Oud 18-04-2004, 11:54
Krekker
Krekker is offline
Ik vroeg me af of het geen goed idee is om een centraal filesharing topic te maken. Het valt me namelijk wel op dat er toch een aanzienlijke hoeveelheid vragen is over emule kazaa en nog meer van dat soort programma's. Overigens hebben we dan wel iemand nodig die een first post wil schrijven, want ik ben niet echt de aangewezen persoon ervoor.

Ik wil graag jullie mening hierover.

Offtopic: Dit was eigenlijk een PM voor Enlightenment, maar haar inbox zat vol
Advertentie
Oud 18-04-2004, 17:09
Verwijderd
Enlightenment als TS? Is ook zo bij andere centrale topics.
Oud 18-04-2004, 17:27
Enlightenment
Enlightenment is offline
Prima initiatief.

Mn PM box zat weereens vol ja.
Nu weer leeg.
Oud 18-04-2004, 17:28
Krekker
Krekker is offline
Niet op het centrale periodiek winkel aanbiedingen topic op hardware, daar was ********** de TS. Maar in dit geval lijkt het me ook het beste als enlightenment de ts wordt. Tenzij iemand hier voorstelt om er één te schrijven.
Oud 18-04-2004, 17:28
Enlightenment
Enlightenment is offline
Overigens is het niet zo dat manuz/ekki/ik altijd de first post moet hebben bij een centraal topic. Na goedkeuring van een FB mag een lid een centraal topic aanmaken.

Wel moet je er rekening mee houden dat je post ge-edit _gaat_ worden door een FB. Onder andere door de layout aan te passen en ook de tekst zal aangepast worden. Je behoudt echter wel de credit voor de door jou geschreven tekst.
Oud 19-04-2004, 13:28
Krekker
Krekker is offline
Nog vrijwilligers? Of moet ik me zelf maar in het onderwerp gaan verdiepen?

Tips voor de TS (wie dat ook zou mogen zijn) zijn hier ook welkom.

Offtopic: Marilena wanneer komen die twee topics nou die je afgelopen weekend zou openen (tagbeleid en evaluatie centrale topic)
Oud 19-04-2004, 13:33
Koen
Koen is offline
Citaat:
w4s4 cr4ft schreef op 19-04-2004 @ 14:28 :
Offtopic: Marilena wanneer komen die twee topics nou die je afgelopen weekend zou openen (tagbeleid en evaluatie centrale topic)
Die staan al op BZ?
Oud 19-04-2004, 13:36
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Koen schreef op 19-04-2004 @ 14:33 :
Die staan al op BZ?
O, in dat geval mag je wat mij betreft het offtopic gedeelte van mijn vorige post verwijderen en alle posts erna ook (als je dat zelf wil).
Oud 19-04-2004, 14:00
Enlightenment
Enlightenment is offline
Oud 30-04-2004, 15:57
Krekker
Krekker is offline
Ik heb Enlightenment een pm gestuurd met een kladversie van mijn Centraal filesharing topic. Er zitten nog een aantal foutjes in, maar ik zal hem denk ik binnenkort mogen posten.

Offtopic: Kan een fb even in de topictitel het woord programma wijzigen in topic?
Oud 30-04-2004, 16:46
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik heb je tekst ontvangen en zal hem binnenkort uitbrenden, okie? Voor het P2P topic moet er namelijk wel nog het één en ander meer in staan.
Oud 30-04-2004, 17:07
Krekker
Krekker is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 30-04-2004 @ 17:46 :
Ik heb je tekst ontvangen en zal hem binnenkort uitbrenden, okie? Voor het P2P topic moet er namelijk wel nog het één en ander meer in staan.
Ok
Oud 04-05-2004, 11:53
Krekker
Krekker is offline
Ik moet zeggen dat binnenkort wel erg lang duurt. Misschien dat je door kunt geven wat de veranderingen moeten zijn en wat er bij moet komen, dan kan ik het zelf wijzigen.
Oud 05-05-2004, 02:29
Enlightenment
Enlightenment is offline
Geduld is een schone zaak.
Bovendien had ik het erg druk, en het centrale filesharing topic moest echt véél uitgebreider.

Dus bij deze, m'n nachtelijke uurtjes ingeleverd en dit is het resultaat:
[Centraal] Filesharing
Oud 05-05-2004, 23:06
Krekker
Krekker is offline
Trouwens, Enlightenment: als je dan toch min of meer de hele startpost min of meer opnieuw zou schrijven en zelf de credits zou opeisen, waarom heb je dat niet even gemeld in dit topic? Dan had ik geen moeite gedaan om er zelf één te schrijven.
Oud 06-05-2004, 04:06
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
w4s4 cr4ft schreef op 06-05-2004 @ 00:06 :
Trouwens, Enlightenment: als je dan toch min of meer de hele startpost min of meer opnieuw zou schrijven en zelf de credits zou opeisen, waarom heb je dat niet even gemeld in dit topic? Dan had ik geen moeite gedaan om er zelf één te schrijven.
Als je graag credits wilt: bij deze.

De tekst die ik van je per PM krijg was érg sumier, te sumier voor dit onderwerp. Voor dit topic was een uitgebreide tekst nodig omdat er veel 'veelgestelde vragen' zijn. Maar ik ben blij met je suggesties en ideeën, en als je daar graag erkenning wilt: natuurlijk.

Sorry als je tekst achteraf gezien ongebruikt bleef. Alhoewel dat ook niet helemaal waar is: je links en enkele andere dingen heb ik gebruikt. Bovendien ben jij voor mij de aanleiding geweest om het topic te schrijven, iets wat erg lang duurde voordat het zo was als ik het wilde hebben. Dat is waarom ik het in eerste instantie niet had gedaan. Tijdgebrek is helaas een van mijn grootste vijanden, maar nu is het topic er dan toch.

Laatst gewijzigd op 06-05-2004 om 04:08.
Oud 06-05-2004, 11:53
Krekker
Krekker is offline
Het ging me niet zozeer om de credits maar toch bedankt. Ik verwachtte alleen niet dat de startpost zo veel langer moest worden enzo. Maargoed, ik vind het belangrijker dat dat topic er tenminste is en wie de startpost heeft geschreven boeit eigenlijk ook niet echt.
Oud 06-05-2004, 12:09
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
w4s4 cr4ft schreef op 06-05-2004 @ 00:06 :
Citaat:
w4s4 cr4ft schreef op 06-05-2004 @ 12:53 :
Het ging me niet zozeer om de credits maar toch bedankt. Ik verwachtte alleen niet dat de startpost zo veel langer moest worden enzo. Maargoed, ik vind het belangrijker dat dat topic er tenminste is en wie de startpost heeft geschreven boeit eigenlijk ook niet echt.
Beetje tegenstrijdig allemaal. Ik begrijp wel hoe het zit, maar doe dan niet zo heetgebakerd.
Oud 06-05-2004, 12:15
Krekker
Krekker is offline
Ik vind het alleen een beetje jammer van mn tijd is wat ik probeerde duidelijk te maken. Ik dacht namelijk dat Enlightenment gewoon opnieuw was begonnen, maar mijn werk heeft (voor zover ik heb begrepen) wel geholpen.

Ik wil hier verder eigenlijk ook geen verder gedoe rondomheen hebben. Kan dit topic dicht?
Oud 06-05-2004, 13:12
Enlightenment
Enlightenment is offline
As you wish.

Het topic is er nu iig, dus dit topic lijkt me voltooid.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten