Oud 06-05-2002, 21:49
Verwijderd
Vanuit verschillende bronnen is gemeld dat de rellen die steeds erger worden in Den Haag vooral door aanhangers (de harde kern) van verschillende voetbalclubs worden aangeroerd.

Waar blijft de ME, hiertegen moet snoeihard worden opgetreden, je maakt geen gebruik van zoiets om dan te gaan rellen om nix (rellen slaat sowieso op kaas, maar jah)

Hoe moeten we dit soort mensen aanpakken ???

Aanpak zoals in veel andere landen, politiestaat aanpak ??

Snoeihard op de menigte in met de ME en geen genade, wie daar staat te gooien met dingen en te schelden om nix gewoon aanpakken en geen excuus mogelijk (logisch toch???)

Ben blij dat ik nu niet in Den Haag woon, zit je niet echt lekker (vooral binnenstad natuurlijk)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2002, 21:51
pietje63
pietje63 is offline
=====
hier is al topic over; zo wordt het onoverzichtelijk
=====

verder politiestaat; nee dank je
me; ja graag
Oud 06-05-2002, 21:52
autodropje
autodropje is offline
dit blijft over rellen in het algemeen gaan, over Pim F is al een topc, anders ben ik genoodzaakt hier een slot op te hangen
Oud 07-05-2002, 14:45
Piccola
Piccola is offline
Ik vind die rellen in Den Haag echt volslagen belachelijk!! Kon me er gewoon kwaad om maken. Die lui waren op rellen uit, stelletje relnichten! Wat een uiting van emoties! Om auto's in de brand te steken etc. Ik persoonlijk vind dat dat nix meer met verdriet of wat dan ook te maken heeft... Je mag kwaad zijn, natuurlijk! Maar omdat al schreeuwend, stampend enzo te laten merken en dan ook nog eens dingen vernielen enzo. Dat gaat mij iets te ver hoor. Keihard aanpakken die gasten!! Van mij mag de ME dan wel hardhandig worden...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 14:53
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
Vanuit verschillende bronnen is gemeld dat de rellen die steeds erger worden in Den Haag vooral door aanhangers (de harde kern) van verschillende voetbalclubs worden aangeroerd.

Waar blijft de ME, hiertegen moet snoeihard worden opgetreden, je maakt geen gebruik van zoiets om dan te gaan rellen om nix (rellen slaat sowieso op kaas, maar jah)

Hoe moeten we dit soort mensen aanpakken ???

Aanpak zoals in veel andere landen, politiestaat aanpak ??

Snoeihard op de menigte in met de ME en geen genade, wie daar staat te gooien met dingen en te schelden om nix gewoon aanpakken en geen excuus mogelijk (logisch toch???)

Ben blij dat ik nu niet in Den Haag woon, zit je niet echt lekker (vooral binnenstad natuurlijk)
Ben het wel met je eens, maar je moet natuurlijk wel uitkyken.

Met die rellen op het leidseplein zondag werd een gast geintervieuwd (hoe je dat ook spelt): "ja, zit k rustig in een cafe wat te drinken, in 1 x traangas naar binnen. Loop k naar buiten om mn fiets te pakken, zie ik dat een me-er die in me kaar loopt te trappen".

wat k probeer te zeggen, is dat er ook (echte) aanhangers van lpf waren, die helemaal geen rellen wilden. Beetje vervelend als die ook het ziekenhuis in geslagen worden!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 14:54
Verwijderd
[QUOTE]Ikedea schreef:
[B]
Waar blijft de ME, hiertegen moet snoeihard worden opgetreden

Dan was wat ze afgelopen zondag in Amsterdam deden dus goed? Bij het kampioensfeest van Ajax. Daar trapte de ME dus echt de fietsen van onschuldige voorbijgangers in mekaar en viel kroegen binnen en schopte iedereen eruit. Naar mijn mening heeft de politie daar de rellen veroorzaakt. Met de rest van je stelling ben ik het ongeveer wel eens.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 14:56
Verwijderd
En die mensen die in antwoord op de moord op Fortuyn gingen relschoppen zijn natuurlijk helemaal verkeerd bezig. Als je wilt dat Nederland een slecht beeld krijgt van Fortuyn-aanhangers moet je zo reageren, dan lukt het zeker.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten