26-03-2005, 06:07 | |
De laatste tijd hoor ik steeds vaker op racisme op internet. Nou ik ben eens gaan zoeken en me rot geschrokken. Mijn vragen zijn:
(1) Is dit allemaal serieus (in het algemeen) of gewoon ik-roep-maar-wat? (2) Als het serieus is, hoe is deze toename dan te verklaren? Maar nu, wat *JIJ* kan doen! Ga naar http://www.google.nl/advanced_search?hl=nl en kies bij DOMEIN 'alleen resultaten weergeven van de site of het domein'' ... en kies daar bijv. CU2.nl (www kun je weglaten). Zoek dat op racistische term. Helaas vind je veel sites. Meldt deze bij CU2: klik op MELD MISBRUIK (rechtsboven in het menu). Geef dan aan dat er op deze site sprake is van racistische uitingen en voeg eventueel een toelichting toe! Het werkt echt!!! Heb aantal profielen gemeld bij CU2 en die zijn nu niet meer actief. We kunnen wat doen! Als we allemaal beetje doen, maken we igg CU2 racisme-vrij! DOEN! PS: Om misbruik te melden moet je wel zelf inloggen! |
Advertentie | |
|
26-03-2005, 09:35 | ||||
lol ik zoek op de verkeerde woorden.
"geitenneuker" geeft 1 resultaat dat niet noemenswaardig is. "moslim" geeft tig sites aan van moslims "jood of joods" geeft tig sites van ajax of anti-ajaxsupporters aan of van Kerkradenaren die vragen of alles goed is ("alles jood?") "nazi" geeft erg veel anti-nazi sites Hendrix,.. je bent toch niet overactief geweest en heb alle racistische sites eruit weten te halen, he? Zelfs uit de google cache? Verder kwam ik dit ook nog tegen de onwetendheid: Citaat:
Citaat:
"Wanneer een Jood een baard laat groeien is hij gewoon zijn geloof aan het beoefenen, maar wanneer een Moslim dat doet... is hij een extremist.. ... " een mopje tussendoor: Citaat:
je vindt overigens ook andere sites: http://wij2hebbenadhd.cu2.nl/browse.php?id=3117603 http://www.cu2.nl/browse.php?id=2193598
26-03-2005, 10:49 | |||
Citaat:
Citaat:
26-03-2005, 12:17 | ||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Resultaten 1 - 10 van circa 10.800 van cu2.nl voor fuck. (0,20 seconden) |
26-03-2005, 12:41 | ||||||||||
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=
verder zoeken op Marokkanen: Citaat:
Citaat:
ooo de marokkanenmoppen. Zouden die de Belgenmoppen gaan verslaan? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
oooo deze: http://nimmie-25m.cu2.nl/browse.php?id=2601612 Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-03-2005 om 12:49. |
26-03-2005, 12:51 | |||
ik moest lachen om deze:
Citaat:
droog en deze snap ik niet: Citaat:
een groot aantal op de maan is een groot probleem (dat zou kunnen) alle Marokkanen op de maan lost dan opeens het probleem op dat is geen logische volgorde
26-03-2005, 12:53 | ||
Citaat:
26-03-2005, 12:58 | ||||||||
ow ja, dit viel te verwachten,..
je bent succesvoller als je Marrokanen typt in plaats van Marokkanen Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
26-03-2005, 12:59 | ||
Citaat:
maar als dat zo zou zijn dan is 100.000 marokkanen op de maan een kleiner probleem dan 1000 marokkanen en dat staat er niet
26-03-2005, 13:00 | ||||
omg
Citaat:
even verder kijken op die pagina: Citaat:
Citaat:
26-03-2005, 13:02 | ||
Citaat:
26-03-2005, 13:03 | ||
Citaat:
26-03-2005, 13:11 | ||
Citaat:
26-03-2005, 13:11 | ||
Citaat:
haha echt te droog gewoon
26-03-2005, 13:43 | |
Omdat ik zo keurig ben kende ik geen enkele van al deze moppen. Ik heb me liggen bescheuren, het is echt van het hoogste niveau Belgenmop.
Volgens mij is die humor het beste voorteken dat de vele bevolkingsgroepen die hier wonen best geintegreerd en geaccepteerd zijn, anders ga je er geen grappen over maken maar ben je echt boos. Hoe vaker de draak wordt gestoken met dit soort vooroordelen, hoe minder mensen het serieus nemen. Echte haat levert geen geplaag of gegrap op, maar bommen. |
26-03-2005, 13:55 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
26-03-2005, 14:00 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
De enige "oplossing" zou zijn om een censuur in te stellen. In China is een zeer strenge controle op internetchatrooms en forums. Het regime daar vreest dat de inwoners via Internet politiek afwijkende of ongewenste informatie verspreiden of lezen. Elk bericht gaat daar door een proces van filtering en censurering voordat het op Internet verschijnt. Kost wat, maar dan heb je ook wat! Gelukkig gaan we in Nederland veel vriendelijker om met de Internetgebruikers, de bewaarplicht voor providers is een leuk voorbeeld daarvan. |
26-03-2005, 14:36 | |
Ik weet niet, maar iedere keer als jij post heb ik het gevoel dat ik een schoolmeester of Amerikaanse dril-sergeant voor me heb.
Met je 'geschreeuw' in hoofdletters en je 'wij kunnen...', 'wij moeten...', 'wij zullen...' Dat bepaal ik zélf wel, ja! Meneer 'als-iedereen-op-dit-forum-doet-wat-ik-zeg-komt-er-vanzelf-wereldvrede'. |
26-03-2005, 14:52 | ||
Citaat:
* Een Marokkaan en Turk zitten in een auto, wie rijd er? * De politie. * Waarom zet een Marokkaan nooit zijn fiets op slot? * Het blijft toch in de familie. * Waarom heeft een Marokkaan een speedboot? * Om eerder bij het brood te zijn dan de eendjes. * Waarom heeft een Marokkaan een shotgun? * Voor het geval dat de eendjes toch eerder bij het brood zijn. *ROFL |
26-03-2005, 14:57 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 15:56 | |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) - II hhendrikxx | 102 | 27-03-2005 01:49 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 21:34 | |
Beleidszaken |
Censuur op Scholieren.com? Enlightenment | 120 | 12-08-2004 15:56 | |
integratie van de Marokkanen batisimon | 134 | 07-12-2002 17:34 | |
plannen minister Nawijn NN | 251 | 13-09-2002 15:15 |