Oud 14-08-2001, 07:36
MAS187
MAS187 is offline
Verhaal: Meisjes...

Hun ogen, de mooie vormen en hun zachte aard. Meisjes zijn een enigma voor mij, een puzzel die ik maar al te graag oplossen wil. Met het mooie zomerweer aan mijn kant, rij ik op mijn gemak naar de videotheek...

"Autorijden is gevaarlijk bij dit mooie weer", denk ik ironisch bij mijzelf. Om de zoveel meter valt mijn blik namelijk op het volgende meisje in plaats van op de straat. Meisjes die aan het skeeleren zijn, andere die fietsen, zelfs aan het joggen zijn ze

Bij het eerste rode stoplicht aangekomen, moet ik stoppen. Twee jonge vrouwen lopen voor mij over straat. Hun strakke broekjes spelen met mijn fantasie, maar op de een of andere manier gaat mijn aandacht altijd eerst uit naar hun gezichten. Een leuke uitstraling maakt namelijk veel los bij mij. Ogen zijn immers mooier als ze stralen, iets waar alleen een mooi lichaam niet tegenop kan...

Het wordt groen. 2 minuten later sta ik op de parkeerplaats van de Korf, het dichtsbijzijnde winkelcentrum. Met een prettig gevoel loop ik de lokale videotheek binnen. Weer verval ik in een herkenbaar patroon. Ik loop af op de vakken met de dagfilms. Even scan ik deze af, de meeste films ken ik. Maar dan valt me iets op: "Meet The Parents". "He cool, daar heb ik laatst een reclame van gezien", gaat door mijn hoofd. De film gaat over een stuntelige gozer die de goedkeuring zoekt van de kritische vader van zijn vriendin...

Even later sta ik voor de balie. Mijn aandacht gaat nu uit naar het meisje achter de balie. Het zal wel door de hitte komen, maar je kan haar tepels zien door het t-shirt wat ze aan heeft. Ik doe echter mijn best haar eerlijk in de ogen te kijken. Na het betalen wenst ze mij netjes een goede avond. "Hetzelfde", bemerk ik met een vrolijke blik. Daarna loop ik met een brede grijns naar buiten...

De zomer heeft toch zo zijn voordelen, op de een of andere manier verdwijnen op een mooie zomerdag al mijn zorgen. Ik heb net een film gehuurd, maar zou het liefste buiten blijven. Ik zie namelijk weer van alles voorbij komen. Even later stap ik met plezier in mijn auto en rij weer naar huis...

---

Primitieve gedachten zijn vaak de leukste

MAS187
Not every day is a bad one...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2001, 07:37
MAS187
MAS187 is offline
Een beetje een 'vluggertje' wat ik gisterenavond in een melige bui heb geschreven. Ben eens benieuwd wat jullie ervan vinden

Greetz, MAS187
Met citaat reageren
Oud 14-08-2001, 15:29
John Sickbock
John Sickbock is offline
blij

wat ik er zo mooi aan vind is dat het zo eerlijk is... wat jij trouwens heel vaak hebt, geloof ik Volgens mij kunnen een hoop mensen, waaronder ik, daar veel van leren...
Oud 15-08-2001, 16:36
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
leuk hoor
Oud 16-08-2001, 07:00
MAS187
MAS187 is offline
Citaat:
John Sickbock schreef:
blij

wat ik er zo mooi aan vind is dat het zo eerlijk is... wat jij trouwens heel vaak hebt, geloof ik Volgens mij kunnen een hoop mensen, waaronder ik, daar veel van leren...

Thanx

Ik schrijf de dingen gewoon op zoals ze gebeuren. Ook mijn gedachtes, zo ben ik nu eenmaal

Greetz, MAS187
Met citaat reageren
Oud 16-08-2001, 13:39
metzondernix
metzondernix is offline
Dit heb wel wat! Leuk joh. Het fenomeen 'jongen' is al iets minder een raadsel voor mij
Oud 16-08-2001, 14:02
MAS187
MAS187 is offline
Citaat:
metzondernix schreef:
Dit heb wel wat! Leuk joh. Het fenomeen 'jongen' is al iets minder een raadsel voor mij
Het fenomeen 'meisje' is echter nog steeds een raadsel voor mij
Met citaat reageren
Oud 20-08-2001, 15:00
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
MAS187 schreef:
Het fenomeen 'meisje' is echter nog steeds een raadsel voor mij

geinig!

Oud 20-08-2001, 15:40
metzondernix
metzondernix is offline
Het fenomeen 'meisje' begrijpt ook helemaal niks van zichzelf hoor !
Oud 21-08-2001, 11:13
MAS187
MAS187 is offline
Citaat:
metzondernix schreef:
LoL
Met citaat reageren
Oud 21-08-2001, 19:33
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
metzondernix schreef:

hahaha

Oud 22-08-2001, 10:34
dystopia
dystopia is offline
pubuurrr

nah ff serieus.. Titel sprak me aan in combinatie met de smiley. Kvond het spannend geschreven hoewel de climax niet echt tot uiting komt IMHO, behalve in de bibliotheek. Kon me goed in de hoofdpersoon verplaatsen, ik leefde echt mee. Het is dan ook wel redelijk herkenbaar hoewel ik persoonlijk meestal alleen maar naar ogen kijk en verder het gezicht oppervlakkig. Behalve als ik een lange reis heb te gaan dan ga ik altijd meiden lang aankijken in de trein oeh.. wat is dat irritant als iemand dat bij je doet

Video's huren? Daar heb je tog DiVX ;-)-jes voor?
Oud 22-08-2001, 14:13
MAS187
MAS187 is offline
Citaat:
dystopia schreef:
pubuurrr
Laatbloeier?

LoL

Citaat:
Titel sprak me aan in combinatie met de smiley. Kvond het spannend geschreven hoewel de climax niet echt tot uiting komt IMHO, behalve in de bibliotheek.
Een beetje een 'vluggertje' wat ik gisterenavond in een melige bui heb geschreven.

Climax? Nooit van gehoord

Citaat:
Video's huren? Daar heb je tog DiVX ;-)-jes voor?

Greetz, MAS187
Met citaat reageren
Oud 23-08-2001, 20:05
silver_kane_freakje
silver_kane_freakje is offline
hehe ik moest wel lachen toen ik het las grappig en eerlijk gschreven...zo had ik me wel voorgesteld hoe een man denkt
Oud 24-08-2001, 07:39
MAS187
MAS187 is offline
Citaat:
silver_kane_freakje schreef:
hehe ik moest wel lachen toen ik het las grappig en eerlijk gschreven...zo had ik me wel voorgesteld hoe een man denkt

MAS187
I don't object to sex before marriage, but two minutes before?!?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2001, 16:19
Cool

Moest meteen denken aan lowlands toen we met een enorme groep meisjes op het gras uitgebreid mannen lagen te kijken...

Cat

Sometimes I'm so happy to be a woman...

------------------
Liefde is die hond die je blijft aaien, ook al weet je dat ie bijt.

[Dit bericht is aangepast door Darkcat (27-08-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten