Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2004, 13:03
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 13-06-2004 @ 13:18 :
Valt niets aan te doen, kan moeilijk ineens anders tegen meisjes en relaties aankijken. T hoeft van mij ook absloluut niet meer, alleen dan is er altijd nog wel weer een hormonaal iets die vind dat je t moet missen ofzo
Inderdaad zaadgevulde, leeghoofdige idioten die zeggen dat je wel een neukobject moet hebben O_o om gelukkig te kunnen zijn.

Platonische relatie's kunnen tegenwoordig niet meer.
Komen ze: "maar je houdt toch van me? Neuk me dan"

>_<
Advertentie
Oud 13-06-2004, 13:05
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-06-2004 @ 13:36 :

[edit] ik zie dat ik postte dat ik zei dat ik jaren vrijgezel ben geweest, ben eigenlijk mn hele leven al vrijgezel (voor de duidelijkheid ) [/edit] [/B]
Je bent nog maar 17, jou tijd komt heus nog wel Met vrijgezel zijn is trouwens ook niks mis. Top van je, dat je nu weer wat vrolijker naar alles kijkt
Oud 13-06-2004, 13:08
Verwijderd
Omdat mijn vriend het om 1 of andere stomme reden ineens uitmaakte, tewijl hij de dag ervoor liep te gillen dat hij me niet kwijt wilde. En er totaal niet met hem te praten valt
Oud 13-06-2004, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 13-06-2004 @ 14:03 :
Inderdaad zaadgevulde, leeghoofdige idioten die zeggen dat je wel een neukobject moet hebben O_o om gelukkig te kunnen zijn.

>_<
is een platonische relatie in feite niet gewoon een goede vriendschap?
Oud 13-06-2004, 13:49
Karma is offline
geen behoefte aan een relatie.
ik ben ook nog maar 14 en heb geen zin om de heletijd rekening te gaan houden met iemand.
Oud 13-06-2004, 14:19
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 13-06-2004 @ 12:10 :
Het 2e gedeelte klopt wel. Maar de 1e alinea, de zin: de wereld draait om jou...dat klinkt me een beetje egoistisch. Het draait niet alleen om jou, maar ook om de mensen met wie je omgaat, die je tegenkomt. Mensen beinvloeden jou en andersom. Zelfs jij hebt invloed op anderen.
Als jij van iemand zegt: hey wat zie je er leuk uit. Dan zal die ander er wel iets van aantrekken. En zo kun je nog wel meer voorbeelden hebben.
De wereld draait om jou, moet je ook niet zozeer als egoisme opvatten, maar eerder in de zin van dat je voor jezelf leeft en niet voor iemand anders. Je doet dingen, waarvan jezelf vind dat je ze moet doen, en niemand anders mag er tussenstaan om je te blokkeren daarin.

Het blijft natuurlijk een zin vol clichés!
Oud 13-06-2004, 14:50
Verwijderd
tja... omdat ik het nu heel even helemaal gehad heb met jongens!

Eerst maakt m'n vriend het uit, de eerste jongen waarop ik voor het eerst in m'n leven echt verliefd op was! (En nu wil hij me opeens weer terug..pfff maar dat zal wel zijn omdat ik verliefd werd op een ander, maar die blijkbaar alleen op seks uit was..want hij laat niks meer van zich horen nadat ik gezegd heb dat ik hem toch eerst wat beter wil leren kennen..)

Dus daarom..

Maar ik ken mezelf..het zal wel niet zo lang meer duren voordat ik weer verliefd ben
Oud 13-06-2004, 14:55
El Kim
El Kim is offline
Ik ben gewoon ontzettend kieskeurig.
Oud 13-06-2004, 15:27
Party_P
Party_P is offline
was ik maar blij met single zijn (maar dat ben ik dus niet)
Oud 13-06-2004, 15:31
Ramble On
Ramble On is offline
Je kan ook gewoon single zijn omdat er gewoon niks gebeurt. Mijn ervaring is ook dat als je er niet mee bezig bent er dan juist iets op je pad komt
Oud 13-06-2004, 15:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-06-2004 @ 13:19 :
Ik heb nog geen op hitler lijkende vrouw gezien die ook van poepsex houdt....serieus. Wie zich herkent, meld je even aan 0900-090909
Vooruit nu serieus.... Het komt door mijn slechte humor

En nog serieuzer: Ik ben niet de goede tegengekomen waar ik echt iets in zag en zij in mij (en zowel dan stap ik er niet op af )...hoewel, dat lijkt nu een beetje om te keren misschien, maar dat is erg pril... :]
Oud 13-06-2004, 15:59
Verwijderd
Omdat als ik een relatie start. Ik echt verliefd moet zijn op haar, het idee hebben dat ik niemand anders meer hoef.

En maar weinig komen daarvoor in aanmerking.
Oud 13-06-2004, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 13-06-2004 @ 14:05 :
Je bent nog maar 17, jou tijd komt heus nog wel Met vrijgezel zijn is trouwens ook niks mis. Top van je, dat je nu weer wat vrolijker naar alles kijkt
Ik weet het, maar jongens van mijn leeftijd hebben normaal gesproken minstens wel een keer met een meid geknuffeld. Ik op zich ook maar die was dronken dus om dat nou zo serieus te nemen.
En ik zou er geen idee hebben of het vrijgezel zijn leuk is aangezien ik de na- en voordelen van het hebben van een relatie nooit heb meegemaakt dus ik denk dat ik nu minder blij ben met mn vrijgezelle leven dan dat ik zeg maar over een paar jaar wel een relatie heb gehad en dan vrijgezel ben.
Na 2-3 jaar zitten zeiken over mn groenheid ben ik er achter gekomen dat ik er toch niets mee opschiet, gewoon tegen mezelf gezegd dat ik maar moet genieten van wat ik heb en kan doen en die liefde komt vanzelf wel.
Oud 13-06-2004, 16:05
robuez
robuez is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 13-06-2004 @ 16:52 :
Vooruit nu serieus.... Het komt door mijn slechte humor

En nog serieuzer: Ik ben niet de goede tegengekomen waar ik echt iets in zag en zij in mij (en zowel dan stap ik er niet op af )...hoewel, dat lijkt nu een beetje om te keren misschien, maar dat is erg pril... :]
hahha je slechte humor?? ow jah dat is echt de groootste afknapper zeg!
Oud 13-06-2004, 16:06
robuez
robuez is offline
Citaat:
Reverend schreef op 13-06-2004 @ 16:59 :
Omdat als ik een relatie start. Ik echt verliefd moet zijn op haar, het idee hebben dat ik niemand anders meer hoef.

Wat ben je toch weer kieskeurig!!
Oud 13-06-2004, 16:32
Noukstra
Noukstra is offline
kan niks leuks vinden
Oud 13-06-2004, 17:03
Persoontje
Persoontje is offline
Citaat:

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens, zit bij mij ook wel zo...
Alleen moet die "haar" dan wel een "hem" zijn!!
Oud 13-06-2004, 17:54
WolterB
WolterB is offline
ik ben vrij verlegen en redelijk keiskeurig (kwa innerlijk dan)
Ook ben ik niet echt een uitgaanstype, waardoor de kans dat ik iemand tegenkomt kleiner is, maar daar staat tegenover dat mensen die supervaak uitgaan niet echt mijn types zijn.
Verder wil ik iemand eerst echt goed kennen voordat ik mogelijk een relatie aan wil gaan. Hierdoor bestaat de kans weer dat je een goede vriendschap opbouwt die je niet wilt verliezen door een mogelijke relatie.
Oud 13-06-2004, 18:06
finger_fish
finger_fish is offline
ik word niet gauw verliefd en als ik dat dan een keer wel ben heb ik meestal de pech dat diegene een vriendin heeft of gewoon vrijgezel wil blijven daarnaast ben ik erg verlegen...(nu ben ik wel verliefd... hijs vrijgezel maar wil wel een vriendin.... maarjah ik ben en blijf verlegen,hij ook ) Maarjah ik ben niet erg kieskeurig ofoz..... hij moet een beetje dezelfde interesses hebben... (vandezelfde muziek houden enzo, en dat is denk ik ook wel het probleem ) lief zijn... en nog een paar inniemienie dingetjes maar ik ben net kieskeurig dacht ik
Oud 13-06-2004, 18:50
Sade
Sade is offline
Citaat:

Ik ken dat
Oud 13-06-2004, 18:56
Emilia
Emilia is offline
Ik heb het er gisteren nog over gehad met een vriend. Hoe dat toch komt.
Ik heb nog nooit een vriend gehad. Ik vind van mezelf niet dat ik lelijk ben. Ik ben ook niet arrogant (denk ik), maar er moet toch iets zijn dat jongens afschrikt.
Ook beredeneer ik gevoelens soms te veel; ben ik nu echt wel verliefd op hem? Dat soort dingen.
Maar waaraan het echt ligt?
Ik zou het niet weten!

Het is ook niet zo dat ik wanhopig op zoek ben, neen. Ik geniet ook van mijn vrijheid en boek daardoor goede resultaten met mijn studies. Maar toch is er soms dat kantje dat knaagt...

Oh ja en net zoals WolterB ga ik niet zo vaak uit. Of beter: niet naar plaatsen waar veel mensen zijn.
Oud 13-06-2004, 19:02
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
robuez schreef op 13-06-2004 @ 17:05 :
hahha je slechte humor?? ow jah dat is echt de groootste afknapper zeg!
Hmm, dus er is nog een grotere aknapper? Dank je
Oud 13-06-2004, 19:33
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
onzeker&anoniem schreef op 12-06-2004 @ 13:54 :
ik heb weinig zelfvertrouwen...
Vooral als ik nieuwe mensen leer kennen,maar dat hangt er van af,soms ben ik dan actief en bla,zoals ik normaal ben,soms ben ik stil en zeg ik bijna niets,uit angst iets verkeerds te zeggen.

+ geen geschikte mensen in de omgeving.
+ misschien qua kleding ook wel,zoals mijn vorig vriendje,die vond dat we ook niet pasten qua kledingstijl.
Oud 13-06-2004, 19:42
De_Daantje
De_Daantje is offline
Heejz

Ehm in mijn geval?
ik ben kieskeurig, verlegen, lelijk, ehm en de guys die ik leuk vindt vinden mij eigenlijk simpelweg nooit leuk....

maarja... het ergste is geloof ik dat ik ze meestl niet echt ken en te verlegen ben om echt op ze af te stappen enzo....

Liefs Daantje
Oud 13-06-2004, 19:50
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
thalia schreef op 12-06-2004 @ 17:09 :
De jongens waarop ik verliefd wordt, kan ik niet krijgen. Ze kennen niet eens mijn naam, het enige wat ze zich mss herinneren is dat ze ooit eens tegen mij zijn gelopen, maar zelfs dat herinneren ze zich vaak niet.
Ik ben niet het type dat op hen gaat afstappen en gaat zeggen: 'Hey, ik ben Esther. Ik ben al een poosje verliefd op je, zou je eens met mij willen weggaan?' Dan houd ik het wel bij de gedachte dat ik ze nooit kan krijgen ipv me belachelijk te maken ...
De jongens die verliefd worden op mij, zijn vaak randgevallen, wie wordt er nu ook verliefd op mij!?!
Veel meisjes in mijn omgeving zijn al gekwetst door een jongen, mss is dat ook een factor die me tegenhoudt ...
En dan is er ook nog het feit dat ik al meer dan een jaar niet meer verliefd geweest ben.
Maar VRIJGEZEL ZIJN HEEFT ZO OOK Z'N VOORDELEN
Oud 13-06-2004, 20:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Omdat ik veel te onzeker en negatief, en kieskeurig ben.

En ik ben gewoon niet leuk
Oud 13-06-2004, 20:22
Shitonya
Shitonya is offline
Mendacem: dan is het ook beter dat het nu uit is. Als je niet eens met hem kan praten...wat voor relatie heb je dan nog?

Blackwater_park: Volgens mij niet. Of denk je dat een relatie zonder seks niet bestaat, als in gewoon "liefde zonder seks"?

M. Arnoldi: ow op die manier, ja daar heb je gelijk in, maar ik denk dat iedereen die een beetje nadenkt, dat ook wel doet.

Ramble On: Daar heb je helemaal gelijk in, bij veel mensen is dat het geval. Al hou je je er totaal niet mee bezig, dan kan het je zo onverwachts overkomen. Of je er dan ook blij mee bent is een tweede, maar meestal wel.

Reverend: daar kan ik me ook heel goed in herkennen. Bij iedereen moet dat wel het geval zijn. Dat als je iemand hebt, je dan geen andere meer wilt. Dat zou anders betekenen dat je niet genoeg hebt aan 1. Od die ene is toch niet degene waar je de rest van je leven mee wil delen...ehh of gelukkig mee zijn. De rest van je leven is wel erg extreem.

Dr0_ol: Nog nooit een relatie gehad en dan zo'n instelling Het lijkt me inderdaad erg moeilijk voor je als vrijgezel. Je ziet wel stelletjes om je heen. Maar hoe zoiets "voelt" dat ken je zelf nog niet. Maar misschien is het aan de andere kant ook wel handig, omdat je dan minder jaloers er op kan zijn, doordat je dat verliefde gevoel nog niet mist.

Laïs : Hij vond dat jullie niet pasten qua kledingstijl? Wat maakt dat nu weer uit? Alsof dat MOET Ik heb een vriendin die draagt zeg maar "normale" kleding en haar vriend (waar het elk moment mee uit kan gaan, maar niet om die reden van kleding) die kleed zich meestal alto/gothic en toch zijn (ehh straks waren) ze gelukkig met elkaar.
Kleding is een zwak excuus om het bijvoorbeeld uit te maken.
Oud 13-06-2004, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 13-06-2004 @ 14:03 :
Ik begrijp niet waarom mensen bezwaar hebben tegen seks. 't Is toch gratis genot?
Oud 13-06-2004, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 13-06-2004 @ 21:22 :
Dr0_ol: Nog nooit een relatie gehad en dan zo'n instelling Het lijkt me inderdaad erg moeilijk voor je als vrijgezel. Je ziet wel stelletjes om je heen. Maar hoe zoiets "voelt" dat ken je zelf nog niet. Maar misschien is het aan de andere kant ook wel handig, omdat je dan minder jaloers er op kan zijn, doordat je dat verliefde gevoel nog niet mist.
Het heeft zo'n 2-3 jaar geduurt
Die stelletjes om je heen wennen, mn eigen tijd komt wel en met die instelling kan je ook positief doorgaan. Het heeft zn voordelen en nadelen. Het voordeel is dat ik dus niet weet hoe het is en ik het dus ook niet echt kan missen, enkel gissen. Het nadeel is dat ik iedereen wel zegt dat het vrijgezel zijn leuk is maar dat vinden ze enkel omdat ze de plus en minpunten van een relatie hebben weten.
Oud 13-06-2004, 20:51
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-06-2004 @ 21:32 :
Ik begrijp niet waarom mensen bezwaar hebben tegen seks. 't Is toch gratis genot?
Aha, dus meestal neuk je iemand om het genot en niet zo zeer omdat je van haar houdt of om haar geeft?

Gratis genot...sorry, maar dit vind ik nogal bekrompt overkomen.

Even een voorbeeldje:
Klootzak je bent vreemd gegaan!
Ach zeikwijf, je hebt toch "gratis genot" gehad, wat doe je nou moeilijk.

Seks heeft meestal een veel grotere betekenis, of ik moet nu iets heel raars zeggen. Verbeter me dan, als je dat nodig acht.
Oud 13-06-2004, 21:13
655321
655321 is offline
Citaat:
little nemo schreef op 12-06-2004 @ 12:19 :
...net gedumpt...

..en like, dan is t gewoon niet een goed idee om meteen weer een nieuwe vriendin te zoeken...denk ik..
een week geleden uitgemaakt..
met hem dus

ik wil niet meer gebonden zijn, na meer dan 2 jaar wil ik graag mn vrijheid weer terug. (Hoewel het wel pijn doet .. maar dat gaat over, denk ik)
Oud 13-06-2004, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 13-06-2004 @ 21:51 :
Aha, dus meestal neuk je iemand om het genot en niet zo zeer omdat je van haar houdt of om haar geeft?

Gratis genot...sorry, maar dit vind ik nogal bekrompt overkomen.

Even een voorbeeldje:
Klootzak je bent vreemd gegaan!
Ach zeikwijf, je hebt toch "gratis genot" gehad, wat doe je nou moeilijk.

Seks heeft meestal een veel grotere betekenis, of ik moet nu iets heel raars zeggen. Verbeter me dan, als je dat nodig acht.
Seks heeft voor vrouwen vaak een andere betekenis dan mannen. Natuurlijk is seks en liefde leuker dan alleen seks, maar alleen seks is ook prima.

Dit heeft verder niets met vreemdgaan te maken. Ik ben nog nooit vreemdgegaan en ik zal dat waarschijnlijk ook nooit doen.
Oud 13-06-2004, 21:49
DiaNNe>!!!
DiaNNe>!!! is offline
waarom...tja..nou:

Ik ben te verlegen+onzeker....zodra het op jongens aankomt dan, met vrienden onderling ben ik juist heel uitbundig en uitgelaten, maar als het op jongens aankomt...tja dan klap ik helemaal dicht...ik heb wel jongens in m`n vriendengroep..en tegen mekaar aangekropen een dvdtje kijken is geen probleem...

bovendien zien vele jongens mij denk ik als "dat meisje waar je gewoon heel erg mee kunt lachen...thats it"

bovendien heb ik vaak ook nog de negatieve gedachte: mijn beste vriendin vinden ze toch veel leuker

en ik lijk op jongens te vallen die bezet zijn, alsof ik dan pas zie dat ze leuk zijn

maar k ben 15..dus en in principe hoef ik eigenlijk ook geen vriend, als ik zie hoe mn vriendinnen dr soms aan toe zijn maar soms...tja dan wil je t wel graag..
Oud 13-06-2004, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 13-06-2004 @ 21:22 :

Blackwater_park: Volgens mij niet. Of denk je dat een relatie zonder seks niet bestaat, als in gewoon "liefde zonder seks"?
Tuurlijk bestaat dat, de liefde die je voelt voor je broer/zus, je ouders, hele goede vrienden enzo. Maar ik denk niet dat een platonische relatie even diep kan gaan als een relatie met sex. Volgens mij is sex e.a. ook het enige wat het verschil maakt tussen vriendschap en een relatie.
Oud 13-06-2004, 22:55
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-06-2004 @ 22:51 :
Tuurlijk bestaat dat, de liefde die je voelt voor je broer/zus, je ouders, hele goede vrienden enzo. Maar ik denk niet dat een platonische relatie even diep kan gaan als een relatie met sex. Volgens mij is sex e.a. ook het enige wat het verschil maakt tussen vriendschap en een relatie.
Hmm dan verschillen onze mening hierover. Ik ken genoeg mensen die bijvoorbeeld een jarenlange relatie hebben gehad zonder seks maar toch erg "diep" was.
(zonder eerst "diep" in een kut te duiken) >_<

Dat seks een "pre" is voor een relatie vind ik zoiets belachelijks
Oud 13-06-2004, 22:57
Verwijderd
Seks is een logisch gevolg van een relatie.
Oud 13-06-2004, 23:03
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-06-2004 @ 22:44 :
Seks heeft voor vrouwen vaak een andere betekenis dan mannen. Natuurlijk is seks en liefde leuker dan alleen seks, maar alleen seks is ook prima.

Dit heeft verder niets met vreemdgaan te maken. Ik ben nog nooit vreemdgegaan en ik zal dat waarschijnlijk ook nooit doen.
neuh vreemdgaan was maar een voorbeeldje dat er weinig mee te maken had. Maar ik zeg ook niet dat jij vreemd gaat
Daarvoor zou ik eerst een hele relatie met je moeten beginnen om daar achter te komen, dus doe ik maar nier ^_^

En 1e alinea: ja dat seks een andere betekenis heeft voor vrouwen dan mannen daar ben ik inmiddels wel achter gekomen afgelopen jaar O_o
Daardoor ben ik ook mede vrijgezel
Oud 13-06-2004, 23:04
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-06-2004 @ 23:57 :
Seks is een logisch gevolg van een relatie.

Seks kan ook alleen lust zijn zonder relatie of verkrachting
Sommige mensen hebben niet zo vaak/snel behoefte aan seks. Sommige hebben al een jaar met elkaar voordat ze pas aan seks denken of willen beginnen
Oud 13-06-2004, 23:05
Verwijderd
Je moet er rekening mee houden dat voor de meeste mannen geldt dat ze zo veel mogelijk seks willen hebben.

Logisch, vanuit evolutionair oogpunt gezien.
Oud 13-06-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 14-06-2004 @ 00:04 :

Seks kan ook alleen lust zijn zonder relatie of verkrachting
Dat klopt, maar nu redeneer je de andere kant op, en ik beweerde geenszins dat een relatie is vereist voor seks.
Citaat:
Sommige mensenvrouwen hebben niet zo vaak/snel behoefte aan seks. Sommige hebben al een jaar met elkaar voordat ze pas aan seks denken of willen beginnen
Dat ligt altijd aan de vrouw, tenzij de man maagd is of aseksueel.
Oud 13-06-2004, 23:16
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2004 @ 00:05 :
Je moet er rekening mee houden dat voor de meeste mannen geldt dat ze zo veel mogelijk seks willen hebben.

Logisch, vanuit evolutionair oogpunt gezien.
Hmm ja, als je de oermensen ter voorbeeld neemt: man jaagt op vrouw, knuppeld haar neer, trekt vrouw mee naar hol en neukt vrouw, zodat er nog meer kleine jagertjes komen. Dan moet ik je (helaas ) gelijk geven
Oud 13-06-2004, 23:16
Verwijderd
Citaat:
thalia schreef op 13-06-2004 @ 13:15 :
Je bent blijkbaar ook iemand die op zoek is naar iemand die voldoet aan een hele waslijst ...
Vervelend om zo iemand te vinden, ik weet, maar zolang je kan blijven dromen ...
Mwah, ik kom toch regelmatig meisjes tegen die aan die criteria voldoen, hoor.
Oud 13-06-2004, 23:20
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2004 @ 00:07 :
Dat ligt altijd aan de vrouw, tenzij de man maagd is of aseksueel. [/B]

Of stiekem toch homo ^_^
Nee, maar er bestaan heus wel mannen die niet aseksueel zijn en toch een tijd wachten met seks.
Zelfs wanneer hij geen maagd meer is. Dat jij je in een omgeving bevind waar de meeste mannen zo zijn ( grofweg: seksfreaks, weet er even geen andere woorden voor), wil nog niet betekenen dat alle mannen zo zijn.

En dat je zegt dat het meestal aan de vrouw ligt...daar zal ze dan vast wel een reden voor hebben. En niet alleen de reden dat ze u eenmaal minder behoefte heeft aan seks maar ook nog andere omliggende factoren.
Oud 13-06-2004, 23:21
Verwijderd
Mannen die wachten met seks doen dat alleen maar omdat ze denken dat de vrouw dat wil, en als ze tegemoet komen aan de wensen van de vrouw geeft ze dat later een grotere kans om er wél mee in bed te belanden.

Tis allemaal zo simpel
Oud 13-06-2004, 23:30
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-06-2004 @ 00:21 :
Mannen die wachten met seks doen dat alleen maar omdat ze denken dat de vrouw dat wil, en als ze tegemoet komen aan de wensen van de vrouw geeft ze dat later een grotere kans om er wél mee in bed te belanden.

Tis allemaal zo simpel
Hmm
Als vrouwtje zegt: mannetje ik wil dat en dit, maar nog geen seks
Dan zegt mannetje: oke, voor jou heb ik alles over, ik doe dit en dat maar geen seks (denkt: ik doe dit en dat wel eventjes, des te sneller krijg ik die wipkip me nest in)

Ik snap 'm.

*wordt echt bang dat ze aseksueel is*
Oud 13-06-2004, 23:31
Verwijderd
Nare man neemt me de woorden uit de mond.

Het spijt me voor je, maar alle mannen (99,9%) zijn wel zo. En gelukkig maar, want dat levert een evolutionair voordeel op. Mannen hebben in principe seks met alle vrouwen die dat willen, waar bij ze slechts tegengehouden worden door twee factoren:

- Sociale. Ze hebben al een relatie en zijn bang voor hun sociale positie of de sociale positie van de vrouw kan de reputatie van de man beschadigen.
- Liefde. Ze hebben al een relatie met een vrouw waarvan ze houden, en die willen ze niet kwetsen. Of ze zijn verliefd op een andere vrouw en daarom willen ze alleen seks met die vrouw.
Oud 13-06-2004, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 13-06-2004 @ 23:55 :
Hmm dan verschillen onze mening hierover. Ik ken genoeg mensen die bijvoorbeeld een jarenlange relatie hebben gehad zonder seks maar toch erg "diep" was.
(zonder eerst "diep" in een kut te duiken) >_<

Dat seks een "pre" is voor een relatie vind ik zoiets belachelijks
ach, wat is een relatie? In feite is het niets meer dan een afspraak alleen met elkaar naar bed te gaan. Verder kan je precies hetzelfde doen met vrienden wat je anders met je partner doet. Vind eigenlijk een relatie best een raar iets. Maar toch is het fijn om een vriendin te hebben omdat je dan weet dat diegene er altijd voor je is. Maargoed, eigenlijk behoren echte vrienden dat ook te zijn, dus waarom zou je eigenlijk een relatie willen (behalve voor de sexuele handelingen) als je al goede vrienden hebt waarbij je alles kwijt kan?
Oud 13-06-2004, 23:50
Verwijderd
Goede vrienden heb je meer aan dan vrouwen.

Vrouwen lopen weg enzo.
Oud 13-06-2004, 23:53
Verwijderd
In feite heb je genoeg aan goede vrienden en je linker of rechterhand
Oud 14-06-2004, 00:01
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 14-06-2004 @ 00:45 :
ach, wat is een relatie? In feite is het niets meer dan een afspraak alleen met elkaar naar bed te gaan. Verder kan je precies hetzelfde doen met vrienden wat je anders met je partner doet. Vind eigenlijk een relatie best een raar iets. Maar toch is het fijn om een vriendin te hebben omdat je dan weet dat diegene er altijd voor je is. Maargoed, eigenlijk behoren echte vrienden dat ook te zijn, dus waarom zou je eigenlijk een relatie willen (behalve voor de sexuele handelingen) als je al goede vrienden hebt waarbij je alles kwijt kan?
Ehhh. hmm. Ik dacht dat ik nu echt vastzat en echt "uitgeluld" was, maar nee ^_^
Het hangt er ook maar net vanaf wat je als vreemdgaan ziet.
Ik bedoel: met je vriendin zou je tongzoenen, knuffelen en ga zo maar door. Dit zou je echt niet met een normale vriend(in) doen denk ik...of wel?

En je houdt toch anders van je echte vriendin dan je vrienden lijkt me. Je hebt sterkere gevoelens voor je vriendin ( en daarmee bedoel ik niet alleen een sterkere aantrekkingskracht tot het seks gedoe)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten