Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 18:24
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik ben dus van plan om naar Miami of iig naar Florida te gaan en ik heb al wel veel 'toeristische' dingen gezien op internet maar nu is mijn vraag of mensen van hier er wel eens geweest zijn en mij wat meer tips kunnen geven over wat er allemaal te doen is enzo!

Alvast bedankt!
Oud 01-07-2004, 19:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ben in Florida geweest. De binnenstad van Miami vond ik niet veel aan, maar ik zou Miami Beach niet overslaan, dat was wel mooi.

Als ik jou was, zou ik eerder naar Orlando gaan, das één groot pretpark met o.a. Seaworld, Disney World, de MGM Studio's, de Universal Studio's enzovoorts. Verder stikt het van de hotels en restaurants.

In Florida heb je ook nog een heel groot natuurgebied zeg maar, de Everglades. Heel saai om daar doorheen te rijden, maar er zijn diverse plaatsen waar je met boten door moerassen kunt gaan en dan kun je alligators zien.

Cape Carnaveral is ook interessant, daar stijgen ruimteraketten op.

Genoeg te zien dus in Florida, maar ik kan eigenlijk niets specifieks van Miami vertellen.
Oud 01-07-2004, 20:36
sexylexy
sexylexy is offline
wij gaan dit jaar naar florida

in de buurt van orlando, en we gana ook een dagje naar Miami.
me broer is al een keer in Miami geweest...
Oud 02-07-2004, 00:00
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-07-2004 @ 20:14 :
Ben in Florida geweest. De binnenstad van Miami vond ik niet veel aan, maar ik zou Miami Beach niet overslaan, dat was wel mooi.
Wel het zuiden van Miami Beach nemen, dat is de Art-Decotwijk en die is erg gezellig. Het noorden van het eiland zijn alleen maar hotels. In die wijk staat ook het huis van Versatsche (die mode ontwerper) waar hij voor de deur vermoord is. De Sushi is er ook erg aan te raden
Je hebt bij Miami ook wel een soort aquarium, maar als je naar Seaworld bij Orlando gaat hoef je daar niet heen. Verder gewoon een stadstoer maken, dat is het leukste.

Ik ben er ooit in een herfstvakantie voor een weekje heen geweest en toen hebben we een stadtoer gemaakt, een aantal dingen bekeken, naar de everglates (leuk! maar wel veel muggen, lange, dunne kleding aan) en naar Cape Carnaveral geweest. Absoluut ook aan te raden om naar die laatste twee te gaan. Helaas was het niet mogelijk om ook nog naar Orlando voor de pretparken te gaan. Ze hebben er daar echt veel.

Veel plezier
Oud 02-07-2004, 11:19
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik ben een paar jaar geleden naar Sea World, Disney World, Cape Canaveral en Cypress Garden geweest.
Allevier hartstikke leuk, maar vréselijk duur... echt niet normaal meer. Wanneer je dus een enigszins beperkt budget hebt, zou ik niet naar de grote parken gaan, want dan ben je minstens (!) 60 dollar aan entree kwijt per dag.

