Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb zowel KaZaA Lite als Azureus geinstalleerd staan. Die laatste is een BitTorrent-client.
|
Dat bittorent, was ik net aan het proberen
Ik snap er geen bal van ![]() Ik heb het gedownload op een of andere site.. en dan moet je daarna een link kiezen (op http://members.chello.nl/p.wiersema/ ) en dan verder gaan.. Al dat gedoe.. dan heb ik liever kazaa |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon een Bittorrent client installeren, en daarna hoef je alleen linkjes aan te klikken.. |
![]() |
||
Voor mij is overnet nog steeds de beste p2p programma!
(persoonlijk record download 150 kb/s) En ben nu langzaam een multi p2p client aan het ontdekken genaamd mldonkey. Met dit programma kan je op alle populaire netwerken, zoals bittorent, ed2k (emule en overnet) soulseek, fastrack (kazaa), g2, gnutella en open napster. Meer informatie over dat programma is hier te vinden. Citaat:
Nee, na maanden emule gebruikt te hebben en me ge-ergert over de snelheden (terwijl ik mijn genoeg share'de), ben ik overgegaan naar overnet + loader. Waarmee ik zelf de snelheid kan instellen ![]()
Laatst gewijzigd op 29-03-2004 om 11:44. |
![]() |
||
Je kan ook ftp of news(binaries) programma's gebruiken.
bijvoorbeeld newsreactor en mijn favoriet ftp programma FlashFXP en favo ftp server bulletproof Offtopic: Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vreet ie veel resources of veel bandbreedte bij jou? Dat laatste valt bij mij wel mee, hij gaat niet over de max heen. |
![]() |
||
Citaat:
zelf heb ik 16 Kb/s upload, al ik 'm cap op 10 Kb/s kan ik nog prima internetten, en gaat het downloaden met eMule best vlot Het is niet het allersnelste, maar wel eerlijk en best betrouwbaar
||
Citaat:
kijk anders 'ns met google op fora waar dit aan bod komt hoe men er daar over denkt
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ps. Ik haal met Overnet vaak maar ong. 10 kb/s gemiddeld per file. Maar bij 7 tegelijke downloads heb je dan wel wat. Ligt er natuurlijk ook aan hoe gewild bepaalde files zijn. Bij sommige haal ik 10 kb/s nooit... maar soms haal ik ook wel eens 70 kb/s bij een bestand |
![]() |
||
Citaat:
wat dat betreft kun je eMule best goed instellen enzo, maar het is alleen dat sommige firewalls er niet tegenkunnen (zoals ZoneAlarm) of sommige hardware-firewalls ik weet van mensen dat ze soms LowID bleven krijgen, zelfs toen ze alles geforward hadden. maargoed, met LowID blijft hij ook wel downloaden, je hebt alleen iets minder sources (gaan we teveel offtopic?)
||
Citaat:
(misschien wist je dat toch niet, maar zeg het toch ff) Er is helemaal niks mis mee,..maar je moet wel weten dat kazaa werkt met een centrale server draait. Als deze ermee ophoud kan je niks met kazaa doen. (zie het schoolvoorbeeld napster) Ten tweede kazaa werkt niet met parts (kleine delen van bestanden), Dit is een sterk nadeel want als de uploader er niet meer is, kan je dat ene bestand ook niet meer van hem downloaden. p2p programma die wel werken met parts hebben daar geen last van, Zij zoeken naar mensen die dezelfde parts van de bestand, die je nog niet hebt en download ze van dus. enz.....
|
![]() |
Het is verstandig om uitgaande packets van 0 bytes (ACK's) een hogere prioriteit te geven dan grote packets. Dat zou het probleem kunnen verhelpen, en dan maakt het niet uit wat je instelt als max upload bij welke applicatie omdat het op hoger niveau geregeld wordt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
1 woord: SOULSEEK
je vind er letterlijk zo goed als alles, zelfs de band van mijn oom is er te vinden allebei de cd's. geen gepiek gebruik soulseek (wat een slogan ![]()
||
Ik zie dat er veel mensen twee fileprogramma's gebruiken.
Waarom zouden we eigenlijk allemaal apparte programma's downloaden? Als je met één programma op alle populiare netwerken kan komen? Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Networks can be enabled/disabled, searches are performed in parallel on all enabled networks, but each file is only downloaded from one network (wait for next release !), but from multiple clients concurrently. Tja... op Overnet vind ik alles wel wat ik wil hebben eigenlijk |
![]() |
|
ik gebruik ABC[yet another bittorrent client] en soulseek...
ABC[yet another bittorrent client] stondt in een computer blaatje beschreven als het overzichtelijkste bittorrent programa's en ik vindt het idd een goed en snel programa (het enige nadeel is dat je niet via het programa zelf kan zoeken naar files)... soulseek gebruik ik alleen voor muziek (daar is nogaal veel 'alternatieve' muziek te vinden)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|