|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Ik vond Spirited Away niet slecht, absoluut niet. Ik hou wel sowieso meer van anime zoals Akira.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Spoiler
|
|
|
Verwijderd
|
Who's Afraid of Virginia Woolf?
New Biology instructor Nick and his wife Honey visit the campus home of burned-out History professor George and his viperish wife Martha. Exchange of late-night pleasantries turns into an ugly battle of words between George and Martha who use their guests to cut each other more and more deeply. Wow, indrukwekkend. Het is één groot, psychologisch kat-en-muis-spel dat er gespeeld wordt, en laat langzamerhand steeds meer de diepere, onderliggende karaktertrekken van de personages zien. De bijtende, sarcastische en gemene opmerkingen die ze naar elkaar's hoofd slingeren zijn geweldig. Enige minpunt was dat sommige reacties van de gasten wat ongeloofwaardig waren. De ene keer geschokt, de andere keer meegaand; waarom gingen ze niet gewoon naar huis als die hele ruzie ze niet beviel? |
|
|
|
Verwijderd
|
Requiem for a dream
Vond het een goede film, realistisch en heel indrukwekkend, de manier van filmen en de muziek vond ik goed bij de film passen. (het chaotische enz) Ik vind het goed dat iedereen er op het slecht van af kwam, want dat is wel de harde realiteit, die sommige mensen overkomt met drugs. (btw: ik had hem nog nooit eerder gezien) Laatst gewijzigd op 05-08-2005 om 11:00. |
|
|
|
|
Man on fire
Meisje van rijke papa moet beschermd worden tegen ontvoerders en krijgt een eigen bodyguard. De eerste helft van de film vond ik verschrikkelijk. Ik vind die Dakota NogWat een verschrikkelijk kind. De tweede helft van de film vond ik beter (toen was het meisje ook ontvoerd, dus was zij niet constant in beeld). Jammer dat er van die echte filmdingetjes inzitten: meisje geeft bodyguard een bloem op plek waar ze later ontvoerd wordt, wanneer bodyguard terugkeert naar plek van ontvoering vindt hij dat bloemetje...
|
|
|
|
Gister voor de eerste keer:
The good, the bad and the ugly Een prachtige film. Werkelijk perfect! Een orgineel verhaal dat de hele film door allerlei onvoorziene wendingen neemt en steeds weer verrast. Clint Eastwood acteert subliem, evenals Van Cleef, maar Eli Wallach als 'the ugly' vond ik nog wel het best. Mooi gefilmd en de fijne muziek van Morricone maakt het geheel helemaal af. 10 op 10. |
|
|
|
|
|
The Spiral Staircase
Redelijke film, maar niet echt evenwichtig. De vormgeving is wel meesterlijk, maar de uitwerking kent net iets te veel hiaten. Vooral het mineraalarme middenstuk. Maar verder wel goed te kijken en soms best spannend.
|
|
|
|
Urban legends 3: Bloody mary
Wel leuk filmpje, in ieder geval beter dan deel 2. Maar niks engs aan eerder grappig. en je wist zowat vanaf het begin wie het had gedaan
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 01:28 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel versus Hezbollah deel III Verwijderd | 500 | 27-07-2006 14:34 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |