Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2004, 20:28
Verwijderd
Goed, nav de vele vage foto's die er weer verschijnen, net als bij de ufo's een algemeen topic. Ik zal beginnen met een foto van V&A.

Origineel:

Overbelicht (photoshop):

Ik vind dit dus een hele vreemde foto. De ogen waren trouwens pas duidelijk te zien toen ik op mijn laptop keek en toen leken ze wel heel fel.

Kopie reactie aldaar:
ok aangezien we toch over de vaagheid van de foto's bezig waren. De foto met de ogen (pshot19.jpg), ik heb hem eens overbelicht en uitvergroot in photoshop en het lijkt mij net een bewerkt schilderij te zijn. De planten linksonder, het pad... als je inzoomt op de ogen, zie je toch wel een verschil in pixels en ik zie niet echt een omtrek van wat die ogen zouden moeten zijn. Daarbij lijken me de ogen wel heel helder voor evt met een flits ofzo van die afstand (igv een kat met reflectie).
Nu ben ik geen expert in die dingen, maar ik vond het wel heel apart .
Advertentie
Oud 25-08-2004, 17:22
Verwijderd
goed idee,dit topic
Oud 25-08-2004, 19:26
Ghost
Ghost is offline
Vage foto:

Als je goed kijkt zul je een kinderschaduw zien in het midden van het plaatje, zonder dat er een lijf aan vast zit.. Het kan zijn dat hij helemaal verdekt opgesteld staat oid, maar wel vaag..
Er schijnt vroeger ook een jongetje te zijn verdronken in dat zwembad, misschien bestaat er een verband tussen die schim en het overleden jongetje? Een spook!
Oud 25-08-2004, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Ghost schreef op 25-08-2004 @ 20:26 :
Vage foto:

[afbeelding]

Als je goed kijkt zul je een kinderschaduw zien in het midden van het plaatje, zonder dat er een lijf aan vast zit.. Het kan zijn dat hij helemaal verdekt opgesteld staat oid, maar wel vaag..
Er schijnt vroeger ook een jongetje te zijn verdronken in dat zwembad, misschien bestaat er een verband tussen die schim en het overleden jongetje? Een spook!
Gewoon iemand die z'n kind hoog optilt.
Oud 25-08-2004, 19:42
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Mutant schreef op 24-08-2004 @ 21:28 :
Goed, nav de vele vage foto's die er weer verschijnen, net als bij de ufo's een algemeen topic. Ik zal beginnen met een foto van V&A.

Origineel:

[afbeelding]

Overbelicht (photoshop):
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind dit dus een hele vreemde foto. De ogen waren trouwens pas duidelijk te zien toen ik op mijn laptop keek en toen leken ze wel heel fel.

Kopie reactie aldaar:
ok aangezien we toch over de vaagheid van de foto's bezig waren. De foto met de ogen (pshot19.jpg), ik heb hem eens overbelicht en uitvergroot in photoshop en het lijkt mij net een bewerkt schilderij te zijn. De planten linksonder, het pad... als je inzoomt op de ogen, zie je toch wel een verschil in pixels en ik zie niet echt een omtrek van wat die ogen zouden moeten zijn. Daarbij lijken me de ogen wel heel helder voor evt met een flits ofzo van die afstand (igv een kat met reflectie).
hallo he ik schrok spontaan bij de 1e foto . maar wat bedoel jij eigenlijk met iets vaags? die soort berg daarnaast, ik zag er iets in, niet die 2 lichtjes (ogen?!) maar gewoon iets anders. net zoals je dat altijd met wolken hebt enzo .
en die laatste van dichtbij zou ik echt niet weten, ik zie er niets bijzonders in eigenlijk. het lijkt mij gewoon een foto van een uil in een boomstam. een kat voor mijn part. sorry
Oud 25-08-2004, 19:42
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Ghost schreef op 25-08-2004 @ 20:26 :
Vage foto:

[afbeelding]

ook al istie niet serieus hij is wel erg leuk !
Oud 25-08-2004, 19:43
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Sir Pineapple schreef op 25-08-2004 @ 20:39 :
Gewoon iemand die z'n kind hoog optilt.
Nee hoor, dit is de andere kant van de foto:

Oud 25-08-2004, 19:45
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Ghost schreef op 25-08-2004 @ 20:43 :
Nee hoor, dit is de andere kant van de foto:

