Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 10:35
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-05-2004 @ 11:01 :
Laat die Advocaat gewoon z'n bek dicht houden en goed presteren op het EK en tegen de Belgen.
en zo is het maar net!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2004, 20:28
Verwijderd
er is nog weinig spannends gebeurt. Kopspijkers was leuker
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 20:32
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 29-05-2004 @ 21:28 :
er is nog weinig spannends gebeurt. Kopspijkers was leuker
Idd .. toch ga ik wel 2e helft kijken hoor...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:04
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Eigenlijk vind ik t maar n zielige vertoning voor zover ik heb gezien....En we denken nu ook nog serieus kampioen te worden?
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:06
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Hmm ik heb de 1e helft niet gezien, maar als ik het het zo bekijk heb ik niets gemist.

Was wel lekker schot van Sneijder net op de lat.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:10
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Strafschop!

Die commentator: ''een strafschop!!,wat gaat die scheids nou doen joh!''
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:12
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline


De eerste van de 0-6
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:24
mobie
mobie is offline
België gaat winnen

ben eens benieuwd hoelang het gaat duren dat er gezegd wordt van, wij gaan toch naar het EK
nog zo eentje, wij worden Europees Kampioen


mja, het WK is toch the real deal
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Tejay schreef op 27-05-2004 @ 10:56 :
Vorig jaar dachten we dat ook, maar toen was Nederland niet goed. Desondanks kon België toch slechts een 1-1 binnenhalen.''
Gelukkig is Nederland wel goed nu en staat het 0-1
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:32
Blue Wölf
Avatar van Blue Wölf
Blue Wölf is offline
0-1 gewonnen

En dat na verliesbeurten tegen Frankrijk (0-2) en Duitsland (0-3) waar we echt niet aan te pas kwamen.. Nederland heeft nog werk willen ze (zoals elke keer ) kampioen worden.
__________________
Stand back ! There's a hurricane comin' through ! >> Hup Flowgirl Hup ! <<
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:35
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline
Laten we niet bescheiden zijn... ik ben trots om Belg te zijn!!!

we verslaan weer een land dat veel beter is.. op papier... wees maar zeker dat nederland afgaat op het EK....
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:40
memory
Avatar van memory
memory is offline
Gewonnen! Met een goal van mijn ex-straatgenoot Bart Goor. Nu goed, hat had ook andersom kunnen zijn want Nederland verdiende evenzeer een penalty. Wel vreemd dat er zo weinig gewisseld is, in een oefenwedstrijd.
__________________
Laten we de dingen bij hun naam noemen. Laat ons, als het slecht is, zeggen: slecht.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:40
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 27-05-2004 @ 10:07 :
Deze oefeninterland is naar mijn mening nu WEL eens een keer nuttig.

Ik ben toch wel benieuwd of Robben het volhoudt een hele wedstrijd spelen. Niet dat ik aan hem twijfel, maar hij is er toch een tijdje uitgeweest. Ik weet trouwens niet eens of hij wel meedoet, maar als hij dat wel doet, is dat het enige dat me interesseerd in de wedstrijd.

Uitslag, geen idee, Nederland wint in een matig duel, zoals bijna altijd in oefenpotjes...
Nouja verloren, Robben deed niet mee, dus NIET nuttig.

Ik vond het geen strafschop maar op de overwinning valt niet veel af te dingen, zelf bijna geen kans gehad, oke de Belgen ook geen kansen gehad, misschien een gelijkspelletje beter geweest.

ff evalueren: Zenden: wat een drama, Bronckhorst: niets laten zien, Stam/ Heitinga: beide heel aardig, Bouma: nét niet, vd Sar: redelijk oké, Kluivert: pfffff, Hooijdonk: tja mmm geen idee, Sneijder: op zijn corners na best behoorlijk, Seedorf: liet weer zien nog nooit iets gepresteerd te hebben in Oranje, Cocu: weinig op aan te merken maar ook niet echt overtuigend.

Conclusie, k*t-wedstrijd, het enige voordeel is dat er nu weer lekker kritiek komt op Dickys oude garde jongens en op de tactiek van vanavond, hopelijk zijn 'onze' jongens weer ff op de feiten gedrukt.

