Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(}) Gisteren ben ik eerst met een vriend uit eten geweest, en iets te veel gedronken, en keihard gelachen om een irritante kneus achterons. Jullie weten wel, het type jongentje dat je echt gepest had op de basis-school, zo'n snotjong. Daarna ben ik heel rustig door de stad gefietst want ik moest nog naar mijn dinnetje toe. Beetje lallige bij dinnetje gekomen, maar keurig gedragen. Vandaag eerste 2 uur over geslagen, beetje thuis rondgehangen enzo, toen in het park gehangen met een vriend en daarna naar stad gegaan. Geflirt met verkoopmensen van America Today en me Asic's Mexico 66 met rood en groene biesjes gekregen (}). Voor het dansen voor papa en mij gekookt, en bij de lokale turk Turks Fruit gekocht. Wezen streetdancen, was leuk. Toen weer naar dinnetje geweest, en met haar turks fruit gegeten ![]() Dat maakt mij een teveel-drinkend-dinnetje-bezoeker-die-veel-snoept-koopt-en-kookt-nurtje, want ik post dit wel op een forum. Stom |
![]() |
||
Citaat:
![]() straks lekker naar buiten, ff batterijen halen voor den draagbare radio en dan in 't park Poi oefenen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die puma's <3 en ik heb maar besloten dat ik ooit een jaartje in Tokio ga wonen... en dan ook de hele dag foto's ga maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb het niet gezien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ook niet ![]() Maar riddie jij had een goede reden, jij was aan het neuken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach ik had het gister ook veel te druk met lui zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb gevoetbald en alweer gewonnen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hey japie nog chickies gepimpt gister ![]() ![]() ik heb helemaal geen leven: vrijdagavond wat wezen drinken en poolen ![]() vroeg thuis, vroeg onder de wol zaterdag uitgeslapen, smiddags tot savonds laat naar een verjaardag.Daar ook idols gekeken , kutmaud ![]() Vandaag ook lekker uitgeslapen , nog nix gedaan behalve naar mijn aangeschoten vader die op cubaanse muziek stond te swingen gekeken. beetje pc-en beetje muziek luisteren en vanavond leren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb gisteravond bij een vriendin idols gekeken en chocola gegeten en toen heb ik heeeel erg raar gedroomd (dat ik bill murray was en dat ik uma thurman moest gaan redden omdat we in kill bill speelden). Toen heb ik sjoerd wakker gebeld, toen ben ik opgestaan en naar huis gefietst. Toen ben ik in het park gaan hangen en hebben we als true alto's zitten blowen. En nu ben ik weer thuis en ga ik eens bedenken wat ik ga doen. en Otis, Maud komt uit Nijmegen, dus niks tegen Maud he.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() donderdag en vrijdag wel uitgeweest,maar niets gepimpt toen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Japie: uitkijken dat je je pimpinskills niet verleerd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat heb jij vandaag allemaal gedaan wat een reflectie is van jouw lifestyle? Otis | 487 | 13-04-2004 17:32 |