Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zie ook het sticky topic op V&E: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=832632
Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 18:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bijvoorbeeld dit topic staat op hardware maar hoort duidelijk op electronica. Ik zie, in dit geval dan maar, simpel gezegd, op basis van subfora, elektronica als de 'binnenkant' van de apparaten ("moet ik dit weerstandje vervangen?") , en hardware als de toepassing ervan ("welke harde schijf zal ik nemen?"). zo ook voor GSM's. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo kun je alles wel opdoeken, want uiteindelijk komt alles neer op moleculen, dus eigenlijk zou alleen Populaire Wetenschappen mogen bljiven bestaan. ![]() Nee het gaat om het perspectief, als je software gaat benaderen vanuit een fysische hoek, dan is het electronica, als je hardware gaat bekijken op het niveau van transistoren, is het ook electronica. Echter, Hardware in de trant van 12 of 16 piplines en 100MHz backside bus, dat hoort op Hardware. Voor Software is het wel duidelijk lijkt me. Zo ook voor GSM's; het aspect van processors in GSM's, TFT schermen, WiFi en opslag mogelijkheden is allemaal Hardware. Het OS en programmatuur is Software en dingen zoals welk abonnement en waar vind ik ringtones is een algemene discussie (DK/Het Terras). Voor Electronica is slechts een kleine rol weggelegd; zoals iemand die wil gaan solderen of echt iets fysieks met zijn GSM wilt gaan doen aan de electronica.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zet subsystemen op hardware en vragen op componentniveau op elektronica. met als voorbeeld van een topic dat verkeerd staat in die link ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn voorstel in dit geval: *voertuigen *hardware&elektronica |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||