Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
t enige leuke in haarlem nog vind ik ik zag je trouwens nog dit weekend volgens mij, toen ik heel zielig in de rij stond en jij naar buiten liep, vrijdag
||
Citaat:
en t melkwoud is echt ![]() van die kindjes die zelf hun eigen bier meenemen en dan af en toe naar buiten gaan om een halve liter exportbier naar binnen te stouwen en vervolgens weer binnen gaan zitten ![]()
||
Citaat:
mja... heel soms is het partonaat wel aardig met rocketfuel of 7-s/80s dance. delirium is op donderdagavond wel gezellig als je er veel mensen kent. crap, dat is het.
||
Citaat:
![]() helaas is het wel allemaal lekkers van onder de 18 ![]()
|
Iemand die zich nog het Heertje kan herinneren...? *snik*
![]() Tja, en nu... Patronaat; veeeel leuke concerten. En RF is ook wel leuk. Vind de muziek daar niet altijd even boeiend, maar vermaak me er toch altijd wel. Verder kom ik op een hoop plekken wel af en toe, niet echt een vaste plek ofzo. One Love (toch wel het leukst van dit rijtje), Melkwoud (gelukkig niet alleen maar kleuters), Stalker, Delerium zelfs een keer. Mja, en Purple Pool, maar dat kan je niet echt een café noemen. En verder nog wat plekken buiten Haarlem. En ik hoop dat die geruchten over een terugkerende Fietz waar zijn.
||
Citaat:
![]() Moest ik m'n geboortedatum snel opzeggen of een of andere lulsmoes over m'n gestolen portemonnee vertellen ![]() ![]() En ID vervalsen is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik werk bij een andere tent van dezelfde baas...hehe....maar idd de murphy's is idd beetje jammer, maar jah agh hebben de skihut fanaten onder ons ook hun uitje. Voor de rest patro --> rocketfuel stalker kan leuk zijn agh jah kroegjes, gooth, triple, roemer, melkwoud... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kom nooit in de stalker . Ik ga nooit uit *grin* Maar ik moest een keertje met mijn broertje , van 15 mee naar de koning ![]() Hun kwamen er niet in , en ik wel (toen was ik geen 18) Maar die mensen die daar komen . ![]() Echt van die hippe wannebe 14jarigen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De geruchten over de terugkerende fietz zijn trouwens waar. Ik weet alleen niet wanneer en waar, maar de directie van de fietsz is wel bezig met de terugkeer.
|
Verwijderd
|
Ik ben van de zomer uitgeweest in Haarlem, en ik heb me goed vermaakt!
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zal je helpen > was het groot/klein was het op een niveau of kon je ook naar boven hoe zag de inrichting eruit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() mooie tijden....
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Zelf GHB maken Aragorn | 11 | 08-03-2010 19:46 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Taxi-wereld Gatara | 66 | 25-08-2009 16:42 | |
Lifestyle |
Uitgaan Otis | 98 | 16-04-2005 14:34 | |
Software & Hardware |
Project opdracht met VB "Optimalisatie van 'Spijkerboor departure'" Boeing 747-400 | 4 | 15-04-2002 16:53 |