Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2004, 03:02
Gatara
Gatara is offline
"De Chileen" zwaar mishandeld
GeenStijl.nl stopt per direct.
X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X

"Drie mannen, getooid met bivakmutsen, belden even na 23.00 uur bij hem aan en sloegen hem met onder meer een honkbalknuppel buiten westen.
(...)
De in allerijl gewaarschuwde hulpdiensten waren snel ter plaatsen en hebben hem met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, alwaar hij nu verblijft. Onze gedachten gaan uit naar zijn vriendin en zijn familie.

Tevens is het voor ons reden met onmiddellijke ingang te stoppen met GeenStijl. We zijn op, we zijn kapot en we hebben er als het zo moet geen zin meer in.(...)"
Aldus GeenStijl.nl
---

Wist niet goed wat ik met dit bericht aan moest. Tiswah zou je kunnen zeggen, maar aan de andere kant...

pff. ben even te moe om hier goed op in te gaan. Doe ik morgen wel.
Oud 20-04-2004, 06:06
Verwijderd
Triest geval. meer kan ik er niet over zeggen.

Echt versteld ben ik niet, het gaat hier wel om geenstijl.nl

Waar gaat het heen met Nederland?.

[edit] Wat ik wel heel jammer vind is dat ze nu stoppen. Dat is precies wat deze misdadigers willen. Gevolg is dat geenstijl de grote verliezer is en de misdadigers toch hebben gewonnen.

Dat is pas geen stijl!!![/edit]

Laatst gewijzigd op 20-04-2004 om 06:16.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 06:45
Martin
Martin is offline
Ligt het aan mij of ligt Geenstijl.nl nu helemaal plat?

Slecht nieuws trouwens, weer een triest geval waaruit blijkt dat je in Nederland je mening niet mag geven, hoe goed je deze ook onderbouwd met argumenten.

Sterkte aan Geenstijl.nl ...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 06:52
Verwijderd
geenstyle is nog online

*klik*
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 07:12
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
dit is natuurlijk echt niet normaal. Uiteraard formuleerde en publiceerde zij op hun eigen manier. Eigenlijk was dit helaas gewoon te verwachten, want ze hadden veel 'vijanden' (gabbers, allochtonen, etc.) maar natuurlijk mag je zoiets niet verwachten en al helemaal mag zoiets niet gebeuren. Het valt me overigens mee dat ze niet tijdens hun feestje (toen ze 1 jaar bestonden) in elkaar zijn geslagen want het werd toch vlak voor tijd gepubliceerd waar het plaats zou vinden.

Laatst gewijzigd op 20-04-2004 om 07:20.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 07:31
Joostje
Joostje is offline
Geenstijl ging natuurlijk regelmatig over het randje (ik voel weer een discussie met Mc opkomen) en eerlijk gezegd ben ik blij dat ze ermee kappen, maar een columnist mishandelen kan gewoon niet .
Oud 20-04-2004, 07:52
Verwijderd
Ze speelden met vuur, en nu hebben ze zich verbrand. Dat is een feit. Ik betwijfel of de daders daadwerkelijk worden gepakt.

Hierover wil ik de 2e kamer nog wel is zien debatteren.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 07:58
Rollie
Rollie is offline
Het is toch godverdomme niet normaal dat iemand die nieuwtjes Nederland in brengt gewoon bijna doodgeslaan word. Waar moet het in godsnaam naartoe met NL........?

Oud 20-04-2004, 09:02
Koen
Koen is offline
Citaat:
Rollie schreef op 20-04-2004 @ 08:58 :
Het is toch godverdomme niet normaal dat iemand die nieuwtjes Nederland in brengt gewoon bijna doodgeslaan word. Waar moet het in godsnaam naartoe met NL........?

Offtopic: Doodgeslagen wordt?

Ben 't wel met Joostje eens. Zo'n actie is natuurlijk nooit goed te keuren, maar een aanslag op de 'vrijheid van meningsuiting' vind ik dit eigenlijk niet. GS ging wel erg ver in het geven van haar mening, kwam op mij meer over alsof ze probeerden zoveel mogelijk mensen zwart te maken. Ik zal niet treuren over het feit dat GS stopt, hooguit over de reden waarom ze stoppen.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 09:30
Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Citaat:
Rollie schreef op 20-04-2004 @ 08:58 :

Zou u uw taalgebruik een beetje kunnen kuisen aub?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 10:31
Gatara
Gatara is offline
Ik vraag me af wat de reden was.

Volgens retecool.com gaat het redelijk met de Chileen en mag ie waarschijnlijk naar huis vandaag. Gelukkig maar.
Hopelijk worden de daders gepakt.

en nouja, ik lig er niet wakker van het feit dat geenstijl.nl stopt, maar wel de reden waarom, ja.
Oud 20-04-2004, 10:40
Verwijderd
Maar ze willen er zelf niet mee doorgaan. Waarom geven ze de site dan niet weg aan een paar lefgozers die het wel willen vervolgen?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 10:43
Verwijderd
Tsja, een site die alleen maar uit is op provoceren, die klakkeloos alle rommel post die ze van derden aangeleverd krijgt (ik breng in herinnering het posten van naaktfoto's door GS die door het ForumKrant-team zijn aangereikt), het publiceren van zeer uitgesproken meningen die soms ver over de grenzen van het betamelijke gingen, kan ook niet veel anders verwachten.

De vraag was natuurlijk allang, bijvoorbeeld ook tegen onzin als de Forumkrant maar ook sites als deze, hoe je 'misstanden' op internet kunt aanpakken. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich door publicaties van zulke sites geschokt en grovelijk beledigd voelen en hoewel ik geweld dan absoluut niet goedkeur, is het wel begrijpelijk dat sommige mensen zo wanhopig worden dat fysiek geweld de enige uitweg is.

Een aanslag op de vrijheid van meningsuiting is het niet. Mensen die dat zeggen zijn paranoïde en moeten worden opgenomen. Het is gewoon het gevolg van ver doorgedreven publicaties waardoor mensen zich in hun wiek geschoten voelden, en dat kan zowel op internet gebeuren als via een krant of tijdschrift of zelfs mondeling, via een roddelkringetje. Erg jammer.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 10:51
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik ben eigenlijk nooit echt op die site geweest (sterker nog kende het niet eens).
Maar wat voor dingen stonden er dan zoal?
Oud 20-04-2004, 10:53
Verwijderd
Kijk er eens rond nu het nog kan, hun frontpage is nog in de lucht: http://www.geenstijl.nl/index2.html
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 10:54
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Dukko schreef op 20-04-2004 @ 11:40 :
Maar ze willen er zelf niet mee doorgaan. Waarom geven ze de site dan niet weg aan een paar lefgozers die het wel willen vervolgen?
Simpel. Krijgen ze alsnog de schuld voor het laten voortbestaan van deze weblog en worden ze alsnog in elkaar gemept.

En waarschijnlijk zal geenstijl.nl ook anders zijn.
Oud 20-04-2004, 10:55
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
heb ff snel gekeken (geen tijd echt nu) maar ikneem het nou niet echt serieus. Ik moet er eerder om lachen.
Oud 20-04-2004, 10:57
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 20-04-2004 @ 11:55 :
heb ff snel gekeken (geen tijd echt nu) maar ikneem het nou niet echt serieus. Ik moet er eerder om lachen.
Ik denk toch echt wel dat dit serieus is, hoor.

Helaas.

Alleen vaag dat het de Chileen was en niet Horse of Fleischbaum die beiden toch vaker veel provocerendere teksten op t Internet pleurden.
Oud 20-04-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 20-04-2004 @ 11:57 :
Alleen vaag dat het de Chileen was en niet Horse of Fleischbaum die beiden toch vaker veel provocerendere teksten op t Internet pleurden.
Zal toeval zijn, waarschijnlijk konden ze aan het huisadres van de Chileen toevallig eenvoudiger komen of woonden ze dichter bij hem in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 11:02
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-04-2004 @ 11:58 :
Zal toeval zijn, waarschijnlijk konden ze aan het huisadres van de Chileen toevallig eenvoudiger komen of woonden ze dichter bij hem in de buurt.
Ja, dat denk ik ook. Trouw (of was het AD?) o.a. had nog niet zo lang geleden de namen van de makers achter geenstijl bekend gemaakt.
Wat verder onderzoek en dan moet je er uiteindelijk wel achter komen. Misschien kwamen ze ook alleen achter Chileens adres.

Citaat:
Update: Update over de Chileen. Het gaat naar omstandigheden redelijk en waarschijnlijk kan hij vandaag weer naar huis. Tijdens de aanval hebben de daders "GeenStijl" genoemd.
retecool.com
Oud 20-04-2004, 11:11
Gatara
Gatara is offline
Kwam dit in het archief tegen:

Statenlid Robbert Baruch bedreigt GeenStijl met de dood

Het Pvda-statenlid van Zuid Holland, Robbert Baruch, staat toe dat leden van GeenStijl met de dood bedreigd worden op zijn weblog. Ondanks verzoeken tot verwijdering laat hij de passage "Zullen we geen Stijl doodschieten? Misschien is 1 van de journalisten een kleurling en kunnen we die ophangen?" tot nu toe gewoon staan. Dit terwijl de begenadigd vlinderstrikkendrager in dagbladen bezwaar maakte tegen de opmerking 'nekschot™', een harde term die in 2003 als 'weblogtaal' in zwang raakte en inmiddels alweer uitgefaseerd is. Baruch, die veel onder werktijd logt, was als weblog-insider ('laaf' in weblogtaal') uitstekend op de hoogte van deze term. Toch verdraaide hij de afgelopen weken de waarheid, en deed net alsof deze term als bedreiging moest worden opgevat. Gezien de afkomst van enkele GeenStijlers; Horse is rasneger en De Chileens' voorouders zijn van etnisch Zuid-Amerikaans-Indiaanse afkomst, nemen we deze bedreiging uiterst serieus. Vanmiddag zullen we aangifte doen bij de pliesie Haaglanden wegens een anonieme doodsbedreiging door Robbert Baruch.
UPDATE: De ironie in deze paar zinnen ontging velen. Wij gaan aangifte doen van wat ongein in de comments, net zo min als Baruch dacht dat de hoffelijke Rombo hem daadwerkelijk een Nekschot™ ging geven. Wij hopen hiermee de onzinnige nekschotendiscussie voor eens en altijd gesloten te hebben. Natuurlijk is Baruchs' punt ook bewezen (dat deel over randdebielen). Dit gezien de inhoudelijke reacties op zijn weblog...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002398.html

--

Hm,... laat ik geen voorbarige conclusies trekken...
Oud 20-04-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 20-04-2004 @ 12:11 :
Hm,... laat ik geen voorbarige conclusies trekken...
Nee, doe dat maar niet. Ik heb net even de commentaren op retecool.com doorgelezen en dat is al triest genoeg. Het is natuurlijk verwerpelijk wat hier gebeurd is, maar om nou meteen weer te gaan mekkeren over dooie Pimmetje, over complottheoriëen en over niet-bestaande vrijheid van meningsuiting...tsja.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 11:20
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-04-2004 @ 12:15 :
en over niet-bestaande vrijheid van meningsuiting...tsja.
Cryptapix zei op Onzin misschien wel het juiste:

Citaat:
als ik op de dam in amsterdam ga staan, en rasistische leuzen ga schreeuwen.. kan ik er gif op nemen dat ik binnen 10 minuten voor mn flikker geslagen word..
http://forum.scholieren.com/showthre...4#post10729104
Oud 20-04-2004, 11:24
Verwijderd
Ja natuurlijk. Dat zielige gemiemel laat zien dat ze zelf niet veel beter zijn dan de 'laagopgeleiden' waar in de comments op gekankerd wordt.

Vrijheid van meningsuiting is er nog steeds. Als een weblogger allerlei dingen wil schrijven kan dat, er is geen censuur van de overheid. Maar je kunt verwachten dat sommige mensen sommige dingen niet leuk vinden. Dat heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken zoals ik hier ook al duizend keer heb gezegd.

Cryptapix' voorbeeld is dan ook zeer treffend. Ook 'vóór Pim' was het al zo dat als je, gebruikmakend van je vrijheid van meningsuiting, iemand finaal verrot schold, je kon rekenen op klappen. Niks nieuws onder de zon.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat de mensen die dit gedaan hebben gewoon gestoord zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 11:39
Preaper
Preaper is offline
Het is werkelijk verschrikkelijk dat Geenstijl verdwijnt. Ik volg die weblog al vanaf dat ze Patrick Kicken's account hadden gekraakt(dat was 2 maanden na het oprichten van Geenstijl). Ik ben dus al erg lang een lezer.

Geenstijl was naar mijn idee af en toe gewoon te sadistisch, een beetje open-dirs posten om mensen onderuit te halen(o.i.d.)... Dat had voor mij niet gehoeven.
Maar de eigen mening en lef die ze hadden waren inspirerend. Het ontmaskeren van stivoro, het afkraken van racisten en rechts extremisten. Prachtig.

Het is diep triest dat het nu zo moet eindigen.
Oud 20-04-2004, 11:50
Verwijderd
Mja, natuurlijk is het erg dat iemand zo flink in elkaar geslagen wordt door zoiets. Maar het is ook wel begrijpelijk dat sommige mensen flink kwaad kunnen worden, aangezien de gepubliceerde zaken niet altijd even netjes waren. Helemaal niet zelfs. GS ging in mijn ogen veel te vaak te ver. (Zoals ik ook al op de Kantine zei.)

Wanneer mensen het hebben over 'een aanslag op de vrijheid van meningsuiting' moet ik even slikken, ik denk dat het eerder een aanslag op GS is dan op de vrijheid van meningsuiting. En dan, nogmaals, GS ging ook veel te ver. Het liep uit op een soort gepest, ik kan me heel goed voorstellen dat zoiet vreselijk frustrerend kan zijn voor mensen... En tja, op een gegeven moment loopt de emmer over... (Wat het gebeuren niet rechtvaardigd.)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 11:54
Koen
Koen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 20-04-2004 @ 12:50 :
Wanneer mensen het hebben over 'een aanslag op de vrijheid van meningsuiting' moet ik even slikken, ik denk dat het eerder een aanslag op GS is dan op de vrijheid van meningsuiting.
Mja, het is eigenlijk precies wat nare man zei:

Citaat:
Een aanslag op de vrijheid van meningsuiting is het niet. Mensen die dat zeggen zijn paranoïde en moeten worden opgenomen.
Heel typisch dat een aantal mensen een gebeurtenis als deze aangrijpt om hun stelling te onderbouwen dat je in nederland je mening niet meer kan geven. Het verband tussen GeenStijl en 'het geven van je mening' zie ik niet helemaal scherp. GeenStijl was eerder gebaseerd op leedvermaak en het voor lul zetten van andere mensen. Heeft weinig met vrijheid van meningsuiting te maken.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 12:05
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Wacht, dus geenstijl.nl bestaat uit ruggengraatloze Internet Hooligans die zich ondanks al hun praatjes totaal niet interesseren voor vrijheid van meningsuiting?

Who knew!

P.S. INTERNET!
Oud 20-04-2004, 12:10
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 20-04-2004 @ 13:05 :

P.S. INTERNET!
Dat Internet kan tot hele zieke dingen leiden en dat heeft GeenStijl nu zelf ondervonden (net zoals vele meisjes bv. die naakt gepost werden omdat ze zonder beter te weten open dirretjes hadden)).
Oud 20-04-2004, 12:15
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Gatara schreef op 20-04-2004 @ 13:10 :
Dat Internet kan tot hele zieke dingen leiden en dat heeft GeenStijl nu zelf ondervonden (net zoals vele meisjes bv. die naakt gepost werden omdat ze zonder beter te weten open dirretjes hadden)).
Heh, dat was precies mijn punt.

"Internet" is also said as a statement (e.g. "INTERNET!") to mock the glory and power that common people often put on the internet.
Oud 20-04-2004, 12:16
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 20-04-2004 @ 13:15 :
Heh, dat was precies mijn punt.

"Internet" is also said as a statement (e.g. "INTERNET!") to mock the glory and power that common people often put on the internet.
Ja, dat had ik begrepen
Oud 20-04-2004, 12:23
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Gatara schreef op 20-04-2004 @ 13:16 :
Ja, dat had ik begrepen
Ah. I suck at the reading comprehension.
Oud 20-04-2004, 12:33
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Koen schreef op 20-04-2004 @ 10:02 :
GS ging wel erg ver in het geven van haar mening, kwam op mij meer over alsof ze probeerden zoveel mogelijk mensen zwart te maken. Ik zal niet treuren over het feit dat GS stopt, hooguit over de reden waarom ze stoppen.
Nou, over 'mensen' kan je in veel gevallen niet spreken. Veelal zijn het randdebielen die al tijden geleden tegen de muur gezet hadden moeten worden..

Ah, was ik maar dictator.
Oud 20-04-2004, 12:52
Dannemann
Dannemann is offline
Damn, dit gaat toch nergens over. Denken jullie dat als gefrustreerde forummers hier een bepaalde forumbaas+ in elkaar beuken dat dat ook maar ergens als nieuws terecht zou komen.

Als je met mensen dist kun je verwachten dat ze je ook terug gaan dissen, en terecht. Door bijvoorbeeld het posten van iemand naaktfotos op zo'n site kun je iemand leven helemaal vergallen, dus ik heb geen medelijden met die sukkels

Ik heb gesproken
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 13:12
Verwijderd
En wat leren Nederlanders hier van: dat als je iets niet bevalt, je ff met een paar bestest buddies, wat trendy bivakmutsen en een teakhouten honkbalknuppel je zinnetje kan doordrijven.

Enerzijds begrijpelijk dat ze stoppen, anderzijds een paniekreactie en even slap als hun columns scherp zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
alluman schreef op 20-04-2004 @ 14:12 :
En wat leren Nederlanders hier van: dat als je iets niet bevalt, je ff met een paar bestest buddies, wat trendy bivakmutsen en een teakhouten honkbalknuppel je zinnetje kan doordrijven.
Is dat niet een logische redenatie die al eeuwenoud is? Als iemand iets zegt dat jou niet bevalt, kun je proberen hem met zijn eigen wapens te bestrijden en hem de grond in te schrijven, en als dat niet lukt kun je hem altijd nog in elkaar slaan.

Ik denk niet of dat iets is dat pas sinds Pim, de kogelbrieven en nu De Chileen in zwang is geraakt. Het is allang een bekend feit dat geweld werkt, in de praktijk, jammer maar waar.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:08
BendeBen
BendeBen is offline
20 april! kikker in je bil! die er nooit meer uit wil!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:15
schietgeweer
schietgeweer is offline
grappetjeh

de kikker kwam van links oid
Oud 20-04-2004, 14:17
BendeBen
BendeBen is offline
haha en ik had nog gelijk ook zie ik nu
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:20
Gatara
Gatara is offline
Oud 20-04-2004, 14:21
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Het is mooi geweest, de laatste stijlloze grap is uitgehaald en wel in de vorm van een digitale molestatie van een verzonnen persoon. Welnu dames en heren (ook van de pers): De Chileen is springlevend en zit op dit moment lekker in het vliegtuig voor een welverdiende vakantie. Een jaar lang GeenStijl ging ons niet in de koude kleren zitten. We hebben een monster gecreëerd, hoogste tijd om deze op een stijlloze manier de nek om te draaien.

Wellicht dat we elkaar in de toekomst opnieuw zullen tegenkomen, maar voor nu is het even genoeg. Onze boodschap: loop achter niemand aan, blijf kritisch en blijf altijd vragen stellen.

ongezien de tiefus!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:35
Koen
Koen is offline
Wat een 'grap'.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:42
Verwijderd
He, jammer
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:42
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Koen schreef op 20-04-2004 @ 15:35 :
Wat een 'grap'.
ik vind m godvergeten goed

HEEL nederland is er over gevallen
allemaal zware discussies over vrijheid van meningsuiting en dergelijk haha
en barend en van dorp die bellen

geweldig
mooi einde
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:44
Dannemann
Dannemann is offline
Zou iemand die ste even down kunnen halen en die gasten echt bewerken met een knuppel. Ik was net zo blij dat die mislukkelingen zouden stoppen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:45
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Dannemann schreef op 20-04-2004 @ 15:44 :
Zou iemand die ste even down kunnen halen en die gasten echt bewerken met een knuppel. Ik was net zo blij dat die mislukkelingen zouden stoppen
ze stoppen ook alsnog
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:46
Koen
Koen is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 20-04-2004 @ 15:42 :
ik vind m godvergeten goed

HEEL nederland is er over gevallen
allemaal zware discussies over vrijheid van meningsuiting en dergelijk haha
en barend en van dorp die bellen

geweldig
mooi einde
Dat zal dan wel een kwestie van smaak zijn. Dit vind ik behoorlijk smakeloos. Maar goed, getuigd idd van 'geen stijl', dat zal wel de bedoeling zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 14:55
Gatara
Gatara is offline
Goh wat lollig hoor om grapjes te maken over mensen die in elkaar geknuppeld worden.

Het enige goede aan deze grap vind ik dat honderden mensen vanalles en nog wat hebben zitten zeiken over wat een kutklimaat Nederland toch is en op deze manier gewoon even dat beeld lekker doorprikt wordt.

Maar je piept wel anders als je zelf ooit slachtoffer bent geweest van een actie als deze fictieve actie die wél daadwerkelijk heeft plaatsgevonden vanwege je afkomst, je religie, je mening of je werk.
Ziek!
Oud 20-04-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 20-04-2004 @ 15:46 :
Dat zal dan wel een kwestie van smaak zijn. Dit vind ik behoorlijk smakeloos. Maar goed, getuigd idd van 'geen stijl', dat zal wel de bedoeling zijn geweest.
Het was toch al een bij elkaar geraapt zootje domme Pimmers die het Grote Gelijk aan hun zijde hadden en wier hele leven uit niets anders bestond dan kankeren op van alles en nogwat. Die hele community mogen ze wat mij betreft neerknuppelen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 15:00
Dinalfos
Dinalfos is offline
Lekker dan.
Reageren

Regels voor berichten