Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb gisteren trouwens gehoort wie er vandaag uit gaan. Wilde het niet weten maar weet het nu toch... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is ook zo stom dat het al bekend is, dan moet je echt gaan oppassen dat je het nergens toevallig hoort.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Jeske en Elias zijn niet mijn favoriete koppel, maar als ik uit deze drie moet kiezen had ik toch gewild dat zij zouden winnen. En nu komt die bierbuik die niet eens een heuvel 2 keer op kon in peking ![]() En toen ze vertelden wie eruit ging had ik het niet helemaal begrepen. Die man zei wie het verst is.... Jeske en Elias, dus ik dacht dat zij doorgingen, maar toen zag ik hun afscheid nemen.. ![]() zoals rocco van boondock saints het al zo mooi heeft gezegd : "Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK. " Nou hoop ik maar dat we volgende week eindelijk de shaolin monniken te zien krijgen. Dat laten ze nou al vanaf het begin zien en ik wil het nu eindelijk wel is zien. nog maar één aflevering mensen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Waarom hebben ze hem eigenlijk losgelaten?? En volgens mij lopen die kamelen niet zomaar weg van hun baas, die mongolen rijden vast niet op wilde kamelen... Maar sinds Robert en Arthur AKA de De Duikers eruit zijn door een samenloop van omstandigheden, al het gevoel dat het een beetje in elkaar gezet is... hoe kunnen Robert en Arthur anders verliezen?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Robert en Arthur waren zo relaxed bezig dat ze te weinig auto's aanhielden. Als hun bestuurder ergens wilde eten, gingen ze gewoon mee en maar genieten. In tegenstelling tot Reinier, die alleen nog maar 'Klootzak' kon roepen. En daardoor werden ze dus steeds zo'n beetje laatste. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, ik vind het niet erg dat Elias eruit is. Hij loopt iedereen zwart te maken (vooral als ze er zelf niet bij zijn), ik vind hem echt een eikel. Maar ik ben benieuwd wat er in Peking gaat gebeuren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"drive, klootzak!" "Godverdomme" (10x) "Lopen 'schat'!" "ik heb juist geen problemen met de groep" wat een vent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Reinier en Clarinca --> acniralC ne reinieR Wow... net een legovogel |
![]() |
||
Verwijderd