Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Anyway, ik heb er niets tegen ben zelf homo ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-05-2005 om 13:30. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar nee, ik heb niets tegen homo's. Iedereen is zoals hij is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Anyway: Ik heb even veel met homo's als met hetero's.. de meeste zijn aardig, sommigen niet. Maar dat heeft verder vrij weinig te maken met of ze homo of hetero zijn. Ik heb geen vragen die ik beantwoord zou willen zien en een programma over homo's lijkt me totaal niet interessant.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik dacht er eerst ook serieus aan om naar een holebi ontmoetingsplaats te gaan, maar bij nader inzien leek me dat niets. Ik woon in Limburg, dus daar is niet zo veel te doen.. Ik ben met toeval tegen mijn vriendin aangelopen.. of aangereden. Ik moest haar altijd naar huis brengen met de rijles. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik heb dus helemaal niets tegen homo's. Ech nie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
IMHO is het net zo goor als 2 lelijke vrouwen het doen hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder mijn mening: ik heb respect voor homos. Dat ze ervoor uit druven te komen dat ze in de ogen van veel "anders" zijn. Je kan ook met de homos die ik ken goed lachen. Ze zijn niet anders dan de heteros en hebben ook een normaal gevoel voor humor. Ze zijn... net als hetero's eigenlijk ![]() Ik vind het gewoon zonde dat mensen anders behandeld worden (vooral in Griekenland is 't een taboe, als je ervoor uitkomt dat je homo bent is 't zelfs normaal dat je ontslagen word en verbannen word uit de familie. Als je in een homobar ontdekt word, wordt je voor de tv ten schande gezet en ben je het zwarte schaap van de gevangenis... ik heb een vriend in Griekenland die homo is die me dit allemaal heeft verteld), gewoon omdat ze liever aan een lul zuigen dan een meisje beffen. Dat ze hun lul liever "ergens anders" stoppen, dat ze hun meer op hun gemak voelen bij iemand van hun eigen geslacht. Ik vind de vooroordelen nergens op slaan, het zijn ook mensen, waarom dan discrimineren? (vooral ook omdat 't al zo moeilijk is om ervoor uit te komen, het nog even moeilijker maken om daar nog even bij te pesten etc.) ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"AEL wil zelfmoordacties steunen'" Gatara | 321 | 06-05-2003 18:19 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |