![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jammer dat ik zelf nog zolang op mn eigen foto's moet wachten... beperkt materiaal hiero.. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Leuke foto's mensen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Duivelaartje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarschijnlijk ken ik je nog van een van mijn vorige levens waarin ik je vurige minnaar was ![]() ![]() studieschuld= ça va, 's chill! ![]() zolang wij maar kunnen meegenieten van je mooie momenten (wie weet ook wel je slechte momenten, zoals mijn recentste foto's die mn plaatselijke stalkster heeft gemaakt, wie weet durf ik ook nog wel een fotootje van haar te posten, maar nee eigenlijk toch niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
oh. sorry...
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Duivelaar, die onderste: Je hebt wallen, lijkt net of je al die boeken non-stop hebt gelezen ![]() Grim - Mja, vrij direct, soms |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Duivie Edit: wenkbrauwen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Duivelaartje |
![]() |
||
Citaat:
(ffe een foto van haar bemachtigen ![]() @flowtje: wat zie je er intelligent uit met die bril!
||
Citaat:
Ast(man) *eeuwig en vijf minuten nieuwsgierig*
||
Citaat:
![]() Vandaar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toch? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij ben jij wel kleurig gezelschap ![]() Zoals gewoonlijk heerlijke foto's! ![]() Ast die eigenlijk wel van het paradijs der letteren houdT ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyway, om ontopic te blijven: zodra ik dat ding dus binnen heb, zullen er hier ook wel eens wat fotootjes van mij verschijnen! [Edit] Laat ik ook eens wat over de foto's zeggen: -Mijn, wat een geweldige hoedjes, waar heb je die vandaan?! ![]() -Ruik ik hiet een nieuw Duivelaartjeshuwelijk? (Inclusief gras eten enzo, bereid je voor Tweeling ![]() - Euhm, ik kan in een edit de vorige berichten niet zien, dus meer fotocommentaar komt nog wel! Als er weer eens vakantiefoto's komen tenminste...) [/Edit] Laatst gewijzigd op 13-09-2004 om 22:04. |
![]() |
||
Citaat:
Charlotte
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Trouwens... graspollen... ![]() ![]() @Simoen: Wil jij een wenkbrauwpiercing? Laat je hoofdje maar zo. Je hoeft niets te doen om die mooier te maken. ![]() ![]() Duivelaartje Laatst gewijzigd op 14-09-2004 om 15:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het was heel leuk toch? Charlotte
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Duivelaartje |
![]() |
|
|
![]() |
||||