![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat vind jij dan dat mannen moeten hebben? Kaal (lijkt me niks maargoed) een heel bos eromheen, dat je de piemel zelf nauwelijks ziet of gewoon netjes bijgeknipt zeg maar??? En voor de oksels???
||
![]() |
Citaat:
Okselhaar gewoon laten staan of héél misschien een beetje bijknippen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar een ontblote hals ... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat is mijn ideale beeld van een meisje als ik in werkelijkheid een, meisje tegekom met een goed karakter goede sex , dan doet het uiterlijk er niet echt toe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als jij cellulitis fout vindt, heb je toch een probleempje denk ik, want meer dan 90% van de dames heeft er last van. Ook ik met m'n maatje 36. Maar goed, erg flatterend is het idd niet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
tsss en als ze nou dun is van zichzelf en er NIKS aan kan doen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Zou dat misschien wel acceptabel zijn of staat deze jongen voor niets iedere dag minimaal een uur in de douche om alles zo schoon mogelijk te houden? ![]() (tegenwoordig is het allemaal schoon (de rotte vlakken zijn er lang geleden al uitgeboord) met minstens 4x per dag poetsen, stoken, ragen, flossen, tongschrapen, monddouchen en ieder half jaar een bezoek aan de mondhygiëniste + tandarts) btw. Die jongen waar ik het hierboven over heb.. dat ben ik helaas idd zelf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (hum, een jongen die elke dag een uur onder de douche staat, dat spreekt me dan weer minder aan. Wat een tijdverspilling ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ok afknapper op een jongen: grote bierbuiken (wel kleine buikjes) te gespierd een jongen die kleiner is (dan heb je t gevoel met je kleine broertje over straat te lopen hahaha). verzorgd uiterlijk (lichaam en kleding) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, ik ben blij dat ik dun ben. (okee, geen 55 maar 60) Aan mij gaat later niks hangen en kwabbelen en drillen. (brrr) Als je nog geen 20 bent dan is een beetje spek nog wel stevig, maar zo iemand wil je met 35+ niet bloot terug hoeven zien op het (topless) strand. Ook al omdat Rubensvrouwtjes de neiging hebben om in de loop der jaren nog meer spek aan te zetten, of anders hun leven lang met hongerdiëten tegen de vetrollen te moeten vechten. Ik kan me klem snoepen, en er komt niks bij. Wat een jongen mooi vindt is een kwestie van smaak, de een wil houvast en een zacht kussen om op te liggen, de ander wil xylofoon kunnen spelen op een ribbenkastje en geen verschil zien in de stand van de borsten met of zonder beha. |
![]() |
||
Citaat:
Een beetje voller vind ik ook geen probleem, maar ik zie soms mensen in het zwembad waarvan ik denk: "Oh my God, hoe heb je jezelf zo kunnen laten afzakken! Toen we geboren werden wogen we allebei 7 pond, waarom weeg ik nu 60 en jij 90? Hetzelfde skelet zit in ons allebei, waar haal jij die extra bekleding toch vandaan?". Van die afzakkende meloenen tot op je navel, of een bolle blubberbuik, armen als hammen en drillende varkenspoten bij iedere stap, sorry, ik vind het gewoon niet mooi! En dan heb ik het niet over jonge meiden, want dat zit nog wel strak in het vel, maar over de dertigplussers, als de zwaartekracht zijn vat krijgt op de vetlaag. Ook kerels met tieten en een bierbuik die na hun dertigste echt niet meer weggaat, ik vind dat zonde. Teveel bier, teveel chips, teveel koek en snoep en gewoon in het algemeen teveel eten en te weinig bewegen. Niks geen kwestie van er niets aan kunnen doen. Te dk is ongezond. Het slecht voor je gewrichten, slecht voor je alvleesklier, slecht voor je aderen en slecht voor je hart. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donner wil onderzoek naar groepsverkrachtingen juno | 37 | 05-12-2005 11:42 | |
Lifestyle |
Donnay joggingbroeken THC1 | 23 | 11-06-2005 07:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De fout Majesteit | 6 | 16-05-2003 14:11 | |
Psychologie |
kan iemand me vertellen wat ik fout deed? luk@z | 14 | 07-12-2002 22:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het grootste verschil tussen jongens en meisjes? stout! | 51 | 17-07-2002 09:31 |