Oud 16-05-2004, 11:04
Zozo
Zozo is offline
Vanavond!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2004, 11:08
the tourist
the tourist is offline
Ja! Ik heb er zin in
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:47
Fleurop
Fleurop is offline
Is dit nou de één-na-laatste aflevering?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:53
Cinamon
Cinamon is offline
Ik heb het laatste keer niet gezien?
Gaat het nou tussen Rhani&Hans, Jeske&Elias, Clarinca&Reinier?
Rhani en Hans zitten toch zowiezo in de finale?
Oud 16-05-2004, 12:00
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 16-05-2004 @ 12:53 :
Ik heb het laatste keer niet gezien?
Gaat het nou tussen Rhani&Hans, Jeske&Elias, Clarinca&Reinier?
Rhani en Hans zitten toch zowiezo in de finale?
ja, dat klopt. Als ik het goed heb moeten Clarinca&Reinier vanavond winnen willen ze ook in de finale komen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:35
Cinamon
Cinamon is offline
Maar ik wil eigenlijk wel dat Jeske & Elias in de finale komen..
Oud 16-05-2004, 12:36
Verwijderd
Volgens mij is het nu
Rani en Hans 57 punten
Jeske en Elias 53 punten
Reinier en Clarinca 50 punten

Dus als Reinier en Clarinca laatste worden liggen ze eruit. Als ze tweede worden ook. Maar als ze eerste worden en Jeske en Elias laatste, dan mogen ze blijven. En als ze eerste worden en Jeske en Elias tweede, dan moeten ze er ook uit. Hmm, best veel kans dus dat de finale tussen Rani & Hans en Jeske & Elias gaat

Want ik hoop zooooo dat Reinier en Clarinca er vanavond uitgaan!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:41
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-05-2004 @ 13:36 :
Volgens mij is het nu
Rani en Hans 57 punten
Jeske en Elias 53 punten
Reinier en Clarinca 50 punten

Dus als Reinier en Clarinca laatste worden liggen ze eruit. Als ze tweede worden ook. Maar als ze eerste worden en Jeske en Elias laatste, dan mogen ze blijven. En als ze eerste worden en Jeske en Elias tweede, dan moeten ze er ook uit. Hmm, best veel kans dus dat de finale tussen Rani & Hans en Jeske & Elias gaat

Want ik hoop zooooo dat Reinier en Clarinca er vanavond uitgaan!
Idd.
Ik heb gisteren trouwens gehoort wie er vandaag uit gaan. Wilde het niet weten maar weet het nu toch...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Zozo schreef op 16-05-2004 @ 13:41 :
Idd.
Ik heb gisteren trouwens gehoort wie er vandaag uit gaan. Wilde het niet weten maar weet het nu toch...
Nou, dat is ook niet leuk
Het is ook zo stom dat het al bekend is, dan moet je echt gaan oppassen dat je het nergens toevallig hoort..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:16
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 16-05-2004 @ 13:35 :
ik ook
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
drinks@myplace schreef op 16-05-2004 @ 13:35 :
ik wil zelfs dat ze winnen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 13:33
Subbie
Subbie is offline
Jeske & Elias die moeten door gaan

niet die half afgezakte kuttekoppe
Clarinca&Reinier
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 14:21
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-05-2004 @ 13:46 :
Nou, dat is ook niet leuk
Het is ook zo stom dat het al bekend is, dan moet je echt gaan oppassen dat je het nergens toevallig hoort..
Tis ook zwaar klote ja
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 15:02
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ook vaag dat ze het in belgië al op donderdagavond uitzenden en in Nederland pas zondags
Oud 16-05-2004, 18:06
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Zozo schreef op 16-05-2004 @ 15:21 :
Tis ook zwaar klote ja
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 20:16
Cinamon
Cinamon is offline
Wanneer komt die herhaling op maandag?
Ik heb het gemist.. (Heeft nu ook echt nog zin om te gaan kijken)
Oud 16-05-2004, 20:20
Verwijderd
Er komt geen hh op maandag. :\

