Oud 11-01-2005, 15:48
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 11-01-2005 @ 02:01 :
ik zou brock echt niet willen terug zien...hij is zelf opgestapt en nadat ie weg was begon ie wwe en de fans af te kraken...en persoonlijk vond ik er niks aan als hij in de ring stond
Maar hij worstelt in Japan, hij zit daar nu al..en hijs verloofd met sabel

ik was NYR aan het downloaden, is ie op 99% wordt ie der afgehaald dus nu heb ik nog niets
waar download je dat?

ik heb hem inmiddels bekeken en hij bevalt me echt. Met name de elimination chamber match was zeer maar dan ook zeer spannend. Dit was weer een goede ppv van Raw in tijden.


we zitten precies op de helft: 250 posts
Advertentie
Oud 11-01-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 10-01-2005 @ 18:15 :
Ik ben ook erg benieuwd, ga hem denk volgende week kijken.

Please niet spoilen hier!!!!

En ik had ergens gelezen dat Brock weer terugwilde naar de WWE maar nu in Japan worstelt, misschien omdat de WWE hem negeert.
Ik twijfel een beetje, eerst vond ik het wel leuk dat hij misschien weer terugkomt maar aan de andere kant denk ik van been there.
Die laatste wrestlemania match van Brock vond ik wel dramatisch, tenminste vooral het publiek dan he.
Ik zal niets verklappen!

Die match was inderdaad zeer matig, terwijl dat een match was die ik heel graag wilde zien. Lesnar V Goldberg. Er gebeurde weinig en het was een trage match. En stone cold deed het ook niet echt leuk als referee. Het enige pluspunt aan die match was het blikje dat in het gezicht van stone cold geworpen werd. Daar moet ik tot op de dag van vandaag nog steeds om lachen.
Oud 11-01-2005, 20:28
Brigitte
Brigitte is offline
Jaa dit topic gaat de laatste tijd behoorlijk snel.

Ben nu ook wel erg benieuwd naar NYR, ik heb er zelfs over gedroomd vannacht. Das wel erg raar

Weet iemand van jullie waar je de ECW dvd kan vinden?
Ik hoorde namelijk dat hij pas over een paar maanden in de free ligt, en dat duurt nog wel erg lang.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 12-01-2005, 17:02
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 11-01-2005 @ 20:28 :
Jaa dit topic gaat de laatste tijd behoorlijk snel.

Ben nu ook wel erg benieuwd naar NYR, ik heb er zelfs over gedroomd vannacht. Das wel erg raar

Weet iemand van jullie waar je de ECW dvd kan vinden?
Ik hoorde namelijk dat hij pas over een paar maanden in de free ligt, en dat duurt nog wel erg lang.
Je bedoelt die ECW dvd over de opkomst en ondergang van ECW?

Je kan op internet proberen. Mischien is ie wel ergens downloadbaar.
Oud 12-01-2005, 17:11
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Damn nou doet die site waar ik het normaal af haal het ookal niet, hoop dat ie het morgen dan wel weer doet

Sinds wanneer is RVD geblesseerd, las het vandaag op een ander forum en nu ook Lita en Nick (eugene)....gaat lekker....
Oud 12-01-2005, 17:26
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 12-01-2005 @ 17:11 :
Damn nou doet die site waar ik het normaal af haal het ookal niet, hoop dat ie het morgen dan wel weer doet

Sinds wanneer is RVD geblesseerd, las het vandaag op een ander forum en nu ook Lita en Nick (eugene)....gaat lekker....
La Lita en Eugene was gebeurd op NYR


Als je wilt kan ik je wat sites pm-en waar je die dingen kunt downloaden.
Oud 13-01-2005, 12:04
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 12-01-2005 @ 17:02 :
Je bedoelt die ECW dvd over de opkomst en ondergang van ECW?

Je kan op internet proberen. Mischien is ie wel ergens downloadbaar.
Jaa die bedoel ik, downloaden kan idd ook wel alvast, en dan maar die maanden wachten tot we hem gewoon kunne kopen.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 13-01-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 13-01-2005 @ 12:04 :
Jaa die bedoel ik, downloaden kan idd ook wel alvast, en dan maar die maanden wachten tot we hem gewoon kunne kopen.
Ja, dan kan je hem toch beter downloaden. Paar maanden wachten is toch erg lang.
Oud 14-01-2005, 16:58
Brigitte
Brigitte is offline
Jeeeej ik ga dit weekend NYR kijken *blij*
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 15-01-2005, 21:35
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
ik ook kheb hem 2 keer op me comp staan ff kijken welke beter is
dat van eugene en lita op NYR wist ik, van eugene weet ik nog steeds niet echt wat er is gebeurd je ziet hem die move doen en opeens ligt ie op de gornd zijn knie vast te houden en dat van lita zag er echt lelijk uit
Oud 16-01-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 15-01-2005 @ 21:35 :
ik ook kheb hem 2 keer op me comp staan ff kijken welke beter is
dat van eugene en lita op NYR wist ik, van eugene weet ik nog steeds niet echt wat er is gebeurd je ziet hem die move doen en opeens ligt ie op de gornd zijn knie vast te houden en dat van lita zag er echt lelijk uit
Eugene heeft waarschijnlijk zijn knie verdraaid. Het bekende knie opslot geval.

Ja, Lita kwam echt vervelend terecht. daarvoor op Raw had ze bijna haar rug gebroken na een suicide dive. het zit haar ook niet mee.
Oud 17-01-2005, 02:03
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Neej ik vind het echt zo ... voor hoor eerst al die gebroken nek door zo'n stuntvrouw die niet kan opletten en nu haar knie, ligt ze er weer uit voor ongeveer 8 maanden..vraag me af wat de WWE nu gaat doen met de women's division aangezien we nu nog maar 3 diva's hebben die ook echt kunnen worstelen..
Oud 17-01-2005, 13:15
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 17-01-2005 @ 02:03 :
Neej ik vind het echt zo ... voor hoor eerst al die gebroken nek door zo'n stuntvrouw die niet kan opletten en nu haar knie, ligt ze er weer uit voor ongeveer 8 maanden..vraag me af wat de WWE nu gaat doen met de women's division aangezien we nu nog maar 3 diva's hebben die ook echt kunnen worstelen..
Ze zullen wel nieuwe diva's aan moeten nemen.
Oud 17-01-2005, 13:18
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 17-01-2005 @ 13:15 :
Ze zullen wel nieuwe diva's aan moeten nemen.
Hadden ze Gail Kim beter niet kunnen ontslaan, vond ik een van de betere diva's.

Al die nieuwe vrouwen op Smackdown en RAW vind ik trouwens echt onzin, what a waste of space zeg.

Enne heeft iedereen hier inmiddels NYR gezien? Dan hoef ik nix in een spoiler te zetten ?
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 17-01-2005, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 17-01-2005 @ 13:18 :
Hadden ze Gail Kim beter niet kunnen ontslaan, vond ik een van de betere diva's.

Al die nieuwe vrouwen op Smackdown en RAW vind ik trouwens echt onzin, what a waste of space zeg.

Enne heeft iedereen hier inmiddels NYR gezien? Dan hoef ik nix in een spoiler te zetten ?
Ja , ik heb NYR al gezien.

Er zijn veel diva's weg WWE. Die hadden ze niet moeten ontslaan. Zoals Jazz en Jaqueline. Ze Kunnen ook nog wel vrouwen bij TNA weghalen. Trinity bijvoorbeeld.
Oud 17-01-2005, 13:42
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
dat het nog bestaat!!!
word het nog uitgezonden ergens?? heb het al jaren niet meer gezien.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 17-01-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
deringmeester schreef op 17-01-2005 @ 13:42 :
dat het nog bestaat!!!
word het nog uitgezonden ergens?? heb het al jaren niet meer gezien.
Op satelliet wordt het uitgezonden.
Oud 19-01-2005, 23:59
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
of je kan sommige dingen downloaden, dvd's kan je in de winkel kopen en bij fame hadden ze laatst boeken op bol.com kan je cd's en boeken ervan kopen
Oud 20-01-2005, 16:45
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 19-01-2005 @ 23:59 :
of je kan sommige dingen downloaden, dvd's kan je in de winkel kopen en bij fame hadden ze laatst boeken op bol.com kan je cd's en boeken ervan kopen
dat kan ook.
Oud 20-01-2005, 17:48
Brigitte
Brigitte is offline
Welke boeken hebben jullie allemaal of hebben jullie gelezen?

Ik heb deze boeken gelezen

- The Rock
- Twee boeken van Foley
- Stone Cold
- Chyna
- Flair
- Stukje van Hogan
- Stukje van Kurt
- Jerry the King

M'n vriend heeft ook nog DDP maar die vind ik niet echt interessant, de boeken van Kurt en Hogan kon ik me ook niet echt toe zetten.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 21-01-2005, 01:12
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Ik heb net wwe unscripted binnen
en ik heb het boek van de hardys die van lita en die van edge en zodra ik weer eens geld heb ga ik er nog een paar van foley halen en misschien het boek broken harts over owen hart...maar ja ben nu zwaar blut dus dat duurt nog wel effentjes
Oud 21-01-2005, 14:13
Verwijderd
Ik heb geen enkel boek. Ik weet niet hoe er aan moet komen. In de bieb hebben ze ze niet.

(dat ze na al die klappen toch nog in staat zijn boeken te schrijven).
Oud 22-01-2005, 23:56
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
bij bol.com verkopen ze boeken een paar oude van Foley en the rock zijn nu vrij goedkoop en bij fame(.nl) in amsterdam verkochten ze laatst ook een aantal boeken..ik haal ze zelf bij bol vandaan de prijzen zijn niet verkeerd daar en verzendkosten zijn maar 1,95...als je bij fame via i-net bestelt ben je aan verzendkosten heel wat meer kwijt...op bol is het alleen afentoe lastig vinden, omdat sommige niet onder WWE staan en als je worstelen als zoekterm gebruikt vind ie heel veel boeken maar bijna nooit de goede
Oud 23-01-2005, 13:38
Verwijderd
Ik ben erachter gekomen dat EDTV sport op de hotbird ook TNA uitzendt. Alleen zijn het afleveringen van het begin van TNA. Maar toch leuk om te zien.
Oud 24-01-2005, 10:21
Brigitte
Brigitte is offline
M'n vriend en ik zijn zaterdag naar Amsterdam gegaan, natuurlijk langs de Fame.
We hebben nu Unscripted gekocht en de Hard Knocks dvd van Benoit, en een paar classic poppetjes Ted DiBiasi en Ric Flair.
(Maar die komen bij een ander winkeltje vandaan)
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 24-01-2005, 14:07
Verwijderd
TWC zendt nu TNA Impact! uit en ook de maandelijkse TNA ppv's. Gister was de aftrap met 5 aflvereingen impact achetr elkaar en daarna de PPV van decemeber. Ik heb de PPV bekeken en hij was erg leuk.
Oud 24-01-2005, 21:21
Aapie
Aapie is offline
Whii volgende week is er een show in Voorburg vriend van mij worstelt en heeft een wedstrijd volgende keer als er ook een show is mag ik ook mee doen hihi ( jaja en ben zelfs een meisje )
Oud 25-01-2005, 01:47
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Citaat:
Brigitte schreef op 24-01-2005 @ 10:21 :
M'n vriend en ik zijn zaterdag naar Amsterdam gegaan, natuurlijk langs de Fame.
We hebben nu Unscripted gekocht en de Hard Knocks dvd van Benoit, en een paar classic poppetjes Ted DiBiasi en Ric Flair.
(Maar die komen bij een ander winkeltje vandaan)
Unscripted is een zeer mooi boek vind ik, die foto's die er in staan zijn geweldig...zodra ik meer geld heb ga ik nog wat boeken kopen en dvd's...heb er nu nog 4 echte liggen die ik moet zien en een paar op de computer
Had je trouwens dat shawn micheals magazine al gevonden?? ik nog steeds nie, denk dat ik maar eens ga vragen of ze die nog krijgen
Oud 25-01-2005, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Aapie schreef op 24-01-2005 @ 21:21 :
Whii volgende week is er een show in Voorburg vriend van mij worstelt en heeft een wedstrijd volgende keer als er ook een show is mag ik ook mee doen hihi ( jaja en ben zelfs een meisje )
Ben je daar niet een beetje te jong voor? Wrestling is niet goed voor een jong lichaam als het jouwe.
Oud 25-01-2005, 22:54
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Voor boeken kan je het best terecht bij www.proxis.be ik heb daar zon beetje al mijn boeken vandaan

Ik heb de boeken van :

Mick Foley (Have a nice Day, supergeweldig boek!!!)

Mick Foley (Foley is Good, Ook supergeweldig)

Lita (Redelijk boek, soms langdraderig)

DDP (Leest vervelend omdat steeds 3 of meer mensen aan het woord zijn, verder een middelmatig boek)

The Rock (ik kwam niet verder dan de helft, absoluut geen aanrader)

Chyna (zelfde verhaal als het boek van Rock, erg vervelend te lezen)

Bobby Heenan (na mick's boeken de beste, echt erg leuk om te lezen, veel road story's)

Jerry Lawler (ook een aanrader, leuk geschreven ook)

Ric Flair (Net als Heenan, erg leuk om te lezen!! aanrader)

Broken Harts (Geschreven door de weduwe van Owen, triest om te lezen, je word er niet vrolijk van, maar voor de owen fans wel het lezen waard)

Dynamyte kid (ook een leuk boek, met veel verhalen over de harts, bulldog)

Moolah (leuk boek, niet geweldig, maar het lezen waard)

Sex, Lies and Headlocks (over het leven van Vince Mcmahon, niet slecht maar ook geen topper)




Ik wil de boeken van Hogan, Angle, Goldberg, Bradshaw, enz enz ook nog lezen. Iemand een aanrader welke naast de boeken die ik al noemde ook een topper is?
__________________
Will Your Smile Be True?

Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 22:57.
Oud 25-01-2005, 22:56
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-01-2005 @ 13:38 :
Ik ben erachter gekomen dat EDTV sport op de hotbird ook TNA uitzendt. Alleen zijn het afleveringen van het begin van TNA. Maar toch leuk om te zien.
Welken? de PPV's?

Ik mis ze nog van eps 2 t/m 28
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 26-01-2005, 15:05
Verwijderd
Citaat:
vampiro schreef op 25-01-2005 @ 22:56 :
Welken? de PPV's?

Ik mis ze nog van eps 2 t/m 28
Ja ik denk dat het de ppv,s zijn. Er is verder geen programmanaam als impact ofzo. Gewoon TNA.
Oud 26-01-2005, 16:37
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 26-01-2005 @ 15:05 :
Ja ik denk dat het de ppv,s zijn. Er is verder geen programmanaam als impact ofzo. Gewoon TNA.
Damn, kan je ze niet voor me opnemen ofzo ?
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 26-01-2005, 16:39
Verwijderd
Citaat:
vampiro schreef op 26-01-2005 @ 16:37 :
Damn, kan je ze niet voor me opnemen ofzo ?
Sorry, ik neem dat nooit op.

Maar kan je het zelf dan niet?
Oud 26-01-2005, 19:53
Brigitte
Brigitte is offline
Als ik het goed heb gelezen dan stond het boek van Stone Cold nog niet in je rijtje.
Ik heb die dus ook gelezen en vond hem erg leuk.

In het Unscripted boek staan echt zulke mooie foto's ook veel van Shawn.
Helaas heb ik dat magazine nog nergens gevonden, maar misschien staat het wel ergens op internet ofzo.

Ik zou eigenlijk ook naar die show in Voorburg gaan maar dat ging toch niet helemaal lukken.
De card kon me ook niet echt boeien, zou het wel weer leuk vinden om Oger en Fury te zien maar verder hmm.

@aapie: Wie is jouw vriend dan?
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 27-01-2005, 01:21
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 26-01-2005 @ 16:39 :
Sorry, ik neem dat nooit op.

Maar kan je het zelf dan niet?
Neeh ik heb geen wrestlingchannel. Ik download wel redelijk veel dat wel

Maar dat wrestling channel BLIJFT dat ook free tv ? en wat ben je ervoor nodig om te ontvangen?
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 27-01-2005, 13:22
Verwijderd
Citaat:
vampiro schreef op 27-01-2005 @ 01:21 :
Neeh ik heb geen wrestlingchannel. Ik download wel redelijk veel dat wel

Maar dat wrestling channel BLIJFT dat ook free tv ? en wat ben je ervoor nodig om te ontvangen?
Wrestlingchannel zendt TNA Impact! afleveringen en TNA Explosion afleveringen. uit van een maand oud+ ppv's. Op EDTV sport zenden ze de afleveringen van het begin uit.

Voor Zover ik weet blijven de twee kanalen van The wrestlingchannel vrij uitzenden.

Om die te kunnen ontvangen heb je een satellietontvanger+schotel en toebehoren nodig. Die zijn niet zo duur. Voor ongeveer 150 euro heb je al een complete set. Dan moet je wel bij Turkse satellietwinkels kijken. Die zijn wel goedkoop en ja kan nog altijd bij ze afdingen.
Oud 31-01-2005, 01:40
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
ik wilde dat we het gewoon konden ontvangen zonder moeilijk te moeten doen maar ja.... dat gaat niet
Royal Rumble was gister/ is vandaag weet de tijd daar niet...ben wel benieuwd of het de winnaar echt zo voorspelbaar is en of er nog verrassende dingen zijn gebeurt
Oud 31-01-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 31-01-2005 @ 01:40 :
ik wilde dat we het gewoon konden ontvangen zonder moeilijk te moeten doen maar ja.... dat gaat niet
Royal Rumble was gister/ is vandaag weet de tijd daar niet...ben wel benieuwd of het de winnaar echt zo voorspelbaar is en of er nog verrassende dingen zijn gebeurt
RR was beter dan ik had verwacht. Ik heb er van genoten. Ik zal verder niets zeggen over wat er allemaal gebeurd is i.v.m Spoilers. Kortom: kijk er zelf maar naar en kom erachter.
Oud 31-01-2005, 16:28
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 31-01-2005 @ 16:11 :
RR was beter dan ik had verwacht. Ik heb er van genoten. Ik zal verder niets zeggen over wat er allemaal gebeurd is i.v.m Spoilers. Kortom: kijk er zelf maar naar en kom erachter.
Tnx

Ik ben erg benieuwd, loop weer een beetje achter met alles, maar komende week ga ik weer ff de schade inhalen.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 31-01-2005, 17:17
Verwijderd
Die wrestlemania promo is wel leuk. "Run Eugene, Run!"
Oud 31-01-2005, 17:42
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 31-01-2005 @ 17:17 :
Die wrestlemania promo is wel leuk. "Run Eugene, Run!"
Ook nog niet gezien, al vond ik de Royal Rumble promo wel erg leuk, met die westside story taferelen.
Ik weet alleen van 1 iemand niet wie het is
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 31-01-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 31-01-2005 @ 17:42 :
Ook nog niet gezien, al vond ik de Royal Rumble promo wel erg leuk, met die westside story taferelen.
Ik weet alleen van 1 iemand niet wie het is
Er dook inderdaad iemand op bij de rumble van wie ik niet weet wie het is. Ene Simon Dean????
Oud 31-01-2005, 20:58
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 31-01-2005 @ 17:53 :
Er dook inderdaad iemand op bij de rumble van wie ik niet weet wie het is. Ene Simon Dean????
Hahah jaa dat is Nova van ECW, en hij heeft nu een of andere waardeloze gimmick als fitnesstrainer ofzoiets en hij scheldt allemaal dikke mensen uit blabla.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 01-02-2005, 00:37
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
Ik ben nu de royal rumble match aan het downloaden, moet de hele show nog ff vinden... maar hij lijkt me wel leuk...alleen jammer dat de winnaar van de rumble zo voorspelbaar was maar dat zal je altijd wel houden denk ik....
Oud 01-02-2005, 05:05
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ik heb net stukje van een gevecht gezien.. Hard jonge Zo'n Arabier met een theedoek op zn hoofd die stond te preken dat Amerika verkeerd bezig was.. Hoezo je brengt vooroordelen de wereld in.. Dus toen kwam dr een Amerikaan met zn Amerikaanse vlag op in zn legeruniform.. maar die gast was iets van 50.. dus die werd helemaal afgeragd omdat die Arabier vals speelde.. Dus toen kwam dr een jonge militair op.. en die roste die Arabier weer helemaal af.. en toen kwamen er 4 Arabieren tegelijk inclusief theedoek met em vechten.. (De vijand speelt altijd vals natuurlijk vals) En die Amerikaan die versloeg ze natuurlijk allemaal

Fuck the Arabs we don't care
Oud 01-02-2005, 13:13
Verwijderd
Citaat:
LitaGirl schreef op 01-02-2005 @ 00:37 :
Ik ben nu de royal rumble match aan het downloaden, moet de hele show nog ff vinden... maar hij lijkt me wel leuk...alleen jammer dat de winnaar van de rumble zo voorspelbaar was maar dat zal je altijd wel houden denk ik....
Aan de match was het niet echt te zien.
Oud 01-02-2005, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 01-02-2005 @ 05:05 :
Ik heb net stukje van een gevecht gezien.. Hard jonge Zo'n Arabier met een theedoek op zn hoofd die stond te preken dat Amerika verkeerd bezig was.. Hoezo je brengt vooroordelen de wereld in.. Dus toen kwam dr een Amerikaan met zn Amerikaanse vlag op in zn legeruniform.. maar die gast was iets van 50.. dus die werd helemaal afgeragd omdat die Arabier vals speelde.. Dus toen kwam dr een jonge militair op.. en die roste die Arabier weer helemaal af.. en toen kwamen er 4 Arabieren tegelijk inclusief theedoek met em vechten.. (De vijand speelt altijd vals natuurlijk vals) En die Amerikaan die versloeg ze natuurlijk allemaal

Fuck the Arabs we don't care
Arabs moeten altijd weer als bad guys afgeschilderd worden door die amerikanen.
Oud 03-02-2005, 03:38
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
LitaGirl schreef op 01-02-2005 @ 00:37 :
Ik ben nu de royal rumble match aan het downloaden, moet de hele show nog ff vinden... maar hij lijkt me wel leuk...alleen jammer dat de winnaar van de rumble zo voorspelbaar was maar dat zal je altijd wel houden denk ik....
Wel door de komst van internet.

In De goede oude WCW tijd zat ik elke vrijdag in spanning voor de tv zonder maar enig idee wat er zou gaan gebeuren Mooiste tijden waren dat...


Viel het jullie trouwens ook wel op dat Batista ook het grootste applaus kreeg van iedereen in de rumble? Toch knap voor zon relatieve rookie.
__________________
Will Your Smile Be True?
Oud 03-02-2005, 03:40
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 01-02-2005 @ 13:14 :
Arabs moeten altijd weer als bad guys afgeschilderd worden door die amerikanen.
mjah viel me al mee dat het nog zolang geduurd heeft.

Toen de oorlog daar net begon durfden ze het niet aan en kwamen ze met la resistance. Toch een verwijzing naar de oorlog maar niet TE direct.

Je kon er donder op zeggen dat zodra de oorlog "over" zou zijn dat ze er iets mee zouden gaan doen. Deden ze in de jaren 80 toch ook met Sgt. Slaughter en de Iron Sheik ?
__________________
Will Your Smile Be True?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd WWE wrestling #3
Rooster
200 28-05-2008 23:11
Vrije tijd WWE Wrestling #2
Verwijderd
501 08-01-2007 19:12
Vrije tijd WWE Worstel Legende - Rotterdam, 20 Maart - DCW Unbreakable
LWOLeN
0 07-03-2005 22:48
Vrije tijd nWo izz Back!!!
Verwijderd
10 06-12-2004 01:19
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.