Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2004, 18:13
Stevill
Stevill is offline
05.50 opgestaan en benodigde ochtend gedoe gedaan
richting de sportschool/werk gefietst
shit schoongemaakt
gevraagd om hulp op het platteland \M/
Zo twents als kan enthausiast gereageerd
geploegd geharkt en geplant
getrained
Oud 21-04-2004, 21:16
Verwijderd
Ik heb vandaag een enerverende schooldag gehad (ANW en gym), ik ben een uur op school gebleven om te kletsen en roken etc. etc.
Daarna ben ik naar huis gegaan. Pogingen tot huiswerk maken mochten niet baten. :$
Na 5 km hard geloop ben ik gaan eten, en naar yoga gegaan.
Bij thuiskomst heb ik augurken gegeten.

Goh.
Dat maakt mij... eh.. Een zelfdiscipline-loos rook-persoon, met lichtelijke zweefteef en sporty neigingen.

oja, met een ziekelijke augurken-fetisj.
Oud 21-04-2004, 21:29
Glory
Glory is offline
Citaat:
Rhea schreef op 21-04-2004 @ 22:16 :

oja, met een ziekelijke augurken-fetisj.
<3 augurken <3

Oud 21-04-2004, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 21-04-2004 @ 18:25 :
ik ben de ultieme nerd.

ik heb van half 10 tot kwart over 3 in de studieruimte gezeten om daar mijn tentamens voor te bereiden die morgen beginnen
daarnet heb ik frans geprobeerd, wat niet is gelukt. toen werd ik depressief en nu zit ik hier en zometeen ga ik weer verder met leren .Hier heb ik geen zin in dus ben ik erg sjacherijnig.

ok
Carmie warme krijgt knuffie wuffie van thijsje meisje

(})

Gisteren ben ik eerst met een vriend uit eten geweest, en iets te veel gedronken, en keihard gelachen om een irritante kneus achterons. Jullie weten wel, het type jongentje dat je echt gepest had op de basis-school, zo'n snotjong. Daarna ben ik heel rustig door de stad gefietst want ik moest nog naar mijn dinnetje toe. Beetje lallige bij dinnetje gekomen, maar keurig gedragen. Vandaag eerste 2 uur over geslagen, beetje thuis rondgehangen enzo, toen in het park gehangen met een vriend en daarna naar stad gegaan. Geflirt met verkoopmensen van America Today en me Asic's Mexico 66 met rood en groene biesjes gekregen (}). Voor het dansen voor papa en mij gekookt, en bij de lokale turk Turks Fruit gekocht. Wezen streetdancen, was leuk. Toen weer naar dinnetje geweest, en met haar turks fruit gegeten

Dat maakt mij een teveel-drinkend-dinnetje-bezoeker-die-veel-snoept-koopt-en-kookt-nurtje, want ik post dit wel op een forum.

Stom
Oud 22-04-2004, 21:45
Verwijderd
ik heb vandaag welgeteld twee uur les gehad,en daar toch van half negen tot 1 voor op school gezeten
toen heb ik teveel gegeten en eb n ik maar een terrasje gaan pikken in de stad met wat vrienden.
daarna heb ik gewerkt tot 22.00,en nu ben ik een vriendin aan het troosten via msn die ruzie heeft met haar vriendje.
*zucht* jongens....

dat maakt mij een schoolgaand-terrasjespikkend-werkendentroostend-nerdje
Oud 23-04-2004, 09:39
Stevill
Stevill is offline
05.50 wederom eruit
ochtendritueel
drinkontbijtje
muziek op het hoofd en richting werk
"gewerkt"
getrained
bijgekletst met de vrouwelijke collega's
een vrije dag geregeld

*genieten van mijn weekend*
Oud 23-04-2004, 10:24
Verwijderd
Te vroeg wakker geworden
met brak hoofd naar school
koffie
Oud 23-04-2004, 10:27
cha0s
cha0s is offline
* te vroeg op
* ontiegelijk brak naar 't reïntegratiebureau.
* koffie, noodles & joint.
Oud 23-04-2004, 10:27
Stevill
Stevill is offline
koffie
Oud 23-04-2004, 10:29
Verwijderd
mja ik ga zo ook maar es ff een dikke J roken.. 't is het weer er wel naar
Oud 23-04-2004, 10:31
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 23-04-2004 @ 11:29 :
mja ik ga zo ook maar es ff een dikke J roken.. 't is het weer er wel naar
indeed.
straks lekker naar buiten, ff batterijen halen voor den draagbare radio en dan in 't park Poi oefenen.
Oud 23-04-2004, 11:50
nps
nps is offline
te vroeg opgestaan

naar de shop

terug naar school
Oud 23-04-2004, 12:55
snoodaard
snoodaard is offline
Een uur of 2, van 9 tot 11, in boxer, trainingsbroek en open (details he..) adidas vest gelopen. Dit in navolging van de wilde droom waar ik mee wakker werd.

Ontbeten, gedoucht en me weer leuk aangekleed.

Bijna een boner gekregen van het feit dat kazaa me nam met 189.42 kb/s. Ik heb gisteravond en vandaag uit protest tegen dat hoeren Veronica The O.C. gedownload. Dit omdat ik me donderdag verheugde op deze serie.

De rest van m'n ochtend achter de pc gehangen om m'n serie te kijken en nog langs het tankstation voor wat sigaretten (voor pa) een krantje (telegraaf, fabeltjeskrant dus) en wat smarties (en fruitella ) voor yours truely.

Zou me dit iets maken ? Een o.c.-verslaafde-op-seks-beluste-rebel. I'd do me.
Oud 23-04-2004, 13:06
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 23-04-2004 @ 12:50 :
te vroeg opgestaan

naar de shop

terug naar school
onverbeterlijk
Oud 23-04-2004, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 21-04-2004 @ 22:29 :
<3 augurken <3

Jaaa!!
Oud 23-04-2004, 13:19
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
te vroeg op, van kwart over 8 tot 10 uur les, daarnaa euhh computeren en douchen en tas inpakken en beginnen met mijn kamer opruimen maar nadat ik 2 boeken had verschoven vond ik het wel weer genoeg, even oude plakboeken () van vroeger bekijken. Toen eten en eehh forummen en zometeen werken

vanavond eten, nog wat eten halen voor morgen, naar hilversum, waarschijnlijk naar de tag en dan weet ik het niet. slapen daar waarschijnlijk
Oud 23-04-2004, 14:49
Verwijderd
ik ben om 11 uur uit mijn bed gerold.
toen heb ik gegeten en gecomputerd
dat maakt mij erg lui

ohw,ik heb ook nog jus d'orange geperst,ik heb dus wel degelijk iets ondernomen vandaag
Oud 23-04-2004, 14:58
Otis
Otis is offline
Heb de hele week al tentamens..Stressstresstresstresss dus.
Vanochtend had ik de wekker om 6uur gezet aangezien ik gisteren geen tijd heb gehad om wiskunde goed door te nemen.Dit was ik van plan om vanmorgen te gaan doen.
Uiteraard heb ik mij vanmorgen praktisch verslapen en werd ik half 8 wakker.
Half 9 begon het tentamen dat ik dus best wel verneukt heb.
Half 11 was ik eindelijk klaar en ging ik even tot rust komen in de zon, op het schoolplein.
Hierna ging ik met 2 vriendinnetjes richting onze zieke soulmate.
Hier werden we na een halfuur weggestuurd door een overbezorgde moeder.
Toen zijn we een broodje gaan eten.
Op de terugweg had ik nog een vervelende aanvaring met een rasechte Sjonnie op een Citta, die het nodig vond om af te stappen en me uit te schelden..( Hallo, hij reed hard hoorr )
Toen fietste ik verder, naar huis.
En toen zat ik hier.
Vanavond ga ik me denk ik maar te buiten doen aan cheap champagneee <3
Oud 23-04-2004, 15:40
Susanne
Susanne is offline
Naar school geweest, tot 13:00 les gevolgd, daarna had ik er echt geen zin meer aan en heb ik me maar ziek gemeld.. voelde me ook echt niet zo lekker. Nog wel even met een paar vriendinnetjes op een terrasje gezeten, was wel gezellig. Ben net thuis, en zit nu een geschiedenisopdrachtje uit te typen:

Tweede kamer verkiezingen

Wanneer? - Elke vier jaar
- Als het kabinet valt

1 Je stemt op partij en naam.

2 Berekenen van de stemmen; hoeveel stemmen heb je nodig voor 1 zetel?
> 6.000.000 mensen komen stemmen
> 150 beschikbare zetels
> hoe bereken je die kiesdeler:
6.000.000 / 150 = 40.000 stemmen
voor 1 stoel in de tweede kamer, zijn dus 40.000 stemmen nodig.
Dit systeem heet het evenredig kiesstelsel; alle stemmen tellen.

3 Uitslag is bekend > wie komt er nu in de regering?
- regering moet kunnen regeren
- ze moeten de steun krijgen van de meerderheid van de tweede kamer.
- dit houdt dus in, dat niet alle partijen een stoel kunnen krijgen in de 2e kamer.

4 Fractievoorzitters gaan op bezoek bij de koningin
> baas van elke partij in de 2e kamer. van de CDA gaat dus de hoogst aangewezen
persoon op bezoek, maar ook van de VVD.
> geven tips en hun meningen mee aan Beatrix.
> vervolgens benoemt Beatrix een informateur > kijkt welke partijen kunnen samenwerken
> standpunten; links/rechts
> hebben deze partijen minimaal 76 zetels?

5 Informateur gaat naar Beatrix en geeft advies. Hij zegt bijvoorbeeld dat CDA/VVD/D66 goed samen zouden kunnen gaan werken. Nu is er sprake van een voorlopig regeerakkoord.

6 Beatrix benoemt een formateur > Is meestal de nieuwe minister-president
> Wie wordt welke ministers?
>> goede samenwerking
>> bekwaamheid

7 Foto bij de koningin.

Vanavond ga ik 15 km fietsen, naar het vriendje van mijn vriendinnetje toe.. we moeten fietsen omdat ze daar geen station hebben Misschien ga ik het nog wel afzeggen, beetje misselijk.

Ben een geschiedenisnerdie
Oud 23-04-2004, 15:44
zita swoon
zita swoon is offline
Te vroeg opgestaan
daarna een po afgemaakt, onzinnige foto's gemaakt, het hele huis schoongemaakt en boodschappen gedaan....
ik ben nu al een huismoeder!
Oud 23-04-2004, 15:50
Glory
Glory is offline
Ik ben vandaag laat naar school gegaan. Daar heb ik mij verveeld. Toen ben ik samen met een vriendinnie naar een dorp gefiets waar ze een uitzendbureau hebben. Daar hebben wij ons ingeschreven voor werk Toen hebben we een hotte bikini gevonden voor mijn beeb, daarna heb ik een springtouw gekocht en een appel. Vanavond ik ga met mijn beebs rondhangen in het park bij het kasteel (mijn dorp heeft een kasteel <3) en daar gaan we cider drinken en leuk doen.
Oud 23-04-2004, 19:27
Verwijderd
Vanochtend opgestaan.. Snel ged00st ander had ik de trein gemist.
In de trein een bammetje gegeten en muziek geluistert.
Uitgestapt op station presikhaaf en naar school gesnelt, moest snel want ik was al te laat.
Aanwezig geweest in de 3 lessen die ik die dag had ( en daar is ook alles mee gezegd)
Daarna lekker commercieel in de Burgerking gegeten en "gestadt"
Rond 14:00 trein naar huis genomen, en me geergerd aan de stomme breezers die te luid in hun telefoon praten.
Thuis lekker op de bank gelegen.
Computer aangezet. Tussendoor nog wat gegeten.

Mja ik ben een lamer/luie donder. En ik ben er trots op.
Oud 23-04-2004, 19:46
Verwijderd
Me zoals gewoonlijk verslapen, de hele ochtend zitten bellen en internetten. Toen met mijn moeder in de laatste zonnestralen wijntjes gedronken, en lekker gekookt en gegeten. Nu moet ik een plan maken voor vanavond.
Oud 23-04-2004, 20:56
Glory
Glory is offline
Ik heb net de documantaire gekeken die in Ridder's sig stond <3
Ridder <3
Oud 23-04-2004, 21:14
Freule
Freule is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 23-04-2004 @ 21:56 :
Ridder <3
Ik ook.

Die puma's <3 en ik heb maar besloten dat ik ooit een jaartje in Tokio ga wonen... en dan ook de hele dag foto's ga maken.
Oud 23-04-2004, 21:34
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
school
trein
2e-handswinkel
bus
huis
pc
Oud 23-04-2004, 21:44
Inf3sted Funk
Inf3sted Funk is offline
wakker worden
gecomputerd
muziek gemaakt
gedouched
in de tuin bier gedronken met vrienden
msn
eten
balen dat ik niet naar een vriendin kon
muziekgemaakt

dus ik ben een zuipende componerende computernerd met een relatieprobleem
Oud 24-04-2004, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 23-04-2004 @ 21:56 :
Ridder <3
aaaawh wat lief <3

ik heb het niet gezien
Oud 24-04-2004, 12:11
Otis
Otis is offline
Citaat:
Ridder schreef op 24-04-2004 @ 01:24 :
aaaawh wat lief <3

ik heb het niet gezien

ik ook niet
Maar riddie jij had een goede reden, jij was aan het neuken
Oud 24-04-2004, 12:16
Laïs
Laïs is offline
Vanmorgen wakker gemaakt door vader.
toen ik nog niet op was. door mijn moeder weer in de realiteit geschud door de zin 'klaar om je jaar te dubbelen' of iets in die trant. nou. wat een oppepper was dat.
voor de rest lusteloos & wezenloos in mijn kamertje gezeten. met buikpijn. & met een kuthumeur.
en voor de rest heb ik nog niets anders gezegd dan 'nee' en 'weet ik dat'.
en nu heb zit ik te forummen. en muziek te luisteren.
Oud 24-04-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 24-04-2004 @ 01:24 :
aaaawh wat lief <3

ik heb het niet gezien
ik had me voorgenomen om het te gaan kijken,ik heb alleen de laatste vijf minuten maar gezien.
ach ik had het gister ook veel te druk met lui zijn
Oud 24-04-2004, 13:46
vixen
vixen is offline
Gister was ik bij mn vriendje, hebben we in het park gezeten tot n uur of 5, toen ben ik naar huis gegaan, toen heb ik om 9 uur de bus naar wijchen gepakt om naar twee punkconcertjes te gaan kijken en toen dat was afgelopen ben ik naar Nijmegen gegaan en toen ben ik gaan slapen. En nu ben ik opgestaan rond 1 uur en ik heb nog niks gedaan behalve douchen en de elle lezen.
Oud 24-04-2004, 17:05
Verwijderd
ik heb vandaag uitgeslapen,toen ben ik naar de kamioenswedstrijd vaneen vriend van me gegaan,die ook kampioen werd (hockey)
toen kreeg ik teveel bier en nu ben ik wanhopig water aan het drinken omdat ik over een uur nuchter moet zijn omdat ik moet werken
Oud 24-04-2004, 17:20
Verwijderd
Ik heb niks spannends gedaan maar mijn haar zit te geil!
Oud 24-04-2004, 17:22
sorry
sorry is offline
Citaat:
Noé schreef op 24-04-2004 @ 18:20 :
Ik heb niks spannends gedaan maar mijn haar zit te geil!
foto

ik heb gevoetbald en alweer gewonnen.
Oud 24-04-2004, 20:11
beuk
beuk is offline
wakker geworden om 7:15, opgestaan rond 8 uur. krap vier uur slaap maar voelde me fit, want de bijna de complete vrijdag geslapen
gedouched. tosties gegeten en aantal mokken koffie. muziekjes geluisterd en kamer beetje opgeruimd.
naar ouders gecruised. broodje gegeten.
naar vriend in rotterdam gereden. zn beertender getjekt. gefrituurd (bitterballen). naar andere vriend gereden. terug naar eerste vriend. na nog wat gebabbeld op het dakterras naar huis gereden, via favo bospaadje (door het bergsche bos).
vers pizzaatje gegeten, koffie gedronken, muziekjes gedownload en poging tot studeren gewaagd.

koffieaddict, geen bioritme, vlieft op autootje.
Oud 24-04-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 24-04-2004 @ 13:11 :
ik ook niet
Maar riddie jij had een goede reden, jij was aan het neuken
nee, ik neuk niet
Oud 24-04-2004, 20:55
thr-
thr- is offline
8:00 wakker worden
8:00:01 computer aan
8:00:02 tv aan
8:10 kleren aan
8:15 tandepoetsen etc
8:30 computeren
9:00 naar mn werk
10:00 werken
19:00 in de stad vervelen
20:00 naar huis
20:01 uit de tram omdat mn abo niet geldig was
20:02 kaartje betalen
20:30 thuis
20:31 achter computer want die staat lekker nog aan..
21:56 reply op topic
Oud 24-04-2004, 21:33
Glory
Glory is offline
Citaat:
Ridder schreef op 24-04-2004 @ 21:52 :
nee, ik neuk niet
En de liefde bedrijven dan?
Oud 25-04-2004, 02:31
Verwijderd
De afgelopen twee dagen dat ik gebanned was heb ik op donderdag mn hanekam laten bijscheren door kelly. Ik heb daarna mn profielwerkstuk verbeterd en daarna kwam mn vriendinnetje en we hebben in het park met wat vrienden geblowt. De volgende dag heb ik mn pws ingeleverd en mn ckv 3 bv afgesloten. Daarna terug naar huis waar mn vriendinnetje nog op bed lag. Om n uur of 2 kwam Mike langs en toen zijn we naar de Hout gegaan om te chillen en stticks te verorberen. s avonds kill bill 1 nog maar eens gekeken met erwin en daarna nog ff de hout en de one love bezocht. Vandaag erg brak wakker geworden en mn kam maar ff uitgewassen en nogmaals opgezet. Naar amsterdam waar ik met cHa0s en zn vriendinnetje en Slender Fungus afgesproken had. Voorzuipen met Rob en engelse bierpunx in irishpub en daarna naar de misfits in de melkweg. Zwaar vette show gezien en de laatste trein naar haarlem gepakt waar ik eerst in de Hout met Sebas nog n zoveelste joint heb gerookt en nu zit ik mn laatste biertjes op te drinken thuis en k ga zo nog ff n takkie smauchen en dan pitten. O ja en mn oren doen echt pijn van t concert

Oud 25-04-2004, 08:35
Laïs
Laïs is offline
Vandaag wakker geworden. in een heerlijk licht kamer. met veeeel blauwe lucht. gegeten. en nu op de computer.
sebiet douchen,haar wassen,nog wat leren,en dan naar eerste communiefeest van neefje. jeej.
Oud 25-04-2004, 10:11
Ragnar
Ragnar is offline
Gister eerst ff een beetje uitgeslapen, daarna met de bassist uit mijn band afgesproken in Heerlen, eerst even terrasje gepikt dan een kado gaan uitzoeken voor onze gitarist die een housewarmingparty had, zo gezegd zo gedaan. Onze andere gitarist nog getroffen in Heerlen, weer terrasje gepikt.
Daarna naar huis gegaan, bassist en gitarist zouden me thuis oppikken om naar het feest te gaan, half 10 was de afspraak, 11 uur waren ze er, mijn crib schijnt toch vrij moelijk vindbaar te zijn.
Dan naar t feest gegaan, onderweg erachterkomend dat de nieuwe in flames toch wel rost en een deel van t cadeau kwijt was en niemand weet hoe. Uiteindelijk toch aangekomen, een tijdje op t feest geweest.
Daarna nog even de stad ingegaan tot alles dicht was en dan maar es naar bedje toe
Nu ben ik dus net wakker

Dit maakt mij een van-het-weekend-genietende-terrasjespikkende-feestgaande-metalhead ofzo
Oud 25-04-2004, 10:36
knir
knir is offline
gisteravond alleen naar de stad gegaan, al mijn vriendjes opgebeld waar ze zaten, iedereen was nog thuis. Dus ik naar een vriend en vriendin, wijn gedronken, uitslag idols gekeken Richting stad gecruised, bier gedronken in duister cafe, gedanst in vera, meer bier in duister cafe, aangeschoten naar de auto waggelen waar papa zat. vandaag: brak

dat maakt mij een alchohol-lievende alternatieveling die stiekem toch naar idols kijkt en door dr vader midden in de nacht wordt opgehaald
Oud 25-04-2004, 14:56
Verwijderd
Muhaha m'n 'takkie' wordt gewoon overgenomen

Gisteren werken, de hele dag commentaar over m'n belachelijke rode polo (kledingstuk dus, niet de auto) moeten aanhoren. Daarna naar de downward spiral, wat veel en veel te kort duurde. Veel te kort geslapen in vlaardingen en nu gaak ff ontbijten en buiten zitten mja
Oud 25-04-2004, 15:11
Verwijderd
ik heb vandaag te lang uitgeslapen,toen heb ik gedoucht en wat kleding aan gedaan.
daarna heb ik gegeten en ben ik in de tuin gaan zitten,en toen heb ik me achter de computer geinstalleerd waar ik nu nog steeds achter zit.
dat maakt mij iemand met een boeien leven.
Oud 25-04-2004, 15:18
Otis
Otis is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 25-04-2004 @ 16:11 :
ik heb vandaag te lang uitgeslapen,toen heb ik gedoucht en wat kleding aan gedaan.
daarna heb ik gegeten en ben ik in de tuin gaan zitten,en toen heb ik me achter de computer geinstalleerd waar ik nu nog steeds achter zit.
dat maakt mij iemand met een boeien leven.

hey japie nog chickies gepimpt gister ?

ik heb helemaal geen leven:
vrijdagavond wat wezen drinken en poolen
vroeg thuis, vroeg onder de wol
zaterdag uitgeslapen, smiddags tot savonds laat naar een verjaardag.Daar ook idols gekeken , kutmaud
Vandaag ook lekker uitgeslapen , nog nix gedaan behalve naar mijn aangeschoten vader die op cubaanse muziek stond te swingen gekeken.
beetje pc-en beetje muziek luisteren en vanavond leren I guess..
Oud 25-04-2004, 15:19
vixen
vixen is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 25-04-2004 @ 03:31 :
Daarna terug naar huis waar mn vriendinnetje nog op bed lag.
Ik was al lang opgestaan man.

Ik heb gisteravond bij een vriendin idols gekeken en chocola gegeten en toen heb ik heeeel erg raar gedroomd (dat ik bill murray was en dat ik uma thurman moest gaan redden omdat we in kill bill speelden). Toen heb ik sjoerd wakker gebeld, toen ben ik opgestaan en naar huis gefietst. Toen ben ik in het park gaan hangen en hebben we als true alto's zitten blowen. En nu ben ik weer thuis en ga ik eens bedenken wat ik ga doen.

en Otis, Maud komt uit Nijmegen, dus niks tegen Maud he.
Oud 25-04-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 25-04-2004 @ 16:18 :
hey japie nog chickies gepimpt gister ?
ik ben gisteren niet eens uitgeweest ,ik moest tot half 2 werken en toen had ik geen zin meer om me om te kleden etc. en om nu in mijn bedieningsoutfitnaar de stad te gaan leek me ook niet alles.
donderdag en vrijdag wel uitgeweest,maar niets gepimpt toen...
Oud 25-04-2004, 15:23
Otis
Otis is offline
Citaat:
vixen schreef op 25-04-2004 @ 16:19 :

en Otis, Maud komt uit Nijmegen, dus niks tegen Maud he.
Jamaar JK keek zo lief en verdrietig

En Japie: uitkijken dat je je pimpinskills niet verleerd
Oud 25-04-2004, 16:02
vixen
vixen is offline
Citaat:
Otis schreef op 25-04-2004 @ 16:23 :
Jamaar JK keek zo lief en verdrietig

En Japie: uitkijken dat je je pimpinskills niet verleerd
Ik vind JK echt lame.

Regels voor berichten