EN DAN NOG IETS, 90 minuten lang werd kleintje pils en het oranje-legioen overstemd door de belgische aanhang!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:47
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Och, mensen (Belgen) krijgen weer praatjes .
Het feit dat Belgie gewonnen heeft, betekend niet dat ze beter zijn. Nederland was duidelijk de betere ploeg, gezien balbezit en opbouw. Ik wil niet zeggen dat dit goed was bij Nederland, maar Belgie liet helemaal niets zien. Nederland zag Belgie als een leuk "oefenpartijtje" om een nieuw systeem uit te proberen en wat positiewisselingen onder spelers te proberen. Maar toch wil ik de Belgen feliciteren , want jullie hebben goed ingespeeld op het spel van het Nederlands Elftal, maar beter waren jullie niet.

Mijn jeugd-idool, Patrick Kluivert, liet weer eens niets zien. Hij heeft duidelijk geen wedstrijdritme. Ik begrijp het niet, zo'n goede speler die een beetje aan zit te rommelen in de wedstrijd . Ook Overmars is over zijn beste tijd heen... Hopen VDV en Davids weer snel in de basis te zien.

Stam en Bouma , dit duo bezorgd ons de EK-Titel
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:52
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
Guissie schreef op 29-05-2004 @ 22:10 :
Strafschop!

Die commentator: ''een strafschop!!,wat gaat die scheids nou doen joh!''
Gheghe .
Overigens, penalty was wel terecht.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:05
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Jammer dat de Belgen het spel weer helemaal aan Nederland lieten en zo onterecht winnen. Maar goed dit spel kunnen we ook op het EK verwachten en daar moet Advocaat maar aan wennen. Domme overtreding van Bouma, die voor de rest een goede wedstrijd speelde. Ook jammer dat Seedorf die vrije trap weer moest verpesten, terwijl hij ook best goed speelde.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:12
Verwijderd
Ik hoop dat (eindelijk) een verliespartij Oranje doet beseffen dat ze niet zo goed zijn als ze denken en dat ze er wel degelijk hard voor moeten knokken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:16
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 29-05-2004 @ 23:05 :
Jammer dat de Belgen het spel weer helemaal aan Nederland lieten en zo onterecht winnen. Maar goed dit spel kunnen we ook op het EK verwachten en daar moet Advocaat maar aan wennen. Domme overtreding van Bouma, die voor de rest een goede wedstrijd speelde. Ook jammer dat Seedorf die vrije trap weer moest verpesten, terwijl hij ook best goed speelde.
Ben ik toch niet de enige die positief, gezien zijn spel, over Seedorf denk. Ik vond Seedorf namelijk ook wel een goede wedstrijd spelen. Ik begrijp niet waarom iedereen altijd zegt: "Seedorf wordt overschat en heeft nog geen redelijke wedstrijd in Oranje gespeeld".
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:19
Verwijderd
Er waren wel moment met Seedorf waarin je toch zag dat ie een geweldig spelinzicht heeft. Maarja, wie weet speelde hij klote, ik heb bij elkaar een goed kwartier gekeken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:32
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 29-05-2004 @ 23:12 :
Ik hoop dat (eindelijk) een verliespartij Oranje doet beseffen dat ze niet zo goed zijn als ze denken en dat ze er wel degelijk hard voor moeten knokken.
tja na 24 niet-verloren oefenwedstrijden is het misschien niet eens zo slecht, om nu een keer te verliezen. Niet dat het team door een zo'n nederlaag echt zal veranderen, maar aan opnieuw een 1-0 of 1-1 heb je al helemaal niks. Voor mijn part verliezen ze nu ook van de Faröer en Ierland. Als ze er straks op 15 juni (en de rest van het EK natuurlijk) maar staan.

En daar heb ik nog steeds vertrouwen in. WK 98 was bijna perfect, maar daarna is het eigenlijk 5-6 jaar niks geweest. Het aankomende EK is voor een aantal spelers nog de enige mogelijkheid om af te rekenen met de afgelopen periode.

Als ik verder naar de spelers kijk, dan is het weer duidelijk geworden dat Kluivert niet in de basis moet komen. v/ Hooijdonk kan ook beter 'gewoon' invallen. Blijven wat mij betreft voor de spits dus v/ Nistelrooij en Makaay over.

Op het middenveld vond ik Sneijder het best spelen. Verdient een basisplaats op het EK. Seedorf hefet weinig laten zien, net als de vleugelspelers v/d Meyde, Overmars en Zenden. Cocu lijkt me een zekerheidje, maar was vandaag ook niet in topvorm.

De verdediging vind ik er tenslotte nog het zwakst uitzien. Alleen Stam is een topper, alhoewel het lijkt of hij de laatste tijd wel wat meer overtredingkjes nodig heeft. Heitinga vond ik vandaag niet geweldig spelen. Aantal foute passjes en aanvallend had hij weinig in te brengen. Misschien dat hij beter in het centrum kan komen, zodat hij minder aanvallend hoeft te gaan en meer lange ballen kan geven. Bouma is verder ook maar een matige voetballer. Over het algemeen niet heel veel fouten, maar een topverdediger is hij niet. Zelfde geldt eigenlijk voor v/ Bronckhorst. Maar vervangers zijn er eigenlijk weinig. Reiziger misschien, maar zijn beste jaren zijn ook al een lange tijd geleden geweest. En over De Boer hoef ik weinig te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:32
Blue Wölf
Avatar van Blue Wölf
Blue Wölf is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 29-05-2004 @ 23:05 :
Jammer dat de Belgen het spel weer helemaal aan Nederland lieten en zo onterecht winnen.
Wat verwacht je dan dat de Belgen voluit in de aanval gingen trekken ?
__________________
Stand back ! There's a hurricane comin' through ! >> Hup Flowgirl Hup ! <<
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:35
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Kijk, ik snap nog steeds niet waarom er nog steeds mensen zijn die Seedorf de hand boven het hoofd houden.

In Italië mag hij dan geweldig presteren in Oranje heeft hij nog NOOIT iets laten zien. En voor één van de beste middenvelders van de Serie A kwam hij vanavond zeker NIET overtuigend over.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:50
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
Blue Wölf schreef op 29-05-2004 @ 23:32 :
Wat verwacht je dan dat de Belgen voluit in de aanval gingen trekken ?
Waarom niet ?!

"Nederland-Belgie" is een landenderby, en vooral de Belgen kijken uit naar deze ontmoeting. Voor Nederland staat alleen Duitsland nog hoger gezien de rivaliteit, maar zijn ook gebrand op een Nederland-Belgie. Het lijkt mij dan ook wel zo leuk voor het Belgisch publiek (en het Nederlands publiek) om een aantrekkelijke wedstrijd neer te zetten met aanvallend voetbal, jullie Belgen kijken immers uit naar deze wedstrijd. Ik kan me nog wel zo'n wedstrijd herinneren waarbij dit wel het geval was, ik weet niet meer precies wanneer het was, maar toen werd het 5-5 . Leuk aanvallend voetbal van Belgie en de kansen gingen over en weer... Toen hadden jullie Strupar, elke keer als er Nederland - Belgie is moet ik aan die man denken want ik weet nog dat hij 2 keer scoorde .
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 22:57
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 29-05-2004 @ 23:35 :
Kijk, ik snap nog steeds niet waarom er nog steeds mensen zijn die Seedorf de hand boven het hoofd houden.

In Italië mag hij dan geweldig presteren in Oranje heeft hij nog NOOIT iets laten zien. En voor één van de beste middenvelders van de Serie A kwam hij vanavond zeker NIET overtuigend over.
Ik vind ook dat Seedorf "nog" niet rendabel genoeg is in het Nederlands Elftal, maar hoe de meeste mensen over hem denken gezien zijn spel ben ik het niet mee eens. Ik vind dat hij cker belangrijk is voor het Nederlands Elftal en dat hij iets toe kan voegen.

Maar wat vindt jij dan van "van Nistelrooy" ? Die man heeft leuk 3 doelpuntjes gescoord tegen Schotland, maar ik heb hem alleen tegen Duitsland goed zien spelen, destijds speelde hij met Kluivert in de spits. Speelt in Engeland ook geweldig, maar in Oranje . Hoewel ik nog steeds hoop op het spitsduo kluivert-van nistelroot, want die kunnen elkaar aanvullen, maar moet Kluivert wel eerst in vorm raken
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 23:12
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 29-05-2004 @ 23:35 :
Kijk, ik snap nog steeds niet waarom er nog steeds mensen zijn die Seedorf de hand boven het hoofd houden.

In Italië mag hij dan geweldig presteren in Oranje heeft hij nog NOOIT iets laten zien. En voor één van de beste middenvelders van de Serie A kwam hij vanavond zeker NIET overtuigend over.

Nou ik ben het hier dus wel ff mee eens, of wanneer die in de basis begint of wanneer hij erin komt voor iemand anders, altijd roept iedereen maar weer opnieuw, of hij zich vanavond wel kan bewijzen en of die dan wel zn goeie spel zoals bij Ac Milan kan vertonen en echt werkelijk nooit is dit het geval, kenmerkend daarvoor was die vrije trap die huizehoog over ging. Ach hij zal straks op het WK best een keer een goede wedstrijd spelen hoor, maar echt niet constant, nee met deze man gaat het in het Nederlands elftal volgens mij nooit meer goed komen...

Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 23:14.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 23:16
Bequiristain
Bequiristain is offline
de uitslag doet er weinig toe,het had net zo goed 0-0 kunnen blijven in dit matig duel.
Positief vond ik de inbreng van Heitinga en Sneyder,de achterhoede was sterk,de kans in de beginfase en de strafschop waren de enoge belgische wapenfeiten,Bouma speelde een degelijke partij.

Negatief vond ik Kluivert en Seedorf,Seedorf kan nog geen hoekschop goed nemen en Kluivert doet echt alles verkeerd.
Van Hooydonk bewijst als pinchitter zijn nut te hebben maar neit voor de basiself,ook de invalbeurt van Van Nistelrooy bracht weinig
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 02:27
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 20-05-2004 @ 01:10 :


Is het niet ook een keertje 5-5 geweest?
Inderdaad.. Was in de Kuip toen.. ben ik heengeweest.. Stonde ze eerst nog dik voor en toen kwame die belge hard terug geloofik..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 02:29
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Van wat ik gezien heb vond ik Sneijder heel goed idd..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 08:41
mobie
mobie is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 30-05-2004 @ 03:27 :
Inderdaad.. Was in de Kuip toen.. ben ik heengeweest.. Stonde ze eerst nog dik voor en toen kwame die belge hard terug geloofik..
(Volgens mij is België toen 0-2 voorgekomen...)


Het was ondertussen weeral vanop het WK in '94 geleden dat de Rode Duivels nog eens konden winnen van Holland (Zalig die Wouters ofzo die aan de eerste paal staat en los naast de bal stampt zodat het schot van Philippe Albert tussen de paal en Wouters binnengaat ). Nederland wist in tussentijd nog 2x te winnen vd Belgen. De laatste 4 ontmoetingen eindigden allen op een gelijk spel.

Oefenwedstrijden zijn meestal dom, maar een derby der lage landen vind ik nog steeds iets hebben.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 09:32
Die Mannschaft
Avatar van Die Mannschaft
Die Mannschaft is offline
Wij rollen een dwergstaatje tenminste met 7-0 op
__________________
Duitsers aan de top.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:10
nickčsz
nickčsz is offline
wat een kutpubliek heeft nederland zeg, echt om je voor te schamen
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:11
Verwijderd
Ik vind dat België een realistische wedstrijd gespeeld heeft.
Advocaat wou zn revanche, dan moest hij 'm maar komen halen!
België is nu eenmaal geen hoogstaande ploeg en moet het van zijn collectieve geest hebben.
België is momenteel een counterland omdat het niet anders kan.
Sonck was geblesseerd en daarmee was de offensieve kracht een heel pak minder. Wat hadden jullie dan verwacht? Dat België met een 3-4-3 opstelling ging spelen om het spel te maken?
België heeft daar niet de mogelijkheden toe, daarmee uit.
En ik denk dat als Nederland Europees kampioen wil worden ook zo'n landen moet kunnen destabiliseren en hun kansen leren afmaken.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:11
Verwijderd
Citaat:
nickčsz schreef op 30-05-2004 @ 11:10 :
wat een kutpubliek heeft nederland zeg, echt om je voor te schamen
Owja, dat ook!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:18
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Sinds Italie 2000 heeft Nederland 1 keer fatsoenlijk een pijnloos-aan-de-ogen-voetbal gespeeld, namelijk tegen Schotland in de Arena. Maar het is gewoon huilen met de pet op. de teletoeters die vlak na de aftrap al beginnen met het 'het is stil aan de overkant', de ongeďnspireerde spelers die alleen maar de bal achterin rondspelen, zodat je tenminste even geen balverlies hebt, en dan na ál die wedstrijden durven zeggen dat je goed gespeeld hebt....

ik ben er helemaal klaar mee, al 4 jaar lang is het gewoon KUT, en speel nou eens een keer met een goed elftal, dikkie dik! Gewoon zoals tegen Schotland thuis dat systeem doen, en dan met Robben en Heitinga erin!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:18
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
nickčsz schreef op 30-05-2004 @ 11:10 :
wat een kutpubliek heeft nederland zeg, echt om je voor te schamen
Argumenten graag !

Omdat het publiek deze wedstrijd niet zo luidruchtig was, bedoel je dat ? Nou, dan is dit duidelijk een uitspraak dat doelt op overhaaste generalisatie. Een wedstrijd wat minder van zich laten horen, betekend gelijk dat Nederland een "kutpubliek" hebt. Fock dat, slaat nergens op !
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:19
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Seedorf was samen met Sneijder nog 1 van de betere de rest was bagger met als dieptepunt Kluivert.

En Robben is nog niet fit dus niet fit, of wil je weer dat hij onderuit gaat net als tegen Groningen?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:20
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Mercurial schreef op 30-05-2004 @ 11:18 :
Argumenten graag !

Omdat het publiek deze wedstrijd niet zo luidruchtig was, bedoel je dat ? Nou, dan is dit duidelijk een uitspraak dat doelt op overhaaste generalisatie. Een wedstrijd wat minder van zich laten horen, betekend gelijk dat Nederland een "kutpubliek" hebt. Fock dat, slaat nergens op !
Ga jij maar wat bestellen op www.ekvoetbalshop.nl
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:21
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
Citaat:
Mercurial schreef op 30-05-2004 @ 11:18 :
Argumenten graag !

Omdat het publiek deze wedstrijd niet zo luidruchtig was, bedoel je dat ? Nou, dan is dit duidelijk een uitspraak dat doelt op overhaaste generalisatie. Een wedstrijd wat minder van zich laten horen, betekend gelijk dat Nederland een "kutpubliek" hebt. Fock dat, slaat nergens op !
1. de teletoeters
2. de mafkezen die in carnavalspakken naar het stadion gaan en telkens maar weer denken dat nederland wel eens dik gaan winnen.
3. kloteliedjes, als het al niet stil is

Het moet gewoon een sfeer zijn zoals bij clubvoetbal, daar gaan ze toch ook niet de hele tijd op toetertjes blazen? Gewoon zingen!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:23
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Seedorf en Sneijder speelden bij vlagen nog redelijk, de rest speelden allemaal ondermaats... Seedorf en Sneijder zijn nog van die creatieve spelers die af en toe wat risico willen nemen in hun eindpass. Deze twee geven af en toe nog een mooie steek pass, en geven niet constant een 'tikkie breed'.
Toch moeten we niet teveel conclusies uit dit oefenduel trekken. Laat dat de bondscoach zelf maar doen. Het enige waar wij op moeten hopen is dat o.a. Kluivert voor Duitsland zijn vorm een beetje terug heeft. Ik geloof dat die jongen in zijn grootste vormcrisis ooit zit op dit moment.

Walgelijk dat het publiek Seedorf weer uitfloot.

En het niveau van de Belgen viel mij eerlijk gezegt ook erg tegen.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:24
Verwijderd
+ eigen spelers uitfluiten is altijd hip
edit: zoals Brain-damage dus ook reeds zei...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:33
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 30-05-2004 @ 11:20 :
Ga jij maar wat bestellen op www.ekvoetbalshop.nl
Och, dat je die site gevonden hebt, doet me vermoeden dat jij ook fanatiek oranje-supporter bent. Of heb je die site speciaal voor mij opgezocht, dat vind ik dan wel héél aardig .
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:34
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Nee ik ken de link uit mijn hoofd
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:17
memory
Avatar van memory
memory is offline
Citaat:
Mercurial schreef op 30-05-2004 @ 11:18 :
Argumenten graag !

De Belgische commentator: "Het publiek is niet zo vriendelijk hier. Ze bekogelen mij met steentjes en muntstukken." Even later: "Ze zijn toch vriendelijk: ze bekogelen me met snoepjes." Maar het is een k*tcommentator dus wat mij betreft mogen ze hem bekogelen met rotsblokken.
__________________
Laten we de dingen bij hun naam noemen. Laat ons, als het slecht is, zeggen: slecht.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 12:26
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mercurial schreef op 30-05-2004 @ 11:18 :
Argumenten graag !

Omdat het publiek deze wedstrijd niet zo luidruchtig was, bedoel je dat ? Nou, dan is dit duidelijk een uitspraak dat doelt op overhaaste generalisatie. Een wedstrijd wat minder van zich laten horen, betekend gelijk dat Nederland een "kutpubliek" hebt. Fock dat, slaat nergens op !
De gemiddelde Oranje fan vind ik nou niet zulk geweldig publiek.

Heb liever een paar harde kernen/sfeer groepen bij elkaar die voor de sfeer zorgen dat is beter dan die onzin die er nu is.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:40
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
0-1, fantastisch jongens, heb nix ervan gezien, maar het moest een slechte wedstrijd zijn geweest waar de slechtste partij heeft gewonnen.
Ach ja, als ik had moeten kiezen tussen Werder - Aachen en Nederland - Belgie, had ik toch Werder - Aachen gekozen om te kijken. Daar staat tenminste nog wat op het spel. Boeit niet dat we nu verliezen (daar kunnen we nu eenmaal van leren), als het op het EK maar niet fout gaat, daar gaat het om.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 30-05-2004 @ 13:26 :
De gemiddelde Oranje fan vind ik nou niet zulk geweldig publiek.

Heb liever een paar harde kernen/sfeer groepen bij elkaar die voor de sfeer zorgen dat is beter dan die onzin die er nu is.
Inderdaad, groot gelijk. Die stomme pruikjes, kroontjes en harmonietjes van ons. Als we verliezen zoals gister zetten we onszelf alleen maar met dit publiek voor lul.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:34
nickčsz
nickčsz is offline
Citaat:
Mercurial schreef op 30-05-2004 @ 11:18 :
Argumenten graag !

Omdat het publiek deze wedstrijd niet zo luidruchtig was, bedoel je dat ? Nou, dan is dit duidelijk een uitspraak dat doelt op overhaaste generalisatie. Een wedstrijd wat minder van zich laten horen, betekend gelijk dat Nederland een "kutpubliek" hebt. Fock dat, slaat nergens op !
1. Voetbal is geen carnaval, een vlag of sjaal is leuk maar een oranje jurk is wel te

2. 10 keer per wedstrijd het is stil aan de overkant zingen slaat nergens op, vooral niet zoals gister dat als de belgen zongen ze de nederlanders zwaar overstemden

3. Het slaat nergens op om 90 minuten te toeteren met een gastoeter

4. die hoempapa bands horen niet bij voetbal

Nederlands elftal publiek zuigt gewoon, vraag het de gemiddelde voetbal supporter en ze zullen alemaal ja zeggen
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:58
Mercurial
Avatar van Mercurial
Mercurial is offline
Citaat:
nickčsz schreef op 30-05-2004 @ 17:34 :
1. Voetbal is geen carnaval, een vlag of sjaal is leuk maar een oranje jurk is wel te

2. 10 keer per wedstrijd het is stil aan de overkant zingen slaat nergens op, vooral niet zoals gister dat als de belgen zongen ze de nederlanders zwaar overstemden

3. Het slaat nergens op om 90 minuten te toeteren met een gastoeter

4. die hoempapa bands horen niet bij voetbal

Nederlands elftal publiek zuigt gewoon, vraag het de gemiddelde voetbal supporter en ze zullen alemaal ja zeggen
Nja, als gemiddelde voetbalsupporter moet ik je dan maar gelijk geven he
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:22
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
K vind Advocaat eigenlijk maar een cork eigenlijk.. Hij komt altijd zo chagrijnig over en hij heeft totaal geen uitstraling.. Misschien moeten ze voor het Wk Jol/Koeman/vBasten/ Hiddink bondscoach maken..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:28
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 30-05-2004 @ 18:22 :
K vind Advocaat eigenlijk maar een cork eigenlijk.. Hij komt altijd zo chagrijnig over en hij heeft totaal geen uitstraling.. Misschien moeten ze voor het Wk Jol/Koeman/vBasten/ Hiddink bondscoach maken..
Wat boeit de uitstraling?

Basketbal trainer Ton Boot is echt een klootzak maar die maakt ook 7 of 8 clubs kampioen, als Dick maar slim doet vind ik alles best.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren BSO(belgie) VS. MBO 4
tjeerd556
2 14-01-2015 10:09
Studeren Tandheelkunde in buitenland
Bobby1994
5 26-12-2014 21:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Turken vs. Koerden buiten Turkije
hookee
58 20-11-2011 22:19
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help klopt dit?ja heb wel geen hoofdletters gebruikt
stephkeuh
4 11-10-2002 15:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44.