|
|
Bekijk resultaten poll: Wat is leuk | |||
Cs |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 38.81% |
Cs![]() |
15 | 22.39% |
laat maar |
26 | 38.81% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wallbangen > pre-aimen
||
Citaat:
Heb source in Londen gekocht had nog wat over en omdat in te leveren vond ik ook zonde 1.5 zuigt ook: buy toetsen anders zijn dan 1.6 geen auto-buy geen auto-buy wat je de vorige ronde het gekocht
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zit er niet zo overin dat ik m heb gekocht en dat het mis koop is dat zekker niet want HL2 is fucking leip
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ten eerste hebben ze het systeem dat de servers draaiende houd en controleert (ben ff de naam kwijt) bij 1.5 verwijdert. Dat heeft Valve gedaan dus het werd na een tijd vrijwel onmogelijk om 1.5 te spelen omdat er bijna geen servers waren. Ten tweede ging het meer om het gebruik van Steam dat mensen erg vonden. Daar waren op het begin nog teveel bugs in, nu dat rechtgetrokken is ben ik blij dat Steam er is en vele mensen met mij. Ten derde was het een minder grote overstap dan van 1.6 naar Source. De grafix zijn niet verandert, er kwamen alleen maar 2 guns, een shield en een nieuwe interface bij. Shadap als je er niets van weet. Hoelang speel je btw cs? 6 maanden zeker?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||