Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2004, 20:03
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Opmerkelijk sportbericht vandaag in Dagblad De Leugeneer (ofwel Dagblad de Limburger leugeneer betekent in het Maastrichts leugenaar ). Twee Belgische spelers die vorig jaar nog op proef waren bij MVV, maar die volgens de technische staf te slecht waren voor de eerstdivionist, zijn inmiddels uitgegroeid tot Rode Duivels. Achteraf gezegd dus: Een grote kans, dat we twee goede spelers hadden kunnen binnenhalen, hebben we niet gepakt

Rode Duivels zijn geen MVV-afdankertjes
door Patrick Delait

Voetbal -
Rob Delahaye, assistent-trainer bij MVV, denkt nog wel eens tandenknarsend terug aan Luigi Pieroni en Roberto Bisconti. De twee Belgen van Italiaanse origine hadden nauwelijks bekendheid toen ze vorig jaar bij de Maastrichtse eerstedivionist in beeld waren. Inmiddels zijn het sterren in eigen land en vaste klanten bij de Rode Duivels.

Roberto Bisconti, de kale draver op het middenveld. Geen wereldvoetballer, verre van, maar goed bruikbaar voor elke eerstedivionist die hogerop wil. En hoe zat het ook alweer met die rijzige spits die afgelopen zaterdag niet aan voetballen toe kwam? Was dat niet Luigi Pieroni, spits van Moeskroen en met 28 goals topschutter in de Belgische competitie? Hoe hoog had MVV afgelopen seizoen in de eerste divisie kunnen eindigen als die twee in de Geusselt hadden gevoetbald? Het is een vraag die speculatiever lijkt dan ze is. Want beiden waren vorig jaar in beeld bij MVV. Bisconti heeft het shirt met de befaamde witte ster zelfs één keertje mogen dragen. In de oefenwedstrijd tegen Moelingen speelde de 31-jarige middenvelder van Standard Luik echter zo belabberd dat MVV meteen afhaakte. Een inschattingsfout? ,,Absoluut niet'', zegt Rob Delahaye, volgend seizoen assistent van Andries Jonker. ,,Die jongen wilde helemaal niet voor ons spelen. Achteraf kreeg ik van zijn manager te horen dat hij al bij Standard Luik had getekend. Waarom hij dan toch nog bij ons wilde testen, is mij een raadsel.''

Wie vermoedt dat MVV een goudhaantje heeft laten ontglippen, maakt een grove denkfout. Delahaye wist precies wat Bisconti in zijn mars had. En eerlijk is eerlijk: hij is de eerste om toe te geven dat MVV zo'n type speler goed had kunnen gebruiken. Alleen: als de speler zelf niet wil, kan MVV hoog en laag springen, zegt de assistent.

De vrijage met Pieroni was op de keper beschouwd overigens veel intenser. Wel vijftien keer heeft Delahaye de 23-jarige spits bij zijn toenmalige club RFC Luik zien spelen. De superlatieven rollen een jaar na dato nog altijd even vlot over de tong. Snel, grote sprongkracht, kopsterk, een neusje voor de goal: likkebaarden heeft iets pijnlijks als je zelf een heel seizoen lang verlegen hebt gezeten om een goaltjesdief. Desalniettemin valt Delahaye niets te verwijten, zegt hij. Ook Pieroni bleek een onhaalbare kaart voor MVV. ,,We hadden die jongen op dat moment financieel niks te bieden. Dan ben je snel uitgesproken. We konden niet van Luigi verwachten dat hij op ons bleef wachten. Zijn keuze voor Moeskroen is dus logisch.''

Lang stil blijven staan bij gemiste kansen heeft in de voetballerij weinig zin, beseft Delahaye. Al ontkent hij niet dat het soms een beetje schrijnt als hij Bisconti en Pieroni op televisie ziet gloriëren. Met de transfer van Moeskroen naar de Franse subtopper Auxerre lijkt vooral Pieroni aan het begin te staan van een grote carrière. Onder leiding van trainer Georges Leekens heeft hij zich in recordtempo ontwikkeld van een complete nobody tot een gevreesde scherpschutter. Na weinig opzienbarende passages bij Monza, Charleroi en Aberdeen heeft Roberto Bisconti zijn loopbaan bij Standard Luik nieuw leven ingeblazen. Als bikkelhard breekijzer op het middenveld cijfert de Waal uit Montegnée zich volledig weg voor het geheel. Een rol die hij ook vorige week tegen Oranje, zijn vierde cap, vervulde.

Delahaye: ,,Ik vond Bisconti tegen Nederland een van de minderen. Maar hij blijft natuurlijk wel een international. Naar het verleden kijken heeft echter weinig zin. We moeten vooruit en gezien de spelers die we tot nu toe hebben aangetrokken, biedt de toekomst voor MVV veel perspectieven.''

Bron: Dagblad de Limburger.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Oud 06-06-2004, 00:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Supporters spelen op VreeLoo Fan Cup

Supporters van FC Groningen hebben vanmiddag voor de tweede keer meegedaan aan de VreeLoo Fan Cup in Sportcentrum VreeLoo in De Lier. Van de zestien deelnemende teams werden de Groningers uiteindelijk verdienstelijk vierde.

Supporters van diverse clubs uit het land waren afgereisd naar De Lier. Er zijn vier teams van Sparta, twee teams van Haarlem, en verder de teams van VV Lyra, FC Eindhoven, RBC Roosendaal, Emmen, Fortuna, Vitesse, NAC Breda, RKC Waalwijk, FC Volendam en zoals gezegd FC Groningen. De Groningers zitten in de poule met de Sparta Youth Crew, Haarlem II en Emmen.

De eerste wedstrijd beginnen de Groningers voortvarend en binnen 7 minuten staat FC Groningen met 4-0 voor. In de resterende 8 minuten scoren beide teams elk nog een keer en zo verdwijnt de eindstand 5-1 voor FC Groningen in de boeken.

De tweede wedstrijd wordt gespeeld tegen Haarlem II, een lastigere tegenstander dan de SYC. FC Groningen komt wel op 2-0 voor, maar Haarlem II komt terug in de wedstrijd. Als Niek met een fantastische intikker de stand op 3-1 brengt lijkt de strijd gestreden, maar wederom komt Haarlem II terug in de wedstrijd. In de slotfase verprutsen ze echter zoveel tijd bij een vrije trap, dat de zege van FC Groningen niet meer in gevaar komt.

De derde tegenstander in de poule is Emmen. De gasten van Emmen komen we wel vaker tegen op dit soort toernooien. FC Groningen loopt uit naar 5-0, maar dan besluiten de Drentenaren tegen te scoren. Een laatste goal van FC Groningen bepaalt de eindstand op 6-1.

FC Groningen wint de poule dus en staat in de halve finale tegenover Haarlem I. Daarin begint Haarlem I een stuk beter aan de wedstrijd en komen ze ook met 2-0 voor. Maar FC Groningen knokt zich terug in het harde duel en na 15 minuten staat er 2-2 op het bord. Dat wordt penalty's nemen...

Geen serie van 5, maar gewoon volgens het principe: wie het eerst mist, verliest de halve finale. FC Groningen begint de reeks. Beide teams schieten de eerste drie penalty's raak. Dan stopt de keeper van Haarlem I de inzet van een Groninger. In de gelijkmakende beurt maakt Haarlem I geen fout en gaat door naar de finale.

FC Groningen kan zich gaan opmaken voor de troostfinale om de 3e plek. De tegenstander is het team van In The Winning Mood (ITWM) van Sparta. Beide teams kunnen in de reguliere speeltijd niet beslissen wie de beste partij is (3-3) en dus komt het wederom op een penaltyreeks aan. Ook deze gaat kansloos verloren met 0-3.

Zo eindigt FC Groningen als vierde op dit toernooi en dat is een knappe prestatie. Het hele toernooi is prima verlopen en alle teams kunnen terugkijken op een geslaagde dag. Tot volgend jaar...

Meer info staat op www.vreeloofancup.nl
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-06-2004, 12:03
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
hhmmmm Twente niet uitgenodigd ?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 06-06-2004, 12:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 06-06-2004 @ 13:03 :
hhmmmm Twente niet uitgenodigd ?
Hehe weet niet of dat goed zou komen, misschien zou er ook wel niks aan de hand zijn maar dat betwijfel ik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-06-2004, 12:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 06-06-2004 @ 13:03 :
hhmmmm Twente niet uitgenodigd ?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-06-2004, 13:36
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Advocaat zegt lidmaatschap CBV op

ALBUFEIRA - Dick Advocaat heeft zijn lidmaatschap bij het CBV opgezegd. De bondscoach vindt dat de belangenvereniging voor coaches in het betaalde voetbal eerder tegen Co Adriaanse had moeten optreden. De oefenmeester van AZ uitte vorige week felle kritiek op Advocaat in het weekblad Voetbal International.

Het CBV probeerde na het weekeinde Adriaanse tot excuses te dwingen. De oefenmeester weigerde dat. "Ik heb mijn lidmaatschap zaterdag al opgezegd. Die actie van het CBV was dus te laat", aldus Advocaat. " Ik wil overigens helemaal geen excuses van een middelmatige coach."

Bert van Lingen en Jan Wouters verklaarden zich solidair met Advocaat. Beide assistenten van de bondscoach zijn ook geen lid meer van het CBV. "Van Hanegem heeft zijn lidmaatschap niet opgezegd", meldde Advocaat. " Dat kon ook niet, want die was al geen lid."

Adriaanse liet onder meer in Voetbal International optekenen dat Oranje met Advocaat nooit het Europees kampioenschap wint. "Ik erger me al vijftien jaar aan het Nederlands elftal. Ik wil de Hollandse stijl terugzien. Advocaat sluit alle risico's uit. Hij zal nooit met 5-0 verliezen, maar het is het allemaal net niet."
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 09-06-2004, 13:45
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik kies toch partij voor Adriaanse, we leven in Nederland je mag hier toch zeggen wat je wil!!

Advocaat moet zijn zielige praatjes voor zich houden en maar eens bewijzen dat hij dan zo'n goeie coach is.
Hoe kan iemand met zoveel verstand van voetbal zeggen dat Adriaanse maar een middelmatigetrainer is?

Advocaat ROT OP
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 09-06-2004, 13:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik ben het niet vaak met Adriaanse eens maar hier heeft ie wel degelijk gelijk. Conservatieve CBV en KNVD
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 09-06-2004, 13:53
Verwijderd
Adriaanse durft ten minste te zeggen wat ie denkt en het boeit hem weinig wat de anderen daarvan vinden. En dat vind ik goed
Oud 09-06-2004, 14:09
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
ach ja typisch nederland
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 09-06-2004, 16:56
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
hmm,
Adriaanse zat bij die groep en dan heb je je aan de gedragsregels te houden, anders moet je niet in die vereniging gaan zitten. Als hij nou geen lid meer was geweest had ik het iets anders gevonden, nu vind ik het een beetje respectloos tov je collega's
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 09-06-2004, 17:45
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Triest trouwens dat iedereen Adriaanse zo geweldig vindt met zijn onzinnge klote verhaaltjes.

En ja hij is 5de geworden met AZ, maar elk jaar wordt er een middenmoter 5de en dan wordt de trainer van zo'n team toch ook niet als een god gezien. AZ heeft gewoon een goede selectie dat kwam er eerst niet helemaal uit maar wat wil je met van Stee als trainer
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 12-06-2004, 11:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
KNVB beloond voetbalschool wederom met 4 sterren (11/06/2004)
De jeugdopleiding van N.E.C. is na 2 jaar wederom door de KNV B gecertificeerd met de maximaal haalbare 4 sterren.

Jeugdopleiding N.E.C. wordt door KNVB wederom
beloond met 4 sterren.

De sterren staan voor een kwaliteitskeurmerk van de KNVB. Op deze manier worden ouders, jeugdspelers, sponsors en overheid geholpen in het beoordelen van de jeugdopleiding. Bij de beoordeling wordt gekeken naar visie & beleidsplannen, scouting, inhoud van de voetbalopleiding en naar ondersteuning op studie-, medisch, mentaal, sociaal-maatschappelijk en materieel gebied. Ook zijn de opleidingsresultaten in het geheel meegenomen.

Op veel kleine onderdelen van bovengenoemde gebieden kunnen punten worden gescoord. Op basis van de totaalscore worden de sterren toegekend. N.E.C. is trots te kunnen melden dat de voetbalschool met de totale puntenscore tot de top drie in Nederland behoort.

Een goede voetbalschool is niet alleen goed gestructureerd volgens eerder genoemde beoordelingsgebieden maar levert ook spelers op die doorstromen naar het betaalde voetbal. In dat kader zijn we verheugd dat, nadat Mark Otten, Theo Brack en Matteus Hoop, die onderdak vonden bij andere betaalde clubs, nu Roel Hendriks, Thijs Hendriks, Alexander Prent en Rutger Worm uit de opleiding zijn toegevoegd aan de selectie van N.E.C. Ook Nick Paymans krijgt in de voorbereiding de kans om een plaats in de selectie te verwerven. Hiermee komt het aantal eigen opgeleide selectiespelers met Dennis Gentenaar, Jeffrey Leiwakabessy, Frank Demouge en Ralf de Haan op negen.

----------------------

Jammer van de spelfout

Anyway, goeie zaak natuurlijk, we kunnen best trots zijn op onze faciliteiten en jeugdopleidingen... Nu moeten we alleen de echte talenten niet meer laten gaan. Hoop, Otten en Brack zijn goede voetballers, die moeten niet zo makkelijk wegkunnen...

Maar och, in de top-3 staan biedt natuurlijk wel perspectief voor de toekomst... Nu maar hopen dat de technische staf zich iets meer aanpast aan deze resultaten...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2004, 12:53
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
die beloning van voetbalscholen zijn imo beetje overgewaardeerd. Elke HCE club heeft volgens mij goede faciliteiten en ook eigen jongens in het team lopen. Een met 4 sterren bekroonde school is geen garantie voor talenten
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-06-2004, 13:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 12-06-2004 @ 13:53 :
die beloning van voetbalscholen zijn imo beetje overgewaardeerd. Elke HCE club heeft volgens mij goede faciliteiten en ook eigen jongens in het team lopen. Een met 4 sterren bekroonde school is geen garantie voor talenten
Zonder talenten krijg je geen 4 sterren. Zo simpel is het, je wordt niet alleen op potentie beoordeeld, maar ook zeker op resultaat.

4 Sterren betekent dat een jong talent eerder naar die club gaat en dus zijn 4 sterren juist wel aanleiding voor talent.

NEC heeft een zeer geliefde jeugdopleiding, omdat de jongens ook altijd goede schoolresultaten boeken, door uitstekende actieve samenwerking tussen voetbal en school. Daarnaast is er veel mogelijkheid om hogerop te gaan, mocht het niet in het eerste van NEC zijn, dan wel bij een andere club.

De keepersopleiding schijnt fantastisch te zijn, de beste keepers lijken van ons te komen, ook Hoop en Brack hebben echt potentie om "het te gaan maken"...

Maar je hebt gelijk, 4 sterren zegt weinig, als je bedenkt dat vrijwel elke eredivisieclub een 4-sterren waardering heeft. Er zijn een paar clubs die het niet hebben, zoals ADO, AZ, Groningen, RBC en RKC, maar die hebben er ook 3, volgens mij.

Het ging mij in dit artikel meer om de top-3 notering, die zeker wel wat meer te betekenen heeft.

Er bestaat naar mijn weten ook een 5-steren waardering, maar deze is onhaalbaar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2004, 13:35
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
4Sterren is volgens mij het hoogste want Groningen heeft laatst ook 4 sterren gekregen en toen stond er iets van: Groningen haalt hoogst haalbare aantal sterren voor jeugdopleiding.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-06-2004, 13:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-06-2004 @ 14:35 :
4Sterren is volgens mij het hoogste want Groningen heeft laatst ook 4 sterren gekregen en toen stond er iets van: Groningen haalt hoogst haalbare aantal sterren voor jeugdopleiding.
Groningen heeft 3 sterren... Tenminste, volgens de KNVB wel...

En je hebt het goed gelezen, "hoogst haalbare", 5 is dus alleen theoretisch haalbaar. Dat wordt ook gezegd.

Als je wil zien op welke vlakken je club scoort en op welke niet, kijk hier:

http://www.knvb.nl/knvb1/pdf/jeugdopleiding.pdf
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2004, 13:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-06-2004 @ 14:42 :
Groningen heeft 3 sterren... Tenminste, volgens de KNVB wel...

En je hebt het goed gelezen, "hoogst haalbare", 5 is dus alleen theoretisch haalbaar. Dat wordt ook gezegd.

Als je wil zien op welke vlakken je club scoort en op welke niet, kijk hier:

http://www.knvb.nl/knvb1/pdf/jeugdopleiding.pdf
We hebben 4 dat heb ik op de vorige pagina gepost hoor


Citaat:
Hoogste waardering jeugdopleiding FC
GRONINGEN - De jeugdopleiding van FC Groningen heeft de hoogste waardering gekregen van de KNVB.

De voetbalopleiding van de FC had drie sterren, maar is nu door de voetbalbond gewaardeerd met vier sterren. De KNVB beoordeelt jeugdopleidingen van alle betaald voetbalclubs op visie, scouting, opleiding, studie en medische ondersteuning. Daarnaast wordt ook gekeken naar hoeveel jeugdspelers daadwerkelijk doorstromen naar de eredivisie.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-06-2004, 14:02
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zielig hoor die beoordeling of ze een mooi club kleding krijgen kijk eerst eens hoeveel spelers er doorstromen naar het eerste elftal
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 12-06-2004, 14:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-06-2004 @ 15:02 :
Zielig hoor die beoordeling of ze een mooi club kleding krijgen kijk eerst eens hoeveel spelers er doorstromen naar het eerste elftal
Dat zijn er bij Groningen iig wel redelijk wat.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-06-2004, 15:23
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-06-2004 @ 14:52 :
We hebben 4 dat heb ik op de vorige pagina gepost hoor
Ja, over het afgelopen seizoen 4 sterren, maar de waardering gaat hier over 2 seizoenen en dat zijn er 3 voor FCG...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2004, 15:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 12-06-2004 @ 15:02 :
Zielig hoor die beoordeling of ze een mooi club kleding krijgen kijk eerst eens hoeveel spelers er doorstromen naar het eerste elftal
Het gaat om de kwaliteit van de opleiding, blijkbaar boeit het resultaat niet zoveel. Maar jah, de waardering zal wel naar het resultaat gemaakt zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2004, 15:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Sure..

Er staat toch 4 net als NEC die hebben er ook 4 klaar!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 12-06-2004, 19:20
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
vitesse heeft/had ook 4 sterren. Maar dat daar nu HET talent rondloopt....
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-06-2004, 20:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-06-2004 @ 16:27 :
Sure..

Er staat toch 4 net als NEC die hebben er ook 4 klaar!
Waar staat dat? De KNVB meldt dat er 3 aan FCG worden toegekend. Ik heb je artikeltje wel gezien, maar kan het nergens terugvinden...

Er zijn 11 clubs waaraan 4 sterren zijn toegekend en FC Groningen staat daar niet bij. Ze staan wel bij de 11 3-sterren clubs...

Ik geloof je best hoor, maar ik kan het niet terugvinden...

Onderstaand plaatje geeft overigens ook een 5e ster weer. Hij is er dus wel degelijk...



Trouwens, emilio, misschien is het zo dat de jaartallen er verkeerd staan. Er staat van 2002 - 2004, maar het lijkt me vrij sterk dat het over 2 jaar gedaan wordt. Ook omdat de pdfjes nog dateren van 2003. Dus misschien is het een typefout en moet de nieuwe lijst nog compleet gemaakt worden en geupload worden.

Maar wij staan in de top-3
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-06-2004, 20:49
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-06-2004 @ 21:39 :
Waar staat dat? De KNVB meldt dat er 3 aan FCG worden toegekend. Ik heb je artikeltje wel gezien, maar kan het nergens terugvinden...

Er zijn 11 clubs waaraan 4 sterren zijn toegekend en FC Groningen staat daar niet bij. Ze staan wel bij de 11 3-sterren clubs...

Ik geloof je best hoor, maar ik kan het niet terugvinden...

Onderstaand plaatje geeft overigens ook een 5e ster weer. Hij is er dus wel degelijk...

[afbeelding]

Trouwens, emilio, misschien is het zo dat de jaartallen er verkeerd staan. Er staat van 2002 - 2004, maar het lijkt me vrij sterk dat het over 2 jaar gedaan wordt. Ook omdat de pdfjes nog dateren van 2003. Dus misschien is het een typefout en moet de nieuwe lijst nog compleet gemaakt worden en geupload worden.

Maar wij staan in de top-3 [afbeelding]
Emilio heeft ook gelijk, FCG heeft 4 sterren gekregen, aldus de officiële site van FC Groningen, zoek in het archief aldaar als je het zeker wilt weten. in 2007 word grunn opnieuw gekeurd. 12 clubs hebben nu 4 sterren, zelfs Vitesse heeft dat nog. Vitesse heeft niet eens eigen complex maar wel de sterren, ben benieuwd hoe ze daar aan zijn gekomen.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 12-06-2004, 20:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 12-06-2004 @ 21:49 :
Emilio heeft ook gelijk, FCG heeft 4 sterren gekregen, aldus de officiële site van FC Groningen, zoek in het archief aldaar als je het zeker wilt weten. in 2007 word grunn opnieuw gekeurd. 12 clubs hebben nu 4 sterren, zelfs Vitesse heeft dat nog. Vitesse heeft niet eens eigen complex maar wel de sterren, ben benieuwd hoe ze daar aan zijn gekomen.
Jah, dan is het gewoon nog niet bijgewerkt, dat kan goed...

Vitesse 4 sterren inderdaad, ik kan je precies zeggen waar ze op gescoord hebben.

- medisch gedoe
- psychische en sociale hulpverlening (was wel nodig na zo'n seizoen)
- vervoer/kleding

Of het echt iets is om verschrikkelijk trots op te zijn, weet ik niet, maar het heeft jullie wel aan de 4 sterren geholpen...

Maar het stelt aanzienlijk minder voor dan veel andere clubs in het lijstje...

Misschien toch maar een waardering in 2 decimalen geven? Lijkt me wat verhelderender...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-06-2004, 08:07
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Sportfoto


Indy 500
__________________
Boe.
Oud 13-06-2004, 19:48
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Quantes schreef op 13-06-2004 @ 09:07 :
Sportfoto
[afbeelding]

Indy 500
Wow, die banden staan echt niet normaal volgens mij.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 19-06-2004, 23:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fan hoerenveen huilend voor rechter
LEEUWARDEN - Huilend zat een fan van SC hoerenveen gisteren voor de politierechter. De 23-jarige Sneker schoot vol toen de rechter hem voorhield hoe hij zich na rellen op het Zwolse treinstation, eind januari, op de terugweg angstig opsloot op de trein-wc. Daar belde hij langdurig met zijn vriendin.

De Sneker stond gistermiddag samen met twee andere voetbalfans terecht. Ze behoorden tot de groep die ongeregeldheden veroorzaakte in de trein richting de wedstrijd Vitesse- SC hoerenveen op zaterdag 24 januari.

Voor officier van justitie Oebele Brouwer was het een historische dag. Het was voor het eerst in zijn zes jaren als voetbalofficier dat er fans van SC hoerenveen terecht stonden. ,,De club baalt hier ontzettend van'', hield Brouwer de drie nog eens voor. Hij stelde ,,met enige verbazing'' dat sommige fans blijkbaar ,,smoorbezopen de trein ingaan''.

Op het Zwolse station sloeg die 24ste januari de vlam in de pan. De in totaal 81 fans werden na een confrontatie met de politie teruggestuurd naar Leeuwarden. Op de terugreis ontstond er voor €10.000 schade. Acht fans werden aangehouden, tegen de helft van hen ontbrak bewijs. De vierde verdachte verschijnt binnenkort voor de kinderrechter.

Brouwer eiste voor de Sneker veertig uur werkstraf. Hij gooide op het Zwolse treinperron met bierflesjes en vernielde op de terugweg in de trein een lichtbak. Hij was boos over de opstelling van de politie, verklaarde hij. ,,Ik gooide dat flesje omdat iedereen gek was.''

Achteraf schaamt hij zich voor zijn daden. ,,Het was onverantwoordelijk.'' Drank deed een hoop. Zijn tasje die middag op weg naar Arnhem bevatte naast pakjes appelsap en Sultana's zeven flesjes bier. Die dronk hij op tijdens de treinreis, samen met vier gekregen blikjes bier. Toen de Sneker gisteren volschoot tijdens de zitting bood rechter Ben Kuizenga hem een bekertje water aan. Smalend: ,,Bier kan niet.''

Officier Brouwer had de zwaarste eis (zestig uur werken) in petto voor een 25-jarige man uit Kootstertille. Deze supporter sloopte een tl-buis en gooide die uit het treinraam. Verder wordt hij verdacht van het gooien met bierflesjes, blikjes en/of vuurwerk. De man kreeg op de dag van de wedstrijd een levenslang stadionverbod van zijn voetbalclub.

Een 23-jarige man uit Damwoude geldt als de aanstichter van alle ellende. Bij het binnenstappen van de trein in hoerenveen gooide hij met een bierflesje het raam van de treindeur kapot. De verdachte stelde zelf het raam uit stoerheid te hebben stukgegooid. Direct kreeg hij spijt. ,,Ik dacht: als die jongens nu maar niet door mij niet naar het voetbal mogen.''

Via de conductrice werd geregeld dat hij de schade zou vergoeden. Maar inmiddels was de Zwolse politie via de mobilofoon al bericht over vernielingen in de trein. Zo kwam het dat in Zwolle een grote politiemacht klaarstond. Buiten alle proporties, vonden de fans.

Het Openbaar Ministerie geeft ze daarin wel een beetje gelijk. Daarom moeten alleen die fans voorkomen die in de fout gingen voordat, aldus Brouwer, ,,de pleuris uitbrak in de trein''. De raadslieden stelden dat de drie al zwaar zijn gestraft. De Damwoudster kreeg van SC hoerenveen een stadionverbod van 2,5 jaar en van de KNVB 1,5 jaar. De man uit Kootstertille heeft van hoerenveen een stadionverbod tot 2007 en van de KNVB tot 2009. Tegen de Sneker is een verbod nog onderweg. De rechter legde alle drie de mannen een werkstraf van dertig uur op.
Voor diegene die zeurt over de 'oe' ipv 'ee' , ik ga het niet allemaal veranderen, het forum waar ik dit vandaan heb gehaalt wordt Heerenveen automatisch omgewisseld voor Hoerenveen.
Heb je er problemen mee verander het zelf maar dan verwijder ik deze post.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 23-06-2004, 07:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
AAAH! Zijn dit de nieuwe shirts van NEC???



Dat thuisshirt is zoooo lelijk!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-06-2004, 07:52
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-06-2004 @ 08:19 :
AAAH! Zijn dit de nieuwe shirts van NEC???

[afbeelding]

Dat thuisshirt is zoooo lelijk!
dat zeg ik elk jaar
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 23-06-2004, 10:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Vrij baan voor vuurwerk in stadions

Afgelopen vrijdag deelde Willem van der Hoeven (voorzitter NAC) tijdens een forumavond mee dat de KNVB zich niet meer zal bemoeien met vuurwerk in en rond het stadion. "Dit is vanaf nu puur een zaak van lokale overheid en voetbalclub", aldus van der Hoeven. Eind 2002 volgde de KNVB de UEFA door vuurwerk (zowel georganiseerd als ongeorganiseerd) in stadions te verbieden, ook al is er op gemeentelijk niveau toestemming voor verleend. Veel clubs waren het niet eens met dit 'overrulen'.

Dit is zeker goed nieuws, aangezien voor de laatste klassieker in de Kuip al toestemming werd gegeven om fakkels af te steken. Wij verwachten dus dat dit voortaan weer 'legaal' mogelijk is in de Kuip, georganiseerd weliswaar.




Bron: www.lunaticnews.nl
Nu hopen dat de clubs en gemeentes toestemming geven!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 23-06-2004, 10:47
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Eindelijk....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 23-06-2004, 13:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 23-06-2004 @ 08:52 :
dat zeg ik elk jaar
Jij moet je mond houden
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-06-2004, 16:29
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Thuisshirt van Nec vind ik ook lelijk lijkt wel een clownspak
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 23-06-2004, 17:10
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-06-2004 @ 08:19 :

Dat thuisshirt is zoooo lelijk!
Oud 23-06-2004, 17:18
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 23-06-2004 @ 14:05 :
Jij moet je mond houden
ach, jullie hebben tenminste geen aanplakbord
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 24-06-2004, 06:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 23-06-2004 @ 18:18 :
ach, jullie hebben tenminste geen aanplakbord
Aanplakbord?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 24-06-2004, 07:29
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-06-2004 @ 07:44 :
Aanplakbord?
t nieuwe shirt van Vitesse is dat
met Afab als sponsor en je halve shirt is verneukt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-06-2004, 14:42
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De interne organisatie gaat veranderen bij MVV. Melchior wordt weer voorzitter. Hier een aantal berichten, bron: L1 Teletekstpagina 668 (de Limburgse publieke omroep dus )

BESTUURSMUTATIES BIJ MVV
Leon Melchior treedt terug als voorzitter

Tijdens een op 22 juni gehouden vergadering van de Raad van Beheer van MVV heeft de heer Melchior het voorzittersschap van de Raad van Beheer overgedragen aan de heer Ward Vleugels. De redenen hiervoor zijn de overtuiging van de heer Melchior dat MVV behoefte heeft aan continuïteit in de leiding en zijn eigen, reeds gevorderde leeftijd.

“MVV is een toekomstproject en dat moet door de volgende generatie gedragen worden. Als MVV daarbij toch een beroep op mij wil doen, ben ik altijd bereid om te helpen, maar niet meer als voorzitter”, aldus de heer Melchior.

Als nieuwe leden van de Raad van Beheer werden benoemd de heren Leon Lommaert, Alexander Schuit en Frans Groutars.
De heer Lommaert is eigenaar van een internationale staalhandel en stond samen met Gied Joosten aan de wieg van het betaalde voetbal in Nederland.
De heer Schuit is als chief-financial officer (financieel directeur) lid van de raad van bestuur van Vodafone in Maastricht.
De heer Groutars treedt i.v.m. zijn drukke werkzaamheden als notaris af als lid van het bestuur van MVV, maar blijft de club van dienst als lid van de Raad van Beheer.

De heren Theo Bovens en Marcel Lodewick blijven lid van de Raad van Beheer.

In de vacature die door het aftreden van de heer Groutars is ontstaan binnen het bestuur van MVV, is door de Raad van Beheer benoemd de heer Ivo Hanssen te Maastricht, die als advocaat werkzaam is. Hij zal de functie van secretaris vervullen.

Het bestuur van MVV wordt thans gevormd door Joseph Goumans (voorzitter) Ivo Hanssen (secretaris) en Jos Kusters (penningmeester). Als adviseur blijft Nico Jongen aan MVV verbonden en John Vranken blijft hoofd technische zaken.



PROMOTIONELE ACTIVITEITEN VAN MVV WORDEN UITGEBREID
Wijzigingen in de organisatie

MVV gaat in het komende seizoen de commerciële en promotionele activiteiten danig uitbreiden.

Jeroen Bokern zal zich in de organisatie gaan bezighouden met acquisitie en begeleiding van sponsoren uit de regio en de uitgave van periodieken als de MVV-gazet, het wedstrijdbulletin en de presentatiegids. Hij treedt daartoe fulltime in dienst van MVV. Tot zijn takenpakket behoort ook de ondersteuning van supportersactiviteiten.

Daarnaast heeft MVV een overeenkomst gesloten met het bureau Sportbizz. Dit bureau zal MVV ondersteunen bij de organisatie van evenementen, zoals de Open Dag op 30 juli a.s. Ook zal Sportbizz proberen om op landelijk niveau sponsoren voor MVV te interesseren.

MVV hoopt door het aantrekken van Jeroen Bokern en de inschakeling van Sportbizz de financiële basis van de club te verstevigen en te verbreden.

Na het vertrek van Jos Baljet als algemeen manager per 1 juli a.s. zal die functie niet onmiddellijk worden ingevuld. Als hoofd van de interne organisatie heeft het bestuur Brigitta Menten aangewezen die al in dienst is van MVV. De externe taken zullen door de bestuursleden worden waargenomen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-06-2004, 14:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hopen voor jullie dat dit goed gaat uitpakken.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 25-06-2004, 15:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik hoop het wel. Op sportief gebied en op organisatorisch gebied verwachten we dat we de komende jaren elk jaar een stukje beter worden. Zo moeten we uit het dal kruipen en ik heb er weer vertrouwen in dat het gaat lukken. Bovendien kent Melchior de club goed en is hij in het verleden een tijd al voorzitter geweest.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-06-2004, 18:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Veel slechter als na de degradatie kan het eigenlijk ook niet, zou leuk zijn als jullie weer terug kwamen in de ere.
Weer een leuk weekendje Maastricht .
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 26-06-2004, 18:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zekers, altijd gezellig Maastricht. Ook al moet je zo ver reizen, dat moet je er voor over hebben...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-06-2004, 10:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 24-06-2004 @ 08:29 :
t nieuwe shirt van Vitesse is dat
met Afab als sponsor en je halve shirt is verneukt
En de andere helft wordt verneukt door de kleuren en het logo?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-06-2004, 12:08
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-06-2004 @ 11:35 :
En de andere helft wordt verneukt door de kleuren en het logo?
die zorgen juist voor het mooie in het tenue
ik hoorde dat NEC bij thuiswedstrijden met een Rode Neus gaan voetballen, past bij het shirt
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 27-06-2004, 14:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 27-06-2004 @ 13:08 :
die zorgen juist voor het mooie in het tenue
ik hoorde dat NEC bij thuiswedstrijden met een Rode Neus gaan voetballen, past bij het shirt
Hehe, zou wel een actie zijn
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-07-2004, 10:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Trouwens, dit is wel leuk om dan te posten, denk ik:

SV doet beklag over nieuwe thuisshirt

Na vele berichten en signalen van leden en overige supporters heeft het bestuur van de Supportersvereniging N.E.C. besloten om vandaag in een persoonlijk gesprek bij voorzitter Hans van Delft officieel een klacht in te dienen tegen het nieuwe thuisshirt, dat vorige week werd gepresenteerd.

De introductie van dit shirt druist in tegen de afspraken die in 2000 zijn gemaakt. Toen werden er in het kader van het 100-jarig bestaan van de club 2 nieuwe tenue's geintroduceert, welke de komende 100 jaar het N.E.C.-tenue zouden blijven. Dit gezien het verleden waarin N.E.C. nogal wat verschillende shirts heeft versleten. Hier wilde men van af. Na een grote actie, op touw gezet door supporters werd in 2000 ook afgedwongen dat het rood-groen-zwarte tenue in thuiswedstrijden en het witte tenue in uitwedstrijden gebruikt zou worden. Iedereen was hierover uiteindelijk tevreden en het is 4 jaar relatief rustig geweest rond de shirts.

Tot vorige week dus, toen tot grote verbazing van iedereen een shirt werd geintroduceerd dat nog wel lijkt op het shirt van vorig seizoen, maar wat toch duidelijk ook een aantal grote verschillen laat zien, welke voor vele supporters, en ook voor het bestuur van de Supportersvereniging onacceptabel zijn. Kleine veranderingen op detailniveau (bijvoorbeeld door de komst van een nieuwe kleding- of hoofdsponsor) zijn in onze ogen ook geen probleem, dat is de afgelopen 4 jaar ook gebeurt. Maar dit jaar zijn de veranderingen toch wel erg radicaal, en zoals gezegd, onacceptabel.

De grootste 2 fouten in het nieuwe shirt:
1. De kleuren rood en groen zijn veel te licht, met name het groen kan echt niet!
2. Het omdraaien van de kleuren ter hoogte van de schouders heeft het ontwerp echt radicaal verandert.

Over de manier waarop van de sponsors Setpoint, AG Neovo, Lotto en McDOS zichtbaar zijn valt te discussieren, maar daar hebben wij op zich niet zoveel problemen mee.

Ter illustratie de shirts van vorig seizoen (die ons inziens prima zijn, waarom niet alleen Fila vervangen door Lotto?) en de shirts van dit seizoen:





Buiten het feit dat het belachelijk lelijk is was het ook opvallend dat onze GDL niet eens op de hoogte was van het nieuwe shirt (snap ik helemaal niet, dat is toch degene die zaken doet met dit soort sponsors) en dat NEC zich zonder aankondiging vooraf ook niet aan de regels heeft gehouden.

Sommigen willen het oude shirt met de balk op de borst weer terug, dat lijkt mij ook niets, gewoon het vorige shirt, dat was prima...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-07-2004, 11:27
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
In de wandelgangen van Twente heb ik vernomen dat er volgend jaar bij het 40 jarig bestaan een 'old-style' uitshirt komt. Waarschijnlijk een shirt zoals het shirt uit 1965. Helemaal wit, met een zwarte en een groene baan schuin over het shirt heen en het oude rode logo op de borst. ik ben alleen benieuwd hoe ze dat met evt shirt-sponsoring willen oplossen. Maar als het echt waar is, koop ik het shirtje wel want dat is natuurlijk een gaaf shirtje.

Maar om terug te komen op de shirts van N.E.C. , het is echt jammer dat merken als lotto fila en umbro de shirts elk jaar lelijker maken en het ergste is nog dat ze elke keer een andere kleur gebruiken, Twente heeft de laatste jaren al wel 5,6 verschillende kleuren rood op het shirt gehad. Het is logisch dat het shirt elk jaar anders moet zijn, i.v.m. verkopen, maar verander dan kleine details, maar niet radicaal anders......

Supporters bundel de krachten en pak de 'merken' aan!
__________________
Palermo Di Rosanero
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 14:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten
USPalermo
500 01-01-2005 23:01
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 21:04
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.