsenrek, het fietsenrek gaat na het 3e uur dicht en ze gaan kloten met schuim en koeien stront ofzo en dan zit je hele fiets onder" Dus de hele school zette op een aantal mensen na hun fiets buiten het rek ![]() Toen was het dus zo dat er om 11.00 werd geroepen over intercom : ALLE MENSEN NAAR DE TUIN!!! en toen was het heeldruk bij de tuin en gingen ze allerlei dingen doen met leraren die niet ranzig waren alleen maar leuk.. (kussen gevecht op zo'n groot kussen en zoiets van harry de hengst en dan leraren erop.. Vorig jaar liep hij eigenlijk een beejtei n de soep want iedereen ging om half twaalf lekker naar huis.. (dat mag na de examen stunt bij ons terwijl het programma wat ze hadden bedacht niet echt af was.. In de 1e was hte zo bij ons dat er tijdens het 2e uur iedereen naar de aula moest en toen ik daar aankwam (na reeds 5 minuten gelopen te hebben.. kzat aan de andere kant van het lokaal..) was er zo'n stroom naar buiten dat ik maar gewoon naar een examen leerling ben gegaan en heb gevraagd wat er aan de hand was.. we mochten dus naar huis ![]() Mgoed vage toevoeging ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (naja, ze hielden onderbroek aan ![]() |
![]() |
|
Bij ons heet dat 'Laatste Lesdag'; iedereen (ook de brugklassen) om 12:00 uur uit... er staat van meestal van alles op het schoolplein (levend tafelvoetbal, van die opblaasbare zwembaden, stormbanen enz) en de eindexamenleerlingen rennen met waterpistolen rond... echt heel erg leuk. Vorig jaar was er een lerarenplaybackshow, ook heel leuk!
Wel moeten we hier sponsors voor zoeken, omdat de school niet wil betalen...
|
Bij ons heet het Examenstunt, vorig jaar was het theme Flowerpower, alle eindexamenleerlingen liepen rond in hippiekleding, en iedereen werd opgeroepen naar een staking te gaan en ook iets met het gras dat gesteund moest worden ofzo
![]() ![]() |
![]() |
|
Misschien kun je hier wat ideeën opdoen
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...ht=examenstunt http://forum.scholieren.com/showthre...ht=examenstunt http://forum.scholieren.com/showthre...ht=examenstunt
|
Verwijderd
|
Bij ons heet het ook de examenstunt, en wordt wel elk jaar georganiseerd.
Vorig jaar was er een soort hindernisbaan voor leraren. Voor sommige is het wel leuk om te zien, maar echt heel origineel en uitgebreid was het niet. De stunt werd echter onderbroken door een paar idioten die vanaf het dak met rotte eieren begonnen te gooien. Ik had het geluk dat ik bij mensen stond die van die actie wisten zodat ik op tijd kon wegduiken. Een jaar daarvoor hebben ze een aantal docenten reclames laten naspelen (docent in luier voor huggie-reclame ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
vorig jaar zijn alle leraren bij mij op school verkleed --> heel dom.
![]() En ze zijn ook een x midden in de nacht uit hun bed gehaald. en nog een keer zo'n waterluchtglijbaan gehad, er werd een quiz gedaan met leraren fout was van de glijbaan af.. was ook erg leuk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|