|
|
Bekijk resultaten poll: wat zou je eerder doen? | |||
orale seks |
![]() ![]() ![]() ![]() |
89 | 47.85% |
"gewoon" neuken |
![]() ![]() ![]() ![]() |
97 | 52.15% |
Aantal stemmers: 186. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo is het bij mij gegaan, ik weet niet of ik het nu anders zou doen. Edit: Het heeft er denk ik ook mee te maken of het je eerste keer is of niet. Ik kan mij voorstellen dat als je nog maagd bent, je minder snel gaat 'neuken'. ![]() Laatst gewijzigd op 21-10-2004 om 17:44. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar iemand krijgt er minder straf voor dan voor een verkrachting, terwijl ik t minstens even erg vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij deze. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind pijpen ook geen verkrachting, ondanks dat ik orale seks intiemer vind. Pijpen vind ik alleen minder dan beffen. Verder heb ik het idee dat het gedwongen worden tot pijpen veel minder 'schade' zal achterlaten dan 'all the way'... Ik vind het ook veel minder intens en ook beschadig je haar lichaam niet, maar laat je haar wat doen... vind ik minder erg dan als iemand zich opdringt bij jouw lichaam. Moeilijk uit te leggen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
..met dezelfde reden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maagd blijf je uiteindelijk omdat je er een betekenis, bepaalde overgang ectetc aan wil linken. Als je 'alles behalve ~' doet vind ik je eerder hypocriet/schijnheilig. Maar das weer mijn mening. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
"Hij die door geweld of een andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of een andere feitelijkheid iemand dwingt tot het ondergaan van handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt als schuldig aan verkrachting gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie." Ja dwingen tot pijpen is verkrachting>> "handelingen die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam" tot voor korte tijd kon je wel halfslapende vrouwen verkrachten als je jezelf voordeed als dr partner en er mee wegkomen... raar artikel is dit, maar door een uitspraak op europees niveau is dat ook niet meer mogelijk nu... maar toch... raar artikel dit...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tja, die benaming is er nu eenmaal, daar kun je niet veel aan veranderen. Het gaat erom welke waarde je aan die benaming geeft. Verkrachting klinkt misschien erger dan aanranding, maar in mijn ogen blijft het allebei even fout, en met dezelfde negatieve gevolgen. Om op je oorspronkelijke vraag terug te komen: dit verschilt bij mij *heeft daarom ook niet gestemd*. Bij mijn eerste relatie (en mijn eerste seksuale ervaringen), kwam eerst het hand en mondwerk, en daarna de feitelijke penetratie. Maar bij mijn huidige vriend, was het precies andersom. Denk dat dat te maken heeft gehad met het feit dat ik in mijn vorige relatie nog maagd was, en dat de penetratie darom dus als laatste kwam.
Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 10:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar pijpen duidelijk wel
||
Verwijderd
|
Citaat:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden) ver·krach·ten (ov.ww.) 1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen Beetje vaag. Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 14:30. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Achter de grote, gele deur. Eend | 500 | 30-01-2005 19:32 | |
Seksualiteit |
Dingen die je NIET moet zeggen tijdens de sex deel II Verwijderd | 77 | 22-04-2003 01:26 | |
Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 21:55 |