Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: Wat is leuk
Cs 26 38.81%
Csource 15 22.39%
laat maar 26 38.81%
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2005, 01:01
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Welke vind je nou leuker?
Wat is nou feitelijk het verschil en voor welke moet je "beter" zijn om te spelen ?
Waarom speel je CS nog of waarom niet meer.. ?

Ik speel nog steeds oude CS omdat ik source stomme models vind hebben, alsof ze boggels hebben (geen disrespect voor mensen met boggel, maar toch, echte seals zullen geen boggels hebben niet waar?). Bovendien vind ik al die troep in de straten erg onrustig en heb ik ook geen zin om die aanpassingen in de nieuwe maps uit me hoofd te leren. Bovendien speel ik het soms een paar maanden en dan weer een aantal maanden niet.. Dan is het lekker als je gewoon meteen weer in je oude omgeving zit.

Geen geflame of gepraat over andere games svp. Hou het netjes.

Smiley
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2005, 01:17
Mephi
Mephi is offline
Boggles.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 01:24
Alejandro Sosa
Alejandro Sosa is offline
ik heb cs source nog niet gespeeld, omdat mijn pc te hard zuigt daarvoor. maar ik speel wel nog steeds elke dag cs al jaren lang en t blijft gewoon verschrikkelijk verslavend
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 01:27
Alejandro Sosa
Alejandro Sosa is offline
en wat valt er te flamen op cs?
dit spel heerst gewoon en is zeker een van de beste spellen ooit in mijn ogen, t enige minpunt is natuurlijk al die tyfus cheaters
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 10:21
Verwijderd
Source is gewoon een stuk mooier, het was natuurlijk even wennen.

Voor de nostalgie voldoet 1.6 (of 1.5) ook nog steeds heel goed
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 10:23
Reynaert
Reynaert is offline
Ik speel nog steeds 1.6 omdat ik Source veel minder leuk vind om te spelen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 10:26
Verwijderd
Ik vind beide goed, maar stem op Source.

Source is nog flink in ontwikkeling, dus kan in principe alleen maar beter worden. Verder ziet het er natuurlijk strak uit.

Bovendien is het natuurlijk hilarische onzin dat je in 1.6 door brick walls heen kunt schieten.

Het grote probleem met veel 1.6 spelers is dat ze zich zo elitair voelen tegenover het nieuwe Source. In Source lukt het ze niet om goed mee te komen, omdat het eventjes wennen is, dus noemen ze Source spelers direct 'noobs'.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 13:38
Verwijderd
Source is wel leuk om te doen, maar het gevoel is te anders om het orgineel te kunnen vervangen. Bovendien vind ik source veel makkelijker dan normaal cs.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 14:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ze zuigen allebei kont.
Oud 03-06-2005, 15:12
RanC
RanC is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 03-06-2005 @ 15:28 :
Ze zuigen allebei kont.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 15:49
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Bestaan er eigenlijk warcraft3 mods voor source?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 17:57
Maxic
Maxic is offline
CS 1.6
Oud 03-06-2005, 18:04
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Cs 1.6 ja, speelt veel lekkerder dan source.
Oud 03-06-2005, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ze zuigen allebei kont.
beeeeh
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 00:33
DioS
DioS is offline
Geef mij maar 1.6, vind ik lekkerder spelen en bij source lopen die mannetjes alsof ze in hun kont zijn geneukt
Oud 04-06-2005, 11:46
JH
JH is offline
Ik speel voorlopig nog even CS maar wil eigenlijk source ook wel. Het ziet er een stuk beter uit, maar sommige dingen zoals de gekleurde hoofden irriteren wel zodanig dat ik er moeite mee heb.
Daarnaast CS blijft gruwelijk verslavend.
Oud 04-06-2005, 16:47
maximeus
maximeus is offline
cs, daar zitten de echte bikkels en veteranen...Ik speel het nog steeds elke dag...CS rullez (net als de gehackte versie van HL2 )
Oud 06-06-2005, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Ze zuigen allebei kont.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2005, 13:26
relyt
relyt is offline
ik ben een wallbanger dus geen source voor mij

maar nee ik heb gestemd op cs 1.6 omdat ik source kinderachtig vind en ze hebben t gewoon veel te laat uitgebracht.

wel leuk enz die nieuwe graphs maar je hebt er geen drol aan en ja ik vind t heel logisch dat ik door brick walls kan schieten ( ook alleen maar omdat helft van mijn frags altijd op geluid door de muur zijn gemaakt )
Oud 12-06-2005, 12:45
Choke
Choke is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 03-06-2005 @ 11:23 :
Ik speel nog steeds 1.6 omdat ik Source veel minder leuk vind om te spelen.
agree!
Oud 12-06-2005, 15:21
Verwijderd
Ik heb de originele CS eigelijk al 2 jaar ofzo van zo'n HL box, mar ik had nooit zin om het eens te proberen. Vorige week Hl2 gekocht omdat die eindelijk in prijs was gedaald en eens source geprobeerd. Waren zo weer 2 uur doorheen. Ik zuig als de neten, maar hijs wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 18:37
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Source heb ik nog nooit gespeeld, maar 1.6 vind ik nog wel leuk om af en toe te doen.
Oud 17-06-2005, 07:32
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Revan schreef op 03-06-2005 @ 11:26 :
Ik vind beide goed, maar stem op Source.

Source is nog flink in ontwikkeling, dus kan in principe alleen maar beter worden. Verder ziet het er natuurlijk strak uit.

Bovendien is het natuurlijk hilarische onzin dat je in 1.6 door brick walls heen kunt schieten.
Dat maakt het spel leuk imo: het draait niet zozeer om het realisme, maar je inzicht, teamplay en gehoor worden daarentegen flink op de proef gesteld.

Wallbangen > pre-aimen
Oud 17-06-2005, 08:38
Wammus
Wammus is offline
Laat maar.
Oud 13-07-2005, 12:05
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Dukko schreef op 03-06-2005 @ 11:21 :
Source is gewoon een stuk mooier, het was natuurlijk even wennen.

Voor de nostalgie voldoet 1.6 (of 1.5) ook nog steeds heel goed
mee eens

Heb source in Londen gekocht had nog wat over en omdat in te leveren vond ik ook zonde

1.5 zuigt ook:
buy toetsen anders zijn dan 1.6
geen auto-buy
geen auto-buy wat je de vorige ronde het gekocht
Oud 13-07-2005, 18:15
Big Boi
Big Boi is offline
Ik speel nog steeds 1.6 dagelijks. Ik heb Source ook maar om die opgepoetste grafix ga ik het niet meteen elke dag spelen.

Een aantal dingen irriteren me gruwelijk aan Source:

-Als je bukt dan sta je weer schokkerig op
-Als je sidestep doet van links naar rechts of andersom schok je ook
-Teveel storende objecten in de maps die overal rondvliegen
-Als je geflasht word dan krijg je een irritante piep en dan word het beeld zo wazig alsof je megastoned bent
-Als je zo'n 2/3 keer achter elkaar geflashed word dan word ik megapissig en is mijn geduld wel weg
-Het mist de snelheid van 1.6
-Het teamplay gevoel komt niet in me op bij Source, dit heb ik bijna altijd bij een goede match bij 1.6
-De models sucken aarsch, ik zie te vaak een T aan voor een CT
-De scope van je awp/scout/autosniper is vuil (wtf? als je in het echt een navy seal bent maak je dat ding toch wel echt ff schoon hoor)
-Ik kan niet meer switchen van wapens door met de muis te scrollen.. a.k.a. de hud_fastswitch optie is f00ked
-De grafix draaien op een shit engine die me van 130 fps naar 25 fps kan brengen op drukke punten (e.a. 3 mannetjes die schieten in een open omgeving) en als je 100 fps constant bent gewend bij 1.6 is dat voor mij een achteruitgang. En dit is mn set-up: P4 2.8 ghz HT, 1024 mb ram 400 hmz, 120 GB SATA, RAD 9800 Pro 128 mb.
-Voor mij zit een hardware upgrade er ff niet in, financieel gezien.

Ik begin spijt te krijgen van mijn aankoop.
Oud 14-07-2005, 06:53
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 13-07-2005 @ 19:15 :
Ik speel nog steeds 1.6 dagelijks. Ik heb Source ook maar om die opgepoetste grafix ga ik het niet meteen elke dag spelen.

Een aantal dingen irriteren me gruwelijk aan Source:

-Als je bukt dan sta je weer schokkerig op
-Als je sidestep doet van links naar rechts of andersom schok je ook
-Teveel storende objecten in de maps die overal rondvliegen
-Als je geflasht word dan krijg je een irritante piep en dan word het beeld zo wazig alsof je megastoned bent
-Als je zo'n 2/3 keer achter elkaar geflashed word dan word ik megapissig en is mijn geduld wel weg
-Het mist de snelheid van 1.6
-Het teamplay gevoel komt niet in me op bij Source, dit heb ik bijna altijd bij een goede match bij 1.6
-De models sucken aarsch, ik zie te vaak een T aan voor een CT
-De scope van je awp/scout/autosniper is vuil (wtf? als je in het echt een navy seal bent maak je dat ding toch wel echt ff schoon hoor)
-Ik kan niet meer switchen van wapens door met de muis te scrollen.. a.k.a. de hud_fastswitch optie is f00ked
-De grafix draaien op een shit engine die me van 130 fps naar 25 fps kan brengen op drukke punten (e.a. 3 mannetjes die schieten in een open omgeving) en als je 100 fps constant bent gewend bij 1.6 is dat voor mij een achteruitgang. En dit is mn set-up: P4 2.8 ghz HT, 1024 mb ram 400 hmz, 120 GB SATA, RAD 9800 Pro 128 mb.
-Voor mij zit een hardware upgrade er ff niet in, financieel gezien.

Ik begin spijt te krijgen van mijn aankoop.
Dat van die T voor een CT aan zien en visa versa ken ik.
Ik zit er niet zo overin dat ik m heb gekocht en dat het mis koop is dat zekker niet want HL2 is fucking leip
Oud 14-07-2005, 11:24
Jouri
Jouri is offline
Ik snap niet waarom we deze discussie weer voeren, want hadden we deze ook al niet bij de overstap van 1.5 naar 1.6. Daar zei ook de helft dat ze 1.5 bleven spelen, maar wie speelt er vandaag de dag nog 1.5 ? niemand toch? Zo zal het ook gaan bij source, hoeveel iedereen nu ook zeikt over source, over een jaar speelt iedereen het, Mark My Words !
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 11:15
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 14-07-2005 @ 07:53 :
Dat van die T voor een CT aan zien en visa versa ken ik.
Ik zit er niet zo overin dat ik m heb gekocht en dat het mis koop is dat zekker niet want HL2 is fucking leip
Jep, HL2 schopt zeker aarsch.. maar ik heb het zeg maar 50-50 coor CS Source en HL2 gedaan.
Oud 15-07-2005, 11:18
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Jouri schreef op 14-07-2005 @ 12:24 :
Ik snap niet waarom we deze discussie weer voeren, want hadden we deze ook al niet bij de overstap van 1.5 naar 1.6. Daar zei ook de helft dat ze 1.5 bleven spelen, maar wie speelt er vandaag de dag nog 1.5 ? niemand toch? Zo zal het ook gaan bij source, hoeveel iedereen nu ook zeikt over source, over een jaar speelt iedereen het, Mark My Words !
Dude, jij snapt er echt niks van.
Ten eerste hebben ze het systeem dat de servers draaiende houd en controleert (ben ff de naam kwijt) bij 1.5 verwijdert. Dat heeft Valve gedaan dus het werd na een tijd vrijwel onmogelijk om 1.5 te spelen omdat er bijna geen servers waren.
Ten tweede ging het meer om het gebruik van Steam dat mensen erg vonden. Daar waren op het begin nog teveel bugs in, nu dat rechtgetrokken is ben ik blij dat Steam er is en vele mensen met mij.
Ten derde was het een minder grote overstap dan van 1.6 naar Source. De grafix zijn niet verandert, er kwamen alleen maar 2 guns, een shield en een nieuwe interface bij.

Shadap als je er niets van weet. Hoelang speel je btw cs? 6 maanden zeker?
Oud 15-07-2005, 16:01
Verwijderd
bij 1.3 ben ik er mee opgehouden.

source demo nog effe gespeeld voor een eerste indruk. niet al te boeiend.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2005, 16:39
Jolt
Jolt is offline
Ragdoll ownage!

Bloed van CSource is ook 100x beter.
Oud 15-07-2005, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ze zuigen allebei kont.
Ze ZUIGEN kont?!?