Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2004, 22:29
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Heb vandaag op het werk het onderdeel communicatietraining geoefend, geleid door een grote neger met een Surinaams accent.
Daarna heb ik gegeten, m'n fiets gemaakt en bij een vriend wezen shizzlen.
Advertentie
Oud 24-11-2004, 22:33
Drez
Drez is offline
ik zag net dit: http://www.kicken.com/funnyfiles2/ww...m-georgina.wmv
Oud 24-11-2004, 22:41
Verwijderd
Oud 24-11-2004, 22:43
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 24-11-2004 @ 23:41 :
Wat de hell?
Oud 24-11-2004, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 24-11-2004 @ 23:43 :
Wat de hell?
wat wat de hell??
Oud 25-11-2004, 02:46
Wammus
Wammus is offline
En dan durven ze dit topic te vergelijken met onzin? Als ik me niet vergis stond dit daar al een dag voordat de playboy met Georgina uitkwam en was er toen wel beeld bij (dat laatste kan ook aan mijn computer liggen ).

[Edit[deze link dus voor de voledigheid en hij komt uit dit topic. [/Edit]

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 03:01.
Oud 25-11-2004, 06:52
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Hier in Nederland kan alles gewoon, geweldig
Oud 25-11-2004, 07:27
Verwijderd
slapen en dromen over een bijenplaag die uit mijn wietplantage kwam
Oud 25-11-2004, 09:14
Konstantine
Konstantine is offline
Gister ben ik naar college geweest en heb ik braaf gestudeerd. 's Avonds gingen buurchick en ik naar de nachtwinkel voor een zak chips maar we kwamen met een fles wijn thuis. Toen hebben we in de lift gelegen, wachtend tot iemand de lift ergens naar toe riep. Daarna heb ik nog 2 uur met een joch gebeld want binnenshuis bellen is gratis.
Oud 25-11-2004, 09:22
deringmeester
deringmeester is offline
klinkt als een leuke invulling van te veel vrije tijd, ik zou nu eigelijk bezig moeten zijn aan een onderzoek voor micro maar heb er echt geen fuck zin in!! en ik moet nog veel doen ook nog.
wens my luck!!
Oud 25-11-2004, 09:28
FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik werd wakker en was zoals gewoonlijk weer fucking moe, maar ik kon me niet ziek melden, want ik moest een presentatie geven vanmorgen... zzzz
Oud 25-11-2004, 10:36
vixen
vixen is offline
Ik stond om 8 uur op en toen ging ik naar school maar dr waren maar 9 mensen dus we hadden maar drie kwartier les en ik had geen zin om te wachten totdat 't andere vak begon. Dus toen ben ik naar de stad gegaan om cadeaus te kopen en per ongeluk kleren. En nou ga ik straks de hond uitlaten en vanavond naar een feestje.
Oud 25-11-2004, 10:49
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
voor de zoveelste keer ziek thuis jeej.
Oud 25-11-2004, 10:55
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik ging werken de hele dag toen ging ik sporten toen naar huis om te eten maar ik kwam niet verder dan chocomel en toen naar mouse on mars met een vriendin en we kwamen nog wat vrienden tegen daar. lekkah housen en toen op de fiets naar huis. en vandaag heb ik uitgeslapen en ga ik naar school en rond middernacht naar jimmy edgar.
Oud 25-11-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 25-11-2004 @ 11:55 :
en rond middernacht naar jimmy edgar.
Oud 25-11-2004, 12:04
Shyra
Shyra is offline
Ik stond om 6 uur op want om 7 uur moest ik naar de bus.
Om half 9 was ik op school en volgde ik een les.
Toen haalde ik boeken en ging ik weer naar huis, want verder had ik geen lessen.
Waarbij ik de verkeerde bus nam, en in totaal 2.5 uur bezig was om thuis te komen.

Nu ben ik moe en chagerijnig.
Oud 25-11-2004, 12:04
monolo
monolo is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 25-11-2004 @ 11:55 :
ik ging werken de hele dag toen ging ik sporten toen naar huis om te eten maar ik kwam niet verder dan chocomel en toen naar mouse on mars met een vriendin en we kwamen nog wat vrienden tegen daar. lekkah housen en toen op de fiets naar huis. en vandaag heb ik uitgeslapen en ga ik naar school en rond middernacht naar jimmy edgar.
jimmy! wij gaan hem in rdam in calypso zien
Oud 25-11-2004, 12:06
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 25-11-2004 @ 13:04 :
jimmy! wij gaan hem in rdam in calypso zien
trash it up !
Oud 25-11-2004, 13:18
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
hahaha
Oud 25-11-2004, 13:18
Verwijderd
wilde me bij breda inschrijven, moest ik nog papieren van de huisbezitter hebben niet alleen van de hoofdbewoonster

wilde mijn ov ophalen, toen moest dat bijkbaar in je eigen woonplaats
Nu kan ik em dus alleen nog te laat ophalen maar volgens mij gaat dat ook wl

Oud 25-11-2004, 13:19
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
cut_off schreef op 25-11-2004 @ 14:18 :
wilde me bij breda inschrijven, moest ik nog papieren van de huisbezitter hebben niet alleen van de hoofdbewoonster

wilde mijn ov ophalen, toen moest dat bijkbaar in je eigen woonplaats
Nu kan ik em dus alleen nog te laat ophalen maar volgens mij gaat dat ook wl

ga je in breda wonen?
Oud 25-11-2004, 13:22
monolo
monolo is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 25-11-2004 @ 13:06 :
trash it up !
we will! trash for 3
Oud 25-11-2004, 14:21
Dith
Dith is offline
Ik heb een geschiedenis en filosofie proefwerk gemaakt en dat was allebei makkelijk en vanavond zie ik Rolf.
Mijn dagen worden écht steeds saaier
Oud 25-11-2004, 14:28
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb vandaag besloten dat donderdag mijn vrije dag wordt . Echt te nutteloos college
Oud 25-11-2004, 14:35
Jules
Jules is offline
Vandaag 10 uur bed uit, ontbeten met krantje erbij , even op msn gehangen, toen keuken en douche schoongemaakt en het (ijskoude ) balkon ook meteen maar want dat zag er echt niet meer uit. Toen weer even op msn gehangen, en daarna OV opgehaald, boodschapjes gedaan en een koekenpan gekocht.

Nu ga ik wachten tot mijn handen niet meer zeer doen en dan voor de tv hangen en vanavond ga ik uit maar ik heb geen zin.
Oud 25-11-2004, 15:36
Marshall
Marshall is offline
8 tot 15uur school...en nu internet en vanavond uit eten met mn amerikaanse en franse vriendjes
Oud 25-11-2004, 16:55
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Lekker maar paar uurtjes school gehad. Al hadden die fuckers wel effe kunnen bellen dat het eerste uur uitviel

Daarna een gruwelijk enge griepspuit gehaald, alleen ik voelde het niet. & nu ga ik de rest van de avond hier rondhangen en mensen op msn vervelen.. het leven is mooi
Oud 25-11-2004, 16:56
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Saaie colleges gehad, even de stad in geweest, zo eten, daarna sporten, vanavond uit...
Oud 25-11-2004, 17:02
Verwijderd
Naar school geweest tot tien voor één. Daar te horen gekregen dat een jongen die ik ken uit de kroeg (en blijkbaar kennen heel veel mensen hem uit de kroeg..) zichzelf vannacht om twaalf uur heeft overgoten met terpetine en in de fik heeft gestoken en vanochtend om kwart over vijf aan zijn verwondingen is overleden, . Behoorlijk klote. Naar huiswerkbegeleiding geweest en daar mijn maatjes getroost omdat het van één de beste vriend was en van de ander een goede kennis. Fok.

En ik ga zo de stad in om sinterklaascadeautjes te kopen ondanks dat mijn hoofd er totaal niet naar staat.
Oud 25-11-2004, 17:04
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 25-11-2004 @ 18:02 :
Naar school geweest tot tien voor één. Daar te horen gekregen dat een jongen die ik ken uit de kroeg (en blijkbaar kennen heel veel mensen hem uit de kroeg..) zichzelf vannacht om twaalf uur heeft overgoten met terpetine en in de fik heeft gestoken en vanochtend om kwart over vijf aan zijn verwondingen is overleden, . Behoorlijk klote. Naar huiswerkbegeleiding geweest en daar mijn maatjes getroost omdat het van één de beste vriend was en van de ander een goede kennis. Fok.

En ik ga zo de stad in om sinterklaascadeautjes te kopen ondanks dat mijn hoofd er totaal niet naar staat.
omg, sterkte
Oud 25-11-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 25-11-2004 @ 18:04 :
omg, sterkte
dank <3
Oud 25-11-2004, 17:16
Verwijderd
omg mijn* wat ziekelijk kut voor je, enorm veel sterkte

ontipoc:
ik heb vandaag heel hard vanaf vroeg gewerkt en me kapot geirriteerd aan alle randdebielen die ik aan de lijn kreeg. verder wle een beetje lol gehad maar het was stervens druk. nu thuis en een beetje mn kamer opruimen onder het genot van de uscb allstars
Oud 25-11-2004, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Mijn* schreef op 25-11-2004 @ 18:02 :
Waaat .. omg waarom???
Oud 25-11-2004, 17:22
Verwijderd
@ Lepra: thnx chick
@ eXo: Hij had stemmen in zijn hoofd die hem zeiden dat te doen... Ik weet het, 't klinkt weird, maar hij had het al 'n tijdje en nu móest hij dat doen. VIJFTIEN FUCKING JAAR EEY!

Okey, prima.

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 22:13.
Oud 25-11-2004, 18:04
Jules
Jules is offline
Ehmja goed dat je de foto er even bij zet
Oud 25-11-2004, 18:18
Snuitermans
Snuitermans is offline
Sterkte, ster.
Oud 25-11-2004, 18:37
qghp
qghp is offline
Citaat:
per piacere schreef op 23-11-2004 @ 18:12 :
en toen ging ik naar huis, met de fiets en kwam ik een wielrenner tegen die zijn duim opstak naar mij zo van 'goedzo meid!'

Oud 25-11-2004, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 25-11-2004 @ 14:19 :
ga je in breda wonen?
woon ik al, 2de keer ondertussen
Oud 25-11-2004, 20:15
Elmoo
Elmoo is offline
- Te vroeg opstaan
- Naar mijn stage
- Autorijden
- Zwaar stressen voor morgen (1e rijexamen)
Oud 25-11-2004, 20:26
ZerO
ZerO is offline
Vandaag lekker laat naar school, tentamencijfers eindelijk binnen en ze waren voldoende verder in de soos gehangen want ik had veel tussenuren. Om 6 uur naar het station gegaan, lekker chaotisch was het ongeluk, storing weet ik veel wat allemaal in plaats van 45 min te reizen heb ik er meer dan 2 uur over gedaan 2 keer overgestapt in de kou staan wachten echt erg leuk
Heb net gegeten en ben gelukkig morgen vrij, maar ik wil feesten vanavond maarja ik ga helaas niet uit :/
Oud 25-11-2004, 20:57
Glory
Glory is offline
seks, drugs 'n rummikup.
Oud 25-11-2004, 21:08
nps
nps is offline
bevriezen in zoetermeer, de hele dag, samen met mijn collega's. maar ik kreeg wel een tof amnesty shirtje in de onopvallende kleur neongroen, met de tekst i amn@sty erop, omdat ik meer dan honderd leden heb geworven dit jaar. hell yeah.
Oud 25-11-2004, 21:21
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Jules schreef op 25-11-2004 @ 19:04 :
Ehmja goed dat je de foto er even bij zet
Oud 25-11-2004, 21:35
little_devotion
little_devotion is offline
Nou.
Eerst moest ik er vroeg uit. Toen ging ik met de trein naar Breda en ik kwam Niek tegen dat was wel leuk. Toen ging ik naar school en toen ging ik weer naar het station. Toen! Kwam ik erachter dat er geen treinen naar Roosendaal reden. Kut ns. Dus moest ik met de bus naar huis. Ik heb 2 uur in de bus gezeten en allerlei gehuchten gezien. Toen kreeg ik een smsje van mijn lieve vriendje of ik langs kwam. Dat deed ik en we hebben thee gedronken. Toen moest ik alweer gaan eten. Daarna ben ik gaan zwemmen met Marjolein en nu zit ik een uurtje achter de computer. Zometeen ga ik slapen jaa!

Ik heb het woordje "toen" wel erg vaak gebruikt.
Oud 25-11-2004, 21:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben om 12 uur m'n bed uitgerold, turks broodje gegeten, wat gecomputerd en om 14:00 vertrokken naar m'n werk.
Eerst nog even snel de stad in om de Shaun Of The Dead DVD te kopen, en toen een evaluatie gesprek met m'n baas. Hij was tevreden, vooral omdat ik nog geen werkervaring had en m'n werk toch goed doe.
Om 8 uur klaar met werk en toen anderhalf uur in de kou op de trein staan wachten omdat er ergens een ongeluk was gebeurd.
Naar huis gefietst, bijna bevroren, maar thuis lekker opgewarmd.
Restje bami met sate gegeten en nu zit ik dit te typen.
Straks ga ik mijn nieuwe DVD kijken en Black Books op TV.
Oud 25-11-2004, 21:58
RockaholiC
RockaholiC is offline
eerst heel vroeg naar de dokter voor m'n verbrande vingertje, daarna nog snel ff in bed gedoken maar ik moest naar school helaas. na school naar mn werk en net 'the last supper' gekeken en dat was het wel weer voor vandaag
Oud 25-11-2004, 22:17
Konstantine
Konstantine is offline
Vandaag heb ik eigenlijk niks boeiends gedaan, ben naar filosofie en poëzie colleges geweest en heb gestudeerd. Verder veel geslapen want ik ben echt extreem moe. En zojuist heb ik een half uur in bed met buurchick gebeld omdat we allebei te lui waren om naar elkaar toe te komen. Nu ga ik weer slapennnnn.
Oud 25-11-2004, 23:15
Verwijderd
yo ik ben vandaag naar school geweest en toen naar de stad met een vriendin en toen ben ik gaan werken en nu ga ik dadelijk slapen,en was dat boeiend om te weten?nee!,maar toch wil ik dat dit topic open blijft
Oud 26-11-2004, 00:28
Verwijderd
y0 ik had vandaag een date en dat was wel d0pe. was alleen wel heeeel moe van al het werk deze week. meer dan 32 uur heb haar net naar huis gebracht. morgen lekker vrij dus nu een hele dikke joint roken en in mn bed gaan liggen en een leuke film kijken ofzo denk dat het jay and silent bob strike back wordt
Oud 26-11-2004, 01:37
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Vet vroeg opgestaan (half 12 is voor mij vroeg ) Ik dacht dat ik college had om 1 uur maar dat bleek niet zo te zijn. Gelunched (ontbijt eigenlijk) met wat studiegenoten, proberen mijn laptop op het draadloos netwerk van de uva aan te sluiten maar dat lukte niet. Naar een nutteloze voorlichting over studeren in het buitenland geweest. Daarna naar huis gegaan, spaghetti gemaakt en ff gechilled. Daarna naar een vriend gegaan, uiteindelijk bij zn studentenvereniging SSRA beland. Paar goedkope bierkens gedronken en later nog even naar het Atrium geweest. Nogmeer goedkope bierkens gedronken en nog even naar mn stamkroegje geweest.

Morgen om 10 uur werken

Regels voor berichten