Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien vind ik het een vorm van discriminatie, immers, zijn er ook geen jongeren die helemaal niks doen als ze bijvoorbeeld rond de 18 zijn, maar wel tot over hun oren in de schulden zitten? Hoe zit het met die mensen? Worden die niet aangepakt? Dat blijkt in ieder geval niet duidelijk uit het artikel. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste schulden worden gemaakt door kinderen tussen de 16 en 18, die altijd het duurste mobieltje willen hebben, de nieuwste scooter, de nieuwste MP3-speler en altijd in de duurste Gucci en Prada willen lopen. Díe jongeren maken schulden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij bent trouwens een PvdA in hart en nieren als ik je zo hoor op dit forum ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De overheid neemt al een relatief groot deel van de studiekosten voor haar rekening. Je kunt niet zeggen dat onderwijs gratis zou moeten zijn, als je tenminste niet het hele onderwijssysteem op de schop wilt gooien. Wil je goede hoogleraren aantrekken en goede onderzoeksfaciliteiten bieden, dan zul je in de buidel moeten tasten. In basisbehoeften moet inderdaad voorzien worden door de overheid, ben ik helemaal met je eens. Maar dat kan ook door bijv. een groot aantal studentenflats uit de grond te stampen zodat er genoeg woonruimte is. Het hoeft niet een zak geld te zijn, want sommige studenten hebben dat helemaal niet nodig. En PvdA in hart en nieren? Hoezo? Ik vind mezelf toch niet echt rood ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn ook gemotiveerde studenten die gewoon niet veel te besteden hebben. Je hebt ouders die een studie van hun kind bekostigen, maar dit is lang niet altijd zo. Indien je dan van zo'n 74 euro per maand als basisbeurs moet rondkomen is dat niet veel. Denk maar eens aan alles wat je hiervan moet betalen. Dit geldt helemaal als je niet meer thuiswonend bent en je dus ook nog eens opgescheept zit met een dure huur die je zelf moet betalen. Zo'n beurs voor uitwonenden is immers ook geen vetpot (in de meeste gevallen moet je nog bijleggen voor je huur). Ok, hier ligt dan misschien nog een keuze om thuis te blijven wonen, maar dat is niet altijd mogelijk/handig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbovenop komt dan nog de beurs voor uitwonenden, die iets van 200 euro is (het precieze getal weet ik niet). 650 euro dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt
||
Verwijderd