Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 21:41
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-11-2004 @ 22:38 :
Ja, als de zon onder is, maar dat duurt te lang (in de winter).
dus shht

Succes met al je bezigheden komende dagen
Gemeen.
Advertentie
Oud 28-11-2004, 22:12
Realmoslim
Realmoslim is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-11-2004 @ 18:44 :
Rofl, losah...je snapt het bijtende sarcasme uit het prentje gewoon niet. En dan 'bepaalde mensen' dom noemen

De rest is te triviaal om op te reageren.
Hier laat jouw domheid zich heel goed bekennen, ik snap je prentje heel goed, meer dan jou zelfs, maar de vraag luidt wat heeft dit te maken met mijn post als ik vragen mag? Ik zie echt geen connectie tussen de grap en de feit dat ik heb genoemd, alleen dan het 'verdrinken', maar het kon net zo goed 'vallen van een berg' zijn. Jij snapt de reden achter het 'niet geven van de hand aan het ander geslacht' niet, laat staan mijn voorbeeld en wat ik ermee probeer te bereiken. Ja je bent heel dom.

En voor de andere domme mensen die het nog steeds niet kunnen begrijpen, en niet weten wat 'het andere geslacht' betekent. Vrouwen mogen ook geen hand schudden van de mannen. Is dat entendido? Het zelfde geld voor het bidden in de moskeeen. De vrouwen bidden apart in de moskeeen, maar de mannen bidden ook apart in de moskeeen!!, snappen jullie dat?...of reikt dit weer boven jullie mentaliteits grens?

Voor de normale mensen, ongelofelijk he. Dat een mens zo bang kan zijn van een stukje kleed op de hoofd van de vrouw, of zo veel zorgen maakt om zo iets kleins als geen hand geven, vinden jullie dat zelf niet raar? Is dat een nieuwe regel of zo, het is altijd zo geweest, een paar jaar terug in nederland was het helemaal geen probleem. Nu is er voor elke moslim die iets zegt of iets doet een plekje in de krant, sterker nog ze hebben een hele kranten pagina gereserveerd, als het niet vol wordt dan verzinnen ze dingen bij of beschrijven ze hoe een moslim loopt. Terwijl er zo veel ergere dingen gebeuren uit de kant van de niet-moslims.

Maar jullie zijn allemaal bedekt door een schild, en bedekt voor de waarheid, de bewijs hiervoor is, Islam is ondanks al die leugens en anti-islam propaganda nog steeds het snelst groeiende religie...vrouwen onderdrukking hoor ik je denken?...van elke 5 mensen die zich bekeren zijn het er 4 vrouwen, zo zie je maar weer er zijn meer vrouwen die zich bekeren dan de mannen, ja ze willen onderdrukt worden zeker he, is leuk toch. Vraag je je zelf dan niet af wat weten zij dat ik niet weet? Maar al deze haat tegen de Islam hoort te zijn, want het is ook voorspeld door de profeet mohammed(vzmh) dat er een derde wereld oorlog zal komen tussen de Islam en de ongelovige, en dat begint nu langzamerhand. Alle voorspelling van de profeet(vzmh) zijn vervuld, ook de oorlog in Irak...hierna komt Syrie nog en dan begint de echte oorlog.
__________________
http://www.answering-christianity.com | http://www.harunyahya.com
Oud 28-11-2004, 22:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 28-11-2004 @ 23:12 :
*Speech*
Al-Sahaf? Ben jij het?
Oud 28-11-2004, 22:21
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 23:20 :
Al-Sahaf? Ben jij het?
Waah, laat hem. Hij heeft hartstikke gelijk.
Oud 28-11-2004, 22:23
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 23:21 :
Waah, laat hem. Hij heeft hartstikke gelijk.
Ik voel de liefde hier al opbloeien.
Oud 28-11-2004, 22:30
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 28-11-2004 @ 23:12 :
Alle voorspelling van de profeet(vzmh) zijn vervuld, ook de oorlog in Irak...hierna komt Syrie nog en dan begint de echte oorlog.
Freaky.
Oud 28-11-2004, 22:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 23:30 :
Freaky.
Bijgelovig.
Oud 28-11-2004, 22:35
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 23:31 :
Bijgelovig.
Je weet toch dat ik geen moslim ben. Maar ik hoop iig dat die voorspelling niet uitkomt...
Oud 28-11-2004, 22:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 23:35 :
Je weet toch dat ik geen moslim ben. Maar ik hoop iig dat die voorspelling niet uitkomt...
Ow ja, dat vergeet ik de hele tijd, omdat je met zoveel vuur en passie de moslims verdedigt hier.
Oud 28-11-2004, 22:37
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 23:36 :
Ow ja, dat vergeet ik de hele tijd, omdat je met zoveel vuur en passie de moslims verdedigt hier.
hahaha Tsja..what can I say?
Oud 28-11-2004, 22:40
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 28-11-2004 @ 23:12 :
Hier laat jouw domheid zich heel goed bekennen, ik snap je prentje heel goed, meer dan jou zelfs, maar de vraag luidt wat heeft dit te maken met mijn post als ik vragen mag? Ik zie echt geen connectie tussen de grap en de feit dat ik heb genoemd, alleen dan het 'verdrinken', maar het kon net zo goed 'vallen van een berg' zijn. Jij snapt de reden achter het 'niet geven van de hand aan het ander geslacht' niet, laat staan mijn voorbeeld en wat ik ermee probeer te bereiken. Ja je bent heel dom.
Omg domme geiten......, het verband is er zeer sterk. Je bent erg goed in het verzinnen van voorbeelden zie ik wel. Zo goed zelfs dat je moeilijk gaat zitten klungelen om een prentje heen, zodat er verwarring kan onstaan. Misschien volgende keer maar een voorbeeld nemen van "iemand die van een hotel valt"...ohnee wacht, homo's moest je laten vallen he?

