Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2005, 17:42
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
En zo ja, is het daar leuk om te werken?
Hoeveel verdient het?
Vergoeden ze reiskosten?



...alvast bedankt!
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2005, 21:54
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
niet allemaal tegelijk graag
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 23:10
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
hoe groot schat je de kans dat een personeelslid van Drievliet hier op het forum zit, jouw topic leest binnen een uur of vijf en dan ook nog eens de moeite neemt om te antwoorden? Ik schat hem iig een stuk kleiner dan 0,01. Met andere woorden: heb een beetje geduld.

Ik werk zelfs trouwens niet bij Drievliet, maar ik heb bij Six Flags gewerkt. Dat zal wel ongeveer vergelijkbaar zijn, dus op jouw eerste vraag kan ik antwoord geven. Bij Six Flags werkte ik bij de attracties, wat dus inhield dat ik verantwoordelijk was voor de dagelijkse gang van zaken bij een attractie. Wat ik daarover kan zeggen is dat het werk an sich vrij saai is. Je doet namelijk constant hetzelfde: de bezoekers stappen in, jij controleert hun beugels, drukt op het knopje en het apparaat gaat werken. Wat het werk voor mij leuk maakte was vooral het team. Ik had daar gewoon erg leuke collega's. Neemt niet weg dat je wel regelmatig dagen hebt waarbij je werkelijk van pauze naar pauze leeft. Staat ook weer tegenover dat er dagen bij zijn dat je gewoon wel een ontzettend leuke werkdag hebt.

Over je andere vragen kan ik niet zo heel veel zeggen, maar waarom bel je Drievliet niet even?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 23:13
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 29-01-2005 @ 00:10 :
hoe groot schat je de kans dat een personeelslid van Drievliet hier op het forum zit, jouw topic leest binnen een uur of vijf en dan ook nog eens de moeite neemt om te antwoorden? Ik schat hem iig een stuk kleiner dan 0,01. Met andere woorden: heb een beetje geduld.
Psst, 1 dag en 5 uur
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 05:25
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Ik heb ook niet bij Drievliet gewerkt, en ook niet bij SixFlags, maar ik heb wel eens meegereden met de bus die et personeel rond SixFlags ophaalde (zodat ik een dagje six flags kon doen). Van wat ik in de bus hoorde was et loon verschrikkelijk laag. Ik weet niet of et vergelijkbaar is met drievliet, maar ik denk et zomaar wel. En ja, je zou ff moeten bellen gewoon misschien
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 08:10
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 29-01-2005 @ 00:13 :
Psst, 1 dag en 5 uur

ohja....
sorry..ik heb niets gezegd....

@AJMouse:
klopt, het loon is idd niet zo gek hoog, het zit iets boven het minimum..
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 10:36
pfano
Avatar van pfano
pfano is offline
okay dan,
jah, bel zou ook een mogelijkheid zijn, maar ik wou het ook van iemand zelf horen die er heeft gewerkt. Als die hier is tenminste...
__________________
Do the chickens have large talons?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.