|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag heb ik gewerkt in het filmhuis, de film El Perro Negro draaide en er waren allemaal hele chagrijnige mensen, toen kreeg ik met één van hen ruzie. Mijn euforische stemming is weer helemaal verdwenen, want ik ben nu weer nuchter en mijn vriendinnetje heeft het steeds over zelfmoord . Vanavond ga ik naar mijn vader en ik weet nu al dat dat niet leuk gaat worden.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
otie check dit klikkkk
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
vet grappig man wat ik nu krijg
http://carmen.felix.iseentrut.nl/
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Oh en zaterdag moest ik op mn zusje van 13 passen die een vriendje heeft en die bleef ook slapen en ik vond ze vies want ze gingen de hele tijd klef doen enzo En vandaag heb ik de hele dag gewerkt aan "kunst" dat ik maak voor de kunstacademie voor bij mn toelating
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
mijn dag begon met een tentamen dat ik onwijs verfuckt heb maar daarna ging ik naar mijn ouderlijk huis om een postorder pakje op te halen en de kleertjes zijn geweldig. Maar onderweg in de trein zat ik wel naast een vent die hardop zat te bidden dus ik dacht dat hij een terrorist was met bommen maar ik leef nog. Verder heb ik stamppot andijvie gegeten en aan m'n volgende blok gewerkt, en ik kreeg net een mailtje over mijn vorige tentamen dat ik die gehaald heb, dus ik ben blij.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||