Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 20:21
Verwijderd
Je kent ze wel: die homo's die nog in de kast zitten! Ze zijn van die jongens die altijd met meisjes omgaan, maar nooit een vriendinnetje hebben! Hij is je beste vriend en het liefst lees je samen met hem de elle-girl of de cosmo! De kitsch-pagina vinden jullie het leukst! En op zondagmiddag kijken jullie samen naar de gillmore girls onder het genot van zelfgebakken brownies en verse geperste jus! Jullie hebben het nooit over andere meisjes en meestal over de populairste jongens van de school! Zijn hobby is paardrijden en met zijn verjaardag wil je hem een paul frank t-shirt cadeau doen!

Oké, herkenbaar? Ooit was ik ook zo, maar veel minder erg! Ik winkelde wel veel met mijn vriendinnen, maar ze wisten niet dat ik gay was! De vriendschap ontstond meestal omdat ze in het begin verliefd op me waren! Maar naar een tijdje werd het ze wel duidelijk TOen ik uit de kast kwam vertelden ze dat ze ook al heel lang wisten...

maar nu mijn vraag aan jullie? Hoe gaan jullie met in-de-kast-homo's om? Vraag je aan ze of ze gay zijn? Of wacht je tot dat ze het zelf vertellen? En heeft het er ook nog iets mee te maken hoe belangrijk jullie vriendschap is?
Advertentie
Oud 17-06-2004, 20:23
little nemo
little nemo is offline
ik geloof dat dit probleem vooral in jouw wereld bestaat...
Oud 17-06-2004, 20:23
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 21:21 :
Je kent ze wel: die homo's die nog in de kast zitten! Ze zijn van die jongens die altijd met meisjes omgaan, maar nooit een vriendinnetje hebben! Hij is je beste vriend en het liefst lees je samen met hem de elle-girl of de cosmo! De kitsch-pagina vinden jullie het leukst! En op zondagmiddag kijken jullie samen naar de gillmore girls onder het genot van zelfgebakken brownies en verse geperste jus! Jullie hebben het nooit over andere meisjes en meestal over de populairste jongens van de school! Zijn hobby is paardrijden en met zijn verjaardag wil je hem een paul frank t-shirt cadeau doen!

Oké, herkenbaar? Ooit was ik ook zo, maar veel minder erg! Ik winkelde wel veel met mijn vriendinnen, maar ze wisten niet dat ik gay was! De vriendschap ontstond meestal omdat ze in het begin verliefd op me waren! Maar naar een tijdje werd het ze wel duidelijk TOen ik uit de kast kwam vertelden ze dat ze ook al heel lang wisten...

maar nu mijn vraag aan jullie? Hoe gaan jullie met in-de-kast-homo's om? Vraag je aan ze of ze gay zijn? Of wacht je tot dat ze het zelf vertellen? En heeft het er ook nog iets mee te maken hoe belangrijk jullie vriendschap is?
Ik noem ze gewoon gay. Gay, gay, gayerdegay!
Oud 17-06-2004, 20:24
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 17-06-2004 @ 21:23 :
oja, jij kent natuurlijk niemand in je directe omgevind die gay is?
Oud 17-06-2004, 20:25
Verwijderd
Ja, ik ken er een paar! Zo had ik een vriendje die steeds maar met meisjes zoende, later uit de kast kwam en daarna er gauw weer inkroop!
Oud 17-06-2004, 20:25
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
little nemo schreef op 17-06-2004 @ 21:23 :
Och, die 3-10% van de wereldbevolking is te verwaarlozen
Oud 17-06-2004, 20:26
Stevill
Stevill is offline
Eigenlijk ken ik denk ik alleen maar homo's die uit de kast zijn.(of ik kan er natuurlijk enorm over heen hebben gekeken)
Oud 17-06-2004, 20:26
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-06-2004 @ 21:25 :
Ja, ik ken er een paar! Zo had ik een vriendje die steeds maar met meisjes zoende, later uit de kast kwam en daarna er gauw weer inkroop!
Ik zoen nog steeds met meisjes, maar terug in de kast??
Oud 17-06-2004, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 17-06-2004 @ 21:26 :
Ik zoen nog steeds met meisjes, maar terug in de kast??
Hij zoende met een meisje en zette die zelfde avond een advertentie op expreszo.nl: "hoi, ik zoek een jongen om mee te zoenen!" afzender: zijn echte naam! En dan verontwaardigd zijn als mensen het lezen
Oud 17-06-2004, 20:28
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Ik heb ooit met zo'n jongen gehad ! Hij is nu nog steeds in de kast... Ik ken er trouwens nog wel eentje. Best erg, want hij is denk ik bang om afgekeurd te worden door z'n (onwijs strenge) vader.
Oud 17-06-2004, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Puppetgirl schreef op 17-06-2004 @ 21:28 :
Ik heb ooit met zo'n jongen gehad ! Hij is nu nog steeds in de kast... Ik ken er trouwens nog wel eentje. Best erg, want hij is denk ik bang om afgekeurd te worden door z'n (onwijs strenge) vader.
Dan kan ik t nog wel begrijpen ja... Conservatieve ouders
Oud 17-06-2004, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 17-06-2004 @ 21:28 :
Hij zoende met een meisje en zette die zelfde avond een advertentie op expreszo.nl: "hoi, ik zoek een jongen om mee te zoenen!" afzender: zijn echte naam! En dan verontwaardigd zijn als mensen het lezen
omg, ik lees altijd die advertenties op expreszo.nl om te checken of die lekkere jongen uit de metro nou eindelijk een berichtje voor mij op expreszo heeft gezet
Oud 17-06-2004, 20:33
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 21:32 :
omg, ik lees altijd die advertenties op expreszo.nl om te checken of die lekkere jongen uit de metro nou eindelijk een berichtje voor mij op expreszo heeft gezet
Ik heb nog steeds geen berichtje terug gehad van die jongen uit de trein
Oud 17-06-2004, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 17-06-2004 @ 21:33 :
Ik heb nog steeds geen berichtje terug gehad van die jongen uit de trein
mmm misschien doet hij mee aan een brownie-bak-marathon
Oud 17-06-2004, 20:35
Verwijderd
ach, sommige vrienden van me verdenk ik wel van dat ze homo zijn, maar als ze er zelf niet mee aankomen zal het me verder ook worst zijn. ik heb er geen problemen mee of ze nou in de kast, uit de kast of tussen de deur zitten. Voor de jongens die nog in de kast zitten lijkt het me een verdomde moeilijke klus om je geaardheid te verstoppen uit alle macht.
Oud 17-06-2004, 20:36
AngelLena
AngelLena is offline
Ik zou het em niet zo recht in z'n gezicht vragen of vertellen nee. Zou em wel subtiel die kant op drukken Komt er vanzelf achter. Vaak hebben dit soort jongens er totaal geen behoefte aan geconfronteerd te worden met zaken waar ze zelf nog niet zeker van zijn of het nog niet geaccepteerd hebben. Nou dat laat ik in z'n waarde. Vind ik niet meer dan logisch als je een vriendschap hebt.
Oud 17-06-2004, 20:36
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 21:34 :
mmm misschien doet hij mee aan een brownie-bak-marathon
Een brownie-bak-marathon! OMG! De deelnemers:

Oud 17-06-2004, 20:37
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 17-06-2004 @ 21:36 :
Ik zou het em niet zo recht in z'n gezicht vragen of vertellen nee. Zou em wel subtiel die kant op drukken Komt er vanzelf achter. Vaak hebben dit soort jongens er totaal geen behoefte aan geconfronteerd te worden met zaken waar ze zelf nog niet zeker van zijn of het nog niet geaccepteerd hebben. Nou dat laat ik in z'n waarde. Vind ik niet meer dan logisch als je een vriendschap hebt.
maar misschien hebben sommige net dat ene zetje nodig voor het maken van de eerste stap... en wat als je denkt dat je ze kunt helpen?
Oud 17-06-2004, 20:37
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-06-2004 @ 21:29 :
Dan kan ik t nog wel begrijpen ja... Conservatieve ouders
Conservs sucken.

We hebben echt van die uberchrist buren die gewoon geen woord zeggen tegen onze gay buren, te sad als je het mij vraagt.
Oud 17-06-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 17-06-2004 @ 21:37 :
Conservs sucken.

We hebben echt van die uberchrist buren die gewoon geen woord zeggen tegen onze gay buren, te sad als je het mij vraagt.
Dat is echt ziek
Oud 17-06-2004, 20:40
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 21:37 :
maar misschien hebben sommige net dat ene zetje nodig voor het maken van de eerste stap... en wat als je denkt dat je ze kunt helpen?
Dat zeg ik, subtiel die richting in drukken Hoe precies weet ik ook niet. Als ik een situatie tegenkom waar ik 1 of andere opmerking over kan maken waar niet per se het woord homo in voor hoeft te komen maar wel verwijst naar, dan zal ik die ook zeker maken.
Oud 17-06-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 17-06-2004 @ 21:40 :
Dat zeg ik, subtiel die richting in drukken
ik lees al 2 keer de richting in rukken
Oud 17-06-2004, 20:42
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-06-2004 @ 21:40 :
Dat is echt ziek
Dat ze soms 4 keer per zondag de mis volgen vind ik ziek.

Om vervolgens mij te vragen of ik niet een keer een mis zou willen bijwonen
Oud 17-06-2004, 20:42
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 17-06-2004 @ 21:40 :
Dat zeg ik, subtiel die richting in drukken Hoe precies weet ik ook niet. Als ik een situatie tegenkom waar ik 1 of andere opmerking over kan maken waar niet per se het woord homo in voor hoeft te komen maar wel verwijst naar, dan zal ik die ook zeker maken.
ik vind jou best wel hip ofzo
Oud 17-06-2004, 20:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 17-06-2004 @ 21:37 :
Conservs sucken.

Terwijl ze zooooooo leuk kunnen zijn Wij hebben ook heel lang gay buren gehad. Waarvan de 1 ook echt de man was en de ander wat vrouwlijker. Kon zo leuk en gezellig zijn. Mochten er ook graag geintje mee maken, vooral die vrouwelijke was er gek op als we hem vroegen om eens even flink de nicht uit te hangen, hoorde je ineens een piepstemmetje gillen en zag je een handtasje boven de schutting uit zwaaien
We hebben hem zelfs een keer geholpen toen hij meedeed aan een volwassenen play-back show (voor hoe ver je dat volwassen kan noemen) waarin hij als Karin Bloemen ging optreden, met neptieten en al, wij hebben zijn haar en make-up gedaan haha! Zo lachen met die gasten!
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 17-06-2004 @ 21:42 :
Dat ze soms 4 keer per zondag de mis volgen vind ik ziek.

Om vervolgens mij te vragen of ik niet een keer een mis zou willen bijwonen
Haha, volgende keer met een roze trui aan open doen en dan roepen : "Herman scheetje, heb je zin om mee te gaan naar de kerrrrk??"
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 21:42 :
ik vind jou best wel hip ofzo
Haha, toch wel?
Oud 17-06-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 17-06-2004 @ 21:43 :
Terwijl ze zooooooo leuk kunnen zijn Wij hebben ook heel lang gay buren gehad. Waarvan de 1 ook echt de man was en de ander wat vrouwlijker. Kon zo leuk en gezellig zijn. Mochten er ook graag geintje mee maken, vooral die vrouwelijke was er gek op als we hem vroegen om eens even flink de nicht uit te hangen, hoorde je ineens een piepstemmetje gillen en zag je een handtasje boven de schutting uit zwaaien
We hebben hem zelfs een keer geholpen toen hij meedeed aan een volwassenen play-back show (voor hoe ver je dat volwassen kan noemen) waarin hij als Karin Bloemen ging optreden, met neptieten en al, wij hebben zijn haar en make-up gedaan haha! Zo lachen met die gasten!
omg ik hoop niet dat ik jou ooit als buurvrouw krijg dat kan niet goed gaan! dat wordt een bende
Oud 17-06-2004, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Hmja, wel leuk, maar toch heb ik het moeilijk met mensen die zichzelf a.h.w. parodieren, zo overdreven ben je van nature (lijkt me) niet..
Oud 17-06-2004, 20:47
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 21:21 :
ga veel met meisjes om: check
heb bijna nooit een vriendin: check (met nadruk op bijna )
ik lees weleens elle girl en/of andere dergelijke lectuur met meisjes: check
ik ehb het met meisjes over jongens: check
ik wil voor mijn verjaardag best een paul frank shirt: check
ik kijk weleens gilmore girls : check

maar:
ik heb een hekel aan brownies en
paardrijden is niet echt mijn ding...

gelukkig maar,ik zou bijna denken dat ik in de kast zit
Oud 17-06-2004, 20:48
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Onze Gayburen "dig" ik dus echt wel, ten eerste zijn het beiden bikerdudes en zijn ze dierenvrienden daarnaast hebben ze een ubervet klassiek interrieur incl wapens ter decoratie \M/
Oud 17-06-2004, 20:50
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-06-2004 @ 21:43 :
Haha, volgende keer met een roze trui aan open doen en dan roepen : "Herman scheetje, heb je zin om mee te gaan naar de kerrrrk??"
Nee ze weten dat ik "straigt" ben er werd al geroddeld over Biep en mij in de straat
Oud 17-06-2004, 20:51
Verwijderd
HAHA die brownies
Oud 17-06-2004, 20:52
Verwijderd
ik vind Ridder wel zo een typje
Oud 17-06-2004, 20:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 17-06-2004 @ 21:45 :
Hmja, wel leuk, maar toch heb ik het moeilijk met mensen die zichzelf a.h.w. parodieren, zo overdreven ben je van nature (lijkt me) niet..
Haha, doen ze alleen voor de gein Gewoon een lolletje. Is niet alsof het elke dag weer gillen en handtasjes gezwaai was.
Verwijderd
Oh gilmore girls is trouwens geweldig. Is dat gay
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 17-06-2004 @ 21:52 :
Anders trap je even een open deur in
Oud 17-06-2004, 20:54
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 21:45 :
omg ik hoop niet dat ik jou ooit als buurvrouw krijg dat kan niet goed gaan! dat wordt een bende
Haha leg uit Ben jij er ook zo een?
Oud 17-06-2004, 20:54
Verwijderd
Citaat:
nouja zeg! Hoe kom je daar nu bij?
Oud 17-06-2004, 20:55
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 17-06-2004 @ 21:54 :
Haha leg uit Ben jij er ook zo een?
nee, eigenlijk niet, maar geef me een paar glaasjes wijn, dan wel
Oud 17-06-2004, 20:55
Verwijderd
Ik ben eigenlijk hetero maar ik doet net alsof ik nicht ben zodat ik aan meisjes kan zitten en naar ze kan kijken terwijl ze zich omkleden.
Oud 17-06-2004, 20:57
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-06-2004 @ 21:55 :
nee, eigenlijk niet, maar geef me een paar glaasjes wijn, dan wel
Haha vet Ik mis die jongens vreselijk moet ik zeggen. We hebben nieuwe buren, en dat is echt een gestoord gezin die nodig professionele hulp kan gebruiken. Nu hebben we geen vliegende handtasjes meer, maar vliegend servies...
Oud 17-06-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 17-06-2004 @ 21:55 :
Ik ben eigenlijk hetero maar ik doet net alsof ik nicht ben zodat ik aan meisjes kan zitten en naar ze kan kijken terwijl ze zich omkleden.
Mijn moeder zegt altijd over een kennis van mij 'jaja, een homootje, nou die doet het erom, kan lekker meerdere vriendinnetjes tegelijk hebben '

Ja, mijn moeder is een beetje getikt
Oud 17-06-2004, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 17-06-2004 @ 21:57 :
Mijn moeder zegt altijd over een kennis van mij 'jaja, een homootje, nou die doet het erom, kan lekker meerdere vriendinnetjes tegelijk hebben '

Ja, mijn moeder is een beetje getikt
Ok...

(K)(K)(K)
Oud 17-06-2004, 20:58
Verwijderd
Citaat:
de brownies doen het hem heh

Ik pluk de voordelen van beide kanten, ik heb de gelegenheid om me gay te gedragen maar toch val ik op meisjes Hoe goed is dat \m/
Oud 17-06-2004, 20:59
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 17-06-2004 @ 21:58 :
de brownies doen het hem heh

Ik pluk de voordelen van beide kanten, ik heb de gelegenheid om me gay te gedragen maar toch val ik op meisjes Hoe goed is dat \m/
en jij kunt je haar verven zonder dat het stom is
Oud 17-06-2004, 21:13
Verwijderd
en bronski beat luisteren
Oud 17-06-2004, 21:17
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 17-06-2004 @ 22:13 :
en bronski beat luisteren
omg heb je de clip wel eens gezien? die is echt vreselijk clilché
Oud 17-06-2004, 21:18
Verwijderd
haha nee? van smalltown boy??
Oud 17-06-2004, 21:23
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 17-06-2004 @ 22:18 :
haha nee? van smalltown boy??
jah, die jah dan gaat hij in het zwembad een leuke jongen achterna! En dan wordt hij betrapt door potenrammers! Die hem opwachten buiten het zwembad
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten