Advertentie | |
|
07-11-2003, 18:00 | |
Onze hond Blacky....donderdag 6 november liepen we je inslapen.
Het ging zo snel...een week geleden liepen we nog door het bos, daarna ging het snel, baarmoeder ontsteking, je darmen zaten hierdoor vol troep, je at niet meer, kon niet meer goed lopen en had pijn. T was beter zo....nu is het huis leeg en kaal. Maar de herinnering blijft. Gone, but not forgotten "Elk afscheid is de geboorte van een mooie herinnering."
27-12-2003, 22:36 | ||
Citaat:
31-12-2003, 15:24 | |
En nu al weer treurig nieuws: vandaag om 13.00 uur is de kat Midas van mn tante bij de dierenarts overleden aan de gevolgen van een alvleeskliertumor. Ik was gek op die kat en hij op mij. Als ik bij mn tante ging logeren kwam ie gelijk op schoot zitten, maakte me 's ochtends wakker en als ik weg was zat ie nog een dag lang te mauwen voor de deur van de logeerkamer.
Midas we zullen je missen
08-01-2004, 18:48 | |
Vanavond heb ik mijn fret Digger moeten laten inslapen....
Hij had een darmprolaps, hij heeft zijn darmpje uitgepoept. Dit is opzich niet dodelijk maar dierenarts dacht dat het kanker was en heeft als het ware zijn aarsje dichtgebrand. De second opinion heeft zijn leven met 2 weken verlengt, maar vanavond was hij niet meer te redden, als de dokter het maar aanraakte begon het hevig te bloeden, en hij had ook pijn. Hij was echt superlief en beet nooit, en liep je altijd achterna... Digger rest in peace...
Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 18:02. |
10-01-2004, 15:28 | |
1 Januari toen ik 's ochtends naar beneden ging was 1 van m'n cavia's dood . Leuk begin van het jaar (maar niet heus). Ze was 5 jaar
13-03-2004, 22:17 | |
Wij hebben al veel dieren gehad, en er zijn er ook al veel gestorven. Ik wil ze toch ff allemaal noemen (vind t zo oneerlijk om alleen de liefste te noemen).
Onze hond Saartje. We hebben haar zon 10 jaar geleden in moeten laten slapen, ze had kanker (dacht ik). Onze kater Mickey. Ook hem hebben we in moeten laten slapen zon 6/7 jaar geleden. Onze konijnen Wipneus, Daisy, Bruintje, Bobby, Daisy, Hummeltje, Klaartje. De oudste is 3 jaar geworden. De jongste, hummeltje, was nog geen week oud. Heel veel vissen en kikkers ( de kikkerdril kregen we van mijn oma. Die deden we in een bak, en als de kikkertjes groot genoeg waren, gingen ze de vijver in). De meesten hadden namen, maar die ben ik vergeten. Mijn (russische en campelli) dwerghamsters Suzie en Jubilee. Allebei ongeveer 2,5 jaar. We hebben ze in laten slapen. De gerbil van mn zusje, Wouter. 3 jaar oud. Onze parkieten (waren eerst van mn oma) Kittie en Jimmie. Ze waren al heel oud. Mijn cavia Gambit. Hij was ongeveer 4. En mijn poes Ninnoc. Ze is 2 weken geleden onder een auto gekomen. Ze was 2 jaar, 10 maanden, 2 weken en 2 dagen. Ik heb het uitgeteld. Ze was/ is mijn schat. Ik mis haar echt heel erg. Het is gewoon verkeerd dat ze er niet meer is. En nu gaat het met onze hond ook al slecht.
17-03-2004, 12:12 | |
Onze kat vroeger heette Meneer Jansen
Hij liep altijd met me mee naar de kleuterschool, een paar dagen voor oud en nieuw is ie ontsnapt en niet meer thuisgekomen. Toen ik weer naar school moest (na de vakantie) zag ik op straat een dode kat liggen, ik wist dat het Meneer Jansen was, mijn moeder ontkende het Doodgereden Mijn vis, Vicky had een klein scheurtje in z'n kom, toen ik 'm een paar dagen geen water had gegeven lag ie ineens dood in z'n kom, uitgedroogd Verder hebben we een boel konijnen (9), duiven (2), ganzen (8), kalkoenen (2), een geit, kippen, 2 hanen en een paar hamsters gehad.
17-03-2004, 16:27 | ||
Citaat:
|
21-03-2004, 20:54 | |
Ik mis mijn nijntje Punkie. Zij moest voor de zoveelste keer haken van haar kiezen halen. Omdat het vrijdag was en 's avonds de weekend begon, ging ze 's middags naar huis om bij ons wakker te worden.
De hele middag e avond liep ze heel raar rond doordat ze door de narcose nog niet zichzelf kon coordineren. 's ochtends lag ze op haar slaapzij in haar huisje. Ik weet dat het niet mijn schuld is dat zij door de narcose dood is gegaan, maar het voelt wel zo. Want ze was bij mij thuis en dus ben ik 'verantwoordelijk'. |
17-04-2004, 20:12 | |
*zucht* Mijn katje, Dukko Pavlov, is vandaag (zaterdag 17 april 2004) tussen 17:40 en 19:40 uur overleden aan een ons onbekende ziekte. *snif*
Zijn ziekte had in ieder geval met inteelt te maken; zijn moeder Isabella d'r eerste nest kleintjes waren ook allemaal doodgegaan, en haar tweede nest (waarvan Dukko deel uitmaakte) ook. Maar Dukko was zo gezond... op zaterdag 10 april had ik de laatste foto van hem gemaakt (samen met mij), en 7 dagen later tref ik hem opeens ziek aan en gaat hij gelijk een paar uur later dood... Ik heb heel lang bij hem gezeten, maar in de laatste paar uur van zijn dood was ik er niet (ik moest zelf eens even iets anders doen en frisse lucht inademen), nu voel ik me toch een beetje schuldig.. *zucht* Ik heb hem net begraven, in een doekje en met een in plastic gewikkeld blaadje erbij waarop zijn naam uitgeprint staat en de datum van zijn overlijden... *snik*
17-04-2004, 21:20 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
05-05-2004, 14:48 | |
Mijn konijntje Joris is dood. Zn konijnenvriendinnetje Haas is in shock.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=829180 |
23-06-2004, 16:32 | |
Mijn cavia...twee jaar oud. Hij heette Joepie en het ging steeds slechter met hem. Ik wilde hem naar de dokter brengen, maar toen lag hij helemaal stil in zijn hokje. Ik dacht dat hij dood was, maar hij leefde nog. Zijn bekje was helemaal blauw aangelopen en je hoorde hem echt happen naar adem. Dat was zo zielig! Ik heb nu een nieuwe (Frodo, houdt niet van mij, ik wel van hem) maar Joepie is onvervangbaar.
15-07-2004, 19:58 | |
Paar maanden geleden hebben we onze hond Caesar in laten slapen (was een boston terrier, iemand daar bekend mee?). Was het meest fantastische beest ever, ik weet zeker dat ik nooit meer zo'n hond zal krijgen. Ik mis hem iedere dag .
en pas geleden mn hamster laten inslapen. Ook erg, maar ik heb er veel minder moeite mee dan met de hond. het klinkt nogal afstandelijk wat ik hierboven allemaal typ, maar ik kan blijkbaar niet met gevoel typen.. ik mis ze echt verschrikkelijk
31-07-2004, 23:35 | |
Verwijderd
|
Hmmm... kom je toevallig op F&F, valt je oog op dit topic...
Gisteren liep ik de kamer in, zag Flup en liet alles vallen en rende in slow motion Oh neee Flup schreeuwend naar zijn kooi. Lichte hoop dat hij nog leefde... Helaas. Bloed aan zijn kopje. Volgens mijn moeder was ie al een paar dagen stil, al had ik er toen mijn ouders op vakantie waren helemaal nix van gemerkt. Volgens mijn vader was ie gewoon oud. Al bijna 30 jaar bij de vorige eigenaars. Nu een beroerte gekregen en van zijn stokje gevallen, letterlijk en figuurlijk. Maar hij was geweldig. Een Rosellaparkiet. Altijd chagrijnig, dominant als ie chips of koekjes wilde, kopjes gevend en spelletjes spelend waarbij hij in mijn vinger beet maar nooit pijn deed. En zijn kooi staat nu buiten en ik heb telkens het gevoel dat ik ik wil fluiten en roepen "Hey Fluppeke, sta je buiten? dag schatteke...". Nu maar hopen dat Bölke (de kanarie) hem niet te erg gaat missen en t opgeeft. |
09-08-2004, 19:15 | |
Vandaag 9-augustus-2004 is mijn cavia Muis overleden. Lange tijd werd er gedacht dat ze last had van longontstekingen, maar waarschijnlijk heeft ze toche en hartkwaal gehad en zijn haar longen volgelopen met vocht (bloed).
Lief klein Muisje Blijf maar lekker in je huisje Rust maar zacht en heel tevreden Wij redden het wel hier beneden
20-09-2004, 17:31 | |
Verwijderd
|
Mijn lieve ratten meisje Frotje hebben we gisteren om kwart over 12 's nachts in moeten laten slapen.
We hebben alles geprobeerd, alles gedaan, ze heeft vocht gekregen, ze heeft meerdere keren cortizon gekregen, maar ze wilde niet meer. Ze at niet meer en dronk niet meer. Mijn meisje was op. En nu, het nieuwe ratje wat we als maatje voor de overgebleven rat hadden gekocht, omdat zij zich verschrikkelijk eenzaam voelde... 6 à 7 kleine weekjes oud, een brutaal monstertje van, met staart, nog geen 15 cm lang is ook overleden. Ze had ons meteen geraakt, kleine Fientje. Mijn andere ratje heeft haar achter haar oortje gebeten, achteraf niet eens diep, maar ik schrok van de grote druppels bloed, dus naar de dierenarts. Die gaf haar antibiotica, maar ze is later ondergedekt in haar eigen kooitje doodgegaan. Mijn moeder en ik zijn er helemaal kapot van en we snappen er niets van... |
30-10-2004, 21:04 | ||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 31-10-2004 om 02:56. |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Mijn hond is dood kiki is back | 2 | 08-09-2003 16:36 | |
Flora & Fauna |
Onbegrip DarkCat | 7 | 31-08-2003 12:57 |