Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: wat zou je eerder doen?
orale seks 89 47.85%
"gewoon" neuken 97 52.15%
Aantal stemmers: 186. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 17:35
snoopy
snoopy is offline
Hey, ik hoor vaak dat mensen eerst orale seks hebben en daarna pas "all the way" gaan. Ikzelf zou eerder met iemand naar bed gaan dan dat ik iemand zou pijpen. Hoe zit dat bij jullie?

ps ik hoorde ook dat als je gedwongen wordt iemand te pijpen dat dat dan geen verkrachting is. Dit vind ik echt vreemd, zijn jullie dat met me eens?
Oud 21-10-2004, 17:40
SuperS
SuperS is offline
eerst oraal en dan pas neuken, waarom? geen idee
Oud 21-10-2004, 17:41
Geranium
Geranium is offline
Citaat:
SuperS schreef op 21-10-2004 @ 18:40 :
eerst oraal en dan pas neuken, waarom? geen idee
Idem.

Zo is het bij mij gegaan, ik weet niet of ik het nu anders zou doen.

Edit: Het heeft er denk ik ook mee te maken of het je eerste keer is of niet. Ik kan mij voorstellen dat als je nog maagd bent, je minder snel gaat 'neuken'.

Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 17:44.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:42
Verwijderd
Neuken. Orale sex vind ik intiemer.

Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:44
Bo
Bo is offline
Wat ik eerder gedaan heb weet ik niet meer, maar nu zeg ik eerst neuken dan orale seks. Ik vind orale seks intiemer.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
snoopy schreef op 21-10-2004 @ 18:35 :
ps ik hoorde ook dat als je gedwongen wordt iemand te pijpen dat dat dan geen verkrachting is. Dit vind ik echt vreemd, zijn jullie dat met me eens?
Ik weet niet precies wat de exacte definitie is, maar 't is in ieder geval strafbaar.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:48
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2004 @ 18:48 :
Ik weet niet precies wat de exacte definitie is, maar 't is in ieder geval strafbaar.
mja. dat snap ik wel.
maar iemand krijgt er minder straf voor dan voor een verkrachting, terwijl ik t minstens even erg vind.
Oud 21-10-2004, 17:50
Verwijderd
eerst sex dan oraal, oraal beschouw ik als meer intiem
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 17:58
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 21-10-2004 @ 18:42 :

Je bent niet de enige. Ik heb dezelfde mening.
Bij deze.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 21-10-2004 @ 18:50 :
Dit.

Ik vind pijpen ook geen verkrachting, ondanks dat ik orale seks intiemer vind. Pijpen vind ik alleen minder dan beffen. Verder heb ik het idee dat het gedwongen worden tot pijpen veel minder 'schade' zal achterlaten dan 'all the way'... Ik vind het ook veel minder intens en ook beschadig je haar lichaam niet, maar laat je haar wat doen... vind ik minder erg dan als iemand zich opdringt bij jouw lichaam. Moeilijk uit te leggen.
Oud 21-10-2004, 18:11
Verwijderd
Ehm, hmm. Eerst ben ik gebeft, kort daarna heb ik vaginale seks gehad, hele tijd later heb ik gepijpt. Wat stem ik nu?
In de relatie met mijn vriend hebben we eerst vaginale seks gehad en later pas orale.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Eerst oraal. Dan blijf je nog maagd.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:14
ilse
ilse is offline
bij al mijn relaties (poeh en dat waren er veeeeel.. NOT) kam eerst orale sex dan all the way. de echte sex was gewoon een grotere stap, vooral de eerste keer omdat je dan gewoon je maagdelijkheid niet meer hebt. en... aangezien bij mij altijd alletwee - een van de twee maagd was.. denk dat dat er ook wel mee te maken had!
Oud 21-10-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 21-10-2004 @ 19:14 :
Eerst oraal. Dan blijf je nog maagd.
voor mij geldt hetzelfde..
..met dezelfde reden
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:52
liefiej
liefiej is offline
orale sex is inderdaad intiemer..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:25
Verwijderd
Ik snap het niet helemaal. Wat is de meerwaarde van het maagdzijn als je wel pijpt en alles? Om je 'onschuld' zal het dan niet gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:25
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Ik heb eerder gewoon geneukt met mijn vriend. Heb hem toch nog toe nog niet gepijpt omdat dat nog niet goed voelde voor mij, ik moet nog aan dat idee wennen al komt het waarschijnlijk wel binnenkort.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 19:55
MazeMouse
MazeMouse is offline
Hmmmz, omdat ik bij het eerste orgasme altijd snel kom doe ik dat liever in het voorspel (bijvoorbeeld dmv orale sex)
Maar goed, ik vind orale sex sowieso wel goed dus ervoor, erna, tijdens WHENEVER
Oud 21-10-2004, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 21-10-2004 @ 20:25 :
Ik snap het niet helemaal. Wat is de meerwaarde van het maagdzijn als je wel pijpt en alles? Om je 'onschuld' zal het dan niet gaan.
Precies.
Maagd blijf je uiteindelijk omdat je er een betekenis, bepaalde overgang ectetc aan wil linken.
Als je 'alles behalve ~' doet vind ik je eerder hypocriet/schijnheilig.
Maar das weer mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 20:10
justhanna
justhanna is offline
bij mij is het half om half...
Mijn toenmalige vriend heeft mij eerst gebeft en daarna hebben we seks gehad...
Later heb ik pas hem pas gepijpt... (dat omdat ik hier negatieve ervaringen mee heb gehad..)
Oud 21-10-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Hey, ik hoor vaak dat mensen eerst orale seks hebben en daarna pas "all the way" gaan. Ikzelf zou eerder met iemand naar bed gaan dan dat ik iemand zou pijpen. Hoe zit dat bij jullie?

ik zou ook eerder neuken dan oraal... iemand tegen je wil in pijpen is toch gewoon aanranding?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 20:18
Verwijderd
"Het grootste verschil tussen verkrachting en aanranding is dat er bij verkrachting sprake moet zijn van binnendringen. Bij aanranding staan de ontuchtige handelingen centraal."
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 20:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
"gewoon" neuken. Voordat ik wat met mijn exvriend kreeg (nu sinds 2 weken uit) was ik nog maagd.. hij mij 1st gebeft.. daarna neuken.. pijpen heb ik hem nooit gedaan (slechte ervaringen mee.. en ben/was er gewoon nog niet aan toe).. Hoe het met een volgende jongen loopt zien we dan wel weer
Oud 21-10-2004, 20:35
Verwijderd
Ik ben gewoon een standaardgeval volgens de hoofdregel. Geen idee waarom oraal eerst kwam, dingen gebeuren gewoon.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 20:36
Verwijderd
Eerst orale sex, dan pas "all the way".
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 21:19
ABrules
ABrules is offline
Citaat:

Art. 242 Sr. :
"Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het ondergaan van handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt als schuldig aan verkrachting gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie."

Ja dwingen tot pijpen is verkrachting>> "handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam"

tot voor korte tijd kon je wel halfslapende vrouwen verkrachten als je jezelf voordeed als dr partner en er mee wegkomen... raar artikel is dit, maar door een uitspraak op europees niveau is dat ook niet meer mogelijk nu... maar toch... raar artikel dit...
Oud 21-10-2004, 22:32
Verwijderd
Wat is er raar aan? Er staat precies de definitie van verkrachting in. Een slapende vrouw neuken is niet letterlijke verkrachting, omdat het niet gepaard gaat met bedreiging. Immers, met die redenatie zou je ook iemand die naar bed gaat met een dronken meisje dat op zich wel lijkt te willen, strafrechtelijk aansprakelijk maken. Het is en blijft een grijs gebied.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 23:09
AngelLena
AngelLena is offline
Ik zou eerder neuken dan orale seks met iemand hebben. Voordat ik orale seks toelaat moet ik iemand wel heeeeeel erg vertrouwen en goed kennen. Neuken zegt me lang zo veel niet.
Oud 21-10-2004, 23:17
Prime Evil
Prime Evil is offline
Geen idee, aangezien mijn ervaringen met beide vormen waren met één van beiden maagd, vond ik oraal minder 'belangrijk'. Mocht het met iemand zijn nu die ook geen maagd meer is dan weet ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 09:15
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-10-2004 @ 23:32 :
Wat is er raar aan? Er staat precies de definitie van verkrachting in. Een slapende vrouw neuken is niet letterlijke verkrachting, omdat het niet gepaard gaat met bedreiging. Immers, met die redenatie zou je ook iemand die naar bed gaat met een dronken meisje dat op zich wel lijkt te willen, strafrechtelijk aansprakelijk maken. Het is en blijft een grijs gebied.
ja... maar ja, het is maar een mening... en ik had het over een half-slapende vrouw de definitie staat er inderdaad precies in, maar ik bedoel gewoon dat die definitie raar is... ik vind persoonlijk de definitie in bijvoorbeeld belgië beter. daar is het verkrachting als de vrouw ( ik heb het even over een vrouw maar omdat ik een voorbeeld geef, kan natuurlijk ook een man zijn die het slachtoffer is) "geen" toestemming heeft gegeven... hier is het pas verkrachting als de vrouw heeft aangegeven dat ze niet wil... het is inderdaad een grijs gebied maar het zou best wel wat beter aangepast kunnen worden naar mijn mening.
Oud 22-10-2004, 09:58
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Officieel wordt pas echt van verkrachting gesproken wanneer het lichaam op een seksuele manier wordt binnengedrongen, de rest heet aanranding of misbruik.

Tja, die benaming is er nu eenmaal, daar kun je niet veel aan veranderen. Het gaat erom welke waarde je aan die benaming geeft. Verkrachting klinkt misschien erger dan aanranding, maar in mijn ogen blijft het allebei even fout, en met dezelfde negatieve gevolgen.

Om op je oorspronkelijke vraag terug te komen: dit verschilt bij mij *heeft daarom ook niet gestemd*. Bij mijn eerste relatie (en mijn eerste seksuale ervaringen), kwam eerst het hand en mondwerk, en daarna de feitelijke penetratie. Maar bij mijn huidige vriend, was het precies andersom. Denk dat dat te maken heeft gehad met het feit dat ik in mijn vorige relatie nog maagd was, en dat de penetratie darom dus als laatste kwam.

Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 10:00.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 11:01
Verwijderd
Eerst oraal en dan pas 'all the way'.. zo is het tot nu toe altijd gegaan, en zie eig geen reden om dat anders te doen ..

Wel soms eerst oraal en dan pas handwerk(dat is geloofik weer wel apart).. mja, can't help it da'k ut leuk vin om te beffen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 13:21
Verwijderd
Citaat:

Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:25
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-10-2004 @ 18:48 :
eh mag ik even.....zelfs een ongewilde tongzoen valt onder verkrachten, omdat de wet voor verkrachting iets is met 'binnendringen in het lichaam' met een speciale toevoeging bij die definitie want als je een vinger in iemands oor steekt zal dat niet onder verkrachten

maar pijpen duidelijk wel
Oud 22-10-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 22-10-2004 @ 15:25 :
eh mag ik even.....zelfs een ongewilde tongzoen valt onder verkrachten, omdat de wet voor verkrachting iets is met 'binnendringen in het lichaam' met een speciale toevoeging bij die definitie want als je een vinger in iemands oor steekt zal dat niet onder verkrachten

U hebt gezocht op verkrachten:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

ver·krach·ten (ov.ww.)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen

Beetje vaag.

Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 14:30.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:37
Samaris
Samaris is offline
Zelf zou ik eerder oraal doen...omdat ik dat juist minder intiem vind.

en iemand tot pijpen dwingen valt gewoon onder verkrachting.
Oud 22-10-2004, 14:46
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mortification schreef op 22-10-2004 @ 15:28 :
U hebt gezocht op verkrachten:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

ver·krach·ten (ov.ww.)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen

Beetje vaag.
Zoiets dacht ik al... Volgens mij is verkrachting puur en alleen ongewild geslachtsgemeenschap hebben en de rest van de ongewenste sexuele handelingen aanranding. Maar ook daar kan ik mij in vergissen
Oud 22-10-2004, 15:03
aisha
aisha is offline
eerst "all the way", zon ding in je mond vind ik wel een beetje een stap verder.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 16:14
SenZatioN
SenZatioN is offline
Ik orale seks.. neuken vind ik meer voor als je een vaste vriend/vriendin hebt. En aangezien ik die niet heb..

Maar ik vind 'het' ook wel een stap verder eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 16:44
A*
A* is offline
Citaat:
aisha schreef op 22-10-2004 @ 16:03 :
eerst "all the way", zon ding in je mond vind ik wel een beetje een stap verder.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 17:03
Verwijderd
eerst oraal dan seks

al heb ik liever seks dan dat ik een jongen pijp, maar op zich vind ik het geen vervelende bezigheid
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 17:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 21-10-2004 @ 18:14 :
bij al mijn relaties (poeh en dat waren er veeeeel.. NOT) kam eerst orale sex dan all the way. de echte sex was gewoon een grotere stap, vooral de eerste keer omdat je dan gewoon je maagdelijkheid niet meer hebt.
zelfde hier
Oud 22-10-2004, 17:40
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-10-2004 @ 15:46 :
Zoiets dacht ik al... Volgens mij is verkrachting puur en alleen ongewild geslachtsgemeenschap hebben en de rest van de ongewenste sexuele handelingen aanranding. Maar ook daar kan ik mij in vergissen
Dat komt overeen met wat ik er over heb gevonden.
Oud 22-10-2004, 17:44
Mistery1
Mistery1 is offline
Ik heb eerst orale sex gehad en heb toen geneukt.
Met nieuwe jongens is het meestal ook in deze volgorde, je hebt toch eerst een beetje voorspel en dan pas neuken. Niet altijd, maar meestal wil ik dat wel de eerste keer met iemand.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 17:50
Verwijderd
Zo'n 4 jaar geleden hebben mijn vriend en ik daar een lijstje over gemaakt, top 3. En dan wat wíj zouden willen (ieder apart), wat logisch zou zijn en wat waarschijnlijk zou gaan gebeuren.
Het ging tussen seks (penetratie dan dus ), orale seks, en samen intiem douchen (dan vond ik vooral moeilijk, gezien een nare ervaring met douches en seks). Grappig, ik vond ze laatst weer terug Toen wilde ik eerst orale seks, dan seks-seks en dan intiem douchen. Maar logisch vond ik eerder intiem douchen, seks-seks, orale seks. Hij dacht er hetzelfde over. Uiteindelijk hebben we éérst seks-seks gehad, daarna samen onder de douche gestaan en toen orale seks bedreven. Beetje anders dus

Maar nog steeds vind ik orale seks voor penetratie (seks-seks zoals ik het hierboven noem) logischer. Geen idee waarom, komt minder bij kijken voor mijn gevoel. Ook als jongeren het over 'honken' hebben, dan is honk 1 zoenen, honk 2 handwerk, honk 3 mondwerk en honk 4 all the way.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 20:56
Shakertjoew
Shakertjoew is offline
ik heb eerder orale sex gehad.. dat is een beetje ink0me laa maa zegge klinkt beetje d0m maar dat vindik wel en daarna het echte werK
Oud 22-10-2004, 23:12
Verwijderd
Citaat:

Zoiets, dus. En dat voor iemand die verder alles in haar mond steekt
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 23:31
Verwijderd
Voordat ik de allereerste keer 'all the way' ben gegaan heb ik gepijpt en ben ik gebeft.

Bij de rest weet ik eerlijk gezegd niet meer wat er eerder is gebeurd.

Het maakt me ook niet zoveel uit, een 'eerste keer' met iemand is iets waar ik uberhaupt niet over nadenk op het moment. Wat er het eerst gebeurt, gebeurt het eerst (cirkelredeneriiiing).
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 22-10-2004 @ 15:25 :

dit is het enige juiste antwoord. Ook tegen iemands wil tongzoenen valt onder de definitie van verkrachting. Dat lijkt mij juist. Tongzoenen is immers seksueel binnendringen van het lichaam.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 14:54
jorre
jorre is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 21-10-2004 @ 18:50 :
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken