Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2005, 17:36
Verwijderd
Alleen warlocks zijn gewoon vooral gewoon verschrikkelijk slap en nutteloos.

Het enige waar ze goed voor zijn is die soul storage en die underwater breathing, verder zijn op onze servers maar weinig goede guilds die een warlock bezitten.
Advertentie
Oud 24-03-2005, 22:01
aim
aim is offline
Citaat:
Reverend schreef op 24-03-2005 @ 18:36 :

Het enige waar ze goed voor zijn is die soul storage en die underwater breathing, verder zijn op onze servers maar weinig goede guilds die een warlock bezitten.
Inderdaad zeg.

Je hebt echt helemaal niks aan blood pact ofzo, ong. 50 sta per char erbij is natuurlijk niks.

En dan nog zoon nutteloze minion die adds kan tanken.

En de AOE hellfire is natuurlijk ook waardeloos.
Oud 24-03-2005, 22:51
Verwijderd
50 stamina is leuk, maar meer ook niet. Met goede crowd control heb je die pet niet nodig (die ook nog eens te maken heeft met crappy pathing wat voor problemen kan zorgen) en voor de damage neem je een extra mage. Nee, warlocks zijn inderdaad niet nodig.
Oud 25-03-2005, 15:04
Verwijderd
alhoewel fear dan wel weer lollig is
Oud 25-03-2005, 15:12
Lorelei
Lorelei is offline
Ach, ik vind warlocks gewoon leuk. Jullie zullen vast wel gelijk hebben dat het nou niet de meest toevoegende class is. Maar warlocks hebben wel een aantal leuke dingen. Summoning bijv. en fear inderdaad. Gewoon.. fun.
Oud 25-03-2005, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 25-03-2005 @ 16:04 :
alhoewel fear dan wel weer lollig is
kies dan priests ^^
Oud 25-03-2005, 16:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-03-2005 @ 17:05 :
kies dan priests ^^
Maar die kunnen niet summonen toch?
Oud 25-03-2005, 19:09
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Reverend schreef op 24-03-2005 @ 18:36 :

De Dots die ze hebben zijn soms wel erg handig
Oud 26-03-2005, 10:43
aim
aim is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 24-03-2005 @ 23:51 :
50 stamina is leuk, maar meer ook niet. Met goede crowd control heb je die pet niet nodig (die ook nog eens te maken heeft met crappy pathing wat voor problemen kan zorgen) en voor de damage neem je een extra mage. Nee, warlocks zijn inderdaad niet nodig.
Soulstone is inderdaad niet nodig in een instance zoals UBRS of MC ofzo
Oud 26-03-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Lyx schreef op 25-03-2005 @ 20:09 :
De Dots die ze hebben zijn soms wel erg handig
Precies.

Hetgeen wat een warlock is is een gelegenheidschar. In zeldzame gevallen kan je ze heel goed gebruiken, anders zijn ze zo goed als nutteloos.

Citaat:
Maar die kunnen niet summonen toch?
dat ontken ik nergens.
Oud 26-03-2005, 14:01
Verwijderd
Citaat:
aim schreef op 26-03-2005 @ 11:43 :
Soulstone is inderdaad niet nodig in een instance zoals UBRS of MC ofzo
Een class voor 1 dingetje in een groep doen is nutteloos, kan je beter een corpserun riskeren en een class in de groep doen die meerdere nuttige dingen kan verrichten.
Oud 28-03-2005, 01:00
Daboman
Daboman is offline
naah, heb een warlock gespeeld tot lvl 20. En ik vind dat een warlock best iets kan toevoegen aan een groep Het is een goede beschermer tegen groep wipeout in instances. Hij heeft pets. Dat mag dan wel niet altijd nodig zijn, maar dat wil niet per definitie zeggen dat een pet niet handig kan zijn. En verder is het gewoon een hele leuke class om te spelen
Oud 28-03-2005, 10:41
Verwijderd
Ik wil ook niet zeggen dat een warlock slecht of niet leuk is. Ik voorzie alleen het ontstaan van "opted groups" die de standaard gaan worden, vooral op pvp server, waarin geen ruimte is voor warlocks. Maargoed, hopelijk wordt WoW geen tweede DAoC waarin alleen bepaalde classes en skillssets goed zijn en de rest wordt afgedaan als nutteloos.
Oud 28-03-2005, 14:58
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 28-03-2005 @ 11:41 :
Ik wil ook niet zeggen dat een warlock slecht of niet leuk is. Ik voorzie alleen het ontstaan van "opted groups" die de standaard gaan worden, vooral op pvp server, waarin geen ruimte is voor warlocks. Maargoed, hopelijk wordt WoW geen tweede DAoC waarin alleen bepaalde classes en skillssets goed zijn en de rest wordt afgedaan als nutteloos.
Nee, want als dat zo is worden de 'te sterke' dingen gewoon zo zwaar generfed dat die weer nutteloos worden. Leer mij blizzard kennen. Die blijven net zo lang nerfen (en dingen sterker maken bij zwakke classes) tot er bijna perfectie ontstaat. (balans tussen alle classes)

Alleen omdat WoW pas in de beginfase zit zullen nu nog de grootste verschillen en exploits aanwezig zijn. Ik wil het over een halfjaar/jaar wel eens zien

(er is zelfs weer een nieuwe patch voor starcraft omdat er blijkbaar dingen niet helemaal 100% waren....)

Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 15:04.
Oud 28-03-2005, 15:29
Verwijderd
Mja, mythic had ook nogal een handje van nerfen en boosten, vandaar dat ik nu nogal huiverig erover ben. Maargoed, hopelijk kan Blizzard het beter.
Oud 28-03-2005, 16:22
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Ik wil gvd gewoon een level 60 houthakker worden als het even kan

Oud 28-03-2005, 16:22
aim
aim is offline
gister level 60 geworden

joepie
Oud 28-03-2005, 18:14
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 28-03-2005 @ 16:29 :
Mja, mythic had ook nogal een handje van nerfen en boosten, vandaar dat ik nu nogal huiverig erover ben. Maargoed, hopelijk kan Blizzard het beter.
Lijkt me vrij DUH dat blizzard het beter kan
(Alhoewel, ik denk dat toch een paar klassen zullen ondersneeuwen omdat ze te 'underpowered' zijn. Zie de necromancer in Diablo2. IPV hem op te pompen hebben ze andere chars steeds maar generfed en generfed. Ben bang dat dat met de zwakste classes van nu bij WoW ook een beetje zal gaan gebeuren)
Oud 28-03-2005, 18:46
Verwijderd
Dat bedoel ik inderdaad. Niet 1 class iets sterker maken, maar 10 classes nerfen.

Maargoed, zoveel vertrouwen in blizzard heb ik ook niet meer. WoW is voor mij echt een aanfluiting geworden. Ik volg het nog wel in de hoop dat het leuk gaat worden, maar ik reken er niet op.
Oud 28-03-2005, 22:35
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 28-03-2005 @ 19:46 :
Dat bedoel ik inderdaad. Niet 1 class iets sterker maken, maar 10 classes nerfen.

Maargoed, zoveel vertrouwen in blizzard heb ik ook niet meer. WoW is voor mij echt een aanfluiting geworden. Ik volg het nog wel in de hoop dat het leuk gaat worden, maar ik reken er niet op.
Ach, we zien wel. Iedere MMORPG in beginfase kent kinderziektes. Ik wil het eigenlijk wel eens zien over een jaar.
(plus het gaat hier nog altijd over Blizzard. Warcraft, Starcraft, Diablo.... ze hebben echt geweldige games gemaakt en weten echt wel hoe het moet. Ik denk niet dat ze zomaar onderuit zullen gaan aan een spel)
Oud 28-03-2005, 23:20
Verwijderd
Oh, het spel zal (en is) ook een daverend succes worden, daar twijfel ik niet aan, genoeg blizzard fanboys die daar wel voor zorgen . Tis alleen dat het voor mij meer van hetzelfde is na 3 jaar daoc, alleen slechtere pvp en andere wereld. Ik wacht op iets nieuws, wat de mmorpg genre een stap hoger zal zetten. Maar dat zal denk nog wel even duren.
Oud 29-03-2005, 08:58
Verwijderd
Ben ik de enige die echt een veeel hogere ping en veel meer disconnects krijgt na de patch?
Oud 29-03-2005, 08:59
Verwijderd
ik vind wow nog steeds briljant... hoezo aanfluiting
Oud 29-03-2005, 09:00
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 29-03-2005 @ 09:58 :
Ben ik de enige die echt een veeel hogere ping en veel meer disconnects krijgt na de patch?
nee, dr zijn veel klachten geweest na de patch. sommige zogenaamde fixes hebben het alleen maar erger gemaakt

komt wel weer goed.
Oud 29-03-2005, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Dr. Aep schreef op 29-03-2005 @ 09:59 :
ik vind wow nog steeds briljant... hoezo aanfluiting
Inderdaad.

EN:

Citaat:
The patch released last Tuesday contained many new features, content, and improvements to World of Warcraft. However, the new patch also contained a few small bugs which caused interruptions in play time for some users. These bugs were quickly identified, and most of them were hotfixed last week. We plan on implementing fixes for the remaining bugs in tomorrow's maintenance.
Our team continues to work hard to provide our players with the best play experience possible, and we realize that extended, unscheduled downtime is frustrating. Therefore, all World of Warcraft players will receive a two-day time extension for the downtime caused by last week's patch. This extension will be added to players' accounts early this week. We apologize for any inconvenience, and we once again wish you all good luck in your adventures in Azeroth!
Booya~!
Oud 29-03-2005, 09:24
Verwijderd
't Is wel kut dat die maintenance altijd op vrijdagochtend is
Oud 29-03-2005, 10:00
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
Blackwater_park schreef op 29-03-2005 @ 00:20 :
Oh, het spel zal (en is) ook een daverend succes worden, daar twijfel ik niet aan, genoeg blizzard fanboys die daar wel voor zorgen . Tis alleen dat het voor mij meer van hetzelfde is na 3 jaar daoc, alleen slechtere pvp en andere wereld. Ik wacht op iets nieuws, wat de mmorpg genre een stap hoger zal zetten. Maar dat zal denk nog wel even duren.
Er is zo'n online game waarin je echt geld kan uitgeven etc.
Maybe iets voor de diehards zoals jij
Oud 29-03-2005, 10:42
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
eXo schreef op 29-03-2005 @ 10:24 :
't Is wel kut dat die maintenance altijd op vrijdagochtend is
Waarom, op dat tijdstip lig ik toch nog te meuren
Oud 29-03-2005, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 29-03-2005 @ 11:00 :
Er is zo'n online game waarin je echt geld kan uitgeven etc.
Maybe iets voor de diehards zoals jij
Ik ben student ja, ik heb geen geld daarvoor.
Oud 29-03-2005, 16:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
eXo schreef op 29-03-2005 @ 09:58 :
Ik had wel een veeeel hogere ping. Maar ik heb het een en ander veranderd in de settings en toen was het weer zo als het was. Ik weet niet of het aan de patch lag, of aan het feit dat ik vlak voor de patch internet problemen had gehad. Maar settings veranderen hielp (opeens stond iets in de video options op "high".. terug naar low gezet en een vinkje uitgezet).
Oud 29-03-2005, 17:56
Verwijderd
Ik heb veel lagere ms sinds de patch
Oud 29-03-2005, 23:10
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
Blackwater_park schreef op 29-03-2005 @ 15:08 :
Ik ben student ja, ik heb geen geld daarvoor.
Oud 30-03-2005, 10:58
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Zijn die gamecards nou al eens te koop? Want daar zit ook weinig gang in...
Oud 30-03-2005, 12:28
Verwijderd
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 30-03-2005 @ 11:58 :
Zijn die gamecards nou al eens te koop? Want daar zit ook weinig gang in...
Ze waren er wel, maar veels te weinig en dus in no-time uitverkocht. Zal ook wel zo blijven zolang Europa zo'n creditcard angst blijft houden.
Oud 30-03-2005, 21:22
Lorelei
Lorelei is offline
Volgens mij is/komt er een nieuwe lading. Als die er nog niet is, komt die wel binnenkort. Toch?
Oud 30-03-2005, 21:33
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
grl schreef op 30-03-2005 @ 22:22 :
Volgens mij is/komt er een nieuwe lading. Als die er nog niet is, komt die wel binnenkort. Toch?
Tegen die tijd hoop ik een CC te hebben
Oud 31-03-2005, 01:53
Paperz
Paperz is offline
op visite bij thrall (solo, lvl 46 hunter, vorige week)

Oud 31-03-2005, 01:55
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Paperz schreef op 31-03-2005 @ 02:53 :
op visite bij thrall (solo, lvl 46 hunter, vorige week)

[afbeelding]

[afbeelding]
Oud 31-03-2005, 17:13
Dj Smile
Dj Smile is offline
Ik gaf de "tip van de maand" in PCGP nummer 108 !!!

"World of Warcraft tips"

Door: Remco Gerritsen

HAHAHAHHA !!! Ik won Larry !!! (maar eigenlijk deed ik mee voor: shadow ops: Red Mercury )
Oud 31-03-2005, 17:41
Onorthodox
Onorthodox is offline
Citaat:
Dj Smile schreef op 31-03-2005 @ 18:13 :
Ik gaf de "tip van de maand" in PCGP nummer 108 !!!

"World of Warcraft tips"

Door: Remco Gerritsen

HAHAHAHHA !!! Ik won Larry !!! (maar eigenlijk deed ik mee voor: shadow ops: Red Mercury )
En wat was de tip?
Oud 31-03-2005, 19:49
Dj Smile
Dj Smile is offline
Citaat:
Onorthodox schreef op 31-03-2005 @ 18:41 :
En wat was de tip?
Makkelijk Warloc kilz

niet echt een "cheat" maar ik vond dat het erg makkelijk is om monsters te vermoorden met een warlock bij het gebruiken van “immolation”, “curse of agony” “corruption” en ander schade brengende “spells”die langer door blijven werken. De monsters rennen weg en sterven dan langzaam.
Vluchten van “land battles”

Als je vecht tegen een “land creature” bijvoorbeeld: wolven beren NPC’s. En je bent in de buurt van diep water. Dan duik je erin en dan wacht je even tot je weer health hebt, gebruik heal spells. Het “land creature”zal aan de kust blijven. Dit werkt natuurlijk niet bij “water creatures”., bijvoorbeeld: Murlocs of krokodillen (crocs)

Makkelijk geld

De beste plaats die ik tot nog toe heb gevonden om veel geld te krijgen is Thelgen Rock Wetlands: volg de weg van Menethil Harbor ten oosten en ga richting Dun Algaz. Het is aan de westerse zijde van de weg voor je echt Dun Algaz raakt. De spinnen die je tegenkomt zijn goed te verslaan (lvl 22-23). Er zijn er legioenen van hun ras, in de grot en buiten de grot. En als je ze verslaat dan laten ze dingen vallen die je voor best wel wat geld kunt verkopen. Hieronder volgt de lijst.

<NAAM> <GROTE> <VERKOOP PRIJS>
Gooey Spider Leg 10 1s 20c
Spider Ichor 10 1s 60c
Crisp Spider Leg 10 5s
Fist Sized Spinneret 10 5s 60c
Large Venom Sack 05 9s 25c
Spider Palp 05 16s 55c
Spider Silk 10 38s 70c

Als je van alles 1 had zou je 77s 90c hebben.
Het duurt even voordat je echt veel geld hebt, maar met geduld kom je er wel
5 stappen om een “guild” van jou te maken.
Vind een “Guildmaster” (NPC) in een van de hoofdsteden.
Krijg een ”Guild Charter” van de “Guildmaster” voor 10 silver.
9 andere spellers moeten de “Guild Charter” tekenen.
Geef de “Guild Charter” aan een willekeurige “Guildmaster”.
En je hebt een “guild”
Vind makkelijk koper

In het Elwynn Forest gebied (het gebied waar de “humans” beginnen). Daar is een gebied tussen de “triangle of paths”, eentje leid er naar Northshire, en een naar Stormwind, ga erin tussen de Bergen, maar ga er niet op. Het koper spawnt hier dikwijls.

En toen gaf ik de tip van de maand
Oud 31-03-2005, 21:21
Verwijderd
omg cpl pro skillz
Oud 01-04-2005, 11:58
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
aim schreef op 28-03-2005 @ 17:22 :
gister level 60 geworden

joepie
lol aimpje
ik was op euro nog eerder lvl 60 dan je
maarja je had alts geloof ik
Oud 01-04-2005, 12:24
'EliteZeehond'
'EliteZeehond' is offline
Citaat:
Dj Smile schreef op 31-03-2005 @ 20:49 :

En toen gaf ik de tip van de maand
wow vet man... heb je ook een tip voor mij hoe ik als Level 60 Paladin snel veel gold kan farmen?? ik hang meestal rond op Sorrow Hill in WPL of Jadefire run in Felwood maar zijn er betere plaatsen??? vertel het me !
Oud 01-04-2005, 17:46
waaromniet?
waaromniet? is offline
terras > WoW

overigens.
Oud 01-04-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef op 01-04-2005 @ 18:46 :
terras > WoW
Je hoeft heus niet te benadrukken dat je ook een sociaal leven hebt hoor.
Oud 01-04-2005, 18:57
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 01-04-2005 @ 19:53 :
Je hoeft heus niet te benadrukken dat je ook een sociaal leven hebt hoor.
Doe ik ook niet, want ik zit nu al weer achter WoW in windowed mode
Oud 01-04-2005, 20:19
Dj Smile
Dj Smile is offline
Citaat:
'EliteZeehond' schreef op 01-04-2005 @ 13:24 :
wow vet man... heb je ook een tip voor mij hoe ik als Level 60 Paladin snel veel gold kan farmen?? ik hang meestal rond op Sorrow Hill in WPL of Jadefire run in Felwood maar zijn er betere plaatsen??? vertel het me !
K zal ff voor je gaan kijken...
Nog niet gevonden, maar ik vind zelf al sinds dat ik begon met gamen handige tips uit enz.

Dus ff geduld, misschien vind ik wat
Oud 01-04-2005, 20:20
Dj Smile
Dj Smile is offline
Citaat:
waaromniet? schreef op 01-04-2005 @ 18:46 :
terras > WoW
overigens.
Cker

Lekker met de laptop in de zon in de tuin...

En dan... Ja jeweetwel

World Of Warcraft
Oud 02-04-2005, 14:23
Envy
Envy is offline
Citaat:
Dj Smile schreef op 01-04-2005 @ 21:19 :
maar ik vind zelf al sinds dat ik begon met gamen handige tips uit enz.
aarrggghhh

Regels voor berichten