Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
draag nooit van die lage sokken.. ik draag sokken of ik draag geen sokken, klaar. lage sokken zitten ontzettend irritant vind ik :/ [edit] nu ik er over nadenk, ik heb eigenlijk helemaal geen sokken.. draag over het algemeen panty's of (knie) kousen ![]() Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 22:37. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook altijd sokken aan eigenlijk... Ik heb alleen 1 paar van die adidas gympjes, en daar draag ik soms geen sokken in. Maar alle andere schoenen die ik heb zijn vanbinnen zo verrot dat het vies aanvoelt zonder sokken. Losse stukjes stof aan de binnenkant enzo...
|
![]() |
wanneer ik alleen ff de hond uit moet laten en ik heb geen sokken aan en ga niet op m'n skates en m'n gympen liggen toevallig onden de tafel waar ik op dat moment bij zit (jaja), dan doe ik wel eens geen sokken aan....
over het algemeen vind ik dat vies zitten en vind ik het veel koewler staan met sokken....
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was eens zo dom om zonder sokken in timberlands te gaan (hoge).. was toen ik na een feest bij iemand bleef slapen (mijn sokken waren kwijt) nou echt nooit meer....mijn hele hiel lag helemaal open (echt dat het vel erbij hing.. lekker gezicht was dat) On topic: Ik draag altijd sokken, alleen als ik naar strand ga laat ik ze uit of als ik in een hele zomerse bui ben en ga terassen ofzo |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat voor sokken draag je? harrie17jaar | 65 | 07-04-2018 14:53 | |
De Kantine |
Saaikamer, kom maar! #1890 Verwijderd | 500 | 27-11-2013 18:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
kind schoenen jeweetweldinges | 21 | 12-06-2009 11:37 | |