Citaat:
Ikedea schreef:
Vanuit verschillende bronnen is gemeld dat de rellen die steeds erger worden in Den Haag vooral door aanhangers (de harde kern) van verschillende voetbalclubs worden aangeroerd.
Waar blijft de ME, hiertegen moet snoeihard worden opgetreden, je maakt geen gebruik van zoiets om dan te gaan rellen om nix (rellen slaat sowieso op kaas, maar jah)
Hoe moeten we dit soort mensen aanpakken ???
Aanpak zoals in veel andere landen, politiestaat aanpak ??
Snoeihard op de menigte in met de ME en geen genade, wie daar staat te gooien met dingen en te schelden om nix gewoon aanpakken en geen excuus mogelijk (logisch toch???)
Ben blij dat ik nu niet in Den Haag woon, zit je niet echt lekker (vooral binnenstad natuurlijk)
|
Ben het wel met je eens, maar je moet natuurlijk wel uitkyken.
Met die rellen op het leidseplein zondag werd een gast geintervieuwd (hoe je dat ook spelt): "ja, zit k rustig in een cafe wat te drinken, in 1 x traangas naar binnen. Loop k naar buiten om mn fiets te pakken, zie ik dat een me-er die in me kaar loopt te trappen".
wat k probeer te zeggen, is dat er ook (echte) aanhangers van lpf waren, die helemaal geen rellen wilden. Beetje vervelend als die ook het ziekenhuis in geslagen worden!