Citaat:
En voor de andere domme mensen die het nog steeds niet kunnen begrijpen, en niet weten wat 'het andere geslacht' betekent. Vrouwen mogen ook geen hand schudden van de mannen. Is dat entendido? Het zelfde geld voor het bidden in de moskeeen. De vrouwen bidden apart in de moskeeen, maar de mannen bidden ook apart in de moskeeen!!, snappen jullie dat?...of reikt dit weer boven jullie mentaliteits grens?
Vooral zo lekker achterlijk blijven denken over het verschil tussen een man en vrouw zzzzZZzzz. Eigenlijk best triest dat je dan nog zeurt dat je zelf gediscrimineerd wordt.

Citaat:
Maar jullie zijn allemaal bedekt door een schild, en bedekt voor de waarheid, de bewijs hiervoor is, Islam is ondanks al die leugens en anti-islam propaganda nog steeds het snelst groeiende religie...vrouwen onderdrukking hoor ik je denken?...van elke 5 mensen die zich bekeren zijn het er 4 vrouwen, zo zie je maar weer er zijn meer vrouwen die zich bekeren dan de mannen, ja ze willen onderdrukt worden zeker he, is leuk toch. Vraag je je zelf dan niet af wat weten zij dat ik niet weet? Maar al deze haat tegen de Islam hoort te zijn, want het is ook voorspeld door de profeet mohammed(vzmh) dat er een derde wereld oorlog zal komen tussen de Islam en de ongelovige, en dat begint nu langzamerhand. Alle voorspelling van de profeet(vzmh) zijn vervuld, ook de oorlog in Irak...hierna komt Syrie nog en dan begint de echte oorlog.
Weet je waarom die het snelste groeit? Omdat:
a) Jullie net konijnen zijn, jullie fokken aan een stuk door.
b) Jullie gewoon dwang toepassen en jarenlang hersenspoelen van kinds af aan. Tja, dan zijn ze makkelijk te beinvloeden he, als ze nog geen eigen mening hebben.

Ohnee, en jullie machtige moslimmetjes gaan zeker die oorlog winnen en de wereld overheersen. Keep on dreaming Pinky.. pinky and the brain brain brain brain...


