Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleeen dat ik niet alleen ben heb ik nog wel eens. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Voor mij is dit heel herkenbaar. Ik heb er last van dat er 's nachts vrouwen in mijn kamer rondlopen. Hoe ze naar binnen komen weet ik niet. En het zijn nog verschillende ook. De een trekt aan mijn tenen en zegt gekke dingen die ik wel duidelijk kan verstaan. Een ander kieteld onder mijn oksels en die zegt dingen die niet zo duidelijk te verstaan zijn. Dan is er nog een die onder mijn voeten kietelt en die zegt ook wat die zegt kidi maar daar heb ik nu niet zo heel veel last meer van. Dezelfde mevrouw die onder mijn oksels kietelt zegt daarvoor of daarna dat ze mijn familie wat aan gaat doen. En dan heb ik nog last van vrouwen die aan mijn bed beginnen te schudden. Ik voel vaak 's nachts als ik half in slaap val maar ook half wakker ben dat mijn bed op en neer gaat. Dan beleef of hoor ik dingen die ik eng vind en dan begint een van die vrouwen iets te doen. Ze komen nooit allemaal tegelijk. Meestal komt er maar een en het gekke is ze hebben ook allemaal verschillende stemmen. Als mijn bed gaat schudden word ik vaak heel erg agressief en ben ik van plan van alles te gaan doen. Nadat mijn bed dan geschud heeft vraag ik me altijd af of de grond ook bewoog. Ik wilde een paar keer gaan staan toen het bed aan het schudden was maar ineens hield het op. Ik wil ook heel graag met die vrouwen praten en lopen als mijn bed aan het schudden is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
You remind me of someone ![]() Wees blij dat het bij jou allemaal nog vrij vreedzaam verlopen is. Believe me, het kan veeeeeeeel erger.
||
Citaat:
aan mij I know, heb het mee mogen maken helaas
||
Citaat:
Nee, gelukkig niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() is bij mij ook (bijna) gebeurt |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Mensen en robotten Verwijderd | 23 | 12-07-2004 18:41 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 16: Kill Bill: Vol. 2 (en meer) AJMouse | 7 | 26-04-2004 13:11 | |
Verhalen & Gedichten |
het echte systeem grandmommy | 8 | 21-12-2003 18:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Flora & Fauna |
jacht verbieden? Kupu | 41 | 28-01-2002 11:46 |