Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ach, wat geeft het. Een oudje van mij:
Laat me even Nee, waarom zou ik? Waarom zou ik vloeken, stampen, al je zin vertrappen die de woede zo aanvaardbaar maakt, ik slaap zo graag verborgen in je armen, maar niet nu, nu je stiekem op me neerkijkt. Ik voel me stiekem verraden, verliefd, verlaten, laat me even alles haten.
||
Citaat:
vind ik wel een mooi einde ![]()
|
onredelijk kwaad
onredelijk laat? Waarom krijg ik geen ruimte om te vertellen Ja, mag ik het voelen of "schreeuwen is zwakte?" Geen woede, geen toegang gevoel kunnen we bereiken zonder goed of fout wordt eindelijk oud Volwassen want je leert dat snel genoeg niks je meer deert Alleen die ene hij zij, diegene waar je kunt laten gaan ------------------------------------ bla het idee staat er ben niet helemaal blij mee
Laatst gewijzigd op 19-12-2003 om 17:08. |
![]() |
|
War is a chore
For the biggest whore selling our bodies to the fight with their selfclaimed godly right There is nothing less only more once I did adore And what is it for screaming equality who to convince? in the end hunger wins No time to fight for more time with no right to fight --------------
|
Ze zit al halverwege
Halverwege op haar Weg des Doods Jullie duwen haar alleen maar verder De Doodsweg in Ik zal jullie opwachten Daar aan het eind Ik trek jullie mee De afgrond in Want een voor een maken jullie haar kapot Een voor een breken jullie haar gevoel En een voor een zal ik jullie breken Voor jullie liefde voor haar
|
Zal ik je wat vertellen?
Het zit allemaal in je hoofd. Al die mooie praatjes en gedachten, ik kots erop. Wil je denken met mijn hoofd? Wil je voelen met mijn hart? Wil je houden van jezelf door mijn ogen? Open je geest en hou van me. Hou van me zoals ik van jou gehouden heb. Het zit allemaal in je hoofd. En ik kots erop. slecht metrum, slechte vorm, bladiebla ![]() een slecht gedicht, maar het stelt toch woede voor
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Dicht op je gevoel Flip! | 23 | 10-03-2005 18:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |