Advertentie | |
|
![]() |
|
Zit vast op race 102 van de 111
rij in golf GTI ff 2 screens: http://home.hccnet.nl/b.tames/NFSU.JPG http://home.hccnet.nl/b.tames/needs.JPG
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet wetende dat de dames daar totaal geen harde tepels van krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snapte er eerst ook geen reet van ![]() De mijne. Ik hou niet zo van veel kleur en de groen/witte combinatie heeft eigenlijk weinig te maken met mijn favo voetbalclub.
|
ik heb vandaag de demo geďnstalleerd, en het spel voldoet aan mijn hoge verwachtingen
![]() ![]() ![]() Ik zou het spel nu graag gaan kopen, mja het zijn dan toch weer 45 euro's ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat gezeur over tunebakken..kan dat niet eens afgelopen zijn.
Streetracing gebeurt ook niet met ferrari's en andere grote merken. Dat gebeurt ook met "tuneauto's". Ik vind het wel eens tof om eens niet met een grotemerk auto met hoge snelheid over een weg te racen.
|
Zeg, een vraagje over NFS underground .. als je al een tijdje met je auto gereden hebt, worden er door een of andere vent unieke upgrades gedaan aan je auto een paar keer ..
Als je dan een andere auto koopt; raak je die blijkbaar weer kwijt, want andere auto's zijn gewoon altijd slechter omdat ze die unieke upgrades niet hebben? |
![]() |
||
Citaat:
ik had 2 uniques... trade me auto in en die behoudt ze gewoon ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja? Als je een auto wil inruilen he? .. dan krijg je eerst een scherm te zien met de huidige stats van je auto, en daarna een scherm met hoe de stats van de nieuwe auto worden. Maar daar lijkt het gewoon altijd alsof die unieke upgrades weggehaald zijn? ![]() ![]() Of ben ik nou gewoon dom/blind? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus mss heb je wel gewoon een goeie auto en zijn de rest slechter? ![]()
|
![]() ![]() ik weet het niet de mooiste wagen maarja kan dr ook nix meer van maken ![]() ben bij race 112 van de 111 edit: die moterkap komt doordat ik niet wist da sprays niet meer over een unique konde... fijn dus ![]() owja.. en het was trouwens de mazda miata ![]() ondertussen race111 ook gehaald ![]() uitbouwen is stoer ![]()
Laatst gewijzigd op 29-11-2003 om 11:31. |
![]() |
|
ik kan em vanaaf om 8 uur op halen bij de plaatselijke speelgoed zaak, na sluitings tijd maar dan krijgt hij zijn nieuwe lading en hij wou wel een uitzondering make
![]()
||
Citaat:
ik wqas al blij met mijn 49.000 drift.. meestal als ik daarover heen ga bots ik wel ergens tegen een rand ![]()
||
Citaat:
daar ga ik dik overheen ![]() ik had het over 1drift zonder botsen enzo.. dus 49.000 in 1 slip ![]() edit: maar ik zie da jij ook al 50.000 in 1 drift had ![]()
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke games heb je allemaal? Muzzle | 40 | 27-09-2005 16:26 | |
Games |
need for speed undergound op de DS? wr_faya | 4 | 27-02-2005 15:45 | |
Games |
Need for speed: Underground 2 Marcade | 214 | 06-01-2005 16:20 | |
Games |
need for speed online (ps2) sam_fischer720 | 4 | 25-02-2004 15:28 | |
Games |
Need For speed underground Dumbass | 4 | 03-02-2004 19:20 | |
Games |
Heb Need for Speed Underground uitgespeeld? Verwijderd | 37 | 08-01-2004 07:04 |