|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanaaf lekker zondagavond-nixen met suffe tv en mijn boek uitlezen. In zondagverantwoord kloffie ala een wijde broek en capuchontrui oid. |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik was toch maar niet naakt gegaan maar had een lichtblauwe spijkerbr00k aangetrokken en een groen shirtje en de portiers zeiden "wat kom jij nou hier doen" verder wsa ik een beetje dronken geworden maar het was wel heel leuk enzo en vanavond ga ik geloof ik uph00ken met een dinnetje
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En eerst samen koken, wijn drinken en kletsen met een vriendinnetje ohja, ik heb normale kleren aan.
|
|
||
|
Citaat:
Ga je de 16e ook...de kans zit er in dat ik dan (met Soulpunkers) de nieuwe N&W ga bezichtigen voor t eerst..... Maja...moet die maat van me wel ff z'n rijbewijs halen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
vanavond ga ik naar een feestje in de botte hommel hierzo. en kroeghangen. en ik heb aan: een zwarte broek, zwart jurkje met witte stipjes, zwarte kapotte panty om mn armen, zwart hesje-ding, witte en een zwarte riem, paar zwarte dreads in mn haar en mijn zwarte pet-ding op. owja en zwarte sokken en mn kisten. + nog wat sieraadjes en een beetje make-up. ik heb zo t idee dat dit geen duidelijk beeld geeft. |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 11:03 | |
| Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 15:40 | |
| Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 15:36 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 02:12 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 15:45 | |
| ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 18:58 | |