Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2002, 22:18
erhen
erhen is offline
Citaat:
commodo schreef:
eyz.
Wat is mind control?
En hoe maak je zo'n psiwheel (iemand nog plaatje op z'n hd) of mschien kan iemand 't uitleggen.
er stond er op http://www.psipog.net/paper.gif eentje, maar anders maak ik er van het weekend wel eentje met plaatjes erbij
Oud 09-07-2002, 00:02
Joris
Joris is offline
Mensen, voordat je iets vraagt, kijk eens even of het npog niet gevraagd is, helemaal bovenaan zowat bij mystiek.... staat er een lange thread over... het is niet zo moeilijk om te kijken hoor... hint hint

en voor de mensen die het dan nog niet kunnen vinden is hieronder de link:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=149149

~
Oud 11-07-2002, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Heeeeee gefeliciteerd jonge, hoe lang oefen je al met Telekinese? En hoe visualiseer jij het? Met de hand of gewoon energie? Nogmaals gefeliciteerd heh.

*nu es kijken hoe die ongelovige hier tegenaan kijken*
via een monitor.....
Oud 11-07-2002, 12:29
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Havock schreef:

via een monitor.....
Hee jij was toch die ene die met mij op Flora en Fauna die Jehova-Vegetariers aanpakten?
Oud 11-07-2002, 12:45
Joris
Joris is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Hee jij was toch die ene die met mij op Flora en Fauna die Jehova-Vegetariers aanpakten?
ff offtopic hoor:

Je zit hier op mystiek. Je bent op een andere manier bezig dan anderen en krijgt hier vast wel regelmatig kritiek op. (Quote: "eens kijken hoe de ongelovige hier tegenaankijken" << je weet dus dat er mensen zijn die dit niet geloven). Wij zeiken jou toch ook niet af, want dat is wat je gedaan hebt met die mensen. Zij hebben toch ook een bepaald geloof? net zoals jou, dat moet je respecteren, zoals wij ook jou geloof respecteren.

ff weer ontopic:

nog steeds geen reply van die gast die dat telekinese kon... terwijl hij toch echt bijna elke dag hier zat.

zou hij:
[list=a][*]Door aliens ontvoerd zijn?[*]zichzelf hebben weg getelekiniseerd?[*]zichzelf niet voor lul willen zetten en gewoon zijn vertrokken?[*]hier op het forum zitten onder een andere naam?[/list=a]

Sorry hoor, maar als je iets zegt moet je het ook kunnen bewijzen, Ik ben dan misschien een beetje zweverig, maar ik sta toch wel met de volle 100% met mijn hersenen op de grond (ja, ik weet dat de echte uitdrukking anders is, ik hebbem aangepast).

~
Oud 11-07-2002, 17:18
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
Joris-Den-2e schreef:

ff offtopic hoor:

Je zit hier op mystiek. Je bent op een andere manier bezig dan anderen en krijgt hier vast wel regelmatig kritiek op. (Quote: "eens kijken hoe de ongelovige hier tegenaankijken" << je weet dus dat er mensen zijn die dit niet geloven). Wij zeiken jou toch ook niet af, want dat is wat je gedaan hebt met die mensen. Zij hebben toch ook een bepaald geloof? net zoals jou, dat moet je respecteren, zoals wij ook jou geloof respecteren.

ff weer ontopic:

nog steeds geen reply van die gast die dat telekinese kon... terwijl hij toch echt bijna elke dag hier zat.

zou hij:
[list=a][*]Door aliens ontvoerd zijn?[*]zichzelf hebben weg getelekiniseerd?[*]zichzelf niet voor lul willen zetten en gewoon zijn vertrokken?[*]hier op het forum zitten onder een andere naam?[/list=a]

Sorry hoor, maar als je iets zegt moet je het ook kunnen bewijzen, Ik ben dan misschien een beetje zweverig, maar ik sta toch wel met de volle 100% met mijn hersenen op de grond (ja, ik weet dat de echte uitdrukking anders is, ik hebbem aangepast).

~
Rustig aan maar, ik zit al best lang en ik weet dat er mensen zijn die ongelovig zijn. Nou is er eindelijk iemand die iets kan, mag ik dan niet trots zijn? Ik mag gerust zeggen van: kijken hoe die ongelovige er tegen aankijken. Eindelijk dat het lukt, dan mogen ik en andere die wel geloven daar best mee blij zijn. Dat jij het verkeerd oppakt kan ik niks aan doen. En KiPracticier kan dat best als hij dat zegt, je drijft nu toch ook zelf de spot (is heus niet erg, er word al heel lang met ons gelovige de spot gedreven)? Dus wat ik niet mag van jou, moet je zelf ook niet doen.
Oud 11-07-2002, 21:36
KiPracticer
KiPracticer is offline
Hier is ik weer *buigt om gejuich in ontvangst te nemen*
Omdat jullie me allemaal zo gemist hebben, zal ik maar es beginnen met een stel replies op jullie posts:

Citaat:
rofl als ik genoeg wiet rook dan kan ik het ook laten bewegen of beweeg ik dan? totale nonsens natuurlijk :/ jullie kijken te veel DragonBall Z
*telt tot 10* Kijk, als je me niet gelooft, so be it, maar bedenk dan wel dat je én de realiteit én de wetenschap niet gelooft..... TK is wel degelijk mogelijk en ik ben het bewijs ervan *ego rise*

Citaat:
Lijkt me wel gaaf om te kunnen, maar ga je nou nog verderoefenen? Want het is toch veel leuker als je zomaar een stoel ofzo meteen kan verplaatsen dan dat je eerst moet mediteren en daarna binnen een half uur iets 'vrij simpels' kan verplaatsen (een psiwheel lijkt me simpel vergeleken met een kast ofzo verplaatsen).
Tuurlijk ga ik verder oefenen, het heeft alleen tijd nodig, ik wil eerst het psiwheel helemaal onder controle hebben, en dan ga ik verder, ws met een potlood (potlood neerleggen en proberen te laten rollen/schuiven). Ik ga iig door tot ik niet meer verder kan.

Citaat:
Zou je het kunnen opnemen met je webcam? Niet dat ik je niet geloof...het is eigenlijk naïef om UIT TE SLUITEN dat er andere dingen zouden zijn naast materie...
Ik zal es voor je kijken, als ik iets heb opgenomen en het op het web staat, krijgen jullie dat natuurlijk te horen.

Citaat:

zou hij:

Door aliens ontvoerd zijn?

zichzelf hebben weg getelekiniseerd?

zichzelf niet voor lul willen zetten en gewoon zijn vertrokken?

hier op het forum zitten onder een andere naam?
1) niet door aliens ontvoerd, voor zover ik weet.....
2) ten eerste heet dat teleportatie, en ten tweede kost kan ik dat niet
3) In de ogen van niet gelovers zet ik mezelf altijd voor lul...
4) Nope, still here

Zo, dat was dat,nu ffies mn eigen verhaal.
Ik wordt steeds beter in TK, kan nu de snelheid en de richting van het psiwheel steeds beter bepalen, en begin er ook langzamerhand achter te komen hoe het nou zo'n beetje in elkaar steekt:
Het heeft te maken met de richting en sterkte van de energie. Je kan de energie ook magnetisch maken, dat werkt op de een of andere manier ook (ja ik weet het, papier is niet magnetisch aan te trekken). Met 'magnetisch' bedoel ik dan ook de polariteit/frequentie (wat het ook moge zijn) van je energie zo aan te passen dat het een voorwerp aantrekt/afstoot, vandaar de naam magnetisch.

En mensen, als je 'ons' niet gelooft, ok, maar laat ons dan lekker 'in ons eigen wereldje' wat boeit het jullie dat wij een stel gekken zijn die in de meest maffe dingen geloven (het verbaast me eigenlijk dat er hier nog geen idioot is die claimt een super saiyin (spellcheck) te zijn)
Oud 11-07-2002, 21:52
erhen
erhen is offline
Citaat:
KiPracticer schreef:
*telt tot 10* Kijk, als je me niet gelooft, so be it, maar bedenk dan wel dat je én de realiteit én de wetenschap niet gelooft..... TK is wel degelijk mogelijk en ik ben het bewijs ervan *ego rise*
Het is ook al wetenschappelijk bewezen d8 ik, weet zo even geen onderzoek (url)...

Citaat:
Ik zal es voor je kijken, als ik iets heb opgenomen en het op het web staat, krijgen jullie dat natuurlijk te horen.
Als je webruimte nodig heb... zeg het maar, i'll be happy to provide (en je weet geloof ik wel waarom)

Citaat:
Zo, dat was dat,nu ffies mn eigen verhaal.
Ik wordt steeds beter in TK, kan nu de snelheid en de richting van het psiwheel steeds beter bepalen, en begin er ook langzamerhand achter te komen hoe het nou zo'n beetje in elkaar steekt:
Het heeft te maken met de richting en sterkte van de energie. Je kan de energie ook magnetisch maken, dat werkt op de een of andere manier ook (ja ik weet het, papier is niet magnetisch aan te trekken). Met 'magnetisch' bedoel ik dan ook de polariteit/frequentie (wat het ook moge zijn) van je energie zo aan te passen dat het een voorwerp aantrekt/afstoot, vandaar de naam magnetisch.
Hoe visualiseer je het je ?
ik bedoel, omschrijf het eens...

Citaat:
En mensen, als je 'ons' niet gelooft, ok, maar laat ons dan lekker 'in ons eigen wereldje' wat boeit het jullie dat wij een stel gekken zijn die in de meest maffe dingen geloven (het verbaast me eigenlijk dat er hier nog geen idioot is die claimt een super saiyin (spellcheck) te zijn)
LOL @ dat soort mensen eigenlijk, maar nog steeds NOFI...
Oud 11-07-2002, 21:58
KiPracticer
KiPracticer is offline
Visualiseer dat de energie die uit je handen gaat een bepaalde richting krijgt, en zeg maar het papiertje 'meepakt'
Oud 11-07-2002, 22:07
KiPracticer
KiPracticer is offline
Btw mensen psipog is terug, dit is het befaamde TK artikel (mét do it yourself psiwheel instructies): http://www.psipog.net/show.php?id=14
Oud 11-07-2002, 23:32
Joris
Joris is offline
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Rustig aan maar, ik zit al best lang en ik weet dat er mensen zijn die ongelovig zijn. Nou is er eindelijk iemand die iets kan, mag ik dan niet trots zijn? Ik mag gerust zeggen van: kijken hoe die ongelovige er tegen aankijken. Eindelijk dat het lukt, dan mogen ik en andere die wel geloven daar best mee blij zijn. Dat jij het verkeerd oppakt kan ik niks aan doen. En KiPracticier kan dat best als hij dat zegt, je drijft nu toch ook zelf de spot (is heus niet erg, er word al heel lang met ons gelovige de spot gedreven)? Dus wat ik niet mag van jou, moet je zelf ook niet doen.
ik ben niet ongelovig in energie theorieen. Mijn hele filosofie is er zowat op gebasseerd, dus dat zou onzin zijn. Ik had het alleen over KiPracticer, ik vond het vreemd, dat, als er plotseling om bewijs wordt gevraagd, er dan opeens geen antwoord meer komt.. zou niemand dat niet vreemd vinden? Dan begin ik toch echt na te denken... zoals iedereen weet kun je niet iedereen op hun woord geloven. Ik wist dat ik fout zat door dat te posten, daarom ook het overbekende * sorry * in de post.

Ik vond het vreemd, meerdere zullen het met mij eens zijn. Dit betekent niet nu KiPrac. heeft gereplied dat ik alles zomaar geloof ineens. Ik zou best wel eens een stukje bewijs daarvan willen zien (webcam tada), met natuurlijk een onafhankelijk iemand daarbij. maar goed, das natuurlijk weer lastig te realiseren. Ik sta open voor heel veel dingen, maar dan moet het ook wel op een bepaalde manier te bewijzen zijn, het moet een bepaalde ondergrond hebben.

~
Oud 12-07-2002, 12:52
*Night wish*
*Night wish* is offline
heejzz peepz
ik ben al wel ff bezig mee telekinesse enzo alleen ik kan men aand8 er steeds nie bijhoude
maar in ieder geval hebk gehoord da je moet begine meej een openstaande deur en die moet je laten proberen te bewege...
suc6 dermeej
toedelss -xx- ellen

,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_ surrounded by evil _)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
Oud 12-07-2002, 12:54
Verwijderd
Citaat:
*Night wish* schreef:

ik ben al wel ff bezig mee telekinesse enzo alleen ik kan men aand8 er steeds nie bijhoude
tip: Probeer het vanuit een diepe meditatie
Oud 12-07-2002, 19:27
Digger3
Digger3 is offline
Citaat:
Joris-Den-2e schreef:

ik ben niet ongelovig in energie theorieen. Mijn hele filosofie is er zowat op gebasseerd, dus dat zou onzin zijn. Ik had het alleen over KiPracticer, ik vond het vreemd, dat, als er plotseling om bewijs wordt gevraagd, er dan opeens geen antwoord meer komt.. zou niemand dat niet vreemd vinden? Dan begin ik toch echt na te denken... zoals iedereen weet kun je niet iedereen op hun woord geloven. Ik wist dat ik fout zat door dat te posten, daarom ook het overbekende * sorry * in de post.

Ik vond het vreemd, meerdere zullen het met mij eens zijn. Dit betekent niet nu KiPrac. heeft gereplied dat ik alles zomaar geloof ineens. Ik zou best wel eens een stukje bewijs daarvan willen zien (webcam tada), met natuurlijk een onafhankelijk iemand daarbij. maar goed, das natuurlijk weer lastig te realiseren. Ik sta open voor heel veel dingen, maar dan moet het ook wel op een bepaalde manier te bewijzen zijn, het moet een bepaalde ondergrond hebben.

~
Ben het gewoon helemaal met je eens, maar of dat wat mensen doet overtuigen voor het wel leveren voor bewijs weet ik niet.
Oud 12-07-2002, 19:46
Joris
Joris is offline
Citaat:
Digger3 schreef:

Ben het gewoon helemaal met je eens, maar of dat wat mensen doet overtuigen voor het wel leveren voor bewijs weet ik niet.
Ik vind niet dat mensen erin MOETEN geloven, maar wel dat ze de kans moeten hebben om er in te kunnen geloven... zonder bewijzen is dat veel moeileijker.
Oud 12-07-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:

ja.

ik eet ze rauw.
Oud 13-07-2002, 00:39
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Joris-Den-2e schreef:

Kijk 'ns naar Star Wars of Dune ofzo Als het hem is gelukt enzo nou fijn voor hem laat 'm lekker in z'n waarde (of laat 'm lekker lullen als je denkt dat hij dat doet). Denk dat je beter in kunt gaan op de inhoud van een dergelijk bericht. Anders is het al gauw flamebait. Niet alles valt nou eenmaal (momenteel) te bewijzen.

Vraag er anders een notaris bij enzo (jij betaalt? ) , maakt hij ook kans in het Guiness book of records te komen

Ik zie btw momenteel niet zo direct het nut van telekinese. Hoewel, als je goochelaar wilt worden
Oud 14-07-2002, 19:08
KiPracticer
KiPracticer is offline
Citaat:
*Night wish* schreef:
heejzz peepz
maar in ieder geval hebk gehoord da je moet begine meej een openstaande deur en die moet je laten proberen te bewege...
suc6 dermeej
toedelss -xx- ellen

,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_ surrounded by evil _)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
Ik zou als ik jou was beginnen met een psiwheel (link staat in mn vorige post), dat is ff wat (maar een klein beetje hoor) lichter dan een deur.
Oud 14-07-2002, 20:19
Verwijderd
ik ben begonnen met leopard tanks vliegwaardig te maken
Advertentie

Regels voor berichten