Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het uitmaken, ook al ben je gek op hem en heb je al anderhalf jaar verkering...
Het is ook een mooie test. Hij zegt dat het hem niets kan schelen wat jij vindt? Dreig dan maar eens het uit te maken. Als hij echt zo gek op je is, zal hij wel zeggen dat hij ermee ophoudt en spijt betuigen. Zoniet, dan betekent dat dus dat hij een levensstijl van diefstal en beroving belangrijker vindt dan z'n vriendin met wie hij al anderhalf jaar verkering heeft. En met zo'n loser zou ik niks te maken willen hebben. Mag ik je er verder op wijzen dat, als hij opgepakt wordt en uitkomt dat jij het wist en niets hebt gedaan, jij ook strafbaar bent? Om maar even aan te geven wat hij je aandoet. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Sorry, ik begrijp dat het gewoon moelijk is om hier voor jezelf een streep onder te zetten, maar dit...
Citaat:
Die jongen trekt je met zich mee naar beneden. Maak het uit. Voel je er kut over. Huil uit bij een vriendin. En klim weer uit dit gat. Ik weet heel goed hoe het voelt als iemand waar je anderhalf jaar je leven mee gedeelt hebt opeens weg is, en je kan er eerlijk waar weer bovenop komen. Het duurt gewoon even. Succes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is het nut om zo te typen? 1. Het leest irritant 2. Het typen gaat niet echt sneller 3. Het leest irritant 4. Het staat niet stoer ofzo 5. Het leest irritant 6. Straks gaan we allemaan met ascii karakters typen... \/\/0\/\/ ![]() Dus niet meer doen graag ![]() |
![]() |
|
![]() |
lief meisje,
Zal ik je eens wat vertellen...Als je hem niet aangeeft, dan wordt jij meedeplichtig, want jij ben op de hoogte wat hij doet, en ben je dus verplicht om dat te melden bij de politie. Als hij gepakt wordt gaan hij de gevangenis in en raak je hem ook kwijt. En de gevangenis is gewoon een opleiding om crimineel te worden omgeveer. dus dan wordt hij nog crimineler En je bent toch nog geen 65+ dus je zal wel ff verdrietig zijn als het uitgaat, maar er zijn genoeg leuke jongens op deze wereld die niet crimineel zijn!!!!!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
opzich hoef je het niet uit te maken omdat hij da gestolen heeft, maar omdat ie zo lomp tegen je doet, opzich zou ik het niet meteen uitmaken, maar eerst goed praten en eventueel dreigen met uimaken, maar niet meteen doen, want het is wel 1,5 jaar dat je dan meteen weg gooit en ook al kan ie nog zo achterlijk doen, hij kan noog wel heel lief voor JOU zijn
||
Citaat:
zoiets zeg je toch niet tegen je vriendin??? wat een eikel zeg ![]() 1 woord: dumpen ookal gaat dat niet zomaar
||
Citaat:
|
![]() |
het is gewoon een schooier, als ie een beetje pech heeft vangt ie een keer een paar klapjes. Ik heb zoiets al eens live meegemaakt......
maar hij doet jou in ieder geval niks verkeerd, maar geeft ook geen zak om wat jij ervan vind. Je vriend is een straatschooier... kut voor je.
|
beetje bezope,
ik ben geen lieverdje en heb ook wel eens iets gejat mar dan wel bij een winkel als V&D waar het geen super ramp is als je iets meeneemt van een paar guldens. als je iets van mensen persoonlijk jat of berooft kan dat ook een aanslag op die persoon zijn... naja ik kan niet voor je zeggen of je het uit moet maken... sorry suc-6 wim
||
Citaat:
en nu kan er een slotje op ![]()
|
![]() |
je moet maar zo zien die jongen zal niet veel verder komen dan telefoontjes stelen in z'n leven, dus op gegeven moment staat ie slecht op een gitaar te spelen bij de hema voor 50 cent ofzo.
Maar zoals het gezegde klinkt voor elke jongen is er een meisje.. ik zou hem toch nog aangeven |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stelen is altijd kansloos. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|