Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Wedstrijd-poll: thema kleur
1 1 2.22%
2 1 2.22%
3 3 6.67%
4 4 8.89%
5 13 28.89%
6 1 2.22%
7 3 6.67%
8 4 8.89%
9 2 4.44%
10 2 4.44%
11 9 20.00%
12 2 4.44%
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2005, 14:15
Salvador
Avatar van Salvador
Salvador is offline
wow, ik vind 11 echt veruit het gaafste gedicht! heb alleen geen idee waar de titel op slaat. echt een knap verzonnen gedicht!
__________________
Well there, I said it. Are you happy now?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2005, 16:13
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Salvador schreef op 27-03-2005 @ 15:15 :
wow, ik vind 11 echt veruit het gaafste gedicht! heb alleen geen idee waar de titel op slaat. echt een knap verzonnen gedicht!


Dit is de Ruta Graveolens. "Wijnruit"

Wijnruit is een halfheester met geelgroene bladeren en groengelige bloemen en een veelzadige doosvrucht.

Goed voor de spijsvertering!

(en zeker een goeie tweede)
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 21:53
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
De balkjes van de voorlopige nr 1 en 2 hebben de zelfde kleur.




Ik weet wat een doos is, ik weet wat een vrucht is, maar een doosvrucht?



Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 22:12
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Sketch schreef op 27-03-2005 @ 22:53 :
Ik weet wat een doos is, ik weet wat een vrucht is, maar een doosvrucht?
Waar begin je nóú weer over waren we eerst gewoon aan het praten over het goede onderwerp, kom je weer met zo'n vraag... vind je het heel erg vreemd dat we altijd offtopic raken...


Uiterst offtopic:
doos·vrucht (de ~)
1 enkelvoudige, droge vrucht die, zodra hij rijp is, openspringt en de zaden laat vallen


Edit: Ow, het was van die post boven je... niet gezien
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 16:46
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Hm, ik zie dat sommigen het jammer vinden dat gedicht 5 zo'n enorme voorsprong heeft.

Ik zou zeggen, ach de spanning voor de eerste plaats is er nu wel wat af - of er moet zich nog een verassende wending voordoen -, maar dat betekent niet dat het niet leuk is om te kijken wie er 2e dan wel 3e worden. Ik vind iig dat er erg leuk gestemt wordt en er goede motivaties worden gegeven .
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 17:05
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
misschien is het voor de volgende keer wel een goed idee om in plaats van een open poll, een gesloten poll te houden. Dat wil zeggen dat we de gedichten, voorzien van nummers, openbaar maken en dat jullie dan vervolgens een pm sturen welk gedicht jullie het beste vinden. Op die manier hebben wij controle over het stemmen en blijft het spannend tot het einde . Nadeel is natuurlijk wel dat de drempel om te reageren een stuk hoger wordt gelegd. Maargoed het is maar een optie.

Bovendien, prestaties voeden slechts het egoïsme, alleen de ware altruïstische intenties zijn heilig

dixi
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 17:32
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 28-03-2005 @ 18:05 :
misschien is het voor de volgende keer wel een goed idee om in plaats van een open poll, een gesloten poll te houden. Dat wil zeggen dat we de gedichten, voorzien van nummers, openbaar maken en dat jullie dan vervolgens een pm sturen welk gedicht jullie het beste vinden. Op die manier hebben wij controle over het stemmen en blijft het spannend tot het einde . Nadeel is natuurlijk wel dat de drempel om te reageren een stuk hoger wordt gelegd. Maargoed het is maar een optie.

Bovendien, prestaties voeden slechts het egoïsme, alleen de ware altruïstische intenties zijn heilig

dixi
Een gesloten poll, houdt dat dan ook in dat wij de poll niet kunnen zien?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 17:54
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Sketch schreef op 28-03-2005 @ 18:32 :
Een gesloten poll, houdt dat dan ook in dat wij de poll niet kunnen zien?
Volgens mij is dat juist de kracht van dat idee, zodat je niet (zoals nu) al voor het einde weet welk er wint.

Alleen als er commentaren worden gegeven, moet je daar natuurlijk niet bij zeggen welke je de beste vind, anders schiet je er nog niets mee op.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:13
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Inderdaad en commentaar beïnvloedt ook alleen maar wat anderen van een gedicht vinden.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:20
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Zut Alors! schreef op 28-03-2005 @ 18:54 :
Volgens mij is dat juist de kracht van dat idee, zodat je niet (zoals nu) al voor het einde weet welk er wint.

Alleen als er commentaren worden gegeven, moet je daar natuurlijk niet bij zeggen welke je de beste vind, anders schiet je er nog niets mee op.
Ja, maar als wij de poll niet kunnen zien, is het dus gewoon een week wachten en dan hoor je wie er gewonnen heeft. Is het niet veel spannender als je kan volgen hoe de stand verandert? Zie het als een basketbalwedstrijd, het is veel leuker om de hele wedstrijd met de spanning ed te zien, dan alleen horen wie er heeft gewonnen en met hoeveel. Als je geen idee hebt hoe de stand is, is het niet zo spannend.

Wat wel zou kunnen, maar veel extra werk voor de fb's zou zijn, is dat we een gesloten poll houden, en de uitslag dan niet meteen bekend wordt gemaakt, maar geleidelijk. Dus bijvoorbeeld dat gedurende elke dag 5 stemmen bekend worden gemaakt, dan blijft het spannend. Hoewel de wetenschap dat de fb's het expres spannend houden dan misschien averechts werkt.

Ik vind de huidige situatie nog het best, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:32
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Sketch schreef op 28-03-2005 @ 19:20 :
Is het niet veel spannender als je kan volgen hoe de stand verandert?
zoals nu dus >.>

Hey, ik ben niet degene die begon met klagen en offtopic geneuzel.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:42
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 28-03-2005 @ 19:32 :
zoals nu dus >.>

Hey, ik ben niet degene die begon met klagen en offtopic geneuzel.


Ik vind het nu spannender dan wanneer ik het verloop niet zou zien.

En dat ik offtopic neuzel over dat ik het jammer vind dat 5 al een enorme voorsprong heeft wil niet zeggen dat ik het systeem kut vind. Ik hou gewoon van klagen. (en als ik dichter nr 5 was had je me er niet over gehoord hoor )

Als ik het me goed herinner, al doe ik dat best vaak niet, was jij de eerste die opmerkte dat 5 al zo vroeg meer dan de helft van de punten had

Maar goed, ik zal m'n mond er verder over houden, en weer ontopic gaan.

Neuzel neuzel neuzel
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 19:09
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Sketch schreef op 28-03-2005 @ 19:42 :

Als ik het me goed herinner, al doe ik dat best vaak niet, was jij de eerste die opmerkte dat 5 al zo vroeg meer dan de helft van de punten had
oh dat was maar een detail van het punt dat ik wilde maken en dat weet jij ook. FB's hebben het laatste woord.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 19:28
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 28-03-2005 @ 20:09 :
oh dat was maar een detail van het punt dat ik wilde maken en dat weet jij ook. FB's hebben het laatste woord.

Verschuil je nou maar niet achter het feit dat ik jouw woorden uit hun verband ruk, jij bent er over begonnen, zo is het, zo blijft het. Post maar gauw een reactie, want nu heb ik nog even het laatste woord.

(dikke vette knipoogsmiley)


Neuzel neuzel neuzel

Ik zou toch zweren dat ik deze reactie een kwartier geleden al had gepost. Nouja, maar weer overnieuw gedaan

Edit: Damn, wat ben ik een irritante persoon af en toe.

Laatst gewijzigd op 28-03-2005 om 19:34.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 20:53
Verwijderd
Hmpf, ik kan jullie haast niet meer volgen

Als gedicht 5 al zoveel stemmen had gehad toen ik stemde, had ik er nog wel even wat langer over nagedacht geloof ik... Je wordt toch wel beinvloed door wat er al gestemd is.
En ik ben benieuwd van wie nummer 5 is, ik dacht het te weten, maar na de reactie van "anoniem persoon" twijfel ik er weer aan *nieuwsgierigheid*

Sluit de poll op donderdagochtend?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 22:11
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik heb mijn stem uitgebracht!
Voor mij is nummer 7 duidelijk de mooiste en origineelste uitwerking van het thema: Zowel per regel als met de regel worden kleur en beeld verweven.
Heel knap hoe de schrijver met kleurcategoriën een verandering verbeeldt. En dan dat slot, lekker dubbelzinnig.

Prachtgedicht
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:21
Verwijderd
1....of...9....


toch maar 9
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 29-03-2005 @ 15:21 :
1....of...9....


toch maar 9
veel 5 en 11
5 is niet echt mooi, maar nu ik na 11 kijk weer, zie ik de ambiguïteit van klaver enzo, ik had beter 11 kunnen kiezen

ps iem schreef 11 heeft niks met kleuren te maken. Dat heeft het wel, met kaartkleuren, echt heel mooi bedacht

edit: maar de titel snap ik niet
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 15:14
oo0oo
oo0oo is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 29-03-2005 @ 15:25 :
veel 5 en 11
5 is niet echt mooi, maar nu ik na 11 kijk weer, zie ik de ambiguïteit van klaver enzo, ik had beter 11 kunnen kiezen

ps iem schreef 11 heeft niks met kleuren te maken. Dat heeft het wel, met kaartkleuren, echt heel mooi bedacht

edit: maar de titel snap ik niet
11 is inderdaad een aardig idee, maar ik vind het niet goed uitgewerkt. De zinnen lopen raar, het woordgebruik is gewrongen (brak je al je ruiten, [i]waarin[/'i] je mij vergat; schoon; verscheiden). Het had m.i. beter uitgewerkt kunnen worden. Maar toch niet slecht. 5 vind ik beter, want ook hier zit veel ambiguiteit en symboliek. als je het oppervlakkig leest, dan haal je het er niet uit. Ik kies daarom voor 5
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 16:48
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik heb nog steeds niet gestemd want het is zo moeilijk! Ik zit nu op 11 of 12, 11 om het leuke idee en 12 omdat het zo ontzettend fijn loopt. Iemand zei het al, maar mogen we, als de pol dicht is en de uitslag nog niet bekend, eerst met elkaar delen wat we denken door wie geschreven is? (a).
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 08:13
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Ik heb ook nog steeds niet gestemd, maar vanavond moet het toch gebeuren natuurlijk.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 15:45
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Vanavond sluit de poll en zal ik het winnaarstopic openen.
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:20
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
wel om 12 uur toch, xineof .
dan hebben we nog een beeetje kans op een spannende omslag of verassing. uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:26
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 30-03-2005 @ 17:20 :
wel om 12 uur toch, xineof .
dan hebben we nog een beeetje kans op een spannende omslag of verassing. uiteraard.
Ja, inderdaad. En je moet alle stemmen natuurlijk nog controleren op fraude en zo, voor je de winnaar officieel bekend kan maken.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:27
Verwijderd
Hoe wilde je dat op fraude controleren?

En oeh, als nou niemand meer stemt, dan zijn de percentages mooi
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:30
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 30-03-2005 @ 17:27 :
Hoe wilde je dat op fraude controleren?

En oeh, als nou niemand meer stemt, dan zijn de percentages mooi
Ik weet het niet, maar op Letteren deden ze dat ook laatst, en dat bracht wel wat verandering in de uitslag. Ieke weet wel hoe dat moet. Volgens mij kunnen ze nagaan wie wat heeft gestemd, en dan kijken of er onderkoffers tussenzitten. Verder weet ik het ook niet.

De percentages zijn nu wel mooi ja. Als er nou nog 10 mensen stemmen, dan kunnen de percentages mooi blijven.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:40
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik ben voor 44 stemmen
Veel mooiere percentages
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:48
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 30-03-2005 @ 17:40 :
Ik ben voor 44 stemmen
Veel mooiere percentages
Bij 40 stemmen, telt elke stem 100/40, oftewel 2,5 procent. Bij 50 stemmen telt elke stem 2 procent. Bij 44 stemmen telt elke stem 100/44, oftewel 2,72727272727272727 etc procent.

Het ligt er natuurlijk ook aan wat je mooie percentages vindt


Edit: Ik vind eigenlijk dat gedicht 1 ook een stem (of meer) hoort te hebben, aangezien het imo zeker niet het slechtste gedicht is.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:52
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Sketch schreef op 30-03-2005 @ 17:48 :
Bij 44 stemmen telt elke stem 100/44, oftewel 2,72727272727272727 etc procent.
Daarom
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 16:58
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Sketch schreef op 30-03-2005 @ 17:48 :
Edit: Ik vind eigenlijk dat gedicht 1 ook een stem (of meer) hoort te hebben, aangezien het imo zeker niet het slechtste gedicht is.
idd het is zéker het 'slechtste' gedicht niet. maar wij bepalen de stemmen niet. anders zag het er wel heel raar uit .
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 18:37
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Zó. Dan uiteindelijk toch maar op 11 gestemd. Ik vond het moeilijk.

Ik ga overigens niet alleen op een gedicht stemmen als ik die niet de slechtste vindt. Het gaat toch juist om het beste gedicht?
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 18:58
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik had eerder vandaag ook al op 11 gestemd .. wordt 't op het laatst dan tóch nog spannend? ..
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:24
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Oké, ik sluit hem pas om 12 uur.

En NIET NIET-stemmen omdat de percentages dan niet mooi zijn hoor, anders wordt ik echt boos.
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:27
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
5 vordert en 1 heeft een stem , 11 komt aardig in de richting. ik zit alleen telkens terug te bladeren wat nou welk gedicht is. helaas zijn er wel veel 2stemmers ed. ik ben benieuwd!

mooi xine! wel exact, want elke seconde telt!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:32
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Re3m schreef op 30-03-2005 @ 19:37 :

Ik ga overigens niet alleen op een gedicht stemmen als ik die niet de slechtste vindt. Het gaat toch juist om het beste gedicht?
Ik bedoelde het ook niet als een oproep om daarom op 1 te stemmen, maar meer als mededeling dat ik het niet terecht vond dat 1 nog geen stem(men) had. Uiteraard moet je op het mooiste/beste gedicht stemmen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:51
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Ik vind dat de poll nog een paar dagen of een week open moet blijven, er zal niet super veel meer worden gestemd maar er zijn nog altijd mensen die een tijd niet op DoP komen en dan zijn ze tot hun grote schrik te laat om nog te kunnen stemmen, en dat zou niet zo heel mooi zijn he, en hoe meer stemmen hoe 'precieser' de poll (als je snapt wat ik bedoel).

En dat allemaal in 1 zin ^^
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:52
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Sketch schreef op 30-03-2005 @ 20:32 :
Ik bedoelde het ook niet als een oproep om daarom op 1 te stemmen, maar meer als mededeling dat ik het niet terecht vond dat 1 nog geen stem(men) had. Uiteraard moet je op het mooiste/beste gedicht stemmen.
Ik vind het wel wat sneu voor de schrijver van gedicht numero 1.

*knuft schrijver-van-gedicht-1*

^^
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 30-03-2005 @ 20:51 :
Ik vind dat de poll nog een paar dagen of een week open moet blijven, er zal niet super veel meer worden gestemd maar er zijn nog altijd mensen die een tijd niet op DoP komen en dan zijn ze tot hun grote schrik te laat om nog te kunnen stemmen, en dat zou niet zo heel mooi zijn he, en hoe meer stemmen hoe 'precieser' de poll (als je snapt wat ik bedoel).

En dat allemaal in 1 zin ^^
Ik denk dat alle vaste DoPpers allang gestemd hebben. Iedereen weet toch wanneer de gedichten online zouden komen en dat je een week zou hebben om te stemmen?

Hihi, ik probeer er nog steeds alvast achter te komen wie wat geschreven heeft. Ik vind het heel moeilijk
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 19:56
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 30-03-2005 @ 20:52 :
Ik vind het wel wat sneu voor de schrijver van gedicht numero 1.

*knuft schrijver-van-gedicht-1*

^^
Ja hee, straks blijkt nummer 1 van mij te zijn. Noem mij niet sneu! En je knuf hoef ik niet, alleen knappe en/of lieve meisjes mogen mij knuffen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:03
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 30-03-2005 @ 20:54 :
Ik vind het heel moeilijk
ik niet . of iig, ik denk dat ik wat weet.
maar sommige mensen hebben nou eenmaal een echte eigen stijl. al verdenk ik er zelfs van dat er expres een andere stijl genuttigd wordt. ofzo. we motten ons niet te veel laten verleiden dus. en, als je zelf meegedaan hebt, weet je er iig 1 .
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:05
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Sketch schreef op 30-03-2005 @ 20:56 :
Ja hee, straks blijkt nummer 1 van mij te zijn. Noem mij niet sneu! En je knuf hoef ik niet, alleen knappe en/of lieve meisjes mogen mij knuffen
Durf mijn knuf niet te weigeren! Dat is zeer onbeleefd, en bovendien, ik sta bekend om mijn hemelse knuffs.

Mag ik je wel zielig vinden dan ?
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 20:08.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:24
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Diary of Dreams schreef op 30-03-2005 @ 21:05 :
Durf mijn knuf niet te weigeren! Dat is zeer onbeleefd, en bovendien, ik sta bekend om mijn hemelse knuffs.

Mag ik je wel zielig vinden dan ?
Nee, ook niet. Zielig heeft een nare bijsmaak (zielig persoon, niet echt positief). Als je echt zonodig iets moet, voel dan maar met me mee.





edit: ik ga ook maar eens kijken wat van wie kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:15
Verwijderd
Jullie zijn maf

Ik heb een lijstje gemaakt van wie welk gedicht volgens mij is. Het lijkt nergens op
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:17
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 30-03-2005 @ 22:15 :
Jullie zijn maf

Ik heb een lijstje gemaakt van wie welk gedicht volgens mij is. Het lijkt nergens op
Ja, dank je! Misschien een tikkeltje maf, prettig gestoord misschien. Maar, zijn eigenlijk niet alle dichters maf?
Ik heb geen lijstje, slechts een paar vage vermoedens.

Edit: ik heb zelfs geen vermoedens, alleen wilde gokken, die nergens op zijn gebaseerd.

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 21:20.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:23
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
zullen we de 50 nog halen vanavond . maar dan moet ik alleen voor 1 voor 12 nog wat onderkoffertjes gemaakt hebben, voor de goede afloop. en ja, hoe doe je dat zo snel.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:30
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 30-03-2005 @ 22:23 :
zullen we de 50 nog halen vanavond . maar dan moet ik alleen voor 1 voor 12 nog wat onderkoffertjes gemaakt hebben, voor de goede afloop. en ja, hoe doe je dat zo snel.
ik help je wel! op welk gedicht zullen we gaan stemmen?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:31
Verwijderd
*doet ook mee*

Maf zijn is een compliment, trouwens
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:33
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 30-03-2005 @ 22:31 :
*doet ook mee*

Maf zijn is een compliment, trouwens
Oh, ok, bedankt dan, jij bent ook maf!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 08:38
Diary of Dreams
Avatar van Diary of Dreams
Diary of Dreams is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 30-03-2005 @ 22:15 :
Jullie zijn maf
Ik ben gevleid

Edit: En jij ben ook maf, ghihi.
Ik heb ook geen lijstje, alleen een paar stompzinnige vermoedens die natuurlijk weer helemaal fout zijn, ik ben wel benieuwd wie numero 5 heeft geschreven, ik vermoed (en hoop ^^) dat het een onbekende DoP'er is.
__________________
Zeker weten een betweter.
Toch?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 08:50
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Kijk eens bovenaan de topiclijst zou ik zeggen...
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Jubileum Wedstrijd-Poll: thema Alfred's Mare
Halogeen
180 15-10-2005 18:31
Verhalen & Gedichten Jubileum Wedstrijd-Poll Thema: Alfred's Mare
Halogeen
59 03-10-2005 16:11
Verhalen & Gedichten Wedstrijd-Poll: Thema "de fluitende blokeend"
Halogeen
170 02-07-2005 08:30
Verhalen & Gedichten WEDSTRIJD: Thema: De fluitende blokeend
Halogeen
152 18-06-2005 08:17
Verhalen & Gedichten Winnaars wedstrijd 'Kleur'!
xineof
125 21-04-2005 21:12
Verhalen & Gedichten WEDSTRIJD: Thema 'kleur'.
xineof
247 24-03-2005 14:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.