Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ken niemand van de potentiele kandidaen....dus wat zinnigs erover zeggen kan ik neit
![]() Ik heb al een jaar of wat geleden gehoord dat ze zitten te denken over een 'zwarte' James Bond (de persoon in kwestie was toen Cuba Gooding jr.) Wat vinden jullie van dit idee?
||
Citaat:
![]() En waarom Jude Law niet? Een Bond moet er in een smoking ehm zeg smokin' uitzien en dat doetie imo niet.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Connery moet gewoon terug komen in ''Never Ever EVER say never again'' ![]() |
![]() |
|
Roger Moore was 58 toen zijn laatste Bond film uit kwam, dus ik vind dat Brosnan nog wel een paar jaartjes mee moet kunnen gaan.
Van de genoemde acteurs vind ik alleen Christian Bale geschikt om Bond te spelen. De anderen kunnen gewoon Bond niet zijn door hun leeftijd/uiterlijk.
|
Pierce was echt geweldig. Vond hem met Moore de leukste bond ooit. Echt jammer dat hij moet stoppen. En van al die broekies is er denk ik geen een geschikt. misschien farrell, maar die mist denk ik net dat beetje bond.
|
zullen we een Poll maken?
Pick your new Bond! Jude Bond James Bloomed James Colin Bond Christian tutututututututu Bondman!!! Hugh Bondman Ik ga voor Hugh Bondman of James Bale(christian tututututututu bondman!!!). Ik vind James Colin Bond een beetje teveel Mission Impossible uit stralen. Verder is het natúúrlijk niet James Bloomed, en over Jude Bond... die moest maar een evil guy gaan spelen ofzo.
Laatst gewijzigd op 11-02-2004 om 23:27. |
![]() |
|
Mja, die sucken allemaal.
Misschien moeten ze eens iets nieuws zoeken. Maar dan worden acteerkwaliteiten misschien 'n probleem. Imo had Brosnan nog best 'n filmpje kunnen maken. Desnoods 2. Ik vind 'm niet te oud. Sean Connery heeft ook al es Bond gespeeld met 'n toupetje. ![]()
||
Citaat:
Absoluut niet doen.....
|
Verwijderd
|
Als de volgende bondfilm maar niet zo erg overdreven wordt als die another day..oh man wat vond ik die slecht..met dat surfen op een ijsschots met een dikke zonnebeam achter je...yeah right..hou t wel een beetje echt..
goldeneye is trouwens de beste film met pierce...mijn mening. ik vind ewan mcgreror nu nog te jong..maar heeft ook wel iets voor een 007 ![]() misschien in de toekomst. Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 15:08. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|