Trouwens, ik zou het ook niet erg vinden als jullie allemaal zelfmoord plegen (zonder anderen mee te nemen ) over een weekje ofzo, onder het mom van "het staat in een stinkend oud boek"

Laatst gewijzigd op 28-11-2004 om 22:42.
Oud 28-11-2004, 22:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-11-2004 @ 23:40 :
Keep on dreaming Pinky.. pinky and the brain brain brain brain...
Are you pondering what I'm pondering?
Oud 28-11-2004, 22:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Realmoslim schreef op 28-11-2004 @ 23:12 :
*fundie-nonsens*
Waar is dat "STFU n00b" plaatje als je het nodig hebt?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 28-11-2004, 22:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
T_ID schreef op 28-11-2004 @ 23:48 :
Waar is dat "STFU n00b" plaatje als je het nodig hebt?
In dat topic wat net op slot is gegooid.
Oud 28-11-2004, 22:51
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
T_ID schreef op 28-11-2004 @ 23:48 :
Waar is dat "STFU n00b" plaatje als je het nodig hebt?
Voldoet deze voor ons verkapte fascistische moslimkreng?

Oud 28-11-2004, 22:56
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 23:37 :
hahaha Tsja..what can I say?
Ik zou zeggen dat je nogal een sukkel bent die beslist minder moet posten
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 28-11-2004, 22:57
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-11-2004 @ 23:51 :
Voldoet deze voor ons verkapte fascistische moslimkreng?

[afbeelding]
Auw Ben ik ff blij dat ik niet weet hoe dat voelt.
Oud 28-11-2004, 22:57
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
McCaine schreef op 28-11-2004 @ 23:56 :
Ik zou zeggen dat je nogal een sukkel bent die beslist minder moet posten
Nou nou, een beetje aardig blijven tegen mij he.
Oud 28-11-2004, 22:58
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 23:57 :
Auw Ben ik ff blij dat ik niet weet hoe dat voelt.
Wacht maar tot we mekaar tegenkomen bij de volgende N&A-meeting.
Oud 28-11-2004, 22:59
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 23:58 :
Wacht maar tot we mekaar tegenkomen bij de volgende N&A-meeting.
Waaaah Je slaat toch zeker geen meisjes?
Oud 28-11-2004, 22:59
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 23:57 :
Nou nou, een beetje aardig blijven tegen mij he.
..sprak degene die in andere threads applaudiseert voor persoonlijke aanvallen...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 28-11-2004, 23:01
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
T_ID schreef op 28-11-2004 @ 23:59 :
..sprak degene die in andere threads applaudiseert voor persoonlijke aanvallen...
Ik weet niet waar je het over hebt.
Oud 28-11-2004, 23:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 23:59 :
Waaaah Je slaat toch zeker geen meisjes?
Kijk nog 'ns naar dat plaatje... We hebben het hier alleen over schoppen, he.
Oud 28-11-2004, 23:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 23:57 :
Nou nou, een beetje aardig blijven tegen mij he.
Sprak degene die Per Piacere een 'kankerhoer' noemde.
Oud 28-11-2004, 23:27
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 23:57 :
Nou nou, een beetje aardig blijven tegen mij he.
Post wat minder irritante onzin en dan word ik vanzelf aardiger
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 28-11-2004, 23:39
professor2
professor2 is offline
Citaat:
McCaine schreef op 29-11-2004 @ 00:27 :
Post wat minder irritante onzin en dan word ik vanzelf aardiger
Oud 29-11-2004, 08:37
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 23:31 :
Bijgelovig.
Een normaal mens kan ook wel bedenken dat het de verkeerde kant opgaat. Ik denk ook dat het nog veel erger wordt en waarschijnlijk komt er ook nog wel een oorlog ja.
Jammer maar helaas, ik zou niet weten wat er aan te doen
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 29-11-2004, 08:38
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-11-2004 @ 23:40 :
[B]Omg domme geiten......, het verband is er zeer sterk. Je bent erg goed in het verzinnen van voorbeelden zie ik wel. Zo goed zelfs dat je moeilijk gaat zitten klungelen om een prentje heen, zodat er verwarring kan onstaan. Misschien volgende keer maar een voorbeeld nemen van "iemand die van een hotel valt"...ohnee wacht, homo's moest je laten vallen he?

[b]

Vooral zo lekker achterlijk blijven denken over het verschil tussen een man en vrouw zzzzZZzzz. Eigenlijk best triest dat je dan nog zeurt dat je zelf gediscrimineerd wordt.



Weet je waarom die het snelste groeit? Omdat:
a) Jullie net konijnen zijn, jullie fokken aan een stuk door.
b) Jullie gewoon dwang toepassen en jarenlang hersenspoelen van kinds af aan. Tja, dan zijn ze makkelijk te beinvloeden he, als ze nog geen eigen mening hebben.

Ohnee, en jullie machtige moslimmetjes gaan zeker die oorlog winnen en de wereld overheersen. Keep on dreaming Pinky.. pinky and the brain brain brain brain...


Trouwens, ik zou het ook niet erg vinden als jullie allemaal zelfmoord plegen (zonder anderen mee te nemen ) over een weekje ofzo, onder het mom van "het staat in een stinkend oud boek"
nou ja, dit is gewoon beledigend bedoelt dus daar valt eigenlijk niet normaal op te reageren.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 29-11-2004, 09:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 29-11-2004 @ 09:38 :
nou ja, dit is gewoon beledigend bedoelt dus daar valt eigenlijk niet normaal op te reageren.
een harde reactie op een debiel stuk...

tja, wat moet je anders met zo'n copypaste teksts aanvangen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-11-2004, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 28-11-2004 @ 17:29 :
Wanneer men iets afdoet als 'alles is relatief' heeft men de zekerheid dat het onderwerp en het probleem hieromtrent nooit opgelost zal worden.

"Wat is een goed leven?" is de vraag die centraal staat. Mensen proberen het op vele manieren, de 1 denkt het te vinden in veel geld, de ander in het najagen van 1 of ander goddelijk ideaal, en weer een ander in het gebruiken van drugs.
In mijn ogen leidt geen van die wegen naar het 'goede leven', als men er al vanuit gaat dat zoiets als 'een goed leven' bestaat. Laat ik het dan voor het gemak gelijk stellen met geluk. Geluk zit niet in het najagen van doelen, en dat is wat vrijwel ieder mens doet. En het meest stompzinnige doel wat er te bedenken valt is een religieus doel.
Deze imam snijdt zichzelf in de vingers door mw. Verdonk geen hand te geven. Dat hij haar geen hand geeft komt omdat hij een 'hoger' religieus doel nastreeft. Dat zal hij blijven doen tot zn dood, en dan is het te laat. Geluk bij een ongeluk is dat hij zelf nooit zal beseffen dat er geen hiernamaals bestaat.
Gelukkig sta jij nooit op je gelijk he
Oud 29-11-2004, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-11-2004 @ 23:40 :
[B]Omg domme geiten......, het verband is er zeer sterk. Je bent erg goed in het verzinnen van voorbeelden zie ik wel. Zo goed zelfs dat je moeilijk gaat zitten klungelen om een prentje heen, zodat er verwarring kan onstaan. Misschien volgende keer maar een voorbeeld nemen van "iemand die van een hotel valt"...ohnee wacht, homo's moest je laten vallen he?

[b]

Vooral zo lekker achterlijk blijven denken over het verschil tussen een man en vrouw zzzzZZzzz. Eigenlijk best triest dat je dan nog zeurt dat je zelf gediscrimineerd wordt.



Weet je waarom die het snelste groeit? Omdat:
a) Jullie net konijnen zijn, jullie fokken aan een stuk door.
b) Jullie gewoon dwang toepassen en jarenlang hersenspoelen van kinds af aan. Tja, dan zijn ze makkelijk te beinvloeden he, als ze nog geen eigen mening hebben.

Ohnee, en jullie machtige moslimmetjes gaan zeker die oorlog winnen en de wereld overheersen. Keep on dreaming Pinky.. pinky and the brain brain brain brain...


Trouwens, ik zou het ook niet erg vinden als jullie allemaal zelfmoord plegen (zonder anderen mee te nemen ) over een weekje ofzo, onder het mom van "het staat in een stinkend oud boek"
Stinkend oud boek?Die jij overduidelijk nog nooit hebt opengeslagen en bij gebrek aan beter maar anderen napraat
Oud 29-11-2004, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 28-11-2004 @ 17:29 :
Wanneer men iets afdoet als 'alles is relatief' heeft men de zekerheid dat het onderwerp en het probleem hieromtrent nooit opgelost zal worden.
Dat is op zich een waar woord, alleen je kunt in het Echte Leven geen problemen oplossen zonder dat besef in het achterhoofd te houden. Wil je een belangenafweging maken dan zul je je moeten realiseren dat er niet zoiets bestaat als een objectief belang, alleen percepties van belangen.

Verder is het natuurlijk zaak om, als je inderdaad ergens dat normatieve vlaggetje neerzet, ervoor te zorgen dat jouw redenatie die vanaf dat punt vertrekt natuurlijk wel valide is, en daar schort het bij veel mensen nogal eens aan.
Oud 29-11-2004, 10:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-11-2004 @ 11:23 :
...
Kom online
Oud 29-11-2004, 12:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 23:57 :
Nou nou, een beetje aardig blijven tegen mij he.
Lijkt me niet aan de orde, om heel eerlijk te zijn...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-11-2004, 13:04
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
makelville schreef op 29-11-2004 @ 10:53 :
Stinkend oud boek?Die jij overduidelijk nog nooit hebt opengeslagen en bij gebrek aan beter maar anderen napraat
modern, uitgeprint en uitgelijnd boek... Een boek wat ik niet zal openslaan evenals de bijbel. Het was vroeger misschien leuk geweest als kinderverhaal voor het slapen gaan, that's it. Ik praat anderen helemaal niet na (naja, mogelijk wel, het zou me niet verbazen als er iemand met gezond verstand het al eerder heeft gezegd, in dat geval praat ik inderdaad iemand na). Ik ga er vanuit dat mensen zelfstandig kunnen denken (hence, daar waar mensen juist boven andere 'dieren' uitsteken), maar daar laten bepaalde groeperingen zich beperken, omdat ze een eeuwenoud boek moet opvolgen. *waar is de slaapsmiley als je um nodig hebt*

Citaat:
Yab-Yum schreef op 29-11-2004 @ 09:38 :
nou ja, dit is gewoon beledigend bedoelt dus daar valt eigenlijk niet normaal op te reageren.
Jammer dat je de moeite niet neemt om het bericht erachter tot je door te laten dringen, het zegt namelijk iets. En het laatste tukje over die zelfmoord, doet me sterk denken aan iemand die jij in het andere topic waarschijnlijk verdedigde. (het was provocerend, dat wel).
Oud 29-11-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-11-2004 @ 23:40 :
*blaaaattt*

whahahahaha

Kijk, met jou valt te praten..



ik ga hier geeneens serieus op in..
Oud 29-11-2004, 13:13
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
S. schreef op 29-11-2004 @ 14:09 :
whahahahaha

Kijk, met jou valt te praten..



ik ga hier geeneens serieus op in..
Goedzoooo die hebben we het liefst...*zwaai*
Alleen praten met diegene met wie je het eens bent de gekstuuuh
Oud 29-11-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-11-2004 @ 14:13 :
Alleen praten met diegene met wie je het eens bent de gekstuuuh
natuurlijk niet, met mensen die openstaan voor andere meningen . Anders hoef je natuurlijk niet meer te discussieren.

Maar jij hebt overduidelijk een hele grote plaat voor je kop.. ik heb de hoop voor jou gewoon opgegeven..
Oud 29-11-2004, 13:21
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
S. schreef op 29-11-2004 @ 14:18 :
natuurlijk niet, met mensen die openstaan voor andere meningen . Anders hoef je natuurlijk niet meer te discussieren.

Maar jij hebt overduidelijk een hele grote plaat voor je kop.. ik heb de hoop voor jou gewoon opgegeven..
Hmmhmm, omdat ik het achterlijk vind dat mensen een boekje volgen... Ja ik heb een plaat voor mijn kop, jullie een boek

Omdat ik vind dat moslims op een trieste manier onderscheid maken tussen mannen en vrouwen?

Ja, ik sta open voor andermans meningen (dat is de basis van fatsoenlijk met elkaar een maatswchappij vormen imo), maar ik mag en zal even hard ingaan tegen fundamentalistische moslimcrap als extremistische Jodenonzin, als gekke neo-nazi's die weet ik veel hoe dol zijn. Maar als jij niet met mij wil discussieren, dan moet je dat zelf weten, dat is een gebrek aan jouw zijde.

Laatst gewijzigd op 29-11-2004 om 13:30.
Oud 29-11-2004, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-11-2004 @ 14:21 :
Hmmhmm, omdat ik het achterlijk vind dat mensen een boekje volgen... Ja ik heb een plaat voor mijn kop, jullie een boek

Omdat ik vind dat moslims op een trieste manier onderscheid maken tussen mannen en vrouwen?
Dat mag jij vinden, net zoals ik vind dat er vaak onterechte kritiek op gelovigen is.
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-11-2004 @ 14:21 :

Ja, ik sta open voor andermans meningen, maar ik mag en zal even hard ingaan tegen fundamentalistische moslimcrap als extremistische Jodenonzin, als gekke neo-nazi's die weet ik veel hoe dol zijn. Maar als jij niet met mij wil discussieren, dan moet je dat zelf weten, dat is een gebrek aan jouw zijde.
Ik vind dat er niets mis is met fundamentalisme (..)
Extremisme, is weer een ander verhaal.

Weet je wat het is, jij komt niet met duidelijke punten/citaten uit dat "oude boek", waar je zo'n probleem mee hebt..
En dan nog, als jij er problemen mee hebt, is dat jouw zaak, niemand dwingt jou om er ook in geloven, daar ben je altijd vrij in.
Oud 29-11-2004, 13:35
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
S. schreef op 29-11-2004 @ 14:30 :
Dat mag jij vinden, net zoals ik vind dat er vaak onterechte kritiek op gelovigen is.
Sure, gen probleem, misschien zelfs dat je gelijk hebt.

Citaat:
Ik vind dat er niets mis is met fundamentalisme (..)
Extremisme, is weer een ander verhaal.

Weet je wat het is, jij komt niet met duidelijke punten/citaten uit dat "oude boek", waar je zo'n probleem mee hebt..
En dan nog, als jij er problemen mee hebt, is dat jouw zaak, niemand dwingt jou om er ook in geloven, daar ben je altijd vrij in.
(ik had nog ge-edit net voordat je mij citeerde)

Ik zie fundamentalisten als iets gevaarlijks, wat te makkelijk in extremisme kan overslaan en tevens twijfel ik er aan of die mensen dan ook echt luisteren in een discussie met een niet-gelijk-gelovige.

Ik hoef ook helemaal niet met punten/citaten uit het boek te komen. Daar gaat het juist om! Ik zal het best eens zijn met sommige punten, netzo als punten uit de bijbel, etc. Maar dat komt omdat ik nadenk en dan tot de conclusie kom dat er hetzelfde geschreven staat. Veel gelovigen werken de andere kant op. Die lezen het, dus ze gaan er van uit. Dan denken ze zelf niet meer behalve 'dat boek' volgen. (En om dit te beweren, hoef ik gewoonweg geen punten te citeren)



Ik ben inderdaad vrij om te geloven, zoals iedereen, wel erger ik me aan de indoctrinatie van de jeugd onder streng-gelovigen. Waarom moeten ze hun kinderen zo strak hun geloof er met de paplepel ingieten? Bang dat als de kinderen zelf op zoek gaan naar "hun waarheid", dat ze dan niet hun geloof aanhangen? Juist....

Laatst gewijzigd op 29-11-2004 om 13:38.
Oud 29-11-2004, 15:54
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-11-2004 @ 00:13 :
Sprak degene die Per Piacere een 'kankerhoer' noemde.
Neem ik terug en excuses naar per piacere.
Oud 29-11-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 29-11-2004 @ 16:54 :
Neem ik terug en excuses naar per piacere.
grazie
Oud 29-11-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-11-2004 @ 14:04 :
modern, uitgeprint en uitgelijnd boek... Een boek wat ik niet zal openslaan evenals de bijbel. Het was vroeger misschien leuk geweest als kinderverhaal voor het slapen gaan, that's it. Ik praat anderen helemaal niet na (naja, mogelijk wel, het zou me niet verbazen als er iemand met gezond verstand het al eerder heeft gezegd, in dat geval praat ik inderdaad iemand na). Ik ga er vanuit dat mensen zelfstandig kunnen denken (hence, daar waar mensen juist boven andere 'dieren' uitsteken), maar daar laten bepaalde groeperingen zich beperken, omdat ze een eeuwenoud boek moet opvolgen. *waar is de slaapsmiley als je um nodig hebt*
Jouw mening dan er zijn miljoenen mensen die er anders over denken dat is wel iets om even over na te denken he
Oud 29-11-2004, 19:49
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
makelville schreef op 29-11-2004 @ 18:34 :
Jouw mening dan er zijn miljoenen mensen die er anders over denken dat is wel iets om even over na te denken he
Je denkt toch niet dat ik de enige ben die zo denkt he? Daarbij zijn mensen ook vaak dom. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ze dom zijn omdat ze een boek volgen, ik vind ze alleen dom omdat ze een boek volgen

Ik denk er heus wel over na hoe het komt dat er zovvveeeeel mensen er in die boeken en verhalen geloven, maar ik geloof nog steeds dat het komt door het pushen van jongs af aan, en het willen geloven in iets (mensen als kuddedieren die graag een gezamelijk 'iets' hebben om bij elkaar te komen) blabla. Dat is allemaal niet origineel en al 100en keren gevoerd. En de discussies zijn gewoon te lang om echt boeiend te zijn en het is te diep geworteld om een zinnige discussie te voeren. imo. Waarom ik dan hier reageerde? God moge het weten
Oud 29-11-2004, 20:02
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-11-2004 @ 20:49 :
Je denkt toch niet dat ik de enige ben die zo denkt he? Daarbij zijn mensen ook vaak dom. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ze dom zijn omdat ze een boek volgen, ik vind ze alleen dom omdat ze een boek volgen

Ik denk er heus wel over na hoe het komt dat er zovvveeeeel mensen er in die boeken en verhalen geloven, maar ik geloof nog steeds dat het komt door het pushen van jongs af aan, en het willen geloven in iets (mensen als kuddedieren die graag een gezamelijk 'iets' hebben om bij elkaar te komen) blabla. Dat is allemaal niet origineel en al 100en keren gevoerd. En de discussies zijn gewoon te lang om echt boeiend te zijn en het is te diep geworteld om een zinnige discussie te voeren. imo. Waarom ik dan hier reageerde? God moge het weten
Ho effe. Er zijn er ook een heleboel die BEKEREN tot een geloof terwijl ze van jongs af aan ongelovig zijn opgevoed of een ander geloof hadden.
Dan houd je argument geen stand.

+ wat bedoel je in godsnaam met
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ze dom zijn omdat ze een boek volgen, ik vind ze alleen dom omdat ze een boek volgen
?
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 29-11-2004, 20:03
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Fade of Light, eerst was je nog wel cool, maar nu begin je echt uit je nek te lullen.
Oud 29-11-2004, 20:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-11-2004 @ 21:03 :
Fade of Light, eerst was je nog wel cool, maar nu begin je echt uit je nek te lullen.
Mee eens, maar hij is wel okee hoor

Hij heeft btw ergens wel een punt als het gaat om "geloven", maar hij verwoordt het een beetje kortzichtig...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-11-2004, 20:09
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 29-11-2004 @ 21:02 :
Ho effe. Er zijn er ook een heleboel die BEKEREN tot een geloof terwijl ze van jongs af aan ongelovig zijn opgevoed of een ander geloof hadden.
Dan houd je argument geen stand.

+ wat bedoel je in godsnaam met
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ze dom zijn omdat ze een boek volgen, ik vind ze alleen dom omdat ze een boek volgen
?
Dat betreft een zeer grote minderheid. Daarbij wordt het opgevangen door de andere argumenten.

Met dat laatste....dat heb ik al uitgelegd.
Citaat:
Maar dat komt omdat ik nadenk en dan tot de conclusie kom dat er hetzelfde geschreven staat. Veel gelovigen werken de andere kant op. Die lezen het, dus ze gaan er van uit. Dan denken ze zelf niet meer behalve 'dat boek' volgen.
Marky+beer: I couldn't care less... Ik heb geen behoefte om popi jopie praat te gaan doen, ik zeg wat ik denk.
Oud 29-11-2004, 20:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-11-2004 @ 21:09 :
Marky+beer: I couldn't care less... Ik heb geen behoefte om popi jopie praat te gaan doen, ik zeg wat ik denk.
Ben jij effe stoer.

Maar vroeger kwam je verstandiger uit de hoek. Nu lijk je alleen nog maar op een Hollandse versie van Ikkeleerlinge.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Weigert je docent een hand te geven?
Lisette
245 28-03-2011 19:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Handweigerende docent krijgt ongelijk
Love & Peace
109 18-05-2009 14:47
Psychologie Geef niet op
Columbia
3 06-10-2008 14:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 15:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Handen op de rug en spugen
Love & Peace
173 18-04-2005 19:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Den Haag kort uitkering van man die hand weigert
koelieboelie
185 17-03-2005 14:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.