[afbeelding]
het spookt daar
Oud 25-08-2004, 19:46
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mutant schreef op 24-08-2004 @ 21:28 :

Origineel:

[afbeelding]

Overbelicht (photoshop):
[afbeelding]

[afbeelding]

Kopie reactie aldaar:
wel mooi bos trouwens
Oud 25-08-2004, 19:47
tss
tss is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 25-08-2004 @ 20:45 :
het spookt daar
Oud 25-08-2004, 19:48
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 25-08-2004 @ 20:45 :
het spookt daar
Nou en of!
Oud 25-08-2004, 19:50
DutchGirl
DutchGirl is offline
dat kindje is weggephotoshopt, want volgens mij zat die aan die ene griet die een klein beetje krom staat vast.

kijk naar die hand, alsof ze iets of iemand vastpakt
Oud 25-08-2004, 19:51
Dakrath
Dakrath is offline
Citaat:
tss schreef op 25-08-2004 @ 20:47 :
stoer, waar is dat zwembad?
Oud 25-08-2004, 19:52
tss
tss is offline
Citaat:
Dakrath schreef op 25-08-2004 @ 20:51 :
stoer, waar is dat zwembad?
in Elburg
Oud 25-08-2004, 20:01
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
DutchGirl schreef op 25-08-2004 @ 20:50 :
dat kindje is weggephotoshopt, want volgens mij zat die aan die ene griet die een klein beetje krom staat vast.

die is panaromaal begaafd en ziet geesten kijk maar naar de andere foto. Ze kijkt naar beneden naar iets.
Wauw.. sixth sence zou zo maar is echt gebeurd kunnen zijn
Oud 25-08-2004, 20:15
11568
11568 is offline
Volgens een kennis van mij MOETEN dit geesten zijn Maar deze [digitale] foto is gemaakt op de macro-stand toen er nét te weinig licht in die kamer was. Ze heeft hem opgestuurd naar een of andere geestenman en die dacht ook iets? te zien wat met geesten te maken had en vroeg of er in dat huis een kat overleden was Het is trouwens een hond wat daar ligt.
Het is dus gewoon een mislukte foto, ik geloof best in geestverschijningen maar niet dat je ze werkelijk vast kan leggen op foto's.

Nu wel zichtbaar?

Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 20:30.
Oud 25-08-2004, 20:18
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
11568 schreef op 25-08-2004 @ 21:15 :
Volgens een kennis van mij MOETEN dit geesten zijn Maar deze [digitale] foto is gemaakt op de macro-stand toen er nét te weinig licht in die kamer was. Ze heeft hem opgestuurd naar een of andere geestenman en die dacht ook iets? te zien wat met geesten te maken had en vroeg of er in dat huis een kat overleden was Het is trouwens een hond wat daar ligt.
Het is dus gewoon een mislukte foto, ik geloof best in geestverschijningen maar niet dat je ze werkelijk vast kan leggen op foto's.

http://www.imagestation.com/picture/...e/f748dfbe.jpg
doet et niet
Oud 25-08-2004, 20:19
11568
11568 is offline
Kut. Hmm, even andere site zoeken om te uploaden.
Oud 25-08-2004, 20:44
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
11568 schreef op 25-08-2004 @ 21:15 :

[afbeelding]

Nu wel zichtbaar?
of gewoon... rookt er iemand bij jullie?
Oud 25-08-2004, 20:46
11568
11568 is offline
Nee....maar dat kan ook zo'n effect geven idd
Oud 25-08-2004, 21:08
varlok
varlok is offline
Ik heb er ook een.

het origineel:

en als je hem door midden knipt en de andere kant ertegenaan speigelt zie je in de boom een wezen ontstaan.

en de gezoomde foto
Oud 26-08-2004, 00:55
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
DutchGirl schreef op 25-08-2004 @ 20:50 :

Nee nee..
Oud 26-08-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
GanzenVeer schreef op 25-08-2004 @ 20:42 :
hallo he ik schrok spontaan bij de 1e foto . maar wat bedoel jij eigenlijk met iets vaags? die soort berg daarnaast, ik zag er iets in, niet die 2 lichtjes (ogen?!) maar gewoon iets anders. net zoals je dat altijd met wolken hebt enzo .
en die laatste van dichtbij zou ik echt niet weten, ik zie er niets bijzonders in eigenlijk. het lijkt mij gewoon een foto van een uil in een boomstam. een kat voor mijn part. sorry
Je hebt zeker het topic op v&a niet bekeken? Een reeks vage foto's en vandaaruit ben ik er een goed gaan bekijken. De ogen vallen enorm op, het lijkt mij te sterk dat er echt een beest zit. Het is eigenlijk de bedoeling dat we uitzoeken of bepaalde foto's bewerkt kunnen zijn om een effect te creëren. Wat dus volgens mij in dit geval is gebeurd.

