![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik wordt meestal ouder geschat omdat ik lang ben.
Als je jonger wordt geschat kun je beter wat volwassenere kleren dragen. Bijvoorbeeld bloesjes ofzo. (En al helemaal niet in van die cool-cat kleren lopen, met van die draken-logo's, want die mensen schat ik 12, maar dat terzijde)
|
Verwijderd
|
valt niet veel aan te doen denk ik eigenlijk.. Je zal ze maar keer op keer moeten vertellen hoe oud je eigenlijk bent, ja.. ik ken het wel..
kwas bij de tandarts zegt ie met zo'n kinderachtig stemmetje..: nouw, het valt wel mee hoor, het is niet zo eng, je bent toch al een grote meid? Ga je volgend jaar al naar groep 4? ik ging naar de brugklas ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat had ik laatst bij een restaurant, ik was daar met mijn vader. Vraagt die man: Is dat je jongste dochter? Mijn vader: Nee nee, dat is de oudste! Man: Maar die is toch 20? Ik: Nee, 21 (was toen nog 21 he..) Man: Hahaha, jij bent geen 21!! *geeft me een lolly* Oew... mijn vader lachen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
in Nederland wordt ik bijna altijd 15 geschat, misschien omdat ik ook niet geweldig groot ben voor iemand van 17. Volgens mij heft het inderdaad toch vooral met lengte te maken.
Ik hoor trouwens ook best vaak mensen die denken dat ik mavo doe. Hoe zien ze dat in godsnaam aan iemand? ![]() Het ik ook minder problemen mee dan met het eerste... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wat mijzelf betreft: toen ik in de derde klas van de middelbare school zat en ik baardgroei kreeg (ik was toen 16) heb ik gewoon mijn baard laten staan, zodat sommige mensen mij toen misschien ook wel ouder hebben geschat dan ik was. Op dit moment begin ik, ondanks mijn leeftijd, al aardig grijs te worden, dus misschien dat sommige mensen mij daardoor ook ouder kunnen schatten dan ik eigenlijk ben.
||
P
Citaat:
Maar goed, ff terug naar het onderwerp: mijn zus wordt altijd jonger geschat, ik ouder. Eens in Disneyland Parijs (toen heette het nog zo) ging ik met mijn zussen naar een discotheek, ik was 14. Vanaf 16 mocht je naar binnen maar dan met je ouders mee. En toen zeiden de mensen die je binnen lieten: Your age? Seventeen? Nou, normaal gesproken zie je het verschil tussen iemand van 14 en 17 toch wel? Ik was/ben ook nog behoorlijk klein!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ouders die hun kind niet geloven littlestar24 | 49 | 11-10-2006 17:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
Herkent iemand dit? (niet te omschrijven probleem ouders) Yab-Yum | 8 | 21-09-2003 14:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe haal ik mijn ouders nou toch over?! droppie | 38 | 15-07-2003 16:50 | |
Psychologie |
als je wil lees 't maar, en anders niet ;) Kazanka | 9 | 04-03-2002 01:18 |