Maare, tis nu onwijs spannend.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 20:21
P&C
P&C is offline
nou ik vond jeske en elias maar triest...
reinier en clarinca vond i kveel sympatieker
Oud 16-05-2004, 20:38
sweetska
sweetska is offline
ik hoop nu maar dat hans & rani winnen, wel stom dat jeske & elias eruit zijn, en op zo'n stomme manier. bah.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 20:45
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
jammer, ik vond jeske en elias het leukste koppel, maar ze hebben het zelf verneukt, echt slechte taktiek gekozen...
Oud 16-05-2004, 20:57
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Pff... wat een teleurstelling voor Jeske en Elias, maar ook voor mij als kijker
Dit koppel was zowel fysiek als mentaal het best in staat zo'n race te winnen, maar ze verliezen door een nogal stomme inschattingsfout. Waarom hebben ze niet gewoon 's avonds nog een lift proberen te regelen!? Hadden ze toch altijd kunnen proberen, 'nee heb je, ja kan je krijgen'
Oud 16-05-2004, 21:03
Agnès
Agnès is offline
Heb ik het weer gemist.
Oud 16-05-2004, 22:05
*gaapt*
*gaapt* is offline
Ik ben blij dat Jeske en Elias eruit zijn, ik irriteerde me echt aan Elias.

Ik hoop nou wel dat Hans en Rani winnen.

Wel een beetje zuur trouwens voor Reinier dat hij Clarinca 2x de heuvel op moest laten gaan, omdat hij het niet aankon
Oud 16-05-2004, 22:12
Verwijderd
Neeeeee! Niet Jeske en Elias eruit
Ik ben verdrietig

Het was wel erg spannend. Dat met die zandheuvel oprennen (nja, Reinier lag wel superveel achter op Elias ) en vooral die puzzel. En toen leek het net alsof Reinier en Clarinca hem hadden, en toen was het toch niet zo, en toen hebben toch nog Elias en Jeske gewonnen! Ik heb zitten schreeuwen op de bank

Dat met die kameel van Hans en Rani was wel erg zeg Zomaar met al je spullen er vandoor, ze hebben geluk dat ze hun bagage nog terug gevonden hebben.

En op het eind was het ook spannend. Maar Rani en Hans waren net te ver Verdorie

Er was ook niet een auto bij Jeske en Elias voorbij gekomen volgens mij..

Ik kan volgende week niet kijken, en ik baalde echt heel erg. Ik neem het wel op natuurlijk, maar de finale is wel leuker om meteen te zien. Maar nu Elias en Jeske er niet meer inzitten, vind ik het al een stuk minder erg. Ze hoorden vanaf het begin bij mn favo koppels. Nu hoop ik dat Hans en Rani winnen, maar dat hoop ik vooral voor Rani. Als het maar niet Reinier wordt!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 23:30
aniki
aniki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-05-2004 @ 23:12 :
Ik ben verdrietig

Het was wel erg spannend. Dat met die zandheuvel oprennen (nja, Reinier lag wel superveel achter op Elias ) en vooral die puzzel. En toen leek het net alsof Reinier en Clarinca hem hadden, en toen was het toch niet zo, en toen hebben toch nog Elias en Jeske gewonnen! Ik heb zitten schreeuwen op de bank

Dat met die kameel van Hans en Rani was wel erg zeg Zomaar met al je spullen er vandoor, ze hebben geluk dat ze hun bagage nog terug gevonden hebben.

En op het eind was het ook spannend. Maar Rani en Hans waren net te ver Verdorie

Er was ook niet een auto bij Jeske en Elias voorbij gekomen volgens mij..

