Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2002, 15:44
L'Amour
Avatar van L'Amour
L'Amour is offline
ik heb op 1 dag zo'n 20-25 kamers bezocht, ruim keus!!
Je kon gewoon echt kieskeurig zijn!
maar goed, niemand ziet nu eenmaal de voordelen van studeren in belgie als nl zijnde....
Dus: veel succes allemaal die nog hard op zoek zijn!!!!
__________________
Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2002, 08:11
Dwarfie
Dwarfie is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Is dat als je van school af gaat? Want ik doe dan waarschijnlijk nog 6 VWO. Kan het dan toch, zo'n beurs en/of lening?
Euhm, je krijgt wel een extra uitwonende beurs dan, maar je zult minder geld krijgen dan wanneer je HBO of WO doet...

Hoe het allemaal precies zit en om je beurs aan te vragen moet je even naar www.ib-groep.nl gaan, daar staat het precies uitgelegd...
__________________
ok
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 12:38
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
IK hoor bij mij op school nu heel veel mensen roepen dat ze, zodra ze gaan studeren op kamers gaan wonen..
Tja ik wil in Nijmegen gaan studeren en dat is maar een klein stukje met de trein, nog geen 40 minuten dus het is niet echt nodig voor mij om op kamers te gaan en zeker in het begin wil ik dat ook nog niet denk ik..
Die mensen die nu zo roepen dat ze echt het huis uit moeten (mensjes bij mij uit de klas nu enzo) en dat ze blij zijn als ze thuis weg kunnen enzo.. denk dat het ze nog best eens tegen zal vallen bij sommigen..
Zoveel dingen die je ineens zelf moet doen..
mjah blijf voorlopig nog ff thuis zitten, scheelt me dan ook een hoop geld enzo..
Mjah eerst nog jaartje v6 doen maar ...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 16:06
HipHopSter
HipHopSter is offline
zow alles is over verhuisd! vanavond ga ik voor ut eerst slapen in m´n nieuwe kamer vet spannend dus yeah
__________________
I laugh, I love, I hope, I try I hurt, I need, I fear, I cry. I know you do the same things too, so we're really not that different, me and you.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:11
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
IK hoor bij mij op school nu heel veel mensen roepen dat ze, zodra ze gaan studeren op kamers gaan wonen..
Tja ik wil in Nijmegen gaan studeren en dat is maar een klein stukje met de trein, nog geen 40 minuten dus het is niet echt nodig voor mij om op kamers te gaan en zeker in het begin wil ik dat ook nog niet denk ik..
Die mensen die nu zo roepen dat ze echt het huis uit moeten (mensjes bij mij uit de klas nu enzo) en dat ze blij zijn als ze thuis weg kunnen enzo.. denk dat het ze nog best eens tegen zal vallen bij sommigen..
Zoveel dingen die je ineens zelf moet doen..
mjah blijf voorlopig nog ff thuis zitten, scheelt me dan ook een hoop geld enzo..
Mjah eerst nog jaartje v6 doen maar ...
Als je toevallig iemand weet die een kamer heeft.. mail dan naar roos4all@hotmail.com

Thanx
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 13:56
enrico
enrico is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik wacht nog even met op kamers gaan, ik zit nu in Almelo op school en woon in Enschede dus dat is best te doen elke dag. (Ps: ik vind het zoo gemeen dat je pas OV krijgt als je 18 bent aangezien ik nu 2000 Euro kwijt ben voor een jaartrajectkaart, maargoed)
Deze opleiding duurt nog twee jaar (heb nu een half jaar achter de rug) Mede daarom wil ik nog niet op kamers, omdat als ik nu op oek ga naar een kamer ik er waarschijnlijk maar een jaartje kan wonen, en daar doe ik het niet voor. (tegen die tijd heb ik ook ov)
Hierna ga ik gewoon verder met een volgende opleiding en dan ga ik wle op kamers, maar ik weet nog niet zeker waar dat dan gaat worden. Licht er maar net aan waar ik word aangenomen.
zit jij op het ROC?? de sumpel?? zo ja, bevalt het daar een beetje?

ik ga vanaf augustus ook daarheen (Horeca-ondernemer/manager)

Greetz Enrico
__________________
GREETS FROM HERE AND ALL OVER THE WORLD!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Op kamers
apekont
8 24-03-2009 10:34
Werk, Geld & Recht Op kamers
Shadina
98 01-10-2006 16:06
Flora & Fauna ik ga op kamers en wil (een) huisdier(en)
calling_star
34 07-07-2005 06:58
Liefde & Relatie op kamers
655321
38 25-01-2004 16:50
Liefde & Relatie Op kamers, of toch niet...?!
20marianne12
26 12-05-2003 18:33
Algemene schoolzaken op kamers in Alkmaar? - HBO psych9ologie
miep
1 17-11-2002 18:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.