| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je interesse hebt kun je me emailen (je adresgegevens etc.) |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb je een mail gestuurd met mijn gegevens.
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
• De reis van de lege flessen (Kader Abdolah) • De vriendschap (Connie Palmen) • Marcel (Erwin Mortier) • Terug naar Oegstgeest (Jan Wolkers) Mail me je gegevens maar. Verzendkosten zijn 2,25... Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-05-2005 om 11:07. |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
• I know why the Caged Bird sings (Maya Angelou) • The Adventures of Huckleberry Finn (Mark Twain) • The Boys from Brazil (Ira Levin) • The Snapper (Roddy Doyle) De rest staat nog op gereserveerd... Deze kosten incl. verzending 6,25... Met de 'Young BlackBirds' erbij wordt dit 9,25. Mail bij interesse... Laatst gewijzigd op 19-05-2005 om 12:38. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit staat er ongeveer op. Ik kan morgen pas weer een foto maken... |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarschijnlijk is die al verkocht door iemand hierboven... Als hij vrij komt dan laat ik het weten! Laatst gewijzigd op 19-05-2005 om 21:26. |
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
hoeveel zijn verzendkosten?
|
|
|||||
Verwijderd
|
Aan iedereen die wat bij mij heeft gekocht het volgende bericht:
Ik ben niet van plan om elke dag naar het postkantoor te gaan, dus zal ik alles in stappen sturen. De eerstvolgende lichting zal halverwege deze week zijn. Van Stefan, Milou en Martine is het geld al binnen! Bedankt, de pakketjes zijn al gemaakt! Tevens: artikelen waarvan het geld van binnen is, worden verwijderd uit de lijst. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-05-2005 om 21:24. |
||||
|
|
||
|
Citaat:
![]() (ga ik meteen doen) |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zat een koord bij van dunne houtachtige sliertjes in elkaar verworven. Maar die was erg slecht, vandaar dat ik hem eraf gehaald heb. Je kan er beter een lederen koord doorheen doen. Mail bij interesse graag. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedankt, je hebt mail terug! |
|
|
|
||
|
Citaat:
danku!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Want dan wil ik hem wel hebben ![]() Ow en ouwe, als je eigen topics gesloten zijn is het dus NIET de bedoeling dat je het zet in topics van anderen mensen .
| Advertentie |
|
|
|
|