Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
gaat t altijd zo hier??
Hmm, jah, ach, Reel Big Fish is wel gaaf vind ik. Maar ik ben eigenlijk wel op zoek naar nieuwe bandjes, raak hier een beetje op uitgekeken. Daarom deze topic.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hopelijk zit er wat naar je smaak tussen ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ga je topic sluiten, ik hoop dat je het niet al te erg vind. We hebben pas nog zo'n topic gehad namelijk. Misschien kun je voortaan voordat je een topic opent even de search rechtsonderin beeld gebruiken. Als we pas een topic over iets hebben gehad is het fijner als je gewoon in dat topic meepraat, als er geen topics over zijn of hele oude is het natuurlijk geen probleem als je er een opent Ik heb vast even voor je gezocht aangezien ik nou het doel van je topic zie en verwijs je dus door naar de volgende twee topics. Dat eerste topic lijkt me een hele goede om een inschatting te krijgen van hoeveel mensen hier ska luisteren en kun je wel wat tips uit halen. hier een uitgebreid ska topic -> http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=751418 hier een topic over rbf -> http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=762524
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Lowlands/Pukkelpop/Terremoto Part 2 IEMOW-KOR | 236 | 11-08-2003 22:48 | |
Muziek |
Lowlands/Terremoto/Pukkelpop Verwijderd | 227 | 08-07-2003 21:44 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 |