Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2004, 16:11
Methuselah
Methuselah is offline
DFI AD73-Pro VIA KT266A ATA133 Socket A DDR266 + Sound
Taisol Cooler for AMD Duron/athlon XP Ball Bearing >1.5GHz
DDR 256MB 186p PC2100 / 266MHz
Maxtor HD 40GB 7200rpm Ultra-ATA 133
GeForce 4 MX 440 64MB AGP + TV out
Floppy drive 1.44Mb
LG DVD-Rom 16/40 IDE
CDRW 40x/20x/48x IDE BURF
Boxen 180 Watt
Midi tower case ATX 300 Watt
AMD XP1700+

Dat zijn m'n specs.

Nu wil ik graag 'n HD bijsteken, wat DDR RAM bijsteken, DVD writer kopen en eventueel proc of videokaart vervangen.
Wat raden jullie aan voor
HD:

min 120GB, 8mb cache, redelijk stil, niet té warm

DDR RAM:

Twee reepjes van 512 DDR RAM steken (als ik dat kan) (of is dat overkill?), 512 DDR RAM bijsteken (werkt dat?) of 256 DDR RAM bijsteken?

en 't wordt, afhankelijk van m'n budget (dat nog niet helemaal vaststaat ofwel processor vervangen ofwel videokaart

Maar:
Wat kan m'n MoBo aan van processor en wat voor videokaart zou wel ok zijn in m'n systeem?

DVD writer wordt 'n dual-writer, prijs ongeveer €86 (m'n broertje heeft er zo ook al een gekocht).
Oud 20-06-2004, 16:16
NaRuTo
NaRuTo is offline
Ik zou voor de NV40 gaan hoor.. dat videokaart die je nu hebt zitte is erg kutje kutje
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:19
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
NaRuTo schreef op 20-06-2004 @ 17:16 :
Ik zou voor de NV40 gaan hoor.. dat videokaart die je nu hebt zitte is erg kutje kutje
Ik weet dat die kut is.

Ik was zelf aan't denken aan 'n Geforce 4Ti4200 ofzo Maar beargumenteer je keuze?
Oud 20-06-2004, 16:23
NaRuTo
NaRuTo is offline
Citaat:
Methuus schreef op 20-06-2004 @ 17:19 :
Ik weet dat die kut is.

Ik was zelf aan't denken aan 'n Geforce 4Ti4200 ofzo Maar beargumenteer je keuze?
ik heb toch liever NV40 of NV50!!! kanker goeie videokaart en lekker duur..maar wta krijg je voor terug? kanker snelheid en tyfus vette beeld.. mijn mening. ik zou voor dat gaan imo
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:42
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
NaRuTo schreef op 20-06-2004 @ 17:23 :
ik heb toch liever NV40 of NV50!!! kanker goeie videokaart en lekker duur..maar wta krijg je voor terug? kanker snelheid en tyfus vette beeld.. mijn mening. ik zou voor dat gaan imo
Duur duur, 't moet wel in m'n systeem passen natuurlijk. Ik ga geen €250 ofzo neerleggen voor 'n grafische kaart waar ik eigenlijk al met €100 zou toekomen.
Oud 20-06-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 20-06-2004 @ 17:11 :

Maar:
Wat kan m'n MoBo aan van processor en wat voor videokaart zou wel ok zijn in m'n systeem?

Mobo info
CPU support voor je mobo

Ik zou voor een Radeon videokaart gaan.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 16:53
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
eddie schreef op 20-06-2004 @ 17:46 :
Mobo info
CPU support voor je mobo

Ik zou voor een Radeon videokaart gaan.
't Is óf CPU óf Vid eh.

Welke Radeon? Liefst ergens rond de €100 max.
Oud 20-06-2004, 17:21
NaRuTo
NaRuTo is offline
* flame *

Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 06:53.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:31
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
NaRuTo schreef op 20-06-2004 @ 18:21 :
koop een radeon 7500 ofzo arme jood
-knip, niet nodig-

Ik heb 'n budget dat ik eraan wil besteden, waarvan ik op voorhand weet dat 't niet groot gaat zijn (weet nog altijd niet wat ik ga verdienen ongeveer deze zomer en wat ik precies allemaal ermee ga moeten betalen), en ik ga geen overkill-videokaart in m'n pc steken eh. Zonde van het geld lijkt me dat.

Laatst gewijzigd op 21-06-2004 om 06:54.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 17:56
Jolt
Jolt is offline
Waarvoor gebruik je je pc?
Oud 20-06-2004, 19:03
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Mikai schreef op 20-06-2004 @ 18:56 :
Waarvoor gebruik je je pc?
Internet, games, DVD's bekijken, DivX'jes bekijken, mp3's beluisteren, word enzo, vanalles eigenlijk.
Oud 20-06-2004, 19:13
Jolt
Jolt is offline
Als het voornamelijk games is, zou ik toch nog ff w8 en dan gelijk een nieuw/beter systeem kopen.(mobo, geheugen, proc, video kaart)

Want met 100 euro kom je niet echt ver ...
Oud 20-06-2004, 19:18
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Mikai schreef op 20-06-2004 @ 20:13 :
Als het voornamelijk games is, zou ik toch nog ff w8 en dan gelijk een nieuw/beter systeem kopen.(mobo, geheugen, proc, video kaart)

Want met 100 euro kom je niet echt ver ...
Niet voornamelijk games en ik wil ook niet alles high-end kunnen spelen.

Da's m'n budget voor de vidkaart of de processor.

HD gaat ongeveer €100 zijn, RAM ongeveer €50-100, dan schiet er nog ongeveer €100 over voor de proc of de vid (als prijs van RAM tegenvalt), ik dénk dat ik in totaal ongeveer €300, misschien €350 te besteden heb.
Oud 20-06-2004, 19:19
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Wat ik niet zou doen als ik jou was, is een nieuwe videokaart kopen. Voor 100 euri heb je misschien een fx5200 en daar heb je qua performance niet veel aan. Ik zou wachten op een hele goede aanbieding, of een tweedehands videokaart kopen. Mocht je geen van beide willen, dan zou ik wachten tot de wat betere kaarten goedkoper worden. Die geforce 4 mx440 is slecht ja, maar je kan er nog alles mee doen behalve gamen misschien. Kortom, als je een nieuwe grafische kaart wilt kopen zou het verstandig zijn om te wachten op een aanbieding, een tweedehands videokaart kopen, of te wachten tot de prijzen gedropt zijn.

Je hebt nu een xp1700 en je moederbord kan maximaal tot xp2200. Als je een nieuwe cpu koopt moet je ook meteen een nieuwe moederbord gaan kopen, tenzij je voor de 2200 gaat wat ik je zowieso afraad. De prestaties van je pc gaan er niet veel mee omhoog. Ook voor deze geldt, wil je niet veel geld kwijt zijn dan moet je wachten op een aanbieding. Kijk eens op www.alternate.nl, hier verkopen ze heuse upgrade kits ( moederbord, processor, geheugen).

Ik zou voorlopig effe wachten met het kopen van een cpu en/of grafische kaart. Wat ik wel zou doen is die extra geheugen erbij kopen, een reepje van 512 is toch wel voldoende. Die kost rond de 100 euri. Wat je harddisk betreft, je kan altijd voor het merk Maxtor gaan. Ga gewoon eens naar de betere computerwinkel ( Mycom ofzo) en kijk eens naar het aanbod. Samsungs zijn ook wel goed getest. Neem eens een kijkje op www.kieskeurig.nl. Een hele handige site waar je meningen van andere mensen kan lezen over producten die jij wellicht gaat kopen.
Oud 20-06-2004, 19:26
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Always_Right schreef op 20-06-2004 @ 20:19 :
Wat ik niet zou doen als ik jou was, is een nieuwe videokaart kopen. Voor 100 euri heb je misschien een fx5200 en daar heb je qua performance niet veel aan. Ik zou wachten op een hele goede aanbieding, of een tweedehands videokaart kopen. Mocht je geen van beide willen, dan zou ik wachten tot de wat betere kaarten goedkoper worden. Die geforce 4 mx440 is slecht ja, maar je kan er nog alles mee doen behalve gamen misschien. Kortom, als je een nieuwe grafische kaart wilt kopen zou het verstandig zijn om te wachten op een aanbieding, een tweedehands videokaart kopen, of te wachten tot de prijzen gedropt zijn.

Je hebt nu een xp1700 en je moederbord kan maximaal tot xp2200. Als je een nieuwe cpu koopt moet je ook meteen een nieuwe moederbord gaan kopen, tenzij je voor de 2200 gaat wat ik je zowieso afraad. De prestaties van je pc gaan er niet veel mee omhoog. Ook voor deze geldt, wil je niet veel geld kwijt zijn dan moet je wachten op een aanbieding. Kijk eens op www.alternate.nl, hier verkopen ze heuse upgrade kits ( moederbord, processor, geheugen).

Ik zou voorlopig effe wachten met het kopen van een cpu en/of grafische kaart. Wat ik wel zou doen is die extra geheugen erbij kopen, een reepje van 512 is toch wel voldoende. Die kost rond de 100 euri. Wat je harddisk betreft, je kan altijd voor het merk Maxtor gaan. Ga gewoon eens naar de betere computerwinkel ( Mycom ofzo) en kijk eens naar het aanbod. Samsungs zijn ook wel goed getest. Neem eens een kijkje op www.kieskeurig.nl. Een hele handige site waar je meningen van andere mensen kan lezen over producten die jij wellicht gaat kopen.
Ow ja, ben ik vergeten te zeggen: ik ben 'n Belg en ik ga waarschijnlijk via 'n kerel die m'n broer kent bestellen, is enorm goedkoop (dvd dubbel layer writer voor maar €86 bvb ) dus winkels heb 'k niet nodig, eerder wat adviezen over wat.

Mja, die 1700+ van me is niet echt het van het, kan ik ook niet overclocken, maar 'n 2200+ zou toch al 'n verbetering zijn waar ik blij mee ben. Maar 't is ofwel vid, ofwel processor, en dan ga ik eerder voor de videokaart, denk ik... Heb trouwens 'n FX5600 zien staan voor €100 en die's wel ok denk ik...

Mja, was aan't denken aan Maxtor of IBM, Maxtor heeft 't voordeel dat ze ook 'n 160GB hebben met 8mb cache (heb ik van ibm nog niet gevonden) en die is niet zó heel veel duurder dan 'n 120 gig
Oud 20-06-2004, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Methuus schreef op 20-06-2004 @ 20:26 :
enorm goedkoop (dvd dubbel layer writer voor maar €86 bvb ) dus winkels heb 'k niet nodig, eerder wat adviezen over wat.
Enorm goedkoop? Mwah.

http://www.tweakers.net/pricewatch/82428
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 19:37
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 20-06-2004 @ 20:32 :
Enorm goedkoop? Mwah.

http://www.tweakers.net/pricewatch/82428
In België wel. En hij moest ook geen leveringskosten betalen, zat er in.
Oud 20-06-2004, 19:39
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Citaat:
Methuus schreef op 20-06-2004 @ 19:26 :
Ow ja, ben ik vergeten te zeggen: ik ben 'n Belg en ik ga waarschijnlijk via 'n kerel die m'n broer kent bestellen, is enorm goedkoop (dvd dubbel layer writer voor maar €86 bvb ) dus winkels heb 'k niet nodig, eerder wat adviezen over wat.

Mja, die 1700+ van me is niet echt het van het, kan ik ook niet overclocken, maar 'n 2200+ zou toch al 'n verbetering zijn waar ik blij mee ben. Maar 't is ofwel vid, ofwel processor, en dan ga ik eerder voor de videokaart, denk ik... Heb trouwens 'n FX5600 zien staan voor €100 en die's wel ok denk ik...

Mja, was aan't denken aan Maxtor of IBM, Maxtor heeft 't voordeel dat ze ook 'n 160GB hebben met 8mb cache (heb ik van ibm nog niet gevonden) en die is niet zó heel veel duurder dan 'n 120 gig
Ah oke. Ik zou niet voor de 2200 gaan, de performance gaat er niet zoveel mee omhoog.
Ja die fx5600 is wel 'ok', maar ook hierbij gaat je performance er niet echt mee omhoog. Ik zie wel vaker tweedehandse Radeon 9800 pro kaarten voor 110 a 120 euro, zo een kaart kan al een enorme performance boost geven.
Oud 20-06-2004, 19:41
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Always_Right schreef op 20-06-2004 @ 20:39 :
Ah oke. Ik zou niet voor de 2200 gaan, de performance gaat er niet zoveel mee omhoog.
Ja die fx5600 is wel 'ok', maar ook hierbij gaat je performance er niet echt mee omhoog. Ik zie wel vaker tweedehandse Radeon 9800 pro kaarten voor 110 a 120 euro, zo een kaart kan al een enorme performance boost geven.
Ja maar da's dan weer 'n pure directx9.0 kaart en daar ben ik, gezien m'n andere specs, niet veel mee (= dus overkill) Wat niet wegneemt natuurlijk dat, als ik zo goedkoop aan die kaart kan geraken, dat ik die zou afslaan
Oud 20-06-2004, 19:50
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Citaat:
Methuus schreef op 20-06-2004 @ 19:41 :
Ja maar da's dan weer 'n pure directx9.0 kaart en daar ben ik, gezien m'n andere specs, niet veel mee (= dus overkill) Wat niet wegneemt natuurlijk dat, als ik zo goedkoop aan die kaart kan geraken, dat ik die zou afslaan
Daar heb je gelijk in, wat betreft dat overkill. In Nederland zijn er wel een paar mensen die hun radeon 9800 willen verkopen voor een zacht prijsje. Ik weet niet hoe het zit in Belgie, maar ken je geen site die alle Belgische veilingsites doorzoekt op trefwoorden?

Wat hardeschijf betreft, dit is waarschijnlijk een goede:
http://www.kieskeurig.nl/nl/product....1B004AB2FE.htm

Laatst gewijzigd op 20-06-2004 om 19:55.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 20:25
Jolt
Jolt is offline
Maar als je nou voor een mid kaart gaat, moet je als je je proc vervangt weer een nieuwe 3dkaart kopen, dan blijf je bezig
Oud 20-06-2004, 20:30
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Citaat:
Mikai schreef op 20-06-2004 @ 20:25 :
Maar als je nou voor een mid kaart gaat, moet je als je je proc vervangt weer een nieuwe 3dkaart kopen, dan blijf je bezig
Precies, kan je beter gelijk een goeie niet al te dure kaart kopen. Radeon 9800 pro (tweedehands)
Oud 21-06-2004, 05:49
Methuselah
Methuselah is offline
Mja, ik ga eerst eens wat geld verdienen en dan ga ik eens vragen aan m'n broertje of ik misschien aan 'n lijst met onderdelen kan geraken, ik ga niet echt per sé voor de high-end graphical unit gaan maar als er 'n betaalbare tussenzit, no problemo.

Thanks alvast.
Oud 23-06-2004, 11:16
Enlightenment
Enlightenment is offline
Waarom hameren jullie nou zo op die videokaart? Die kerel wilt toch helemaal niet de nieuwste spellen spelen? Wat hij wilde:
Citaat:
Methuus schreef op 20-06-2004 @ 20:03 :
Internet, games, DVD's bekijken, DivX'jes bekijken, mp3's beluisteren, word enzo, vanalles eigenlijk.
Citaat:
Methuus schreef op 20-06-2004 @ 20:18 :
Niet voornamelijk games en ik wil ook niet alles high-end kunnen spelen.
Als je dat wilt, raad ik je het volgende aan:

Asrock K7S8XE - 40
AMD Athlon XP 2500+ - 75
Arctic Copper Silent 2 Pro TC R.2 - 15
512MB DDR/400 TwinMOS - 79
160GB Maxtor 8MB - 99

Totaal: 308 euro @ www.gistron.com (sommige prijzen uit mn hoofd)

Die videokaart is prima, goede 2D kwaliteit en kun je ook nog spelletje mee spelen. Mocht je ooit nieuwere games spelen, koop je tegen die tijd een RV4xx (X500?). Zou ik nu geen geld aan uitgeven.

Laatst gewijzigd op 23-06-2004 om 11:19.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 14:36
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 23-06-2004 @ 12:16 :
Waarom hameren jullie nou zo op die videokaart? Die kerel wilt toch helemaal niet de nieuwste spellen spelen? Wat hij wilde:

Als je dat wilt, raad ik je het volgende aan:

Asrock K7S8XE - 40
AMD Athlon XP 2500+ - 75
Arctic Copper Silent 2 Pro TC R.2 - 15
512MB DDR/400 TwinMOS - 79
160GB Maxtor 8MB - 99

Totaal: 308 euro @ www.gistron.com (sommige prijzen uit mn hoofd)

Die videokaart is prima, goede 2D kwaliteit en kun je ook nog spelletje mee spelen. Mocht je ooit nieuwere games spelen, koop je tegen die tijd een RV4xx (X500?). Zou ik nu geen geld aan uitgeven.
Mja, niet zo'n slecht idee. Ik ga er eens over nadenken. Maar eigenlijk zou ik eventueel toch graag m'n videokaart ook vervangen, wegens 't feit dat binnenkort Vampire II uitkomt en ik dat spel gewoon MOET kunnen spelen, was verslaafd aan voorganger (hence the nick and the avatar ).

Dat wordt nog even puzzelen... :/
Oud 14-07-2004, 15:47
Methuselah
Methuselah is offline
Ok, update: ik heb waarschijnlijk zo'n €200 extra te besteden, dus ik ga waarschijnlijk voor 'n 3200+ gaan met bijhorend MoBo, voor de rest zelfde specs. Videokaart gaat waarschijnlijk over 'n paar maanden geupdate worden.

Tot nu toe heb ik 'n prijsofferte van rond de €250 (HD, RAM, DVDwriter), maar daar mag dus rond de €350 bijkomen aan CPU en MoBo.
Oud 14-07-2004, 17:31
Enlightenment
Enlightenment is offline
Heb je het over een Athlon XP of Athlon 64? Een Athlon XP 3000+ of hoger moet je niet kopen.
Oud 14-07-2004, 20:31
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Methuus schreef op 20-06-2004 @ 20:26 :
. Maar 't is ofwel vid, ofwel processor, en dan ga ik eerder voor de videokaart, denk ik... Heb trouwens 'n FX5600 zien staan voor €100 en die's wel ok denk ik...
FX5600... NIET DOEN! De voorganger was beter. (vraag enlightment, die heeft alle specs ) En als die cpu een XP 3200 is ook NIET doen.

Iets wat je ALTIJD moet doen: wanneer je een PC upgrade doet, altijd het hele internet afstropen naar reviews, forums, etc wat mensen erover zeggen. En goed kijken wat je nodig hebt. Een hoger cijfers is lang niet altijd een hogere prestatie.
Research baby, thats what its all about
Oud 14-07-2004, 21:38
Jolt
Jolt is offline
Gewoon aanmelden op tweakers.net, daar naar Complete systemen gaan, daar het topic zoeken, Wat kan ik hier het best aan upgraden Part XX

En daar je specs nu toevoegen, en dan e.v een toelichten wat je ermee doet, wat wilt hebben + je budget.

Krijg jij een mooi lijstje
Oud 15-07-2004, 07:34
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 14-07-2004 @ 18:31 :
Heb je het over een Athlon XP of Athlon 64? Een Athlon XP 3000+ of hoger moet je niet kopen.
64 bit natuurlijk, ik ben niet achterlijk.
Oud 15-07-2004, 07:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-07-2004 @ 22:38 :
Gewoon aanmelden op tweakers.net, daar naar Complete systemen gaan, daar het topic zoeken, Wat kan ik hier het best aan upgraden Part XX

En daar je specs nu toevoegen, en dan e.v een toelichten wat je ermee doet, wat wilt hebben + je budget.

Krijg jij een mooi lijstje
Ik denk dat ik hier ook wel voldoende geholpen ga worden hoor.
Oud 15-07-2004, 08:41
Verwijderd
Ik zou eerder een nieuwe videokaart kopen,
mijn broer heeft ook een 1700 maar wel veel geheugen en een goede videokaart en kan zonder problemen de nieuwste spellen spelen...

Je kunt nu wel een nieuwe cpu ed kopen, maar met je videokaart nu kun je nog niks..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 08:53
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
********** schreef op 15-07-2004 @ 09:41 :
Ik zou eerder een nieuwe videokaart kopen,
mijn broer heeft ook een 1700 maar wel veel geheugen en een goede videokaart en kan zonder problemen de nieuwste spellen spelen...

Je kunt nu wel een nieuwe cpu ed kopen, maar met je videokaart nu kun je nog niks..
Maar euh, Jeroen heeft z'n 1700+ ook wel serieus overclockt.

Videokaart is waarschijnlijk voor oktober, dus nu kan ik wel iets degelijks qua CPU enzo kopen, dan terug beetje sparen en dan videokaart kopen.
Oud 15-07-2004, 10:15
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 15-07-2004 @ 08:34 :
64 bit natuurlijk, ik ben niet achterlijk.
Oke, maar dan zou ik eerder de 3000+ Newcastle kopen. Enig verschil met de 3200+ is het cachegeheugen, de 3000+ heeft 512KB, de 3200+ heeft 1MB level2 cache. In de praktijk komt dat neer op 3 a 4% verschil, terwijl de prijs wel 25% hoger ligt. Zijn maar afwegingen he.
Oud 15-07-2004, 10:28
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 15-07-2004 @ 11:15 :
Oke, maar dan zou ik eerder de 3000+ Newcastle kopen. Enig verschil met de 3200+ is het cachegeheugen, de 3000+ heeft 512KB, de 3200+ heeft 1MB level2 cache. In de praktijk komt dat neer op 3 a 4% verschil, terwijl de prijs wel 25% hoger ligt. Zijn maar afwegingen he.
Ké, zal ik rekening mee houden.
Oud 15-07-2004, 10:56
siebolt
siebolt is offline
koop een radeon 9700 als vga voor maximaal 100 eurohier

en dan ram voor zo'n 50 ~ 60 euro hier

een nieuwe hardeschijf van 120 gig en 8 mb cache voor 95 eurohier

en dan heb je voor 250 euro je systeem geupgrade, en als vga moet je idd met zo'n processor geeen hele snelle kopen maar een 9700 is best redelijk en als de rest van je systeem het zou toelaten dan kun je er ook goed farcry meespelen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 11:20
Verwijderd
Citaat:
siebolt schreef op 15-07-2004 @ 11:56 :

en dan heb je voor 250 euro je systeem geupgrade, en als vga moet je idd met zo'n processor geeen hele snelle kopen maar een 9700 is best redelijk en als de rest van je systeem het zou toelaten dan kun je er ook goed farcry meespelen
En voor 115,- heb je een 200Gb bij pczaak.nl (heb er daar 3 gekocht, is betrouwbaar).
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 08:19
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
siebolt schreef op 15-07-2004 @ 11:56 :

HD kan ik groter en goedkoper krijgen bij www.dcom.be Van de prijzen daar gaan voor mij nog 'n stukje af, de vriend van m'n zus werkt daar en ze kunnen daar wel 'n prijsje maken voor me...
Videokaart is voor oktober ergens, ik hoop te kunnen profiteren van mensen die hun 9800Pro wegdoen voor 'n 800XT
Oud 16-07-2004, 08:32
Jolt
Jolt is offline
Heb je nu al ...voor 200 euries
Oud 16-07-2004, 08:58
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-07-2004 @ 09:32 :
Heb je nu al ...voor 200 euries
Ik wacht toch nog eventjes, €150 is 'n mooier prijsje. Wie weet kan ik zelfs aan iets beters geraken voor €200 tegen dan... In elk geval, nu heb ik daar 't geld niet meteen voor...
Trouwens, nieuw heb ik die in België zo goedkoop nog niet echt gezien... :/
Oud 16-07-2004, 09:09
Jolt
Jolt is offline
Ja maar ik geloof dat de Radeon 9800 serie weg gaat, daarin komt de X800SE (Als die uitkomt heet dat dan).

Stond geloof ik op tweakers.net
Oud 16-07-2004, 09:42
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-07-2004 @ 10:09 :
Ja maar ik geloof dat de Radeon 9800 serie weg gaat, daarin komt de X800SE (Als die uitkomt heet dat dan).

Stond geloof ik op tweakers.net
Ah, mja... Maar via dcom kan ik daar denk ik nog wel aan geraken dan...

En desnoods ga ik voor de X800SE. -)

Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 09:47.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 23:17
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Zet lekker een nieuw systeempje neer.
Videokaart is nutteloos, cpu is ook niet echt te doen en je chipset is ook behoorlijk oud.

Hooguit wat extra geheugen, meer zou ik niet meer investeren in deze config.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 20:37
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 17-07-2004 @ 00:17 :
Zet lekker een nieuw systeempje neer.
Videokaart is nutteloos, cpu is ook niet echt te doen en je chipset is ook behoorlijk oud.

Hooguit wat extra geheugen, meer zou ik niet meer investeren in deze config.
Lees: ik ga 'n nieuwe CPU, MoBo, extra RAM en nieuwe HD kopen.
Oud 18-07-2004, 03:16
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-07-2004 @ 21:37 :
Lees: ik ga 'n nieuwe CPU, MoBo, extra RAM en nieuwe HD kopen.
En is er op 1 van die fronten al een beslissing gevallen
Reageren

Regels voor berichten