Het is dus niet dat ik deze foto geloof.
Oud 26-08-2004, 21:45
Boozle
Boozle is offline
Citaat:
Mutant schreef op 26-08-2004 @ 21:45 :
Je hebt zeker het topic op v&a niet bekeken? Een reeks vage foto's en vandaaruit ben ik er een goed gaan bekijken. De ogen vallen enorm op, het lijkt mij te sterk dat er echt een beest zit. Het is eigenlijk de bedoeling dat we uitzoeken of bepaalde foto's bewerkt kunnen zijn om een effect te creëren. Wat dus volgens mij in dit geval is gebeurd.

Het is dus niet dat ik deze foto geloof.
Droom lekker verder, op die 1e foto zit gewoon een uil in die boom. Wat kunnen jullie mooie verhalen verzinnen zeg.
Oud 26-08-2004, 21:53
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Boozle schreef op 26-08-2004 @ 22:45 :
Droom lekker verder, op die 1e foto zit gewoon een uil in die boom. Wat kunnen jullie mooie verhalen verzinnen zeg.
Oja, een uil..
Het is minstens een aardmannetje, misschien zelfs wel een evil kabouter..
Advertentie
Oud 27-08-2004, 00:11
Boozle
Boozle is offline
Citaat:
Ghost schreef op 26-08-2004 @ 22:53 :
Oja, een uil..
Het is minstens een aardmannetje, misschien zelfs wel een evil kabouter..
Ja, wat jullie alto's zien altijd overal wat in. ik niet.
Oud 27-08-2004, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Boozle schreef op 26-08-2004 @ 22:45 :
ik verzin nix leer nou eens lezen zeg. De foto's die er staan lijken allemaal zo vreemd met bepaalde dingen erop. Er hangt een hele sfeer. En ik wou gewoon eens kijken wat de foto met de enorm felle ogen kon inhouden. Voor mijn part is het een uil, maar het zijn wel heel felle ogen naar de omstandigheden gekeken. Als je nu eens de moeite zou doen naar het topic te gaan kijken, weet je wat ik bedoel, er is sprake dat het hele verhaal verzonnen en opgezet is. En er zijn ook wel wat veel van die foto's.

De hele bedoeling van dit topic is om te proberen te ontdekken of we zulke vage foto's niet kunnen ontmaskeren of een reële verklaring kunnen vinden, er zijn genoeg foto's met Kijk nou, een geest of Wat is dit voor iets vaags.

Als jullie daar vanaf nu niet normaal op kunnen reageren, blijf dan ajb weg.
Oud 27-08-2004, 12:26
Boozle
Boozle is offline
nu je het zo zegt, is het inderdaad wel een beetje een rare foto.
Oud 27-08-2004, 12:29
Boozle
Boozle is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 25-08-2004 @ 20:42 :
OMFG!! je hebt gelijk. Als je een halve meter van je monitor afzit lijkt het een gezicht.
Oud 27-08-2004, 12:39
Dark Psycho
Dark Psycho is offline

het kan misschien een erg misvormd takje zijn, maar bovenin die boom, waar een tak helemaal krom begint te hangen, lijkt wel of er een klein kindje in de boom hangt. met dunne armpjes aan de takken. goed kijken.
Oud 27-08-2004, 12:43
Boozle
Boozle is offline
Ja, of een klein aapje, die foto's zijn nog echt vaag ook.
Oud 27-08-2004, 12:44
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Boozle schreef op 27-08-2004 @ 13:43 :
Ja, of een klein aapje, die foto's zijn nog echt vaag ook.
ja he
Oud 27-08-2004, 12:47
Boozle
Boozle is offline
Citaat:
Dark Psycho schreef op 27-08-2004 @ 13:44 :
ja he
Het lijkt tenminste wel op een soort van mannetje.
Oud 27-08-2004, 12:50
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Boozle schreef op 27-08-2004 @ 13:47 :
Het lijkt tenminste wel op een soort van mannetje.
ja ik ben het nu aan het uitvergroten maar hij is nu zo vaag en gepixeld als de tering dus kheb er weinig aan. mar t lijkt idd op een soort lijfje wat daar aan die boom hangt.
Oud 27-08-2004, 12:51
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
en in het negatief zetten haalt ook niets uit...
Oud 27-08-2004, 12:56
Ghost
Ghost is offline
Hmm, ik zie er dus 3 dingen in; de evil kabouter in de boomstam, het kleine mannetje hoog in de boom en de rots (ofzo) gesculped in een doodskop vorm... wat is dat voor een evil plek??
Oud 27-08-2004, 12:57
Boozle
Boozle is offline
Citaat:
Ghost schreef op 27-08-2004 @ 13:56 :
Hmm, ik zie er dus 3 dingen in; de evil kabouter in de boom, het kleine mannetje in de boom en de rots (ofzo) gesculped in een doodskop vorm... wat is dat voor een evil plek??
Die foto komt toch van die gevonden digitale camera, die iemand gevonden had in Limburg. Ik ben niet de enigste die in de rots een soort van gezicht ziet.
Oud 27-08-2004, 13:04
varlok
varlok is offline
Misschien dat ie zo iets beter te zien is.

Oud 27-08-2004, 13:07
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
varlok schreef op 25-08-2004 @ 22:08 :
Ik heb er ook een.

het origineel:
[afbeelding]

en als je hem door midden knipt en de andere kant ertegenaan speigelt zie je in de boom een wezen ontstaan.
[afbeelding]

en de gezoomde foto
[afbeelding]
LOL

edit: ghost, laat de foto is in het geheel zien als 1 plaatje dus niet als 2 delen.
Oud 27-08-2004, 13:23
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 27-08-2004 @ 14:07 :
LOL

edit: ghost, laat de foto is in het geheel zien als 1 plaatje dus niet als 2 delen.
Oud 27-08-2004, 13:23
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
varlok schreef op 27-08-2004 @ 14:04 :

[afbeelding]
juh. wat doet een dwerg nou bovenin een boom..
Oud 27-08-2004, 13:25
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
varlok schreef op 27-08-2004 @ 14:04 :

[afbeelding]
Het lijkt op zo'n aapje uit Tomb Raider..
Oud 27-08-2004, 13:42
Boozle
Boozle is offline
Volgens mij is dat echt iets.
Oud 27-08-2004, 14:08
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Boozle schreef op 27-08-2004 @ 14:42 :
Volgens mij is dat echt iets.
same here
Oud 27-08-2004, 14:23
Boozle
Boozle is offline
Er leven daar ckers niet toevallig aapjes ofzo.
Oud 27-08-2004, 14:50
rubenrtv
rubenrtv is offline
Er zit nog wel meer in die boom, ik zie iets van een hippie-teken en nog een klein wezen
Oud 27-08-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Dark Psycho schreef op 27-08-2004 @ 13:39 :
[afbeelding]

het kan misschien een erg misvormd takje zijn, maar bovenin die boom, waar een tak helemaal krom begint te hangen, lijkt wel of er een klein kindje in de boom hangt. met dunne armpjes aan de takken. goed kijken.
Daar hangt een aapje ofzo, die 2 oogjes daar linksonder is dat niet van een vleermuisje ofzo ?? Damnz, wat een spooky bos, waar is dat ?
Oud 27-08-2004, 16:02
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 27-08-2004 @ 15:50 :
Er zit nog wel meer in die boom, ik zie iets van een hippie-teken en nog een klein wezen
kvind het eerder een anarchie teken.
Oud 27-08-2004, 16:05
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 27-08-2004 @ 16:15 :
Daar hangt een aapje ofzo, die 2 oogjes daar linksonder is dat niet van een vleermuisje ofzo ?? Damnz, wat een spooky bos, waar is dat ?
vleermuizen hangen in de bomen. en het lijkt me ook sterk dat hun kleine oogjes zo groot reflecteren..
Oud 27-08-2004, 16:29
Boozle
Boozle is offline
Citaat:
Metal_Jacket schreef op 27-08-2004 @ 16:15 :
Waarschijnlijk ergens in Limburg, want die foto's komen uit een gevonden digitale camera. Stond op vraag&aanbod. Toen waren er wat foto's gepost. Waaronder die van die boom.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten