![]() |
|
![]() |
![]() Jullie de screenies al gezien? http://www.3dgamers.com/screenshots/...ollerctycoon3/ rct3pix2 rct3pix Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 19:24. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Site home: http://www.nolimitscoaster.de Screens: http://www.nolimitscoaster.de/screenshots.htm Kun je een demo downe van da spel, met crack of key kun je ff registeren en kun je alles aan.. (Zonder te registeren kun je ook niet bouwe) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Edit: RollerCoaster Tycoon 3 will be introduced in Holiday 2004 for the PC. Additional information will be available on www.rollercoastertycoon.com and www.atari.com) Laatst gewijzigd op 26-03-2004 om 19:26. |
![]() |
||
Citaat:
Dat zou zeker mooi zijn.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kijk eens naar de wachtpaden, de mensen staan een beetje door elkaar heen, mooi. Ik vind alleen jammer dat er hekjes staan ipv toegangs huizen, maar misschien is dat allemaal edditable. Even voor de duidelijkheid: Theme Park World, let op de prachtige graphics (jaja het is oud, daarom) en let vooral op de realistischitariteit van het spel. Als je het gespeelt hebt weet je wat ik bedoel, de achtbanen bestonden niet uit componenten meer uit stukken baan die je met je muis elke vorm kon geven die je wilde, onechte stijlheden e.d. ![]() Het ziet er naar uit dat rollercoasters hun standaard regels blijft hanteren in rct3, en mooier (doordat het 2004 is) en de palen zijn ook wat meer, en dat is ook realistischer, naar mijn mening: ![]() Ik wist al heel lang dat ie uit zou komen, maar de screens had ik nog niet gezien. Ik heb met No Limits een aantal achtbanen gemaakt, een tijd terug, maar ik vind het niet zo tijddodend en plezierend als RCT 1 en 2, ik kan heel veel fun hebben met mooie parken maken, mooie scenery bouwen (gebouwen e/d). Heb erg veel zin in dit spel, kan niet wachten! edit: Lees dit even: http://archive.gamespy.com/gdc2004/r...stertycoon3pc/ Staan wat leuke dingetjes in.
Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 11:54. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ziet er goed uit, nu maar hopen dat het ook nog speelbaar is en dat je ook nog een gewone 2d view heb
want we weten allemaal hoe het met Theme Park World, Inc is gegaan, dat was natte bagger
||
Citaat:
||
Citaat:
Ja maar, theme park world wás gewoon natte bagger. Dat was 2d niet eens echt super leuk. RCT heeft een veel langere en zonnigere geschiedenis. Hoewel ik ook hoop op een 2d view, denk ik dat rct het kan maken alleen 3d view te hebben, ik denk dat ze slim genoeg zijn om het spel zó te maken dat alle Theme-Park-World-Was-Ook-Slecht!!!!-gillermensjes stil worden van hoe goed dit spel is. ![]()
||
Citaat:
![]() Wat rct wél doet is een realistischere look eraan geven, een betere interface and what have you. Offtopic: Maar je bent nieuw op et forum zie ik, kweet niet of je hier nog gaat posten verder en of mijn reactie dus nuttig was ![]()
||
Citaat:
Theme Park is toen alleen over the hill gegaan met 3d en onmogelijke attracties
||
Citaat:
![]() Niet, TP heeft een 2d pretpark spel met dit erin, dat moeten wij ook en dát moeten wij niet. En in de eerste TP was het bijna onmogelijk een achtbaan te maken, vond ik, maarja ik was nog errrug jong destijds. Theme Hospital vond ik tien keer leuker.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja dat zou ik ook maar doen ![]() ![]()
|
'Oct.11.2004 - ATARI’S HIGHLY-ANTICIPATED ROLLERCOASTER TYCOON 3
GAME ON TRACK TO LOOP, TWIST AND SOAR INTO STORES NOVEMBER 2nd. Read more. ' http://www.atari.com/rollercoastertycoon/us/index.php Dat is het al bijna, jippie. |
![]() |
|
Het spelletje is grotendeels hetzelfde.. Alleen grafisch veel beter.. Met nieuwe scenario's en nieuwe rides..
DUs als je voorgaande delen leuk vond.. vind je dit ook leuk.. Vond je voorgaande delen bagger.. vind je dit ook bagger!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
runtime error Frankenstijn | 2 | 21-10-2007 09:30 | |
Games |
RTC 3 problemen bij installatie Meadow | 2 | 26-04-2007 10:31 | |
Games |
Rollercoaster Tycoon 3 Destralak | 8 | 22-11-2005 20:09 | |
Games |
Rollercoaster tycoon Meskűh!!! | 18 | 13-01-2005 13:51 | |
Games |
[Gezocht] Economisch spel Sentingua | 23 | 16-11-2004 22:27 | |
Games |
Rollercoaster Tycoon 3 Wie heeft hem of gaat hem krijgen > Filmpjes! Quincy | 8 | 16-11-2004 21:45 |