Ik kan volgende week niet kijken, en ik baalde echt heel erg. Ik neem het wel op natuurlijk, maar de finale is wel leuker om meteen te zien. Maar nu Elias en Jeske er niet meer inzitten, vind ik het al een stuk minder erg. Ze hoorden vanaf het begin bij mn favo koppels. Nu hoop ik dat Hans en Rani winnen, maar dat hoop ik vooral voor Rani. Als het maar niet Reinier wordt!
Ja echt kut he!!
Jeske en Elias zijn niet mijn favoriete koppel, maar als ik uit deze drie moet kiezen had ik toch gewild dat zij zouden winnen.
En nu komt die bierbuik die niet eens een heuvel 2 keer op kon in peking .
En toen ze vertelden wie eruit ging had ik het niet helemaal begrepen. Die man zei wie het verst is.... Jeske en Elias, dus ik dacht dat zij doorgingen, maar toen zag ik hun afscheid nemen..
zoals rocco van boondock saints het al zo mooi heeft gezegd : "Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK. "

Nou hoop ik maar dat we volgende week eindelijk de shaolin monniken te zien krijgen. Dat laten ze nou al vanaf het begin zien en ik wil het nu eindelijk wel is zien.

nog maar één aflevering mensen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2004, 23:34
AJMouse
AJMouse is offline
Ik heb zomaar et idee dat na het stukje van de kamelen de productie kar er achteraan is gegaan. Ik denk niet dat zomaar exact DIE tassen eraf donderen en dat hans en rani precies dáár die tassen weer vinden. Ongeloofwaardig toen ik er later nog eens over nadacht. Toen ik et zag geloofde ik het wel! Net als iedereen hier waarschijnlijk. Maar kommop denk nu eens een tweede keer..
Oud 16-05-2004, 23:36
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 17-05-2004 @ 00:34 :
Ik heb zomaar et idee dat na het stukje van de kamelen de productie kar er achteraan is gegaan. Ik denk niet dat zomaar exact DIE tassen eraf donderen en dat hans en rani precies dáár die tassen weer vinden. Ongeloofwaardig toen ik er later nog eens over nadacht. Toen ik et zag geloofde ik het wel! Net als iedereen hier waarschijnlijk. Maar kommop denk nu eens een tweede keer..
Ze hadden toch eerst maar een paar spullen gevonden, en hebben uiteindelijk toch meer dan een uur gezocht naar al hun tassen? En volgens mij hebben ze dan ook nog die extra spullen (water, deken, slaapding enzo) niet gevonden..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 23:37
AJMouse
AJMouse is offline
Komt realistischer over he?

Maar je zult er nooit achter komen. Ik ruik er gewoon een vies luchtje aan.
Oud 16-05-2004, 23:54
aniki
aniki is offline
Citaat:
Ik vond het al ongeloofwaardig dat ze die kameel gewoon weg lieten lopen, want voor mijn gevoel liep hij niet eens zo hard.
Waarom hebben ze hem eigenlijk losgelaten??
En volgens mij lopen die kamelen niet zomaar weg van hun baas, die mongolen rijden vast niet op wilde kamelen...

Maar sinds Robert en Arthur AKA de De Duikers eruit zijn door een samenloop van omstandigheden, al het gevoel dat het een beetje in elkaar gezet is... hoe kunnen Robert en Arthur anders verliezen??
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
aniki schreef op 17-05-2004 @ 00:54 :
Ik vond het al ongeloofwaardig dat ze die kameel gewoon weg lieten lopen, want voor mijn gevoel liep hij niet eens zo hard.
Waarom hebben ze hem eigenlijk losgelaten??
En volgens mij lopen die kamelen niet zomaar weg van hun baas, die mongolen rijden vast niet op wilde kamelen...

Maar sinds Robert en Arthur AKA de De Duikers eruit zijn door een samenloop van omstandigheden, al het gevoel dat het een beetje in elkaar gezet is... hoe kunnen Robert en Arthur anders verliezen??
Dat beest werd paniekerig van al die rotsen ofzo. En toen is ie weggerend? Ik weet het ook niet precies. Ik vond het wel apart eigenlijk dat die kamelen gewoon de hele nacht braaf op hun plaats bleven.

En Robert en Arthur waren zo relaxed bezig dat ze te weinig auto's aanhielden. Als hun bestuurder ergens wilde eten, gingen ze gewoon mee en maar genieten. In tegenstelling tot Reinier, die alleen nog maar 'Klootzak' kon roepen.
En daardoor werden ze dus steeds zo'n beetje laatste.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 08:50
Verwijderd
Citaat:
idd, en het leek alsof ze ook nog eens bij elkaar lagen.
Maarja, ik vind het niet erg dat Elias eruit is. Hij loopt iedereen zwart te maken (vooral als ze er zelf niet bij zijn), ik vind hem echt een eikel.
Maar ik ben benieuwd wat er in Peking gaat gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 09:15
kleutertje
kleutertje is offline
vanaf het begin wist ik zeker dat elias en jeske gingen winnen. Ik vond hun echt zo tof!!!

Ik schrok wel heel erg toen elias een beetje extreem reageerde tegen hans en reinier. Maar wat wil je? Ik zou ook echt een keer zijn uitgevallen tegen reinier.. dat hou je toch ook niet vol?

Elias en jeske genoten echt en ze straalde ook liefde naar elkaar uit (in tegenstelling tot reinier en clarinca...bah)

Maar nu hoop ik stiekum wel dat reinier en clarinca winnen, alleen maar zodat hans en rani balen dat ze hun geholpen hebben.

ookal was elias misschien een beetje te ver gegaan met zijn gedoetjes met hand en reinier, hij was wel heel relax en eerlijk en gewoon tof!...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:25
Verwijderd
ik ben echt blij dat jetske en elias eruit zijn, ik vond ze qua team wel goed maar wat ze tegen de rest hebben gedaan niet. Ik vind dat zij het net zo min verdienen als reinier en clarinca, die ook genoeg hebben gedaan.
Laat rani en hans maar winnen, die vind ik echt goed.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:15
Hyphen
Hyphen is offline
oh.. pebbles.. ik voelde met je mee toen Eliasje eruit ging.
persoonlijk boeide het me niet zo.. als Rani en Hans er maar in bleven. (ze waren zeker van peking.. waarom keek ik eigenlijk?)
ik denk nog steeds dat Rani en Hans wat gaan krijgen..
Oud 19-05-2004, 11:50
Zozo
Zozo is offline
Ik neem aan dat iedereen nu voor Hans en Rani is?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Zozo schreef op 19-05-2004 @ 12:50 :
Ik neem aan dat iedereen nu voor Hans en Rani is?
Ik ben alleen voor Reinier.
"drive, klootzak!"
"Godverdomme" (10x)
"Lopen 'schat'!"
"ik heb juist geen problemen met de groep"

wat een vent
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 12:39
cottonmouth
cottonmouth is offline
Reinier is echt een walgelijke vent.

Van mij had ie een (tijdelijke) hartverzwakking mogen krijgen tijdens de laatste proef.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 12:41
cottonmouth
cottonmouth is offline
En, wat moet Clarinca in godsnaam met die gozer?!

Ik had haar nog redelijk intelligent ingeschat.
Bovendien lijkt het eerder een vader-dochter koppel.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 13:07
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Reinier is volgens mij pas 37... zou 'm minstens 10 jaar ouder schatten
Oud 19-05-2004, 13:31
FAC51
FAC51 is offline
haha ik hoop dat reinier en clarincka winnen

hee je kan reinier ook achterstevoren spellen.

goh.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 13:45
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 19-05-2004 @ 14:07 :
Reinier is volgens mij pas 37... zou 'm minstens 10 jaar ouder schatten
Hij is 38 en Clarinca is 27
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 14:04
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
strutter schreef op 19-05-2004 @ 14:31 :
haha ik hoop dat reinier en clarincka winnen

hee je kan reinier ook achterstevoren spellen.

goh.
Daar dacht ik zondag ook ineens aan:

Reinier en Clarinca --> acniralC ne reinieR

Wow... net een legovogel
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Hyphen schreef op 17-05-2004 @ 18:15 :
oh.. pebbles.. ik voelde met je mee toen Eliasje eruit ging.
persoonlijk boeide het me niet zo.. als Rani en Hans er maar in bleven. (ze waren zeker van peking.. waarom keek ik eigenlijk?)
ik denk nog steeds dat Rani en Hans wat gaan krijgen..
Het is ook niet leuk

En Rani en Hans hebben toch al wat met elkaar gehad ooit?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 16:59
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-05-2004 @ 17:36 :
Het is ook niet leuk

En Rani en Hans hebben toch al wat met elkaar gehad ooit?
ja, ze hebben een knipperlicht relatie
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:48
Mackan
Mackan is offline
Ben ook voor Reinier en Clarinca. Reinier is zo cool ..
Geloof 4 weken geleden ofzo, moesten ze zo'n pontje halen naar een eiland voor een proef. Stopte de lift van Reinier en Clarinca, omdat de chauffeur ff moest toileteren. Hierdoor waren ze dus te laat voor de boot. Zegt die Reinier zo van: Dankzij dat schijthuis hebben we de boot niet gehaald hahaha. Hij heeft echt goeie uitspraken
Maarjah Hans en Rani zijn ook wel sympathiek in mn ogen..maar toch. Reinier en Clarinca moeten winnen
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:07
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-05-2004 @ 23:12 :
Ik ben verdrietig

Reinier is zó stom! Jeeej, wat erger ik me dood aan die man. Laat Hans en Rhani maar winnen. Zij zijn tenminste nog een beetje oprecht en niet zo 'ballerig' als Reinier... blèèèèh.... `
Oud 19-05-2004, 21:50
Shadina
Shadina is offline
Ik hoop dat Rhani en Hans winnen. Tis niet mijn favo koppel.. maar ja alles is beter dan Reinier en Clarinca. Ik hoop echt dat ze allemaal lichamelijke proeven krijgen, want dan maken Rhani en Hans meer kans.
Ik denk trouwens ook dat Hans en Rhani wel weer bij elkaar zullen komen.. ze zagen er zo lief uit toen ze naast elkaar sliepen in de woestijn. En Hans die haar een kusje op haar voorhoofd geeft.

Damn wat erger ik me dood aan Reinier. En Clarinca is zooo'n domme doos gewoon. Is ze blind ofzo?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:59
Roxy
Roxy is offline
Ik vind het ook erg jammer, de strijd was nog feller geweest als Hans en Elias in de finale het tegen elkaar moesten opnemen.. En Hans heeft het gewoon heel slim gespeeld, hij denkt dat ie het wel red tegen Reinier als ze iets fysieks moeten doen.. En gelijk heeft ie..
Oud 19-05-2004, 23:10
cottonmouth
cottonmouth is offline
Citaat:
Mackan schreef op 19-05-2004 @ 18:48 :
Ben ook voor Reinier en Clarinca. Reinier is zo cool ..
Geloof 4 weken geleden ofzo, moesten ze zo'n pontje halen naar een eiland voor een proef. Stopte de lift van Reinier en Clarinca, omdat de chauffeur ff moest toileteren. Hierdoor waren ze dus te laat voor de boot. Zegt die Reinier zo van: Dankzij dat schijthuis hebben we de boot niet gehaald hahaha. Hij heeft echt goeie uitspraken
Maarjah Hans en Rani zijn ook wel sympathiek in mn ogen..maar toch. Reinier en Clarinca moeten winnen
Bah. Ik mag je nu al niet.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:44
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
In de televizier staat een stuk over Elias en Reinier. Een paar leuke fotos van handje drukken enzo.
Ze hebben alles nu bijgelegd en de misverstanden uit de wereld geholpen.
Toch nog een goed einde.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten