Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2002, 14:07
oorring
oorring is offline
Mijn beste vriend heeft een nieuwe look : opgerolde 501, zwarte kistjes, lonsdale sweater en een groen bomberjack. Gabbers revival (?), I hope not.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2002, 14:10
Verwijderd
nee! dat meen je niet! bel de krant! wat ontzettend erg voor je, ik kan wel begrijpen dat je dit aan iedereen wil mededelen.. ik zou het ook nooit in mijn eentje aankunnen.

(oja: gabbers zijn ook gewoon mensen, wist je dat?)
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 14:22
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
heftig inderdaad.. laat iedereen zelf weten hoe hij of zij zich kleed!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 14:22
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Veel sterkte ermee!!!!! Tjezus wat verschrikkelijk!!!! Hoe durft ie?????!!!!!
__________________
*And on that fateful day/when she was crucified/she wore Shiseido red/and we drank tea by her side
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 14:30
Faery
Faery is offline
Jah, halloooohie! Jullie doen wel sarcastisch , maar dat is toch hartstikke zielig?!

xxxxxiez!

en heel veel sterkte meid
*knuffffff*

__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 14:32
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 14:36
Mara
Mara is offline
En.....?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:03
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
oorring schreef:
Mijn beste vriend heeft een nieuwe look : opgerolde 501, zwarte kistjes, lonsdale sweater en een groen bomberjack. Gabbers revival (?), I hope not.
hoeft niet gabber te zijn kan ook een nazi figuur zijn (let op ik zeg kan maar vraag het em eens zou ik zeggen)
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:16
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Uiterlijk.
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:18
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
nou en?
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:24
Verwijderd
Citaat:
oorring schreef:
Mijn beste vriend heeft een nieuwe look : opgerolde 501, zwarte kistjes, lonsdale sweater en een groen bomberjack. Gabbers revival (?), I hope not.
alle contact verbreken zou ik zeggen...stel je voor zeg...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:33
Ditchie
Ditchie is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:


alle contact verbreken zou ik zeggen...stel je voor zeg...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:33
Fr@ukje
Avatar van Fr@ukje
Fr@ukje is offline
ooowwwww neeeeej joh je meeeent het??
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:36
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
oorring schreef:
Mijn beste vriend heeft een nieuwe look : opgerolde 501, zwarte kistjes, lonsdale sweater en een groen bomberjack. Gabbers revival (?), I hope not.
tjah echt verschrikkelijk, pas maar op dadelijk scheert ie ze kop nog kaal

Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:38
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
oorring schreef:
Mijn beste vriend heeft een nieuwe look : opgerolde 501, zwarte kistjes, lonsdale sweater en een groen bomberjack. Gabbers revival (?), I hope not.
Aah men, das best klote ja... Serieus.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:38
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

(oja: gabbers zijn ook gewoon mensen, wist je dat?)
So? De stijl staat me gewoon niet aan.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 15:42
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef:
Jah, halloooohie! Jullie doen wel sarcastisch , maar dat is toch hartstikke zielig?!

xxxxxiez!

en heel veel sterkte meid
*knuffffff*

Eeeeeey BrEeZzahh ??

mmz k vraag me echt af of deze ooring niet gewoon een grapje van iemand is.. ik hoop het toch wel anders weet ik iig iemand die *schrapt even iets* laten we het er op houden dat er alleen nog onzinnige dingen door deze persoon zijn gezegt.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 16:18
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nou, ik zou er wel van balen. Ben ik nu de enige?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-07-2002, 16:24
de
de is offline
Jezus, wat doen we weer allemaal geforceerd politiek correct
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 16:35
utopian me
utopian me is offline


je kunt het toch zelf niet mooi vinden, maar dat maakt toch verder ook niet zoveel uit??? wat nou politiek correct, das gewoon zulke dingen niet te zwaar opvatten denk ik... zoiezo om hierover een topic te openen
maargoed, als die oorring hier echt mee zit wens ik haar veel sterkte in de wereld... ik weet niet wat voor reactie die oorring erop verwacht, maar iig ik vind het ook niet mooi... en die gabbers revivel valt volgens mij nog wel mee..
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:01
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nou, ik zou er wel van balen. Ben ik nu de enige?
Nope. Ik ook.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 17:43
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
als ie zich zo kleed heeft ie dan toevallig ook rode veters (of waren het nou witte?? ) in zijn kisten??
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
Jah, halloooohie! Jullie doen wel sarcastisch , maar dat is toch hartstikke zielig?!

xxxxxiez!

en heel veel sterkte meid
*knuffffff*

gheh, tis een jongen


[serieus] kijk, ik kan best begrijpen dat hij er mee zit, maar om er zo'n drama van te maken.. het is toch alleen zijn uiterlijk wat verandert, de jongen in kwestie blijft hetzelfde.
[/serieus]

en k doe niet politiek correct, ik vind het gewoon onzin en deel dat mee aan ons aller meneer oorbel.. het spijt me, zal het niet meer doen. meer dan dat, ik ga nu gelijk offline om op mijn kamer na te denken over mijn zonde.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 18:44
Faery
Faery is offline
Citaat:
de schreef:
Jezus, wat doen we weer allemaal geforceerd politiek correct
Ik niet, ik niet
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 18:52
feline
feline is offline
Tsja.. ik vind het geen mooie stijl. Maar ik heb wel meer vrienden die kleding dragen die ik niet mooi vind, maar het verandert weinig aan hoe ik hun als persoon zie. En gabber revival? Volgens mij is het nooit helemaal uitgestorven...
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2002, 19:09
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
*goh serieus doen is toch weer moeilijk voor sommige*

Ik zou er wel van balen als een goede vriend compleet van stijl zou veranderen, de meeste zien er nu gewoon leuk uit, past bij ze etc. Maar ach aan de andere kant wat boeit het, als het een goede vriend van je is is ie dat waarschijnlijk om z'n karakter en niet vanwege z'n schoenen?
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 19:29
Masked Mage
Avatar van Masked Mage
Masked Mage is offline
mijn beste vriend is kakker

dus het maakt geen reet uit hoe iemand zich kleed, hij/zij blijft dezelfde van binnen
__________________
[We are the People of the Night] * [Vroeger hadden kinderen snotneuzen, nu hebben snotneuzen kinderen!] * [Gothic-God]
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:05
de
de is offline
Citaat:
Faery schreef:


Ik niet, ik niet
Ja maar,

dat verwacht ik ook helemaal niet van jou..!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:09
punkyfish
punkyfish is offline
als hij zomaar plotsklaps is omgeslagen qua kleding is dat idd een beetje raar enzo, maar is hij qua innerlijk ook veranderd? dat lijkt mij net iets belangrijker dan uiterlijk...
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 23:04
LeRatLuciano
Avatar van LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
wat mij bijstaat van gabbers is meer het sportieve uiterlijk met de meest vreselijke trainingspakken en ordinairste air max, en natuurlijk een tondeuse kapsel

maar wel erg voor je..aan de andere kant uiterlijk is niet alles al is het op de een of andere manier wel een reflectie van jezelf

Rat
__________________
C'est de la tristesse que tu peux lire dans mes yeux
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 09:40
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou daar nie echt zo'n moeite mee hebben..
het zijn toch alleen zn kleren die anders zijn geworden..
hij is heus niet in 1 keer een heel ander persoon ofzo, maar nog steeds die jongen die jouw beste vriend is, alleen dan met andere kleren.. SO WHAT...?
En als het je beste vriend is dan kan je dat best tegen hem zeggen dat je zijn kleding maar niks vindt lijkt me...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 09:47
Faery
Faery is offline
Citaat:
de schreef:


Ja maar,

dat verwacht ik ook helemaal niet van jou..!
Ghihi, dankje

xxxxxiez


(oh god, eindelijk, de koffie is klaar.. *kruipt moeizaam richting koffieapparaat*)
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 10:27
french kiss
Avatar van french kiss
french kiss is offline
sterkte
moge hij verder leven in het hiernamaals
__________________
xxX Kusje hier Kusje daar Kusje overal Xxx || Hybrid is mijn neefjuh X ||
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 10:38
je$u$ crust
Avatar van je$u$ crust
je$u$ crust is offline
dan scheer jij je kop toch kaal doe je een bomberjack en kisten aan en neem je een neuspiercing waar bello de stier jaloers op zou zijn...



dan houdt hij vast wel op
__________________
Met de vlam in de pijp scheur ik door de Brennerpas,Met m'n dertig tonner diesel, ver van huis, maar in m'n sas *Henk Wijngaard groupie*
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 11:17
punk mae
Avatar van punk mae
punk mae is offline
boeien hoe mensen zich kleden, jezus je kunt je beter druk gaan maken over waarom iedereen aids krijgt dan om zo iets fucking onbelangrijks
so fucking what! dat hij een gabber is, laat hem
__________________
+i don't care that i am the killer, i care about you+
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 11:50
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
punk mae schreef:
boeien hoe mensen zich kleden, jezus je kunt je beter druk gaan maken over waarom iedereen aids krijgt dan om zo iets fucking onbelangrijks
so fucking what! dat hij een gabber is, laat hem
Hoe kun je nou een what neuken?

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2002, 12:00
Verwijderd
Ach ja. Ze zijn er nog wel, de hardliners van het eerste uur. Gisteravond zat ik in de trein en stapte er ook een groepje gabberjongens en -meisjes in: kisten en Air Max, omgeslagen Chipie en Energie spijkerbroeken, Lonsdale truien, bomberjacks, koppen kaal of strak in een staart naar achter...ik vind het een beetje kansloos eruit zien, maar aan de andere kant heb ik wel weer bewondering voor het feit dat ze die stijl nog steeds aanhangen, ondanks alle negatieve commentaar.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 12:00
Penelopeia
Penelopeia is offline
beetje schijnheilige reacties allemaal naar mijn idee, maargoed.

want zeg nou zelf, als jouw beste vriend/vriendin opeens helemaal drastisch van stijl veranderd, dan is dat toch ff flink wennen en dan mag je daar toch raar van op kijken? iemand vervolgens (niet) respecteren is iets anders, en daar hebben we het nu niet over.

maar oke, een topic hierover posten is nogal onzinnig misschien, want ja, veel boeiende reacties kun je niet verwachten te krijgen.
__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 12:03
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Oh neehee!!! Mijn beste vriendin is opeens van look veranderd en ze draagt nu alleen nog maar strakke spijkerbroeken en nette blousjes. Wat moet ik nou doen? Revival of the kakkers? Ik hoop van niet.

__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 12:12
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
Anneee schreef:
tekst

dat meisje links in je avatar lijkt sprekend op mijn vriendin
maar daar had ik al es ergens in een topic over geschreven

*lekker nuttig dit***
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 12:25
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
tja dat is natuurlijk wel ff wennen, maar qua innerlijk is ie toch nog hetzelfde en dat is waar het om gaat lijkt me...
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 12:46
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
---> slotje ofso??
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 12:55
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Als hij je beste vriend is, zet je je daar over heen en stel je je niet zo aan.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 13:42
Jerommeke
Jerommeke is offline
uberhaupt moet je mensen niet op uiterlijk alleen beoordelen... damn

als t je beste vriend was voordat ie deze look aannam, en hij neemt dit nu aan, dan zijn er twee keuze's mogelijk: of je hebt je in m vergist, en het is eigenlijk niet zo'n goeie vriend (omdat je er je dermate aan stoort - wat ik buitengewoon vreemd zou vinden overigens, want inderdaad zoals gezegd, bij vrienden gaat t om innerlijk), of je zet je er gewoon over heen en accepteert m zoals ie is.

Laatst gewijzigd op 06-07-2002 om 09:00.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 17:56
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
punk mae schreef:
boeien hoe mensen zich kleden, jezus je kunt je beter druk gaan maken over waarom iedereen aids krijgt dan om zo iets fucking onbelangrijks
so fucking what! dat hij een gabber is, laat hem
*sluit zich hier helemaal bij aan*
mensen worden zowiezo al er op aangekeken als ze niet met de menigte en de mode meegaan, de wereld heeft gewoon uitzonderingen nodig, het zou saai worden als iedereen miss 6ti aan zou hebben ofzo. als hij zich daar goed bij voelt, laat hem, zijn gedrag zal hier heus niet door veranderen
__________________
loving someone very special isn't easy
Met citaat reageren
Oud 05-07-2002, 18:08
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Hallo het is je beste vriend dus ookal zou hij in een clownspak gaan lopen, zolang je hem je beste vriend wilt blijven noemen omdat hij belangrijk voor je is en blijft en lief is en betroubaar etcetera dan maakt zijn uiterlijk niet zo heel veel uit. Natuurlijk is het vervelend als je je niet op je gemak voelt als je met hem over straat loopt, maar daar moet je je maar eventjes over heen zetten. Bovendien is 1 set nieuwe kleren niet een nieuwe look.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 12:20
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Penelopeia schreef:
beetje schijnheilige reacties allemaal naar mijn idee, maargoed.

want zeg nou zelf, als jouw beste vriend/vriendin opeens helemaal drastisch van stijl veranderd, dan is dat toch ff flink wennen en dan mag je daar toch raar van op kijken? [.......]
.
tja tuurlijk kan ik me voorstellen dat je er ff aan moet wennen ofzo, of dat je in het begin iets hebt van *hmzz slik..* en dat je niet psies weet wat je ermee aan moet ofzo..
Mjah het is nog altijd wel dezelfde persoon, ik denk niet iemand ook in eens helemaal omslaat qua gedrag...
Het maakt de persoon er niet minder door...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 15:18
Verwijderd
Tjonge, wat een alto-antwoorden allemaal

Maar nee, ik zal wel heel erg schrikken als mijn beste vriendin opeens gabberin zou zijn. Iedereen zal nu natuurlijk heel politiek corect zeggen ik blijf mijn vriend trouw en het is wat de binnenkant wat telt. Maar als je nu eenmaal in zo'n situatie zit zou je die vriend laten vallen als een baksteen.
Waarom zou die jongen opeens gabber worden? Heeft hij een identiteits-crisis? Of spreek hem die lifestyle echt aan? En als dat zo is, dan zou onze vriendschap een stuk makkelijker worden. Want hun lifestyle en hun mentaliteit staat me dus echt niet aan. Daarnaast hebben gabbers en ik niet dezelfde persoonlijke interesses. Ik denk dat een vriendschap wel heel erg moeilijk zal worden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Nieuwe Look forum?
Hydrogen
28 17-11-2005 20:52
Lifestyle nieuwe look
the_only_fieke
86 31-05-2004 15:37
De Kantine Wat vind jij van de nieuwe look van je hotmail account?
XzeoN
106 12-12-2003 13:27
ARTistiek Wat vinden jullie van mijn nieuwe cockpit?
Not for Sale
11 07-02-2002 22:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39.