Oud 08-03-2004, 16:56
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Het is me dus nu net gelukt om een .img te 'unpacken' (van een SVCD). Heb nu 26 bestanden (captures van tv) met de extensie: *.MPG. De kwaliteit is mpeg2 (zo heet de folder tenminste) Ik zou niet weten waarom de bestanden niet goed zijn, maar zowel bsplayer als windows media player kunnen ze niet afspelen. Ook als ik er in windows explorer op klik (en eventueel nog de eigenschappen bekijk) doet windows een soort refresh en explorer sluit af. (niet altijd). Is er een manier om erachter te komen of de bestanden op een of andere manier corrupt zijn? Maar het is toch ook niet normaal dat er in windows iets mis gaat als ik op de bestanden klik (1 keer dus), ookal zouden ze misschien kapot zijn.

[edit] Owja..ik heb Windows XP [/edit]

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 17:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2004, 17:11
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Nog even een opmerking. Ik heb de kazaa-lite codec pack geinstalleerd.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:21
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Oke.. nog even een opmerking. Ik heb ff PowerDVD geinstallerd, omdat ik vermoedde dat WMP of BSplayer het niet deden. (wel met andere files BTW) Met PowerDVD lukt het dus wel. Kan ik het op een of andere manier voorelkaar krijgen dat BSplayer het ook kan?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:49
Verwijderd
Het is toch makkelijk als je het in 1 topic houdt:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=769031
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:03
Kein Zurück
Kein Zurück is offline
Citaat:
********** schreef op 08-03-2004 @ 18:49:
Het is toch makkelijk als je het in 1 topic houdt:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=769031
Je link klopt denk ik niet helemaal (tenzij je naar ditzelfde topic wilde linken ) Maar als je mijn andere topic bedoelde, het onderwerp waar ik mee begon (corrupted files) leek me toch heel anders dan in het andere.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Kein Zurück schreef op 08-03-2004 @ 19:03:
Je link klopt denk ik niet helemaal (tenzij je naar ditzelfde topic wilde linken ) Maar als je mijn andere topic bedoelde, het onderwerp waar ik mee begon (corrupted files) leek me toch heel anders dan in het andere.
Idd verkeerde link..

Maar wat jji wilt een een vcd afspelen, daar gaat het vorige topic ook over...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten