|
|
||
|
Citaat:
Maar wat je al zei, alle kleine beetje helpen en als je uit je zelf al weinig zuiveldingen eet ben je beter bezig dat iemand die daar helemaal niet oplet.
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/forumdis...?s=&forumid=49 |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ieder bepaalt voor zichzelf hoe ver deze gaat en tot hoever deze in staat is te gaan. Elk heeft zijn eigen grens. En daarnaast het is beter om zeker 1 stap gedaan te hebben dan helemaal geen stap richting een betere wereld. Veganisme is zeker ook niet optimaal. En veganisten weten dat best. Ik werk nog genoeg mee aan al het leed. Veganisme (en zeker ook vegetarisme) is een leefwijze (tenminste voor vele) met een streven.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Retorische vraag Een retorische vraag is een vraag waarop je geen antwoord verwacht. Het antwoord zit namelijk in de vraag opgesloten. Een leraar tegen z'n klas: 'Denk je dat ik dit nog een keer ga uitleggen?' Liggen we hier niet lekker? Hebben wij dat niet allemaal wel eens gewild?
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Een goede manier voor mij om veganist te zijn is om niet mijn hoofd weg te draaien van 'verschrikkelijke' beelden. Ik put er mijn kracht een beetje uit.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maargoed jij bent volgensmij wel minder agressief dan die Briseïs ok komtie: De '' echte '' vegetariers zijn gedreven door een bepaalde wil, een bepaalde angst en een bepaalde woede ( zie bijv. jouw voorbeeld van die vids waar je naar kijkt om kracht uit te putten). Door deze wilskracht zijn ze in staat het begrip '' vegetarier '' perfect waar te maken. Er bestaat hier dus geen zwakke of sterke vegetarier, een ''nep - vegetarier'' die half / half doet is gewoon een lamer met weinig wilskracht oftewel het is een onzeker persoon en het kan hem/ haar niet 100% schelen wat er met '' The Animal '' gebeurt. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Lees het topic eerst voor je iets post, en hou je vooroordelen thuis. Bedoel je met het thuis eten van vlees, dat je thuis jezelf voorziet van vlees? |
||
|
|
||
|
Citaat:
Zelf hoor ik ook nooit iets over een belabberd of ongezond uiterlijk, dat terwijl ik zelden/nooit vervangers eet en verder is mijn hele lifestyle zo ongezond als het maar kan. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|