Sea World is een soort dolfinarium in het groot met écht leuke shows -viel mij helemaal niks tegen- van orka's, zeeleeuwen, dolfijnen enz. Ach, eigenlijk spreekt het voor zich en lijkt het zeer standaard, maar door de enorme omvang van het park-grootste van de wereld- en de horden bezoekers -waar je overigens geen last van hebt- wordt het iets bijzonders.
Bij Disney is alleen de sfeer al geweldig natuurlijk, probleem is alleen dat er zoveel verschillende parken zijn. Dat wordt dus kiezen...
Cape Canaveral was indrukwekkend; ik heb het niet zo op ruimtevaart en alles er om heen, maar dit was super gaaf om te zien. Je ziet bijvoorbeeld de lanceerplatformen, een space shuttle van dichtbij en er wordt super uitgebreid uitgelegd hoe alles werkt.
En dan als laatste Cypress Garden ; hier wordt je gegarandeerd súper melig van. Oorspronkelijk was het gewoon een modeltuin, maar nu zijn er wat attracties bijgekomen -verwacht overigens geen spectaculaire achtbanen- en is de sfeer er geweldig. Er komen voornamelijk gepensioneerden of gezinnen met kleine kinderen. Het lijkt de droom van alle meisjes daar te zijn om helemaal opgedirkt te worden -in een wijd-uitstaande jurk, met opgestoken haar en vreselijk opgemaakt- en daar een dag rond te lopen. Klinkt nu echt duf, maar het is echt grappig om te zien en een keer mee te maken. Wanneer het 's avonds donker wordt, is werkelijk alles verlicht in het park. Dit is enorm kitsch en dus naar Nederlandse begrippen vreselijk, maar daardoor des te grappiger en je ligt gegarandeerd dubbel om die Amerikanen die het allemaal prachtig schijnen te vinden. Een heel gemoedelijk park en nog niet ontdekt door het massa-toerisme; leuk om een keer te zien hoe vredig het er daar aan toe gaat.

En verder; er is in de buurt van Orlando -en dus in de buurt van de hierboven besproken parken- een modelstad van Disney . Ben de naam even vergeten, edit het straks wel. Het lijkt echt een filmset die je betreedt, maar het is een stad waarin gewoon geleefd en gewerkt wordt. Alles is er nieuw, mooi, schoon, modern en duur. Overal fonteinen, meren, bankjes, schommelstoelen, terrasjes, electrische steps, parkjes. Super leuk om eens door heen te wandelen en allemaal typisch Amerikaanse mensen en huizen -natúúrlijk met veranda- te zien.
Hier wordt dus de goede en overdadig luxe kant van de Amerikaanse samenleving laten zien... echt apart!
Oud 02-07-2004, 11:45
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Bedankt voor de info!! Ik had er al heel erg zin in maar nu ik dit allemaal weet gaat het nog leuker worden!!
Oud 02-07-2004, 16:04
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
sexylexy schreef op 01-07-2004 @ 21:36 :
wij gaan dit jaar naar florida

in de buurt van orlando, en we gana ook een dagje naar Miami.
me broer is al een keer in Miami geweest...
Ik ben er 10 dagen heen geweest... eerst 5 dagen Orlando, toen naar Cape Carneveral en diezelfde dag nog door naar Ford Lauderdale bij Miami, toen een dag in Miami gebleven, toen door naar de Everglades, diezelfde dag nog door naar Fort Meyers en de laatste dag weer terug naar Orlando. Was echt mijn mooiste... of ja speciaalste vakantie ooit.
Oud 03-07-2004, 15:18
Alexanchez
Alexanchez is offline
Guissie is er laatst geweest. Die zal je erg veel kunnen vertellen...
Oud 03-07-2004, 16:20
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Hmmm, en wie is Guissie???
Oud 03-07-2004, 18:59
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
WPWW schreef op 03-07-2004 @ 17:20 :
Hmmm, en wie is Guissie???
Ik

Citaat:
Guissie is er laatst geweest. Die zal je erg veel kunnen vertellen...

Is al weer 5 jaar geleden hoor...

Maarja om maar eens ontopic te gaan. Ik ben zelf begonnen in Tampa/St. Petersburg, wel leuk grote stad enz. Vooral st. Petersburg bay is erg mooi echt zo'n bounty strand..

Daarna zijn we wat naar het zuiden gegaan, Napels wel een leuk stadje en weer een supermooi strand. Was wel vet ik en mijn vader waren daar aan het zwemmen ( we hadden al dolfijnen zien zwemmen) en toen dook er opeens een dolfijn 2 meter naast ons op. Dat was vet.

De everglades het grote nationale park moet je echt zien!! Heel veel mooie beesten en het is een mooi gebied. Maak een tocht met een propellerboot, daarmee zie je veel beesten en die dingen gaan lekker hard

En natuurlijk één of meerdere parken in Orlando, zelf ben ik in SeaWorld geweest. Dat was zeer vet...

Ik ga er zeker nog een keer heen.
Oud 03-07-2004, 21:53
Apomes
Apomes is offline
Je kan ook in kokend zeewater gaan zwemmen , mss maak je kans om tussen de dolfijnen te zwemmen in de zee!

Disneyworld is wel redelijk, Animal Kingdom , Epcot .

Cape Canaveral, als je het geluk hebt om een raket zien op te stijgen is ie cool anders is er geen bal aan.

Na 9 uur raden ze je aan om niet meer te gaan naar Miami city, omdat de kans van een schietpartij, overval op buitenlanders redelijk groot is.

Miami beach is dan weer cool, lekker strand, lekkere drank maar walgelijke Milkshakes .

Everglades is ook best cool, behalve die halve wc rollen die je in je oren moet proppen .

Ik had er meer van verwacht maja.

Wat wel cool is dat je maar eenmaal betaalt voor je dranken, één glas cola moet je betalen zelfs indien je er 10 drinkt.
Oh en de kleren zijn daar spotgoedkoop, hier betaal je gemakkelijk 100¬ een TH jeans, daar heb je er voor 25 (echte TH ja)

Laatst gewijzigd op 03-07-2004 om 21:56.
Oud 03-07-2004, 21:54
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-07-2004 @ 17:04 :
Ik ben er 10 dagen heen geweest... eerst 5 dagen Orlando, toen naar Cape Carneveral en diezelfde dag nog door naar Ford Lauderdale bij Miami, toen een dag in Miami gebleven, toen door naar de Everglades, diezelfde dag nog door naar Fort Meyers en de laatste dag weer terug naar Orlando. Was echt mijn mooiste... of ja speciaalste vakantie ooit.
5 dagen orlando , ew, buiten die pretparken is daar dus geen reet te zien
Oud 04-07-2004, 11:31
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-07-2004 @ 17:04 :
Ik ben er 10 dagen heen geweest
En mag ik vragen wat alles jou in die 10 dagen heeft gekost??
Oud 04-07-2004, 13:28
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Apomes schreef op 03-07-2004 @ 22:53 :
Everglades is ook best cool, behalve die halve wc rollen die je in je oren moet proppen .
WTF?!

Ik kreeg gewoon zo'n geluiddemp ding die je op je oren kon doen als je dat wilde...
Oud 04-07-2004, 18:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Apomes schreef op 03-07-2004 @ 22:54 :
Als je restaurants en hotels niet meerekent niet echt, maar was wel super ja.
Oud 04-07-2004, 18:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
WPWW schreef op 04-07-2004 @ 12:31 :
En mag ik vragen wat alles jou in die 10 dagen heeft gekost??
Veel. Maar exacte bedrag weet ik niet, mot ik aan mijn ouders vragen. (A)
Oud 04-07-2004, 19:22
Aileen
Aileen is offline
Citaat:
Maar als je van pretparken houdt dan kan je je daar zeker wel 5 dagen vermaken.
Ik ben zelf een week in Orlando geweest, daarna zijn we een week richting Tampa geweest.
Nouja iedereen heeft die pretparken enzo al beschreven, maar als je er van houdt moet je er zeker heen, disney enzo, ik vond het in ieder geval geweldig (maargoed hier spreekt een disney fan). Sea world vond ik trouwens ook erg leuk.
We zijn ook nog in Bush Gardens geweest, ik weet alleen niet meer precies waar dat ligt, maar dat is ook een attractie park, met erg veel leuke achtbanen. Dus als je van achtbanen houdt, moet je daar zeker heen (en ook andere leuke attracties), het is ook een soort van dierenpark.
Daarnaast zijn we dus een week in de buurt van Tampa geweest, die steden zijn wel leuk om te bekijken, maar niet erg bijzonder eigenlijk vind ik. Wat wel erg leuk was, was dat we in een speedboat voor 60 (ofzo) personen zijn geweest en op een gegeven moment komen er dan dolfijnen te voor schijn die op de golven van de speedboat meeliften en springen enzo, dat was ergens in Tampa, ik vond het erg leuk.
Wat ook wel leuk is om te doen, is een super grote winkelcentrum (the mall ofzo) op zoeken (alle winkelgedeeltes zitten in winkelcentrums) en daar rond te gaan kijken, ik vond het wel apart om te zien, hoe netjes en mooi enzo dat allemaal was en hoe anders vergeleken met ons.
In ieder geval veel plezier daarzo
Oud 04-07-2004, 22:12
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-07-2004 @ 19:29 :
Veel. Maar exacte bedrag weet ik niet, mot ik aan mijn ouders vragen. (A)
Maar het exacte bedrag heb ik ook niet zo veel aan want het ligt er ook aan met hoeveel personen je gaat en wat je wilt doen natuurlijk maar zou je het willen vragen? Alvast bedankt!
Oud 05-07-2004, 21:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
WPWW schreef op 04-07-2004 @ 23:12 :
Maar het exacte bedrag heb ik ook niet zo veel aan want het ligt er ook aan met hoeveel personen je gaat en wat je wilt doen natuurlijk maar zou je het willen vragen? Alvast bedankt!
Ik zal het eens vragen aan mijn pa en ma, want het was dat zij 25 jaar getrouwd waren dat zij er ook heen wilden, hebben ze altijd gezegd: "Dan gaan we naar Amerika"... maar we waren in ieder geval met 4 personen gegaan en we vlogen met Martinair. Maar het totale bedrag zal ik eens navragen.
Oud 11-07-2004, 13:11
Apomes
Apomes is offline
bij ons was het ==> 18 dagen Florida, 2 personen ==> rond de 5000,00 euro
was wel rondreis.
Oud 11-07-2004, 15:33
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Daar had ik ongeveer al op gerekend!
Oud 11-07-2004, 18:02
Andrew
Andrew is offline
k ben dr 2 keer geweest key west is echt de moeite waard om te blijven (meest zuidelijke eiland van noord amerika) echt zoooo mooi daar
Oud 11-07-2004, 20:09
Verwijderd
Wij hebben van 1991 t/m 2001 een bungalow met zwembad in Kissimmee (vlak bij Orlando), dat waren wel coole vakanties we gingen daar 3 a 4 keer per jaar naar toe. Buiten pretparken zij er genoeg andere dingen te doen, Gigantisch veel shopping mogelijkheden (malls e.d.) restaurants, natuur (verder naar het zuiden) en leuke stadjes.
Merkkleding is idd behoorlijk goedkoop, Ralph Lauren polo's voor 40/50 dollar. En dat stadje van Disney heet trouwens Celebration.
Oud 12-07-2004, 10:55
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-07-2004 @ 20:14 :

Als ik jou was, zou ik eerder naar Orlando gaan, das één groot pretpark met o.a. Seaworld, Disney World, de MGM Studio's, de Universal Studio's enzovoorts. Verder stikt het van de hotels en restaurants.

In Florida heb je ook nog een heel groot natuurgebied zeg maar, de Everglades. Heel saai om daar doorheen te rijden, maar er zijn diverse plaatsen waar je met boten door moerassen kunt gaan en dan kun je alligators zien.

Cape Carnaveral is ook interessant, daar stijgen ruimteraketten op.

Genoeg te zien dus in Florida, maar ik kan eigenlijk niets specifieks van Miami vertellen.
ik ben er ook geweest, was mn verhaaltje aan het typen, scrolde ff naar onder, las jouw verhaaltje, en dacht, ik schrap de mijne (het komt op hetzelfde neer). xxx
Oud 12-07-2004, 13:55
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Hey, beetje dimmen he, ik ga er in Oktober 14 dagen heen
(voor 500 euro gna)

Je schijnt er te kunnen golfen

edit: ohja, als je skate(board) freak bent ofzo, ze hebben daar kick-ass skateparks

Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 13:57.
Advertentie
Oud 12-07-2004, 13:57
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:

wij kregen watjes (dat lijkt me toch prettiger dan wc-rollen!)
Oud 12-07-2004, 14:02
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 12-07-2004 @ 14:55 :
Hey, beetje dimmen he, ik ga er in Oktober 14 dagen heen
(voor 500 euro gna)

Je schijnt er te kunnen golfen
kalm maar joh, het is maar net wat je leuk vind en wat niet.
ik ben er 3,5 weken geweest en ik heb me er echt prima gemaakt. We hadden een appartement in Orlando (in een echt onwijs mooi natuurgebied waar je dan middenin zat!) we zijn in een aantal dagen florida doorgeweest, ook nog naar de Keys waar we gesnorkelt hebben (Wij zijn dan naar key largo geweest, niet naar key west...) maar dat vond ik ook echt superstoer! en het was ook gewoon leuk om ontspannen in die stadjes rond te kijken. Owja, en ik was er in de winter dus ook kerst en oud en nieuw daar gevierd. Oud en nieuw was niet heel bijzonder, maar kerstmis is in Amerika gewoon heel anders dan in Nederland (hier hebben we toch niet echt 'santa') en alle huizen zijn dan helemaal van top tot teen (okeej, huizen hebben geen tenen, maar daar gaat het niet om ) verzierd zijn, en ook die tuinen enzow... dat was echt leuk. En we zijn nog in parken geweest (die hier allemaal al genoemd zijn). Ik vond het echt heel erg leuk. gewoon omdat: er leuke dingen te doen zijn qua parken, we in een supermooie omgeving zaten, het er lekker weer was, vrienden van ons er wonen (die ons het een en ander konden laten zien, en het was ook gewoon heel gezellig).
2 weken zijn echt zo voorbij hoor!

xxx
Oud 12-07-2004, 17:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:

Wat wel cool is dat je maar eenmaal betaalt voor je dranken, één glas cola moet je betalen zelfs indien je er 10 drinkt.
@ dat eerste: Wij hadden oordopjes
@ dat tweede: Ja, is erg goed bedacht van die Amerikanen! Als je drinken op is, loop je ff naar de drinkautomaat en haal je weer een nieuwe. Amerika is sowieso vrij goedkoop met eten en drinken.
Oud 12-07-2004, 23:11
Cait
Cait is offline
Poeh, ja...wat kun je doen? Miami zelf weetik niet veel van...maar van Florida in het algemeen:

- Naples, het strand is prachtig. Dolfijnen die naast je komen (roggen ook trouwens) visjes, zeesterren, sandollars, prachtige schelpen, water is lekker warm. Westkust heeft overigens over het algemeen schoner, warmer, en rustigere stranden. De pier is er gaaf.
In Naples is er ook een keilieve teddyberen museum, niet duur. Carribean Gardens is een soort tropisch dierentuin. De mensen daar zijn behoorlijk goed in wat ze doen, hele spannende rondleingen maar je kunt er ook zelf doorheenlopen. Ookniet duur. Collier Seminole State Park is erg mooi, tis in feite een oude indianendorp. Tin City is een gezellige winkelplek voor ditjes en datjes. Er is een mooi kunstmuseum. King Richards is een soort speelhal (arcade), meer voor kleine kinders. Karten op best wel kleine schaal.
Swamp buggy racing....erg maf. Racen in het moeras

- Fort Meyers: Niet echt een mooie stad,maar het Edison en Ford Museum is er. Verder is er het Imaginarium, een soort Nemo maar beter en minder voor kleine kinderen. Manatee Park ook...zeekoeien zijn mooi van lelijkheid.

- Over Manatees gesproken, Snooty is het oudste Manatee in gevangenschap, hij leeft in het South Florida Museum, erg gave en interessante plek. In Bradenton ligt dat trouwens, daar is verder geen fuck te doen, lelijke stad.

- Naast Bradenton, in Sarasota is Mote Marine, een zeeaquarium waar je alle dieren mag aanraken (mijn broertje is negen ok, dat is hier dus belangrijk ), en daar zijn ze trots op swerelds langste inktvis dacht ik dat het was.
Sarasota heeft ook Ringling kunstmuseum (en ringling circus) ...eehm..automuseum..oh en myakka park! Dat is zoo mooi.
Een natuurpark is dat waar je kunt fietsen/wandelen/roeien en dergelijke..heel veel wilde dieren. Het loopt alleen wel vaak onder water, dus jemoet opletten wanneer je dan gaat.
- Venice (de stranden ervan) staat bekend om de vele haaientanden die je er kunt vinden.

- Saint Augustine is erg mooi, veel oude gebouwen en forten en dergelijke. Ik vond een bepaalde brug heel gaaf. Saint Augustine is toruwens het oudste Europese vesting in heel Noord Amerika. Je kunt er de oude vuurtoren beklimmen, een oude school zien, fountain of youth. Hier zou ik wel willen wonen.

- Bij Tampa, als je daar in de buurt komt, is een hele mooie brug die lichtgeeft in t donker (ik vind bouweerken gaaf, dat merk je vast al ) verder niet al te bijzonder...wat museumpjes, pretparkje.

Qua steden weet ik het verder niet echt meer..moet even nadenken over waar ik allemaal gweest ben,maar algemeen:

- pretparken zijn altijd leuk: Disney (Animal Kingdom, MGM, Epcot), Universal, Busch Gardens, Seaworld, Boomers, Silver Springs, Weeki Wachi, Wet n Wild, Sun Splash, coconut Cove...Vaak wel prijzig.

- winkel ze! Malls vind ik elk jaar weer gaaf, maak er de tijd voor. Niet alleen kleding, maar ook sportspullen, electronica (maar denk aan het verschil in stroom als je wat gaat kopen) en eten is (relatief)goedkoop. Vergeet niet dat er bovenop de vermelde prijzen nog zo'n 6%BTW bijkomt. Ik hou van de supermarkt, proef dingen die je normaal gesproken niet doet. Oh, in mall's hebben ze zachte warme pretzels. Heerlijk.Bradenton mall vond ik mooi, maar Naples mall is ook pret. Als je het niet gewend bent zijn de meeste malls mooi hoor, ik ben gewoon kieskeurig

Cape canaveral, kennedy space center dus, is onwijs, en echt onwijs, gaaf. Ik zou er zo een tweede keer heen gaan..je krijgt van alles te zien, en tis echt waard wat ze erom vragen. Tis niet heel goedkoop. Het eten daar is trouwens niet zo lekker.

Everglades: Gaaf. Airboats, wilde dieren, mooie foto's gemaakt. Wel ontiegelijk warm en vrijwel temidden van nergens. Neem genoeg water mee. Is trouwens sowieso verstandig

Key west is ook prachtig. Oeh. Key lime pie....

Okee, het wordt nu wel erg onsamenhangend, ik ga morgen wel verder als het nodig is, nu ga ik slapen denk ik Ik hoop dat je het allemaal begrijpt hierboven en dat je er wat aan hebt
Oh wacht!
TIP! Vaak kun je in je hotel, of de McDonalds ook meestal, kortingsboekjes krijgen. daarin zitten plattegrondjes, tips en kortingsbonnen in voor allerlei mogelijke activiteiten die in dat tijd van het jaar te doen zijn. Ook staan er hotels op, eetgelegenheden, en dat soort zaken. Erg handig.
Oud 13-07-2004, 14:43
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Als je dit allemaal hebt gelezen heb je verder geen folders enzo nodig waarschijnlijk!! Bedankt!!!
Oud 13-07-2004, 15:01
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Cait schreef op 13-07-2004 @ 00:11 :
- Saint Augustine is erg mooi, veel oude gebouwen en forten en dergelijke. Ik vond een bepaalde brug heel gaaf. Saint Augustine is toruwens het oudste Europese vesting in heel Noord Amerika. Je kunt er de oude vuurtoren beklimmen, een oude school zien, fountain of youth. Hier zou ik wel willen wonen.
Saint Augustine is inderdaad érg leuk om te zien... als ik me niet vergis is dit ergens ten noorden van Orlando en het is er allemaal zeer vredig. Erg leuk om eens te bezoeken, maar je bent er geen hele dag bezig.

Citaat:
Ik hou van de supermarkt, proef dingen die je normaal gesproken niet doet.
Wieha, de supermarkt... jeetje, wat verschrikkelijk groot is die. En je staat echt versteld wat ze er allemaal hebben en vooral hoeveel ze er hebben. Pff, je zou er bijna verdwalen. Erg leuk om gewoon door heen te lopen, ik keek m'n ogen uit
Oud 13-07-2004, 17:04
Cait
Cait is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 13-07-2004 @ 16:01 :
Saint Augustine is inderdaad érg leuk om te zien... als ik me niet vergis is dit ergens ten noorden van Orlando en het is er allemaal zeer vredig. Erg leuk om eens te bezoeken, maar je bent er geen hele dag bezig.]

Dat ligt eraan wat je graag ziet en hoelang je er blijft staan

Citaat:
Wieha, de supermarkt... jeetje, wat verschrikkelijk groot is die. En je staat echt versteld wat ze er allemaal hebben en vooral hoeveel ze er hebben. Pff, je zou er bijna verdwalen. Erg leuk om gewoon door heen te lopen, ik keek m'n ogen uit
Echt he! Klinkt heel stom, maar als je erdoorheen loopt begin je te begrijpen waarom veel Amerikanen dik worden.
Oud 13-07-2004, 19:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
- winkel ze! Malls vind ik elk jaar weer gaaf, maak er de tijd voor. Niet alleen kleding, maar ook sportspullen, electronica (maar denk aan het verschil in stroom als je wat gaat kopen) en eten is (relatief)goedkoop.
Ja man, mijn zusje en mijn ma daar heen, die keken hun ogen daar uit, en mijn pa en ik hobbelden er maar "ongeïnteresseerd" achterna.
Oud 14-07-2004, 14:56
Fantôme
Fantôme is offline
@ Cait,
st. Augenstine zijn we niet meer geweest, maar we zouden er eerst wel heengaan, btje tijd tekort (en dan waren we er gewoon nog best lang ook!!) in Tampa ben ik idd ook geweest... Die vrienden die daar wonen (in Florida) hadden 1 van de 3 fysiopraktijken in Tampa dus vandaar dat we daar zijn geweest, ff in zn praktijk rondgekeken en verder in die stad. In Tampa was toen ook nog een klein vliegtuigje (is in Nederland kort in het nieuws geweest) een gebouw in gevlogen net op het moment dat wij daar waren, toen waren er 2 kindjes om het leven gekomen. best heftig eigenlijk.... maargoed, dat heeft weer allemaal niks met vakantie te maken!!

owja, Disneyland is echt onwijs duur, maar als je het ervoor over hebt moet je het cker doen!!

xxx
Oud 14-07-2004, 17:05
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Dat heb ik er ook zeker wel voor over!! Helemaal als je daar op vakantie bent, dan moet je wel 'alles' meegmaakt hebben natuurlijk!
Oud 14-07-2004, 17:57
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Wanneer wil je eigenlijk gaan en ga je in je eentje?
Oud 14-07-2004, 22:59
x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik weet nog niet wanneer we gaan (Ik ga dus niet in m'n eentje). Maar dat word waarschijnlijk in zomer van volgend jaar.

Regels voor berichten