Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2005, 23:24
Neone
Neone is offline
Hoe lang single:
ehm... bijna 5 maanden

Wat vind je ervan:
Beter dan mijn vorige relatie Maar ik vind een relatie hebben leuker dan single zijn.

Ben je eenzaam:
Jep

zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands:
Nope

wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone:
zie antwoord op vraag 2
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2005, 23:31
Sitroentje
Sitroentje is offline
hoe lang ben je al single
Sinds 24 november 2004

wat vind je ervan
Toen vond ik het heel erg, ik zag hem nog graag enzo... maar nu ben ik helemaal over hem, en nu vind ik het eigenlijk wel goed zo. Ik ben niet speciaal op zoek naar iemand, maar ik zal mezelf ook niet tegenhouden om verliefd te worden ofzo (voor zover dat mogelijk is...)

ben je eenzaam
Nee

zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands
Nee, nog nooit gedaan. Ik ben niet van het type dat eerst met iemand staat te kussen en dan gezellig vraagt: 'Hé, wat is je naam eigenlijk?'

wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone
Zoals ik al zei, ik ben niet op zoek naar iemand, ik zal niet elk mannelijk exemplaar keuren en als een potentiële vriend beschouwen. Maar als ik verliefd word, dan zal ik ook niets doen om dit te verhinderen...
Oud 13-04-2005, 07:55
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
sinds gister middag half 5 ofzo?!
voel me dr aan de ene kant echt phat kut door, want ik voelde me echt goed bij hem
mja aan de andere kant..
hij kon niet van de drugs afblijven, wil hij ook niet en ik kan er niet mee leven
hij heeft me veel te veel voorgelogen over die dingen
weet nu zelfs niet echt of hij wel sober was als we samen waren, soms niet zei hij, maar ik twijfel nu echt aan elke keer dat we samen waren
wil ik opzich niet want heb verder echt een super goede tijd met hem gehad
maar hij is gewoon niet wie ik dacht dat hij is

pff drama!

nu ga ik lekker van mn vrijgezellen leven genieten
is wel lekker rustig straks met mn examens
en scheeld een hoop beltegoed! (100 smsjes p. week?!)
mja, beetje jammer dat het moet gebeuren in mn laatste SE week..
en dat ik vanmiddag een betoog voor NE. moet schrijven over drugs?! lekker kut mja

Single zijn heeft toch wel voordelen, veel meer tijd over voor je vrienden, hoeft niet de hele tijd rekening te houden met je relatie
lekker genieten nu
Oud 13-04-2005, 11:06
RoB!N
RoB!N is offline
gepost op 12-04-2005 @ 23:31

--------------------------------------------------------------------------------
begin dit jaar daarvoor paar korte relatie`s

wat vind je ervan
Tja toen niet zo leuk ging voor een vriend van me.
ben je eenzaam
Nee

tja wanneer ik daar zin in heb. Met uitgaan dus wel redelijk eens.

Tja vriedin lijkt me wel weer relaxt , maar ja eerst moet er een leuk meisje langskomen die niet 2 jaar ouder is of ver weg woont.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 11:25
deringmeester
deringmeester is offline
hoe lang ben je al alleenstaand (stoer woord )
2 weken na Lowlands (ofzo) 2004

wat vind je ervan
super! ik heb er geen problemen mee. Vrouwens snap ik toch niet en sex boeit me niet

ben je eenzaam
Nee, heb genoeg mensen om me heen. ga nooit alleen op stap en heb regelmatig iemand langs me liggen.

zo vaak mogelijk. waarom zou ik geen lol hebben?

wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone
ik vind het allemaal wel goed zo, als er iemand gek genoeg is om het met mij uit te houden dan hoor ik het wel.
Oud 13-04-2005, 14:16
Skilly
Skilly is offline
dus bijvoorbeeld
sinds 25 maart 1989 (me geboorte dus)
wat vind je ervan
Nou ik wet niet beter, ik leef al 16 jaar lang zo. Vindt het de normale gang van zaken.
ben je eenzaam
Absoluut niet.
Nee. Vindt ik erg belachelijk. En ik vindt mezelf daar te jong voor, maar al was ik ouder zou ik het nog niet doen
Ik ben blij alleen. Het maak mij niet echt vel uit weet je. Hangt vanaf wie je bent

Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 15:41
Codaz
Codaz is offline
TE lang.

wat vind je ervan
Ultiem kut, maja wat doe ik eraan, huil

ben je eenzaam
Uiteraard

Nee

wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone
Nee ik ben niet gelukkig en wil wel een vriendin
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 16:13
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
hoe lang ben je al single: zo'n 7 maanden
wat vind je ervan: super (mn laatste relatie duurde 2 jaar)
ben je eenzaam: heel soms
zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands:
ja,ja
wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone: ik wil geen vriend. ik heb gewoon geen zin om tijd en moeite in een relatie te steken. gewoon geen zin in gezeur, bevalt me prima zo
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 16:26
bindmiddel
bindmiddel is offline
4 maand ofzo mijn tijdsbesef heeft me verlaten

wat vind je ervan
Had liever wel 1 gehad maarja dan moet zij ook meewerken

ben je eenzaam
Soms, heb wel behoeft aan liefde ja....ben nog aan het afkicken na 15 maand intens alleen voor haar geleefd te hebben....en dan met zoiets worden afgescheept...achja life sucks

Nope, ik ben ouderwets geloof ik zoenen en seks moeten bij mij samengaan met liefde, anders zie ik het nut niet, heb het wel eens gedaan ja, en het was wel leuk maar geen gevoel erbij... waarom zoen je dan

wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone:
ja ik wil wel een vriendin maar nu nog niet ben zo wel gelukkig lekker feesten met mijn vrienden en hun vriendinnetjes, ik vertrouw mensen niet meer met mijn liefde na wat ik meegemaakt heb maar als er een kans komt en ik voel me er goed bij dan neem ik die zeker aan.
Oud 13-04-2005, 16:53
MB
MB is offline
IK ben single

Ik ben al sinds anderhalf jaar ofzo single

De ene keer vind ik het fijn dat ik geen verplichtingen hoef na te komen, de andere keer zou ik het wel fijn vinden om die geborgenheid met iemand te hebben.

Zoenen doe ik wel soms, maar dan moet ik het meisje ook wel echt leuk vinden, niet zomaar een of andere breezahslet. One night stands doe ik niet meer aan.

Ik zou best een vriendin willen, maar het maakt me niet zoveel uit. Single zijn heeft ook zo zijn voordelen
Oud 13-04-2005, 21:05
BrennY
BrennY is offline
hoe lang ben je al single Sinds 21 februari..

wat vind je ervan Ik vond het toen echt klote.. Ik had zo'n 4 maanden met die jongen. We zitten bij elkaar in de klas en ik had honger, dus ik nam een hapje van een andere jongen zijn pizzabroodje..
Na de les liep hij me voorbij en zei niets.. Ik liep naar hem toe en vroeg wat er was.. gaat ie zeggen jah je gaat happen van een ander zn broodje en dit en dat.. ik had echt zo iets van jonge waar maakt je je druk om.. maar hij liep weg en wou niet praten.. Laat ie zn beste vriend naar mij toe gaan om mij maar even de les te lezen.. Toen ben ik kwaad weggelopen..
Op msn heeft ie me uitgescholden voor player en kutwijf en zo, en heeft me die 2 dagen daarna gewoon genegeerd. Hij vertelde aan alle jongens uit de klas dat het uit was terwijl ik gewoon van niets wist..
We kunnen nu onderhand weer normaal als vrienden met elkaar omgaan, maar op dat moment kon ik hem echt wel een lel verkopen..
ben je eenzaam Ik mis het wel, het was mn eerste vriendje, en ik heb mn eerste kus van hem gehad, maar of je dat nou eenzaam kan noemen. Ik heb genoeg vriendinnen dus eenzaam zal ik me niet zo snel voelen

Ik ben 15 en ben nog maagd. Ik heb ook nog nooit gezoend met een jonge om het zoenen zeg maar, ik weet niet.. ik wil toch echt wat voelen als ik iemand kus.

Ik ben wel gelukkig alone hoor, maar als ik een jonge tegen kom waar ik verliefd op word, tsjah, mooi meegenomen toch ?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 21:16
Verwijderd
Daar kom je nog goed mee weg. Als je een hap had genomen van mijn pizza had je een draai om je oren gehad.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 21:27
annetjuh
annetjuh is offline
hier komt mijn levensverhaal

hoe lang ben je al single bijna 2 jaar ofzoiets
wat vind je ervan heaven
ben je eenzaam ik vind mij zelf niet eenzaam, soms alleen ofzo maar tjah, niet eenzaam in de zin van eenzaam. komt omdat mijn vrienden ook voornamelijk scharrels en bijna-tot-vriend(in)-scharrels hebben
zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands tuurlk al is het momenteel vrij tot een persoon gebonden.
wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone ik wil wel een vriendje op dit moment, maar niet een of andere klefgans maar gewoon een guy waarmee je ongein uitkan halen en wat niet allemaal zo serieus is en moet
Oud 13-04-2005, 21:34
Optima
Optima is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 12-04-2005 @ 15:01

ongeveer een jaar
wat vind je ervan heerlijk, de vrijheid, het plezier
ben je eenzaam nee ik werk, heb vrienden, en genoeg aandacht van het mannelijke geslacht
zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands nee, maar one night stands...eeh..tellen 10 night stands ook?
wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone ik wil ooit nog wel een vriend, maar niet nu. Ben vanaf mijn 16 in relaties geweest, en wil nu adempauze. Als ik echt iemand tegenkom waar ik helemaal gek op ben, dan wil ik me weer binden. Onder voorwaarde dat hij natuurlijk ook helemaal gek op mij is
Oud 13-04-2005, 22:44
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-04-2005 @ 22:58 :

Als je duidelijk bent niet hoor.
Bij mij blijkbaar wel. Ondanks duidelijke afspraken
Oud 13-04-2005, 22:55
ScrapMetal
ScrapMetal is offline
net geen 4 maanden

wat vind je ervan
tja achteraf gezien ben ik er beter van geworden, mezelf leren kennen, zit veeeeel beter in me vel, maar vind het gewoon *#&* dat het zo opeens was, zonder waarschuwing en over msn

ben je eenzaam
ja, al denk ik soms (om mezelf op te peppen ) man zo is het stuk beter nooit gezeik en niemand die je zo pijn kan doen...maar tis beetje zwak argument

nee, wil het liefst dat vermijden ook, hou wel van spanning en gevaar, maar niet op die manier, zoen liever een meisje die ik leuk vind en al beetje ken

wil je graag een vriendIN of ben je helemaal gelukkig alone
dunno, ik wil eigenlijk toch liever een vriendin was voor de laatste relatie al te lang alleen geweest en hoop dat ik dit keer met meer zelfkennis er ook wat van kan bakken
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 23:05
Princesita
Princesita is offline
hoe lang ben je al single?
- uhm sinds januari 2004 alweer
wat vind je ervan?
- in het begin goed (want die ex was echt geen goede jongen), toen had ik een periode dat ik bijna wanhopig was en nu denk ik: oh als ik iemand tegen kom is het leuk, ik heb het nu ook naar mn zin.
ben je eenzaam?
- Nee, kheb genoeg andere mensen om mee om te gaan
zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands?
- Sindsdien 1x zomaar met een vriend van een vriend gezoend, verder niet echt iets gebeurd. Ben niet zo goed in contacten leggen met vreemde/leuke jongens
wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone?
- ik sta er wel voor open
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 13:17
BrennY
BrennY is offline
Citaat:
Reverend schreef op 13-04-2005 @ 21:16 :
Daar kom je nog goed mee weg. Als je een hap had genomen van mijn pizza had je een draai om je oren gehad.
whehe mooi dat ik dat weet
Met citaat reageren
Oud 14-04-2005, 13:36
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Paar maandjes ofzo

wat vind je ervan
Relaxed

ben je eenzaam
Nee

Heel soms

Zou op zich wel een vriend willen maar ik weet dat het toch fout loopt omdat ik niet zon in heb in iets serieus. Ben dus toch liever single.
Oud 14-04-2005, 14:00
Bu||eT
Bu||eT is offline
hoe land ben ik single :17 jaar ( nooit relatie gehad)

wat vind ik er van: tjah ik leef er mee

ben ik eenzaam: nee ik heb mijn linker hand nog j/k
nee niet eenzaam ik heb genoeg aan mijn school/computer and uit gaans leven

zoene 1 night stands: nooit gedaan

zou ik graag een vriendin willen: jewel ik ben alleen te verlegen
Oud 14-04-2005, 14:05
droomkoningin
droomkoningin is offline
Ben toch alweer een dik jaar vrijgezel. Als je die halve week in augustus niet meetelt dan.. De eerste maanden dat het uit was, heb ik nog wel eens gezoend en gesext met mijn ex (eigenlijk gewoon heel fout).
Daarna heb ik een tijdje iemand erg leuk gevonden (zie topic: Ik word een beetje gek van mezelf) maar dat is niks meer geworden, tot twee weken geleden Ik heb 'm vrijdag en gisteren gezien, maar hoe het gaat aflopen.. Ik hou jullie wel op de hoogte!
Tussendoor wat gerotzooid, een paar keer gebeld naar Tunesie Niet echt boeiend.

Hmm..of ik eenzaam ben. Niet echt, ik heb er niet eens de tijd voor! In principe bevalt het single-zijn me wel, maar het contact met die jongen is misschien nog wel beter..
Oud 14-04-2005, 14:24
Nebel
Nebel is offline
Hoe lang ben je al single?
Moeilijk te zeggen... het is pas definitief uitgegaan in augustus geloof ik.

Wat vind je ervan?
In het begin erg fijn, maar ik mis nu heel erg iemand met wie ik altijd kan praten, op wie ik kan rekenen, iemand die me waardeert en laat zien dat het leven leuk kan zijn.

Ben je eenzaam?
Niet echt. Ik heb genoeg vrienden maar ik hou ook wel van eenzaamheid. Toch heb ik het gevoel dat ik nu wat mis.

Zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands?
Ja, ik zoen af en toe wel eens met mensen ja. Maar nu al een tijdje niet, want ik ben verliefd

Wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone?
Ja, dat heb ik dus wel zo'n beetje gezegd. Ik heb het gevoel dat ik wat mis en ik ben verliefd, helaas .
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 03:06
first eror
first eror is offline
Verdomme, had ik een topic en dan staat er hier al één.

Ik ben sinds een week single en bereikbaar via pm en MSN.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2005, 03:15
SaisPas
SaisPas is offline
Zie je wel, ik dacht al dat ik gek aan het worden was. 10 minuten geleden stond jouw topic er nog, en nu kan ik hem nergens meer vinden
Oud 16-04-2005, 09:25
Kitten
Kitten is offline
hoe lang ben je al single Bijna een week
wat vind je ervan Uiterst belabberd
ben je eenzaam Is de uitleg van bovengenoemde reden. Ben namelijk net op kamers gaan wonen en eenzaamheid hakt er bij mij nu stevig in, ook vooral omdat het lente is. Overal om je heen zijn nieuwe stelletjes en jij moet zelf maar bedenken dat je alleen bent. En natuurlijk heeft niemand, doordat ze net nieuw stelletje zijn tijd voor je.
zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands Nee, dat kan ik niet (voor mijn eigen 'eergevoel')
wil je graag een vriendin of ben je helemaal gelukkig alone Ik wil graag weer een vriendin, de lente is een verschrikkelijke tijd om niet een speciaal iemand te hebben om dingen mee te doen (de niet-sexuele dingen)

EDIT: Voordat mensen mij wreedheid van geest verwijten dat ik zo snel open sta voor iets nieuws, mijn ex is naar een ander vertrokken.
Oud 19-04-2005, 13:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik schop dit topic weer even naar boven.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 11:58
Daboman
Daboman is offline
Hoe lang ben je al single?
Sinds m'n geboorte

Wat vind je ervan?
Heb er heel erg mee gezeten, nu vind ik het niet zo'n probleem meer. Ik heb nauwelijks tijd voor mezelf, dus zodra ik iemand heb, heb ik geen tijd meer voor mezelf. Ik ga deze tijd dan ook niet zomaar vergooien aan iets los', of iemand die geen tijd voor mij wil vrijmaken. Als het niet van 2 kanten komt, kan het simpelweg niets worden.

Ben je eenzaam?
Veel last van gehad, nu niet meer. Als je je eraan ergert doe je jezelf te kort vind ik.

Zoen je wel eens zomaar?
Komt er niet echt van. Weet ook niet waarom, maar iig ben ik in het uitgaansleven niet zo heel actief. Ik ben ook volgens mij niet echt het type om zomaar te gaan zoenen

Wil je graag een vriendin?
Op zich is het wel heel leuk natuurlijk. Eerst ergerde ik me er zelf aan dat ik niets had. Maar tegenwoordig heb ik zoiets van lekker boeiend. Ik ben ook niet meer echt actief op zoek. Na enige slechte ervaringen heb ik ook zoiets van laat het maar eens van de andere kant komen... Waarom moet het altijd een jongen zijn die actie onderneemt? Maar goed iig ben ik gelukkig dus het heeft verder geen haast.

EDIT: kleine toevoeging

Laatst gewijzigd op 25-04-2005 om 12:13.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2005, 12:10
ST*R
ST*R is offline
hoe lang single: ong 2 maanden
wat vind je er van: best lekker
ben je eenzaam: nee totaal niet, maar dat komt ook omdat ik mn ex nog heel vaak zie (mis m ook niet) en heb leuke vriendinnen
zoen je wel eens zomaar met mensen, of one night stands: eerste gedeelte wel (maar dan wel steeds met dezelfde jongen)
wil je graag een vriend of ben je helemaal gelukkig alone: heb net een hele lange relatie achter de rug, dus wil nu nog geen relatie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten